خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت اداری-مالی


لزوم تسویه بدهی نیمسال اول تا قبل از انتخاب واحد
انتخاب واحد نیمسال دوم منوط به تسویه حساب بدهی ترم گذشته و پرداخت شهریه ثابت ترم آتی می باشد.

«اطلاعیه»

قابل توجه دانشجویان محترم

به اطلاع دانشجـویان محترم می رساند نسبت به تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی اقدام نموده وبرای انتخاب واحد نیمسال جدید شهریه ثابت آنراقبل ازشـروع زمان انتخاب واحدپرداخت نمایند.بدیهی است انتخاب واحد منوط به تسویه حساب بدهی ترم گذشته وپرداخت شهریه ثابت می باشد.توصیه اکید می شودازهم اکنون نسبت به پرداخت اقدام گردد تا در روز انتخاب واحد ، مشکل  ازدحام و شلوغی شبکه درانتخاب واحد مشکلی ایجاد ننماید.

تذکر مهم :پرداخت شهریه فقط بصورت اینترنتی (ازداخل سامانه گلستان دانشجو)میباشد .

                                                                                                                                    «امورمالی دوره های شبانه »




اطلاعیه ساعات اداری
از تاریخ 5/6/1401 شروع ساعت کاری دانشگاه 8 صبح ( حرکت سرویس از مبدا 7:15) لغایت 15:45 ( حرکت سرویس 16) می باشد

اطلاعیه

به اطـلاع كليه همكاران محترم مي رسـاند:

از تاریخ 5/6/1401 شروع ساعت کاری دانشگاه 8 صبح ( حرکت سرویس از مبدا 7:15) لغایت 15:45 ( حرکت سرویس 16) می باشد .

لازم بذکر است ساعت ناهار و نماز  12:30 الی 13:30 خواهد بود.

همکاران محترم توجه داشته باشند ساعت کاری 8 الی 16 می باشد و در صورت تردد در بین این ساعت حتما ورود و خروج خود را ثبت نموده و سپس مرخصی ساعتی  درخواست کنید در غیر این صورت طبق لیست ارائه شده توسط انتظامات تردد های غیر مجاز به عنوان غیبت تلقی خواهد شد . 

 




قابل توجه دانشجویان رشته های معماری و عمران در مقاطع کارشناسی و ارشد
مدیریت طرح های عمرانی دانشگاه، جهت انجام کارهای فنی در قالب کاردانشجوئی دعوت به همکاری می نماید.

فراخوان همکاری

مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه از دانشجویان علاقمند رشته های معماری و عمران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت همکاری در کارهای فنی دعوت به عمل می نماید.

دانشجویان علاقمند می توانند جهت مذاکرات اولیه به ساختمان مرکزی، طبقه اول، دفتر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی (آقای مهندس تاران) مراجعه نمایند.

مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی




تعرفه خدمات انتشاراتی دانشگاه
قابل توجه دانشگاهیان محترم

بدینوسیله نرخ تعرفه های انتشارات دانشگاه را به اطلاع دانشگاهیان محترم می رساند.

خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با شماره داخلی  2352 (اداره پشتیبانی دانشگاه) تماس حاصل فرمائید.




شروع بکار طبخ و توزیع غذا در سلف سرویس کارکنان
لیست قیمت و برنامه غذایی سلف سرویس کارکنان



جلسه امکانسنجی توسعه فناوری های منابع انرژی‌های تجدید‌پذیر
با حضور ریاست محترم دانشگاه زنجان و مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق زنجان

 

جلسه امکانسنجی توسعه فناوری های منابع انرژی‌های تجدید‌پذیر (فتوولتائیک، توربین‌های بادی و ...)

 

در مورخ 10/02/1401 روز شنبه در محل سالن جلسات شهید دکتر شهریاری جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق زنجان، جناب آقای مهندس جوادی و ریاست محترم دانشگاه زنجان، جناب آقای دکتر بازرگان تشکیل و موضوعات زیر مطرح و به تصویب رسید.

