خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت اداری-مالی


ایجاد دو خط تلفن داخلی
جهت ارتباط با بانک تجارت دانشگاه

                             جهت رفاه حال همکاران گرامی دانشگاهی

          دو خط تلفن داخلی جهت ارتباط با بانک تجارت دانشگاه ایجاد گردید.

**********************************************************

                  ارتباط با واحد اعتبارات بانک تجارت
2802
                   ارتباط با ریاست شعبه بانک تجارت
2803

***********************************************************

                                واحد برق و مخابرات دانشگاه




واگذاری خدمات انتشارات دانشگاه
مهلت تا 15 آبان ماه

بسمه تعالی

دانشگاه زنجان در نظر دارد کلیه خدمات انتشاراتی خود از قبیل کپی، پرینت صحافی و .... را به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد الشرایط واگذار نماید.

از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با تهیه درخواست به شرح زیر حداکثر تا تاریخ 15/8/96 به اداره پشتیبانی و خدمات مراجعه نمایند.

توضیح: درخواست ها باید حاوی نکات زیر باشد:

1- مشخصات کامل شخص حقیقی یا حقوقی

2- مجوزهای لازم

3- سوابق کاری

4- دستگاهها و تجهیزات که شخص قادر به تأمین آنهاست.

5- قیمت خدمات ارائه شده جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 33052352 (رئیس اداره پشتیبانی و خدمات) تماس حاصل فرمائید.




قابل توجه همکاران گرامی
در خصوص استفاده از مرخصی استحقاقی تا پایان سال

 

اطلاعیه

 ******************************************************

    بدینوسیله به اطلاع کلیه همکاران محترم میرساند پیرو اطلاعیه مورخ 16-8-95 و با توجه به محدودیت اعتبارات دانشگاه در ارتباط با خرید یا ذخیره مانده مرخصی استحقاقی کارکنان ، طبق بند 2 مصوبه صورتجلسه هیات رئیسه محترم مورخ 25/7/96 به استثنای برخی مشاغل ، مانده مرخصی های سال 95 کارکنان تا 5 روز خرید یا ذخیره گردید.

    لذا با تاکید بر استفاده اعضاء از مانده مرخصی استحقاقی 96 ( با تایید مسئولین ذیربط واحدها) به همکاران محترم توصیه می شود در فرصت باقیمانده تا پایان سال نسبت به استفاده تدریجی از مانده مرخصی خود اقدام نمایند.

 ************************************************************

امور اداری و پشتیبانی




قابل توجه همکاران گرامی
علاقمند به عضویت در جمعیت هلال احمر

از همه همکاران علاقمند به همکاری با هلال احمر

دعوت می شود با مراجعه به دبیرخانه مرکزی با پر کردن فرم مخصوص و ارائه مدارک لازم  بعنوان داوطلب و یا عضو جمعیت هلال احمر(در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه) خدمت نمایند.

***********************************************************************

مدارک لازم :

1- سه قطعه عکس 4*3

2- فتوکپی صفحه اول شناسنامه

3- فتوکپی کارت ملی

4- فتوکپی مدرک تحصیلی

************************************************************************

 




واگذاری خدمات انتشاراتی
مهلت تا 96/8/15

بسمه تعالی

دانشگاه زنجان در نظر دارد کلیه خدمات انتشاراتی خود از قبیل کپی، پرینت صحافی و .... را به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد الشرایط واگذار نماید.

از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با تهیه درخواست به شرح زیر حداکثر تا تاریخ 15/8/96 به کارپردازی کل مراجعه نمایند.

توضیح:

درخواست ها باید حاوی نکات زیر باشد:

1- مشخصات کامل شخص حقیقی یا حقوقی

2- مجوزهای لازم

3- سوابق کاری

4- دستگاهها و تجهیزات که شخص قادر به تأمین آنهاست.

5- قیمت خدمات ارائه شده

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 33052352 (رئیس اداره پشتیبانی و خدمات) تماس حاصل فرمائید.




