اطلاعیه مدیریت اداری دانشگاه
مرخضی تعطیلات نوروز و ساعات کار ماه مبارک رمضان



اطلاعیه

به اطلاع همکاران محترم می رساند

1-  به استناد تبصره 2 ماده 28 آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و بند 11 صورت جلسه هیات رئیسه مورخ 1401/12/14 ساعت کار کارکنان دانشگاه از 1402/1/14 تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح و ساعت خاتمه کار 13:45 و ساعت حرکت سرویس ها ساعت 14 تعیین می گردد و در تاریخ 1402/1/21 ساعت شروع به کار 10صبح می باشد .

2-   به استناد تبصره 1 ماده 55 آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیات علمی ، روزهای شنبه تا چهارشنبه برابر با پنجم تا نهم فروردین ماه به عنوان مرخصی فوق العاده تعیین می گردد. بدیهی است اعضای محترم طبق آیین نامه الزاما از مرخصی فوق العاده مذکور می بایست مطابق با برنامه زمانی اعلام شده استفاده نمایند .

لطفا برای روزهای مذکور مرخصی استحقاقی ثبت ننمایید ، توسط مسئول حضور و غیاب مرخصی تشویقی ثبت خواهد شد .

                                                                                مدیریت اداری دانشگاه


ارسال شده در مورخه: 27-12-1401
آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی


اطلاعیه ارزشیابی کارکنان
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی به تاریخ 1403/01/01


ارائه درخواست واحدهای دانشگاهی جهت تحویل پارتیشن‌های اضافی مرکز رشد
با عنایت به برچیدن پارتیشن‌های طبقه همکف مرکز رشد دانشگاه و نظر به سالم بودن و قابلیت نصب و استفاده مجدد


شهریه
به اطلاع دانشجـویان محترم می رساند نسبت به تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی اقدام نموده وبرای انتخاب واحد نیمسال

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع معاونت اداری-مالی