  1. گزارش اقدات و برنامه های دانشگاه زنجان در خصوص منابع انرژی‌های تجدید‌پذیر توسط آقای دکتر مقیمی و امکانسنجی استفاده از منابع انرژی‌های تجدید‌پذیر در بام ساختمان مرکزی و حمایت شرکت محترم توزیع برق استان زنجان؛
  2. طرح موضوع بررسی قابلیت های شرکت های دانش بنیان در خصوص تولید برق توسط جناب آقای دکتر بازرگان و استقبال از ایده استفاده از منابع انرژی‌های تجدید‌پذیر در بام ساختمان مرکزی؛
  3. ارائه پیشنهادات آقای دکتر بیات با عنوان "مطالعه، امکان­سنجی و ایجاد دانش فنی درخصوص طراحی و راه­اندازی توربین­های بادی مقیاس کوچک در محدوده 3-5 کیلووات" و درخواست تخصیص فضای فیزیکی برای تحقق ایده طی 9 الی 12 ماه؛
  4. طرح موضوع گلخانه های اگری ولتائیک و دستور جناب آقای دکتر موحدی مبنی بر مکاتبه با دانشکده کشاورزی در این خصوص و اخذ نظرات فنی و مالی؛
  5. گزارش جناب آقای مهندس جوادی در خصوص قیمت های جهانی پنل های خورشیدی و حمایت از دانشگاه بابت تولید برق و توصیه های فنی و همچنین امکان خرید برق به قیمتی بالاتر از قیمت فروش آن توسط شرکت توزیع؛
  6. قول مساعد جناب آقای مهندس جوادی و امکان نصب کلید هوشمند در سمت پست شرکت توزیع برای دانشگاه زنجان؛
  7. گزارش وضعیت انرژی های نو در استان توسط جناب آقای مهندس کاظمی و طرح ایده تشکیل تیم فنی و اقتصادی مشترک بین دانشگاه و شرکت توزیع با هدف بررسی دوره بازگشت سرمایه و نرخ فروش انرژی حاصل از منابع انرژی‌های تجدید‌پذیر و همچنین توصیه های پژوهشی و فنی مرتبط با موضوع؛
  8. امکانسنجی و بررسی موضوع تاسیس پژوهشکده انرژی های نو در دانشگاه؛
  9.  طرح موضوع ارائه پیشنهاده های پژوهشی توسط اعضای محترم هیات علمی گروه برق دانشگاه و بررسی طرح ها در کمیته های مربوطه در شرکت توزیع و ایجاد تعامل سازنده میان هر دو.

 




گزارشی از نهمین جلسه شورای راهبری مدیریت سبز
گزارشی از اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اقدام

       نهمین جلسه شورای راهبری مدیریت سبز و اولین جلسه آن در سال جدید در محل سالن جلسات شهید دکتر شهریاری روز سه شنبه، مورخ 30/01/1401 ساعت 11:00 الی 13:30 با حضور ریاست محترم دانشگاه و ریاست محترم شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه، جناب آقای دکتر بازرگان، مدیر کل محترم اداره حفاظت محیط زیست استان زنجان، جناب آقای دکتر یافتیان، معاونت محترم اداری و مالی و نائب رئیس محترم شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه، جناب آقای دکتر موحدی فاضل و معاونین محترم دانشگاه و روسای محترم دانشکده ها و سایر مدعوین محترم و با دستورجلسه به شرح ذیل تشکیل گردید.

الف) گزارش اقدامات انجام شده:

1- گزارش کارهای فرهنگی، تهیه کلیپ‌های آموزشی، برگزاری کنفرانس گرین‌متریک 2020، رتبه‌های دانشگاه، گواهی‌نامه‌ها، تفاهم‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها؛

2- گزارش عاری‌سازی زون مرکزی دانشگاه از خودرو و ایجاد و توسعه مسیرهای دوچرخه، اسکوتر و پیاده‌روی؛
3- گزارش هوشمند‌سازی موتورخانه‌های دانشگاه؛

4- گزارش ارتقای سامانه پسماند دانشگاه توسط آقای دکتر شهابی و همکاران؛

5- گزارش تصفیه فاضلاب و بازچرخانی پساب.

ب) پروژه‌های در دست اقدام:

1- تفاهم‌نامه همکاری با شرکت کومین‌زاد‌یدک با موضوع تحقیق، توسعه و آموزش فناوری انرژی‌های نو؛

2- طرح تامین انرژی ساختمان مرکزی از منابع تجدیدپذیر؛

3- بهینه‌سازی مصرف سوخت از طریق ترکیب تاسیسات موجود با سامانه نوین گرمایش خورشیدی توسط آقای دکتر فولادوند؛

4- راه‌اندازی سامانه برودتی غیرفعال (بادخان) ساختمان لابی ورودی سالن همایش های بین‌المللی دانشگاه؛
5- بررسی موضوع تولید محتوای صرفه‌جویی در آب و انرژی در راستای فرهنگ‌سازی با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان.

ج) جمع‌بندی و نتیجه‌گیری و برنامه‌ریزی همکاریهای مشترک با سازمان حفاظت محیط زیست:

1- تبیین وضعیت اقلیمی و زیست‌ محیطی استان توسط جناب آقای دکتر یافتیان؛

2- جمع‌بندی و نتیجه‌گیری جلسه.




