خانه :: اساتید :: اخبار

اخباردفتر ریاست و روابط عمومی


تسلیت حضور آقای سعید منتجبی

تسلیت درگذشت ابوشهید پدر گرامي آقای سعید منتجبی (همکار بازنشسته)
ما همه فانی و بقا بس توراست همکار گرامی جناب آقای سعید منتجبی مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان خواهانیم.


نوبت دوم مناقصه ، نصب و راه‌اندازی دستگاه میکروسکوپ
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهارشنبه تاریخ 8 مرداد تا روز یک شنبه تاریخ 12 مرداد99

آگهی مناقصه عمومی

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید، تحویل ، نصب و راه‌اندازی دستگاه میکروسکوپ الکترونی روبشی (FE-SEM) ساخت شرکت TESCAN  مدل: MIRA’s 4th  generation همراه با ملحقات دانشگاه زنجان برای سال 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته مذکور) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/23 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 150

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000011

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تاریخ 99/05/08 تا ساعت 10 روز یک شنبه تاریخ 99/05/12 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تاریخ 99/05/22

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/05/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 5/000/000/000ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 9 صبح  تاریخ 99/05/25 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 معاونت پژوهشی 33052846

روابط عمومی دانشگاه زنجان




مناقصه زیر سازی وآسفالت و محوطه سازی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز سه شنبه تاریخ 7 مرداد تا روز یکشنبه تاریخ 12 مرداد99

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد زیر سازی وآسفالت مجتمع فناوری و مسیر گاز رسانی و محوطه سازی پیرامون ساختمان روشنا دانشگاه زنجان سال 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی صلاحیت  پیمانکاری در رشته ابنیه و ساختمان یا راه و ترابری و حداقل پایه 5) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/05/07 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 149

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000010

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه  تاریخ 99/05/07 تا ساعت 10 روز یکشنبه تاریخ 99/05/12  به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز پنج شنبه تاریخ 99/05/23

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/05/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1/000/000/000  ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 9 صبح تاریخ 99/05/25 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 مدیریت فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی 33052607 - 33052550

روابط عمومی دانشگاه زنجان




از تاریخ 11لغایت 22مرداد ماه قسمت اداری دانشگاه دایر نمی باشد
آزمون های دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی طبق تاریخ های اعلامی سازمان سنجش در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد

به اطلاع دانشگاهیان و دانشجویان گرانقدر می رساند: طبق بند 2 صورت جلسه مورخ 15 تیرماه هیأت رئیسه محترم دانشگاه از تاریخ 11 لغایت 22مرداد ماه به جهت استفاده اعضای غیر هیات علمی از مرخصی در تابستان 1399 قسمت اداری دانشگاه دایر نمی باشد.

لازم به ذکر است آزمون های دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی طبق تاریخ های اعلامی سازمان سنجش در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد. (دکتری 9 مردادماه، کارشناسی ارشد 16-17-18 مردادماه و کارشناسی 29-30-31مردادماه)




جایگاه دانشگاه زنجان در رتبه بندی لایدن 2020
حضور ۳۶ دانشگاه از ایران در جمع دانشگاه‌های برتر جهان

دکتر محمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) گفت: نظام رتبه‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ میلادی خود را منتشر کرد؛ در رتبه‌بندی سال جاری این نظام، تعداد ۳۶ دانشگاه از ایران در جمع ۱۱۷۶دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند، این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ این تعداد برابر با ۲۶ دانشگاه بوده است.

به نقل از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر دهقانی اظهار داشت: لایدن یکی از نظام های معتبر ارزیابی دانشگاهی است که هر ساله دانشگاه های برتر دنیا را بر اساس شاخص های معتبر علم سنجی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می دهد. در سال ۲۰۲۰، دانشگاه های دنیا در ۲۰ شاخص در قالب چهار معیار کلی مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، دسترسی آزاد به انتشارات و تنوع جنسیتی در لایدن مورد رتبه بندی قرار گرفتند. این ارزیابی ها از تولیدات علمی دانشگاه ها در سال های ۲۰۱۵ الی ۲۰۱۸ از پایگاه اطلاعاتی Web of Science استفاده کرده است.

معیار مرجعیت علمی (تاثیر علمی) از شاخص هایی چون مقالات ۱% برتر، مقالات ۵% برتر، مقالات ۱۰% برتر و مقالات ۵۰% برتر بهره گرفته است.

