خانه  :: اساتید  :: اخبار

گرامیداشت شب هفت شهدای خدمت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان
مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در مسجد باقرالعلوم (ع) دانشگاه زنجان برگزار شد.



مراسم  گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت روز دوشنبه هفتم خرداد ماه با سخنرانی آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و با حضور هیئت رئیسه دانشگاه زنجان و اساتید، دانشجویان،کارکنان دانشگاه و مردم قدرشناس استان زنجان همراه با قرائت قرآن و عزاداری در مسجد باقرالعلوم (ع) دانشگاه برگزار شد.

این مراسم ابتدا با قرائت قران توسط قاریان برجسته آغاز گردید و در این مراسم که با سخنرانی آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان همراه بود، ایشان با بیان اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت برای درگذشتگان از زبان پیامبر (ص) بر لزوم برگزاری این مراسمات برای همه درگذشتگان بویژه شهدا تاکید کردند و از برگزار کنندگان این مراسمات در سراسر کشور قدردانی نمودند.

در ادامه ایشان با بیان عملکرد درخشان و پررنگ رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در زمان تصدی گری پست هایی که بر عهده داشتند افزودند که دغدغه اصلی ایشان همیشه خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بوده و از مسئولین خواستند تا این راه را ادامه داده و خدمت رسانی به مردم را در جدی بگیرند.

همچنین خاتمی با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص سانحه بالگرد و شهادت رئیس جمور و همراهان ایشان، که فرمودند این با اتفاق هیچ اختلالی در امور کشور ایجاد نخواهد شد که این چنین نیز بود. اما اگر این اتفاق در هر جای دیگری رخ می داد اضطراب آن جامعه را فرا می گرفت و آن جامعه دچار بی نظمی می شد ولی به برکت ستون خیمه انقلاب این اتفاق در ایران رخ نداد و اداره کشور در شرایط عادی و همیشگی خود ادامه دارد.

پس از اتمام سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، حاضرین در مجلس با مداحی مداح اهل بیت کربلائی جلیل محمدی به عزاداری پرداختند.

جهت مشاهده تصاویر این مراسم کلیک نمایید.

 

;
ارسال شده در مورخه: 09-03-1403

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور دانشگاه زنجان در نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه ها در کشور سوریه

حضور دانشگاه زنجان در نمایشگاه بین‌المللی معرفی توانمندی‌های دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه (29-03-1403)

   

تقدیر سرپرست سازمان سنجش و آموزش از برگزاری شایسته آزمون سراسری

سرپرست سازمان سنجش و آموزش کشور از تلاشهای دانشگاه زنجان برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تقدیر کرد (26-03-1403)

   

جشن وصال

جشن ازدواج 110 زوج (26-03-1403)

   

ارتقای علمی 4 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه

طی جلسه هیأت ممیزه ارتقای تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه مورد تایید قرار گرفت (23-03-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان