اطلاعیه ارتقاء کارکنان
فقط مدارک یکسال گذشته را اسکن و از اتوماسیون ارسال نمایید (حضوری ممنوع)



اطلاعیه

      باطلاع کلیه همکاران عضو رسمی و پیمانی و قراردادی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ) میرساند؛ باستناد جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، افرادی که از تاریخ (99/07/01) استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند (مشمول توقف برای ارتقاء به رتبه بالاتر نیستند)؛

خواهشمند است جهت بررسی مجدد پرونده ارتقاء‌، نسبت به اسکن کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 98/07/01 لغایت 99/07/01 بشرح ذیل و ارسال از طریق اتوماسیون اداری به خانم حاتمی تا تاریخ 99/09/05 اقدام فرمائید.

بدیهی است مسئولیت لحاظ ننمودن امتیازات جدید به دلیل عدم ارسال مستندات مربوطه در موعد مقرر به عهده جنابعالی خواهد بود.

مدارک لازم :

  1. ارائه گواهیهای مربوط به عضویت در کمیته ها؛ کارگروه های تخصصی؛ کمسیونها؛ هیاتها و شوراهای مصوب (از تاریخ 98/07/01لغایت 99/07/01یا از تاریخ آخرین ارتقاء )
  2. تکمیل فرم آموزش به همکاران ( درصورتی که در فرم قبلی کمتر از 3 نفر بوده باشد)
  3. ارائه گواهی های مربوط به فعالیتهای علمی پژوهشی و فرهنگی (از تاریخ 98/07/01لغایت 99/07/01یا از تاریخ آخرین ارتقاء) که مشمول مواردی است از قبیل : اکتشافات و اختراعات انتشار مقالات در مجلات معتبر ارائه مقالات در سمینارهای علمی - تالیف و ترجمه کتاب ارائه طرحهای تحقیقاتی ثبت اختراع و کارهای بدیع هنری ارائه گزارشهای موردی (در قالب تدوین آیین نامه، دستورالعمل و تشریح فرآیند انجام کار) دریافت لوح تشویق و تقدیر کسب عنوان عضو نمونه –  تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی مشارکت در فعالیتهای فرهنگی

توضیحات :

  1. توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد.
  2. کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.
  3. فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.

مدیریت اداری و پشتیبانی


ارسال شده در مورخه: 25-08-1399
آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی


اطلاعیه به اطلاع همکران محترم دانشگاه میرساند:به دلیل هرس شاخه های در
اطلاعیه به اطلاع همکران محترم دانشگاه میرساند:به دلیل هرس شاخه های درختان زیر شبکه برق فشار قوی، برق واحد های


اطلاعیه ارزشیابی کارکنان
با توجه به ابلاغ آئین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی به تاریخ 1403/01/01


ارائه درخواست واحدهای دانشگاهی جهت تحویل پارتیشن‌های اضافی مرکز رشد
با عنایت به برچیدن پارتیشن‌های طبقه همکف مرکز رشد دانشگاه و نظر به سالم بودن و قابلیت نصب و استفاده مجدد

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه

ادامه اخبار با موضوع معاونت اداری-مالی