وی افزود: در معیار دیپلماسی علمی از شاخص هایی چون همکاری علمی، همکاری بین المللی، همکاری صنعتی، همکاری علمی با فاصله جغرافیایی کمتر از ۱۰۰ کیلومتر و همکاری علمی با فاصله جغرافیایی بیشتر از ۵۰۰۰ کیلومتر استفاده کرده است.

دهقانی گفت: معیار دسترسی آزاد به انتشارات نیز از شاخص‌های انتشارات دسترسی آزاد، تعداد انتشارات دسترسی آزاد طلایی، انتشارات دسترسی آزاد هیبرید، انتشارات دسترسی آزاد برنز، انتشارت دسترسی آزاد سبز تشکیل می‌شود.

وی افزود: معیار تنوع جنسیتی نیز شامل شاخص‌های همکاری با نویسندگانی که جنسیت آنها مشخص نیست، نویسندگان مرد (به نسبت کل نویسندگان)، نویسندگان زن (به نسبت کل نویسندگان)، نویسندگان مرد (به نسبت تمام نویسندگان مرد و زن)، نویسندگان زن (به نسبت تمام نویسندگان مرد و زن) می‌باشد.

جدول زیر معیارها و شاخص‌های رتبه بندی لایدن نشان داده شده است.

سرپرست ISC گفت: نظام رتبه بندی لایدن بر خلاف سایر نظام های رتبه بندی موجود در سطح دنیا برای دانشگاه های حاضر در نظام خود رتبه ای واحد محاسبه نمی کند بلکه دانشگاه های در کلیه معیارها و شاخص های موجود در نظام لایدن مورد رتبه بندی قرار می گیرند. از این رو یکی از ویژگی های رتبه بندی لایدن این است که این رتبه بندی به دانشگاه های حاضر در رتبه بندی خود، رتبه کل که برگرفته از تاثیر کلیه شاخص ها و وزن های مرتبط با آنها است، اختصاص نمی دهد بلکه، لایدن برای کلیه دانشگاه ها در این شاخص ها نمرات و رتبه ها را جداگانه محاسبه و منتشر می کند.


*حضور دانشگاه های ایران در رتبه بندی لایدن

دکتر دهقانی تصریح کرد: تعداد دانشگاه های حاضر از ایران در رتبه بندی لایدن هر ساله افزایش پیدا کرده است، نمودار زیر رشد عملکرد تعداد دانشگاه های کشور در رتبه‌بندی لایدن را نمایش می دهد.

  

*رتبه بندی لایدن ۲۰۲۰

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISC ) گفت: ایران با حضور ۳۶ دانشگاه در این نظام رتبه بندی، همچون سال های گذشته در بین کشور های اسلامی رتبه نخست را به لحاظ تعداد دانشگاه برتر را در اختیار خود دارد. پس از ایران ترکیه، و مصر به ترتیب با ۳۰ و ۷ دانشگاه رتبه های دوم و سوم را دارند. در جدول زیر تعداد دانشگاه های کشورهای اسلامی در نظام رتبه بندی لایدن، نشان داده شده است.

دکتر دهقانی ادامه داد: در سال ۲۰۲۰، دانشگاه های تهران، صنعتی امیرکبیر، علوم پزشکی تهران، تربیت مدرس، صنعتی شریف، علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، شیراز، تبریز، علوم پزشکی شهید بهشتی، شهید بهشتی، آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، علوم پزشکی تبریز، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علوم پزشکی مشهد، اصفهان، گیلان، علوم پزشکی شیراز، کاشان، علوم پزشکی اصفهان، سمنان، علوم پزشکی ایران، شهید باهنر کرمان، رازی، بوعلی سینا، پیام نور، ارومیه، صنعتی نوشیروانی بابل، صنعتی مالک اشتر، مازندران، شاهرود، صنعتی سهند، زنجان، شهید چمران اهواز و یزد در رتبه بندی لایدن حضور دارند.

 

*معیار مرجعیت علمی

سرپرست ISC در ادامه گفت: در معیار مرجعیت علمی تقریباً تمام دانشگاه‌های کشور (به جز ۵ دانشگاه) به لحاظ رتبه ای نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته‌اند و دانشگاه تهران که دانشگاه رتبه اول کشور است، از رتبه ۱۵۶ در سال ۲۰۱۹ به رتبه ۱۴۰ در سال ۲۰۲۰ رسیده است. جدول زیر عملکرد دانشگاه های کشور را در معیار مرجعیت علمی نشان می‌دهد.

 

*معیار دیپلماسی علمی

دکتر دهقانی ادامه داد: در معیار دیپلماسی علمی به صورت کلی در رتبه دانشگاه‌های کشور ارتقا چشمگیری دیده نمی شود با این حال بهترین رتبه کشور در این معیار از ۲۱۲ به ۲۰۱ رسیده است. جدول زیر عملکرد دانشگاه های کشور را در معیار دیپلماسی علمی نشان می‌دهد.

*معیار دسترسی آزاد

دکتر دهقانی گفت: در معیار دسترسی آزاد نیز رتبه دانشگاه های کشور تغییر چندانی نداشته است، بهترین رتبه کشور توسط دانشگاه تهران کسب شده که از ۲۱۲ در سال ۲۰۱۹ به ۲۰۱ در سال ۲۰۲۰ ارتقا پیدا کرده است. جدول زیر عملکرد جهانی دانشگاه‌های کشور در معیار معیار دسترسی آزاد را نشان می‌دهد.

*معیار تنوع جنسیتی




تسلیت حضور جناب آقای علی خلفی

عرض تسلیت درگذشت پدر گرامی آقای علی خلفی (انتظامات)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای علی خلفی

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




مناقصه خرید، تحویل، نصب و راه‌اندازی میکروسکوپ الکترونی
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از دوشنبه 23 تیر تا پنج شنبه 26تیر99

آگهی مناقصه عمومی

(نوبت اول)

دانشگاه زنجان در نظر دارد خرید، تحویل ، نصب و راه‌اندازی دستگاه میکروسکوپ الکترونی روبشی (FE-SEM) ساخت شرکت TESCAN  مدل: MIRA’s 4th  generation همراه با ملحقات دانشگاه زنجان برای سال 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته مذکور) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/23 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 148

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000009

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه تاریخ 99/04/23 تا ساعت 10 روز پنج شنبه تاریخ 99/04/26 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 99/05/05

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز دوشنبه تاریخ 99/05/06 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 5/000/000/000  ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/05/05 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 معاونت پژوهشی 33052846

روابط عمومی دانشگاه زنجان




تسلیت حضور سرکار خانم هدی نصیرا

عرض تسلیت درگذشت پدر گرامی خانم هدی نصیرا (گروه شیمی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

سرکار خانم هدی نصیرا

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




تسلیت حضور جناب آقای عبدالرسول بابایی

عرض تسلیت درگذشت مادر گرامی آقای عبدالرسول بابایی (امور مالی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای عبدالرسول بابایی

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحومه و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




تسلیت حضور خانواده محترم مرحوم عزتعلی طغرانگار

عرض تسلیت درگذشت (مرحوم عزتعلی طغرانگار) پدرمقام گرامی آقای محمد علیرضایی (همکار بازنشسته امور مالی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای محمد علیرضایی

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه تقدیر شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه زنجان تقدیر کرد

پویشی که با هدف تقویت رفتارهای مراقبتی، مسئولیت پذیری و افزایش تاب آوری در دانشجویان نسبت به بحران کرونا راه اندازی شد و با موفقیت به سرانجام رسید و از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه زنجان نیز تقدیر شد.

دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا، دو پویش شامل مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپین دانشجوبی در خانه بمانیم را برگزار کرد، که در اختتامیه مسابقه ترم کرونایی با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران ۲۲ اثر انتخاب و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم  با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گفته مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان برگزاری کمپین بزرگ دانشجویی از ۶ فروردین ماه آغاز شد و با استقبال بی نظیری مواجه و بیش از ۲۰۰ مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.
 




حضور آقای سلمان حیدری

عرض تسلیت درگذشت پدر گرامی آقای سلمان حیدری (معاونت برنامه ریزی)

ما همه فانی و بقا بس توراست

همکار گرامی

جناب آقای سلمان حیدری

مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترمتان و سایر بازماندگان خواهانیم.




