خانه  :: اساتید  :: اخبار

نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» برگزار می شود
نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.



رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه هم‌زمان با ایام خجسته عید غدیر خم، روز خبرنگار و ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع)، فراخوان شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» اعلام شد، اظهار کرد: اهالی رسانه در زمان‌های مختلف سفیران فرهنگ رضوی بوده‌اند و معنویت بارگاه منور علی ابن موسی الرضا(ع) و معارف والای قرآن و عترت را از این حریم نورانی به اقصی نقاط عالم منتقل کرده‌اند. مهدی خیرجو با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در تشرف زائران طی دوران شیوع ویروس کرونا، افزود: دوران ایجاد محدودیت زیارت جلوه‌ای شکوهمند از تلاش مخلصانه و موفق اهالی رسانه در خدمتگزاری به بارگاه مبارک و منور حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) و نقطه عطفی در فعالیت معنوی رسانه‌های کشور بود. رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رادیو و تلویزیون در این دوران فعالیت ویژه‌ای در انتقال حال و هوا و فضای معنوی حرم ملائک پاسبان رضوی به منازل مردم داشتند و نشان دادند رسانه از چه ظرفیت بالایی در اثرگذاری معنوی بر فضای عمومی کشور برخوردار است. رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات رسانه‌ها در دوران ایجاد محدودیت فیزیکی زیارت، گفت: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصتی است که خدمات و تلاش‌های ارزنده فعالان رسانه در این دوره خاص به نمایش گذاشته شود. وی افزود: اعتلای سطح کمی و کیفی و ارج نهادن به آفرینش‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای با موضوعات معارف رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیرة رضوی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی از جمله نیات و اهداف حیات جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» است. خیرجو در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد و توضیح داد: این جشنواره در سه محور شامل «رسانه‌های خبری و تحلیلی»، «رسانه‌های مجازی» و «رسانه‌های صوتی و تصویری» برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری تلویزیونی و اینفوگرافی ذیل محور «رسانه‌های خبری و تحلیلی» تعریف شده و بخش‎های موشن گرافی، پادکست، طرح بازی و نرم‌افزار و وقف مجازی زیرمجموعه محور «رسانه‌های مجازی» قرارگرفته است. هم‌چنین در محور «رسانه‌های صوتی و تصویری» بخش‌های برنامه‌‎های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، نماهنگ تلویزیونی، مستند تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش‌بینی‌شده است. رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره 22 بهمن‌ماه 1399 خواهد بود، گفت: متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) می‎توانند به وب‌سایت این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه نمایند. خیرجو در پایان گفت: از تمامی اهالی رسانه که در عرصه فرهنگ و معارف رضوی فعالیت داشته‌اند، دعوت می‌شود تا ضمن ارسال آثار خود جهت شرکت در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، بااطلاع رسانی نسبت به این جشنواره در این اقدام فرهنگی و معنوی سهیم باشند. نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» برگزار می شود نخستین جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه هم‌زمان با ایام خجسته عید غدیر خم، روز خبرنگار و ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع)، فراخوان شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» اعلام شد، اظهار کرد: اهالی رسانه در زمان‌های مختلف سفیران فرهنگ رضوی بوده‌اند و معنویت بارگاه منور علی ابن موسی الرضا(ع) و معارف والای قرآن و عترت را از این حریم نورانی به اقصی نقاط عالم منتقل کرده‌اند. مهدی خیرجو با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در تشرف زائران طی دوران شیوع ویروس کرونا، افزود: دوران ایجاد محدودیت زیارت جلوه‌ای شکوهمند از تلاش مخلصانه و موفق اهالی رسانه در خدمتگزاری به بارگاه مبارک و منور حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) و نقطه عطفی در فعالیت معنوی رسانه‌های کشور بود. رسانه‌های مختلف اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رادیو و تلویزیون در این دوران فعالیت ویژه‌ای در انتقال حال و هوا و فضای معنوی حرم ملائک پاسبان رضوی به منازل مردم داشتند و نشان دادند رسانه از چه ظرفیت بالایی در اثرگذاری معنوی بر فضای عمومی کشور برخوردار است. رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات رسانه‌ها در دوران ایجاد محدودیت فیزیکی زیارت، گفت: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصتی است که خدمات و تلاش‌های ارزنده فعالان رسانه در این دوره خاص به نمایش گذاشته شود. وی افزود: اعتلای سطح کمی و کیفی و ارج نهادن به آفرینش‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای با موضوعات معارف رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیرة رضوی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی از جمله نیات و اهداف حیات جشنواره رسانه‌ای «امام رضا(ع)» است. خیرجو در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد و توضیح داد: این جشنواره در سه محور شامل «رسانه‌های خبری و تحلیلی»، «رسانه‌های مجازی» و «رسانه‌های صوتی و تصویری» برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری تلویزیونی و اینفوگرافی ذیل محور «رسانه‌های خبری و تحلیلی» تعریف شده و بخش‎های موشن گرافی، پادکست، طرح بازی و نرم‌افزار و وقف مجازی زیرمجموعه محور «رسانه‌های مجازی» قرارگرفته است. هم‌چنین در محور «رسانه‌های صوتی و تصویری» بخش‌های برنامه‌‎های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، نماهنگ تلویزیونی، مستند تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش‌بینی‌شده است. رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره 22 بهمن‌ماه 1399 خواهد بود، گفت: متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) می‎توانند به وب‌سایت این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه نمایند. خیرجو در پایان گفت: از تمامی اهالی رسانه که در عرصه فرهنگ و معارف رضوی فعالیت داشته‌اند، دعوت می‌شود تا ضمن ارسال آثار خود جهت شرکت در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، بااطلاع رسانی نسبت به این جشنواره در این اقدام فرهنگی و معنوی سهیم باشند.
;
ارسال شده در مورخه: 03-09-1399

آخرين اخبار با موضوع: اطلاعیه ها/اخبار سایر مراکز

مسابقات "جام بهره وری (بهجام)"

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (25-11-1402)

   

رویداد نیاز محور فناورانه

2و3 اسفند ماه - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (25-11-1402)

   

اولین رویداد مهارت آموزی تخصصی

توسط دفتر فناوری و ارتباط با جامعه معاونت پژوهشی دانشگاه و معاونت آموزش دانشکده کشاورزی برگزار می شود (10-04-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اطلاعیه ها/اخبار سایر مراکز

اولین رویداد مهارت آموزی تخصصی