خانه  :: اساتید  :: اخبار

جشن انقلاب
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران برگزار شد.



به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران مراسم جشن انقلاب روز دوشنبه 16 بهمن در محل همایش های بین المللی غدیر دانشگاه با همراهی مدیران، مسئولین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در کنار خانواده های محترمشان برگزارگردید. 

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام علی قره داغی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری شروع شد. قره داغی در ابتدای سخنان خود از مشارکت حاضرین در جشن انقلاب تشکر نموده و در ادامه بیان داشتند بیداری اسلامی از سال 1200 هجری قمری توسط بزرگان اسلام همانند آیت الله نائینی، میرزا کوچک خان جنگلی و ... شکل گرفت و انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 را اوج بیداری اسلامی خوانده و ابراز امیدواری کرد با تلاش بتوانیم این انقلاب را به انقلاب امام زمان (عج) برسانیم.

در ادامه مراسم دکتر ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار در محل مراسم جشن حضور یافته و به بیان سخنانی به شرح زیر پرداختند.

دکتر رفیعی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر یادآور شدند که باید قدردان هزاران پیر و جوان و زن و مردی باشیم که با رشادت ها و ایثارگری ها و جانبازی خود این انقلاب را نزد ما به امانت سپرده اند و آنان و خانواده هایشان را تکریم کنیم.

رفیعی در ادامه سخنان خود سه عامل رهبری امام خمینی (ره)، مکتب اسلام و اتحاد بالای مردم را عامل پیروزی انقلاب عنوان کرد که در این انقلاب همه اقشار در سطوح مختلف از نخبگان گرفته تا مردم عادی و بازاری در آن نقش داشتند و خواسته اصلی آنان برکناری رژیم طاغوتی و عزل و محاکمه شاه و قطع استعمار ایران که توسط کشورهای سلطه گر در آن زمان در کشور و جامعه صورت می گرفت، بود به همین دلیل از این انقلاب بعنوان مردمی ترین انقلاب دنیا یاد می شود.

و در پایان با اشاره به تلاش های دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات پیش رو که موجب تقویت جمهوری اسلامی می شود، بیان داشت که حضور مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت دیپلماسی و اقتدار بین المللی جمهوری اسلامی می شود و ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در روز 11 اسفند همچنان موجب سربلندی ملت ایران در مجامع بین المللی باشیم.

 در ادامه این مراسم گروه های مختلف هنری از جمله گروه سرود مهد کودک دانشگاه و گروه نسل سلمان و مجری توانمند استان آقای سجاد انصاری به اجرای برنامه های متنوع و مسابقات مهیج (با جوایز ارزنده) برای حاضرین پرداختند

همچنین در خلال این مراسم از 24 نفر از همکارانی که در ماه های اخیر بازنشست شده اند از سوی اداره رفاه کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه با اهدای تندیس و هدایایی تجلیل و تقدیر گردید.

برای مشاهده آلبوم تصاویر کلیک نمایید.

;
ارسال شده در مورخه: 17-11-1402

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور دانشگاه زنجان در نشست همکاری علمی دانشگاههای ایران با حوزه بریکس

با حضور دانشگاه زنجان، اولین نشست همکاری علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس برگزار شد. (04-02-1403)

   

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان