خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارامور دانشجویان شاهد و ایثارگر


برگزاری کارگاه های آموزشی در دانشگاه هنر اسلامی
اولین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رشته های مختلف

تماشا در آپارات

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در حاشیه برگزاری طرح ملی مهارت افزایی گفت: طرح ملی مهارت افزایی در بخش برادران از 10 مرداد آغاز شده است و تا 19 مرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این دوره که به میزبانی  دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است دانشجویان تا کنون در 25 کارگاه آموزشی شرکت  کرده‌اند و هر روز  در کارگاه ها حضور دارند تا پس از دوره بتوانند محصولی تولید کنند. 

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه دانشجویان در 8 روز متمادی هر روز صبح و عصر به صورت فشرده در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند؛ بیان کرد: استقبال دانشجویان از این طرح بسیار خوب بوده است و بسیار خرسند هستند که در این طرح شرکت کرده اند.

دکتر تقی زاده افزود: اساتید کارگاه‌ها از اساتید برجسته و توانمند دانشگاه هنر اسلامی تبریز هستند به همین دلیل بازخوردی که از دانشجوها گرفته می‌شود بسیار مطلوب است.

وی در خصوص کارگاه های درحال برگزاری در این طرح ملی گفت: کارگاه ،کار با چوب و ام دی اف،جوشکاری،منبت،(معرق و خاتم)، تعمیر دوچرخه،مینا کاری،پایه ماشه،مینا کاری،کار با دست سفال،محصولات چرمی، جواهرسازی،(حکاکی، تراش و نقاشی روی شیشه)،بافت گلیم،انگشتر سازی،تعمیر موبایل،پیرایش مو،صداگذاری ، طراحی پوستر ،طراحی لوگوموشن، طراحی موشن و تیزر، عکاسی ،قلم زنی،کارگاه موشن،گیاهان دارویی  و واقعیت مجازی در بخش پسران در حال برگزاری است.

دکتر تقی‌زاده ادامه داد: کارگاه‌های که در بخش خواهران نیز برگزار خواهد شد شامل: آشپزی سنتی،بافت گلیم،انگشتر سازی، پاپیه ماشه،پایه جواهرسازی،حکاکی و تراش شیشه،(حلوا، کیک و شیرینی پزی)،گیاهان دارویی،محصولات چرمی،ملیله کاری،میناکاری،نقاشی روی شیشه،نفاشی روی کاشی و سفال،واقعیت مجازی،طراحی موشن،ساخت سفال،شلوار دوزی،صداگذاری،طراحی لوگوموشن،قلم زنی است.

وی طرح ملی مهارت افزایی در بخش خواهران  از 19 مرداد ماه آغاز می شود و تا 28 مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ اظهار کرد: پذیرش دانشجویان دختر برای شرکت در دوره مهارت افزایی از صبح جمعه 19 مرداد ماه آغاز می‌شود، افتتاحیه صبح شنبه 20 مرداد ماه و اختتامیه عصر یکشنبه 28 مرداد ماه خواهد بود.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده تا کنون بیش از 200 نفر دانشجو در بخش خواهران اعلام آمادگی قطعی کرده و در این دوره شرکت خواهند کرد.




آغاز برگزاری سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش خواهران
دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1403 با حضور دکتر ابراهیم نعیمی معاون امور دانشجویان



آغاز برگزاری سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار
«دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1403» حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)



برگزاری کلاس زبان انگلیسی
بصورت مجازی وحضوری ویژه دانشجویان شاهد وایثارگر

به آگاهی می رساند،اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان با همکاری دانشگاه تربیت مدرس و به همت تعدادی از دانشجویان معزز اتاق فکر اداره کل اقدام به برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری و مجازی نموده است.
شایان ذکر است ظرفیت کلاسها محدود می باشد و اولویت با افرادی است که سریعتر اقدام به ثبت نام نمایند.

لینک ثبت نام دوره تا 8 تیرماه فعال خوهد بود (سریعتر اقدام بفرمایید ) و ان‌شاءالله بعد از برگزاری مصاحبه ها و جلسه معارفه کلاس ها از نیمه تیرماه آغاز خواهد شد.
اولویت با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

لینک ثبت نام:

https://modarestc.com/language-learning

 




اولین دوره مهارت افزایی
ویژه جامعه هدف دانشجویان شاهد وایثارگر



سومین دوره طرح ضیافت ایثار
ویژه دانشجویان شاهد وایثارگر ثبت نام در اداره امور دانشجویان شاهد وایثارگر ساختمان مرکزی



استعداد سنجی
طرح استعدادسنجی و توانمندسازی جامعه شاهد و ایثارگر




بمناسبت سوم خرداد شنبه های شهدایی
آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مزار شهدای گمنام بعداز نماز ظهر