انتصابات صورت گرفته ماه های اخیر
طی ماه های اخیر با احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصاباتی انجام شد

با صدور احکامی از سوی ریاست دانشگاه، آقای مسعود ابوالفضلی عضو هیأت علمی گروه هنر و دکتر غلامحسن جعفری عضو هیأت علمی گروه جغرافیا  به عنوان مدیران گروه های مذکور و دکتر خسرو خلیفه عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی به عنوان مدیر گروه پژوهشی بیوتکنولوژی پژوهشکده فناوری های نوین زیستی دانشگاه منصوب شدند. همچنین از دکتر سارا شاه محمدیان، دکتر حسین فراهانی و دکتر وهب جعفریان در مدت تصدی مدیریت گروه های مذکور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 سوابق علمی و پژوهشی ایشان به شرح زیر است:

آقای مسعود ابوالفضلی مربی گروه آموزشی هنر، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشکده هنرهای زیبا-دانشگاه تهران، رشته نقاشی طی سال های 70-1365 گذرانده است. وی تحصیلات دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس تهران- رشته نقاشی در سال 1377 به پایان رسانده است.

دکتر غلامحسن جعفری دانشیار گروه جغرافیا، دوره کارشناسی خود را در دانشگاه یزد، رشته جغرافیا در سال های 73-1370 گذرانده است. دوره‏ های کارشناسی ارشد و دکتری وی در دانشگاه اصفهان و رشته ژئومورفولوژی به ترتیب طی سال های 80-1378 و 88-1383 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کل مقالات: 99 عنوان

مقالات مجلات: 58 عنوان

مقالات همایش ها: 41 عنوان

طرح های پژوهشی: 2 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 21 مورد

 

دکتر خسرو خلیفه دانشیار گروه زیست شناسی، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشگاه شهید چمران اهواز طی سال های 77-1373 گذارنده است. تحصیلات دوره های کارشناسی ارشد و دکتری وی در دانشگاه تربیت مدرس، رشته بیوفیزیک طی سال های89-1384 بوده است.

سوابق علمی ایشان به شرح زیر است:

تعداد کتاب ها: 2 جلد

تعداد کل مقالات: 58 عنوان

مقالات مجلات: 35 عنوان

مقالات همایش ها: 26 عنوان

طرح های پژوهشی: 1 مورد

پایان نامه های راهنمایی شده: 25 مورد

 

 




نوبت دوم مناقصه ایاب و ذهاب کارکنان
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از سه شنبه 10تیر تا شنبه تاریخ 14 تیر99

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  (نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد ایاب ذهاب کارکنان  دانشگاه زنجان برای سال 1400- 99  را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته امور حمل و نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 147

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000008

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 99/04/10 تا ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/04/14 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/04/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 11/30 روز چهارشنبه تاریخ 99/04/25 دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 300/000/000ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان .

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 99/04/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان




نوبت دوم مناقصه امور خدماتی پشتیبانی دانشگاه
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از سه شنبه تاریخ 10تیر تا شنبه تاریخ 14تیرماه99

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت دوم)

دانشگاه زنجان در نظر دارد امور خدماتی پشتیبانی دانشگاه زنجان و همچنین سرایداری و نگهبانی دانشکده فنی واحد ابهر دانشگاه زنجان برای سال 1400- 99 را از طریق انجام مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه (دارای گواهی تائید صلاحیت در رشته خدمات عمومی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی) می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار آگهی در سامانه 99/04/10 می‌باشد.

الف- شماره مناقصه (مرجع): 144

ب- شماره فراخوان درج شده در سامانه تدارکات الکترونیک: 2099003798000005

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: مناقصه‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز سه شنبه تاریخ 99/04/10 تا ساعت 10 روز شنبه تاریخ 99/04/14به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 11 صبح روز سه شنبه تاریخ 99/04/24

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 10 روز چهارشنبه تاریخ 99/04/25دفتر معاونت اداری- مالی

ه- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه شامل ضمانت‌نامه بانکی (مدت اعتبار تضمین‌های بانکی باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد‌ها باشد) چک تضمین شده بانکی ( به نام دانشگاه زنجان ) و یا واریز وجه نقد به مبلغ 1/500/000/000 ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه زنجان.

تذکر مهم:  مناقصه‌گر، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مناقصه‌گر به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 13 تاریخ 99/04/24 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت امور حقوقی و قراردادها، 33052826 - اداره خدمات و پشتیبانی 33052352

روابط عمومی دانشگاه زنجان