اطلاعیه ساعات کاری پس از ماه مبارک رمضان
ساعات اداری دانشگاه از روز چهارشنبه مورخ 14/2/1401 تا اطلاع ثانوی بدین شرح خواهد بود.

اطلاعیه

باطلاع همکاران ارجمند میرساند

ساعات اداری دانشگاه از روز چهارشنبه مورخ 14/2/1401 تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل خواهد بود.

ساعت حرکت سرویسها از مبدأ: 7:15

ساعت شروع وقت اداری: 8:00

ساعت خاتمه وقت اداری: 15:45

ساعت حرکت سرویسها از دانشگاه: 16:00

ساعت ناهار و نماز 12:30 لغایت 13:30 خواهد بود.

 




اطلاعیه ساعات اداری
ساعت کار از 29 فروردبن تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 8:30 صبح

به اطلاع همکاران محترم می رساند :

  به استناد تبصره 2 ماده 28 آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و بند 1 صورت جلسه هیات رئیسه مورخ 15/1/1401 ساعت کار کارکنان دانشگاه از 29/1/1401 تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 8:30 صبح و ساعت خاتمه کار 14:15 و ساعت حرکت سرویس ها ساعت 14:30 خواهد بود.

ضمناً در تاریخ 5/2/1401 ساعت شروع به کار 10صبح می باشد .

مدیریت اداری دانشگاه




مراسم کاشت درخت و نهال - روز یکشنبه 15 اسفند ماه ساعت 11
بمناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی

به دست خود درختی می نشانم                       به پایش جوی آبی می كشانم                   

كمی تخم چمن بر روی خاكش                        برای یادگاری می فشانم

درختم كم كم آرد برگ و باری                         بسازد بر سر خود شاخساری                        

چمن روید درآنجا سبز و خرم                          شود زیر درختم سبزه زاری

به تابستان كه گرما رو نماید                           درختم چتر خود را می گشاید                          

خنك میسازد آنجا را ز سایه                           دل هر رهگذر را می رباید

به پایش خسته ای بی حال و بی تاب               میان روز گرمی می رود خواب                

شود بیدار و گوید ای كه اینجا                         درختی كاشتی،روح تو شاداب

 

مطابق آیین دیرین دانشگاه زنجان، به منظور پاسداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، مراسم کاشت نهال در  دانشگاه زنجان برگزار می‏گردد. بدین وسیله از جنابعالی دعوت می‏گردد در این محفل سبز حضور به هم رسانید.

مکان :محوطه ضلع جنوبی بانک تجارت

زمان: یکشنبه 15/12/1400  ساعت   11    صبح

از کلیه همکاران دانشگاهی جهت شرکت در این مراسم سبز دعوت بعمل می آید.




مرخصی تشویقی بمناسبت روز زن
همکاران خانم می توانند تا 14 بهمن یک روز از مرخصی تشویقی استفاده نمایند.

"اطلاعیه"

با توجه به شماره 3/11/284152 به تاریخ 1400/11/03 وزارت عتف و بخشنامه به شماره 135156 به تاریخ 1400/10/29، درخصوص یک روز مرخصی تشویقی ، همکاران خانم می توانند تا 14 بهمن یک روز از  مرخصی تشویقی استفاده نمایند .

نحوه درخواست: یک روز مرخصی را به صورت دور کاری درخواست نمایند و در توضیحات نوشته شود مرخصی تشویقی روز زن، بعداز تایید مافوق ، کارشناس حضور و غیاب آن روز را به صورت مرخصی تشویقی ثبت خواهد کرد




تقدیر و تشکر
پیام تقدیر جناب آقای دکتر بهرام ملکی در پایان دوره مسئولیت معاون اداری و مالی دانشگاه

همکاران ارجمند دانشگاهی 

اساتید و پرسنل فرهیخته 

دانشجویان‌ عزیز

"سپاسگزاری دلپذیرترین فضیلت هاست. کدام مهربانی آسانتر  و ضروری تر از  تشکر کردن است. سپاسگزاری باز پس دادن  مهربانی  شماست."