جلسه تخصصی کمیته فضای سبز دانشگاه
بهمراه گزارش کلی

جلسه تخصصی کمیته فضای سبز دانشگاه

******************************

این نشست با حضور معاونت محترم اداری و مالی برگزار گردید،اعضاء ضمن لحاظ مشکلات و چالشهای پیش روی فضای سبز با طرح مسائلی در حوزه های تخصصی: آب،خاک،باغبانی،آفات ، بیماریها، زیباسازی محوطه و معابر ،همچنین موارد زیست محیطی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فضای سبز دانشگاه زنجان از سال 1389با رویکردی جدید و همت و تاکید مسوولین وقت و فعلی در زمینه به کارگیری سیستم آبیاری تحت فشار همراه با توسعه کاربردی، با مساحتی قریب به 65 هکتار، بالغ بر چهل هزار اصله درخت و درختچه ، ایجاد محیطی شاداب و مفرح را برای دانشجویان عزیز بر خود فرض می داند.

بی تردید حفظ و نگهداری مجموعه یاد شده همراهی تک تک جامعه دانشگاهی را می طلبد. ضمن تشکر از ابراز علاقمندی عزیزان، این واحد آماده استقبال از نظرات و راهکارهای سازنده در حوزه های ذی ربط می باشد.

_________________________________________

اعضاء جلسه:

آقای دکتر ملکی                                    معاونت محترم اداری و مالی

آقای مهندس صمیمی فرد                          مسئول محترم فضای سبز

آقای دکتر نیکبخت                                 عضو محترم گروه مهندسی آب

آقای دکتر مروج                                   عضو محترم گروه خاکشناسی

آقای دکتر کاوسی                                  عضو محترم گروه گیاه پزشکی

آقای دکتر ارغوانی                                عضو محترم گروه باغبانی

خانم دکتر توکلی                                   عضو محترم گروه محیط زیست

آقای دکتر رحمانپور                               عضو محترم گروه معماری

آقای مهندس فلسفی                                 کارشناس محترم

آقای مهندس امانلو                                  مدیر محترم مزرعه

سرکار خانم مزین                                  کارشناس محترم

------------------------------------------------------------------------------

 




حضور فعال دانشگاه زنجان
دومین نمایشگاه دستاورد های اجرایی دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز

خبر

دانشگاه زنجان به صورت فعال در دومین نمایشگاه دستاورد های اجرایی دانشگاه ها در حوزه مدیریت سبز در محل سازمان برنامه و بودجه کشور حضور یافت.

این نمایشگاه در روز شنبه مورخ 15 مهر ماه با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه هیئت همراه و معاونین افتتاح گردید و تا 18 مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

 




اطلاعیه امور اداری دانشگاه
در خصوص ساعت خاتمه اداری روز دوشنبه 10 مهر ماه

اطلاعیه

*******************************************************

با عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش

*******************************************************

جهت شرکت هر چه بیشتر همکاران دانشگاهی در عزاداری دسته زینبیه اعظم زنجان

 خاتمه اداری  امروز دوشنبه 10 مهرماه ساعت 11/45 و حرکت سرویسها راس ساعت 12 خواهد بود.

از همه همکاران گرامی التماس دعا داریم

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

امور اداری دانشگاه




با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور
تغییر ساعت ناهار و نماز از اول مهرماه
اطلاعیه *************************************************************** به اطلاع همکاران دانشگاهی می رساند با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از روز شنبه اول مهرماه ساعت ناهار و نماز از ساعت 12 تا 13 خواهد بود. ************************************************************** امور اداری دانشگاه


اطلاعیه ارزشیابی کارکنان غیر هیات علمی
از 25 تا 31 شهریورماه

اطلاعیه

ارزشیابی کارکنان

     بدینوسیله از کلیه همکاران محترم (اعضای غیر هیات علمی) دعوت می نماید که از تاریخ  25/06/96 لغایت 31/06/96               

 با مراجعه به آدرس planning.znu.ac.ir  و انتخاب سامانه ارزیابی کارکنان از منوی سمت راست نسبت به درج نام کاربری و رمز عبور اقدام نموده و نسبت به تکمیل خود ارزیابی خود اقدام نمایند.

نام کاربری : شماره ملی

رمز عبور : سریال شناسنامه یا رمزی که توسط کارکنان در سامانه تغییر داده شده است.

1- کارکنان گرامی پس از ورود به سامانه به سوالات ارزشیابی در ستون "خود اظهاری عضو" پاسخ دهند.

