خانه  :: اساتید  :: اخبار

برگزاری کارگاه های آموزشی در دانشگاه هنر اسلامی
اولین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رشته های مختلف



تماشا در آپارات

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در حاشیه برگزاری طرح ملی مهارت افزایی گفت: طرح ملی مهارت افزایی در بخش برادران از 10 مرداد آغاز شده است و تا 19 مرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این دوره که به میزبانی  دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است دانشجویان تا کنون در 25 کارگاه آموزشی شرکت  کرده‌اند و هر روز  در کارگاه ها حضور دارند تا پس از دوره بتوانند محصولی تولید کنند. 

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه دانشجویان در 8 روز متمادی هر روز صبح و عصر به صورت فشرده در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند؛ بیان کرد: استقبال دانشجویان از این طرح بسیار خوب بوده است و بسیار خرسند هستند که در این طرح شرکت کرده اند.

دکتر تقی زاده افزود: اساتید کارگاه‌ها از اساتید برجسته و توانمند دانشگاه هنر اسلامی تبریز هستند به همین دلیل بازخوردی که از دانشجوها گرفته می‌شود بسیار مطلوب است.

وی در خصوص کارگاه های درحال برگزاری در این طرح ملی گفت: کارگاه ،کار با چوب و ام دی اف،جوشکاری،منبت،(معرق و خاتم)، تعمیر دوچرخه،مینا کاری،پایه ماشه،مینا کاری،کار با دست سفال،محصولات چرمی، جواهرسازی،(حکاکی، تراش و نقاشی روی شیشه)،بافت گلیم،انگشتر سازی،تعمیر موبایل،پیرایش مو،صداگذاری ، طراحی پوستر ،طراحی لوگوموشن، طراحی موشن و تیزر، عکاسی ،قلم زنی،کارگاه موشن،گیاهان دارویی  و واقعیت مجازی در بخش پسران در حال برگزاری است.

دکتر تقی‌زاده ادامه داد: کارگاه‌های که در بخش خواهران نیز برگزار خواهد شد شامل: آشپزی سنتی،بافت گلیم،انگشتر سازی، پاپیه ماشه،پایه جواهرسازی،حکاکی و تراش شیشه،(حلوا، کیک و شیرینی پزی)،گیاهان دارویی،محصولات چرمی،ملیله کاری،میناکاری،نقاشی روی شیشه،نفاشی روی کاشی و سفال،واقعیت مجازی،طراحی موشن،ساخت سفال،شلوار دوزی،صداگذاری،طراحی لوگوموشن،قلم زنی است.

وی طرح ملی مهارت افزایی در بخش خواهران  از 19 مرداد ماه آغاز می شود و تا 28 مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ اظهار کرد: پذیرش دانشجویان دختر برای شرکت در دوره مهارت افزایی از صبح جمعه 19 مرداد ماه آغاز می‌شود، افتتاحیه صبح شنبه 20 مرداد ماه و اختتامیه عصر یکشنبه 28 مرداد ماه خواهد بود.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده تا کنون بیش از 200 نفر دانشجو در بخش خواهران اعلام آمادگی قطعی کرده و در این دوره شرکت خواهند کرد.


ارسال شده در مورخه: 17-05-1403

آخرين اخبار با موضوع: امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

برگزاری کارگاه های آموزشی در دانشگاه هنر اسلامی

اولین دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رشته های مختلف (17-05-1403)

   

آغاز برگزاری سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش خواهران

دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1403 با حضور دکتر ابراهیم نعیمی معاون امور دانشجویان (06-05-1403)

   

آغاز برگزاری سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار

«دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1403» حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) (30-04-1403)

   

برگزاری کلاس زبان انگلیسی

بصورت مجازی وحضوری ویژه دانشجویان شاهد وایثارگر (06-04-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

شخصیت وصف‌ناپذیر