در پایان دوره مسئولیت و خدمتگزاری در دانشگاه بر خود لازم می دانم از همراهی، مساعدت، نقد و راهنمایی های همه عزیزان تشکر و سپاسگزاری نموده و برای همه آرزوی موفقیت و بهروزی دارم. سراسر وجودم مملو از" عشق به دانایی" بوده و هست. وامدار شهیدان والای حقیقت بودم. چنین انگیزه ای موجب حرکت بود و اگر موفقیتی بوده، از جانب خدا می دانم وبس. گزارشی از عملکرد حوزه کاری در پوشه دستاورد و در سایت دانشگاه منعکس گردیده است. قطعاً از خطا و اشتباه هم مصون ومبرا نبودم. از این بابت پوزش خواسته و طلب حلیت می نمایم. به وجود تک تک عزیزان و همکارانم می بالم چرا که جوانی شان را در راه هدف متعالی صرف کردند. دانشگاه سنگر" آزادی" است. مأمن انسانهای آزاداندیش است. از اینکه افتخار خدمتگزاری در این مکان مقدس جهت اعتلای دانش جوانان این دیار را داشتم  شکرگزارم. توفیق شما در رسیدن به آرزوهای والای تان را از خدای منان خواستارم و برایتان آرزوی سلامتی تندرستی  وشادکامی دارم (وکفی باالله حسیبا)

 

ارادتمند تان بهرام ملکی زنجانی

دیماه سال ۱۴۰۰




گزارش اداره امورفنی و نظارت بر طرحهای عمرانی
انجام معاینه فنی موتورخانه‌های دانشگاه و صدور گواهی استاندار ملی 16000 (INSO 16000)

معاینه فنی موتورخانه های دانشگاه زنجان فروردین ماه 1400 طی قراردادی با شرکت بازرسی فنی "بهینه سازان اعتماد صنعت ایرانیان" صورت پذیرفت. به همین منظور برای موتورخانه‌‌های دانشگاه شناسنامه فنی تنظیم شده و همچنین برای تمامی موتورخانه‌ها گواهی استاندارد ملی 16000 (INSO 16000) صادر گردید.

این گواهی نشان دهنده معاینه فنی دوره‌ای با رویکرد ایمنی، بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای می‌باشد.

 

 

 

 




تعطیلی کامل دانشگاه در روز پنج شنبه مورخ 1400/8/27
امکان ورود به هیچ یک از مسیرهای داخلی و ساختمانهای اداری و آموزشی دانشگاه فراهم نخواهد بود.

اطلاعیه مهم

باعنایت به تعطیلی کامل دانشگاه در روز پنج شنبه مورخ 1400/8/27 باطلاع میرساند

امکان ورود به هیچ یک از مسیرهای داخلی و ساختمانهای اداری و آموزشی دانشگاه فراهم نخواهد بود

لطفاً همکاری فرمائید.                                        روابط عمومی دانشگاه




کارمندان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه زنجان
در سال 1399

در راستای تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت؛ مدارک و مستندات انتخاب کارمند نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه از بین منتخبین ارسالی دانشکده ها و معاونت ها و حوزه ریاست توسط کمیته مقدماتی واحدها و هیات اجرایی منابع انسانی؛ بر اساس معیارهای شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و افراد بشرح ذیل بعنوان کارمندان نمونه و کارمندان شایسته تقدیر برای سال 99 انتخاب گردیدند.

 

کارمندان نمونه دانشگاه برای سال 1399

  1. آقای قادر حیدری                              مدیر نمونه - معاونت اداری و مالی
  2. آقای روح اله بیات                            کارمند نمونه-  دانشکده مهندسی
  3. آقای جواد محمودی                          کارمند نمونه- معاونت آموزشی
  4. خانم فاطمه محمدی                          کارمند نمونه- معاونت دانشجویی
  5. آقای سید مهدی موسوی                     کارمند نمونه- معاونت اداری و مالی

کارمندان شایسته تقدیر برای سال 1399

  1. آقای مصطفی کریمی                      دانشکده کشاورزی
  2. خانم رقیه اشرفی                           دانشکده کشاورزی
  3. خانم مریم بازرگان                         معاونت آموزشی
  4. خانم صفیه اشرفی                         معاونت پژوهشی
  5. آقای ابوالفضل پورامیدی                  دانشکده مهندسی
  6. آقای سعید ذوالقدری                      دانشکده علوم 
  7. خانم قمر عباسی                           دانشکده علوم انسانی
  8. آقای بهمن خلیلی پور                     معاونت دانشجویی
  9. آقای احسان حریری                       معاونت فرهنگی و اجتماعی
  10. آقای اکبر قربانی                           معاونت اداری و مالی
  11. آقای کیوان پارسا                          معاونت اداری و مالی
  12. آقای حسن زمانی                         معاونت نظارت و ارزیابی
  13. آقای علی اکبر بیات                      معاونت اداری و مالی
  14. آقای مختار اله وردی                     حوزه ریاست
  15. آقای مجید بیات                          حوزه ریاست