2- پس از پاسخگویی در ستون خود اظهاری نسبت به کلیک برروی دکمه " ثبت" در پایین صفحه اقدام نمایند.

تذکر: پس از ثبت اطلاعات پاسخ های خوداظهاری قابل اصلاح و ویرایش نمی باشد. لطفا در پاسخگویی دقت فرمایید.

3-  مسئولین امور اداری دانشکده ها موظف می باشند نسبت به تکمیل خوداظهاری افرادی که فاقد دسترسی به سیستم       می باشند و یا توانایی لازم را در این زمینه ندارند با حضور آنها نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.

4- در حوزه معاونتها تکمیل فرم افراد فاقد دسترسی به سیستم به عهده روسای ادارات ومسئولین ذیربط هر واحد خواهد بود.

5-  مدیران مستقیم موظف می باشند از تاریخ 1/7/96   لغایت 3/7/96  نسبت به ثبت نظر خود در مورد اعضای زیر مجموعه اقدام نماید.

6- بالاترین مقام مافوق از تاریخ  4/7/96  لغایت 7/7/96  نسبت به ثبت نظر خود اقدام نماید.

از آنجایی که اخذ پایه ترفیع استحقاقی و امتیازهای مربوط به توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع متاثر از امتیاز ارزشیابی خواهد بود، لذا عواقب ناشی از عدم تکمیل فرم ارزشیابی به عهده خود اعضاء می باشد.

همکاران در مورد سوالات خود با خانم حاتمی به شماره 2725 تماس حاصل نمایند.

اداره کارگزینی دانشگاه




قابل توجه دانشجویان محترم شبانه- اعلام دوم
در خصوص تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی

«اطلاعیه»

قابل توجه دانشجویان محترم دوره شبانه

به اطلاع دانشجـویان محترم می رساند نسبت به تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی اقدام نموده و برای انتخاب واحد نیمسال جدید شهریه ثابت آنرا قبل از شـروع زمان انتخاب واحد پرداخت نمایند. بدیهی است انتخاب واحد نیمسال دوم منوط به تسویه حساب بدهی ترم گذشته و پرداخت شهریه ثابت می باشد.

توصیه اکید می شود از هم اکنون نسبت به پرداخت اقدام گردد تا در روز انتخاب واحد ، مشکل  ازدحام و شلوغی شبکه در انتخاب واحد مشکلی ایجاد ننماید.

تذکر مهم : پرداخت شهریه بصورت اینترنتی می باشد، لذا از پرداخت حضوری و ارائه رسید بانکی جدا خوداری فرمایید.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

                                                «امورمالی دوره های شبانه ونیمه حضوری»




قطعی برق
روز سه شنبه 7 شهریور
اطلاعیه به اطلاع عموم همکاران و دانشگاهیان محترم می رساند بر طبق اطلاع واصله از شرکت توزیع برق زنجان *************************************************** برق دانشگاه ببه مدت نیم ساعت از ساعت 9 صبح قطع خواهد شد *************************************************** مدیریت طرحهای عمرانی


برگزاری مراسم روز کارمند
چهارشنبه 8 شهریورماه - باغ رفاهی

برگزاری مراسم روز کارمند

****************************************

از کلیه کارکنان محترم دانشگاه دعوت می شود

در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز کارمند برگزار می شود، شرکت فرمایند.

زمان : روز چهارشنبه 8 شهریورماه از ساعت 8 الی 10 صبح

مکان : باغ رفاهی دانشگاه

****************************************

ضمناً صبحانه نیز در محل سرو خواهد شد.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

امور اداری و پشتیبانی دانشگاه




تغییر ساعات اداری و وقت ناهار و نماز
از روز شنبه 4 شهریور

به اطلاع همکاران گرامی می رساند

************************************************

از روز شنبه 4 شهریور ماه 

ساعت خاتمه اداری ساعت 15/45 و حرکت سرویس ها ساعت 16 خواهد بود

ساعت ناهار و نماز از ساعت 12/45 تا 13/45 می باشد.

*************************************************

امور اداری دانشگاه




روز کارمند مبارک باد
با گرامیداشت هفته دولت