خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت اداری-مالی


اطلاعیه ارزشیابی عملکرد کارکنان از 12 تا 18 تیر
برای بازه زمانی مهر 1399 تا پایان شهریور 1400

اطلاعیه

ارزشیابی کارکنان

     بدینوسیله از کلیه همکاران محترم (اعضای غیر هیات علمی) دعوت می نماید که از تاریخ 1400/04/12 لغایت 1400/04/18  با مراجعه به آدرس erp.znu.ac.ir  و انتخاب ارزیابی عملکرد نسبت به تکمیل خود ارزیابی اقدام نمایند.

1- کارکنان گرامی پس از ورود به سامانه با انتخاب ارزیابی از سمت راست به سوالات ارزشیابی پاسخ دهند.

2- پس از پاسخگویی نسبت به کلیک برروی دکمه " ثبت" در پایین صفحه و سپس "ارسال به مرحله 2 "، اقدام نمایند.

تذکر: پس از ثبت اطلاعات پاسخ های خوداظهاری قابل اصلاح و ویرایش نمی باشد. لطفا در پاسخگویی دقت فرمایید.

3-  مسئولین امور اداری دانشکده ها نسبت به تکمیل خوداظهاری افرادی که فاقد دسترسی به سیستم می باشند و یا توانایی لازم را در این زمینه ندارند با حضور آنها اقدام نمایند.

4- در حوزه معاونتها تکمیل فرم افراد فاقد دسترسی به سیستم توسط روسای ادارات ومسئولین ذیربط هر واحد انجام پذیرد.

5-  مدیران مستقیم نسبت به ثبت نظر خود در مورد اعضای زیر مجموعه (در کارتابل نامه) و سپس "ارسال به مرحله 3 "، اقدام نمایند.

6- بالاترین مقام مافوق هر حوزه، نسبت به ثبت نظر خود (در کارتابل نامه) اقدام نمایند.

از آنجایی که تمدید قرارداد عضو قراردادی و اخذ پایه ترفیع استحقاقی و امتیازهای مربوط به توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع برای عضو رسمی، پیمانی و قراردادی متاثر از امتیاز ارزشیابی خواهد بود، لذا عواقب ناشی از عدم تکمیل فرم ارزشیابی به عهده خود اعضاء می باشد.

همکاران در مورد سوالات خود با خانم حاتمی به شماره 2725 تماس حاصل نمایند.

اداره کارگزینی دانشگاه




قطعی گاز - اول تیرماه از ساعت 9 الی 14
بعلت تعمیرات

قطعی گاز دانشگاه

روز اول تیرماه از ساعت 9 الی 14 به علت تعمبرات

از سوی شرکت گاز استان زنجان

 




در خصوص تداوم قطعی های برق
در صورت نیاز به اطلاع از زمان قطعی برق دانشگاه می توانند از سایت شرکت توزیع نیروی برق زنجان استفاده نمایند.

به اطلاع دانشگاهیان محترم می رساند

با توجه به تداوم نوبت خاموشی برق دانشگاه از سمت شرکت توزیع نیروی برق ،

در صورت نیاز به اطلاع از زمان قطعی برق دانشگاه می توانند از سایت شرکت توزیع نیروی برق زنجان استفاده نمایند.

همچنین در ساعات خاموشی برق ، ژنراتورهای برق اضطراری دانشگاه

جهت تأمین برق محل های مورد نظر روشن خواهند بود.

مدیریت طرح های عمرانی دانشگاه




احتمالی قطعی برق دانشگاه زنجان
از ساعت 13/30تا 16/00 روز چهار شنبه 5خرداد

اطلاعیه - قطعی احتمالی برق

به اطلاعیه دانشگاهیان محترم می رساند

برق دانشگاه زنجان از ساعت 13/30تا 16/00 روز چهار شنبه 5خرداد

از سوی شرکت توزیع برق زنجان قطع خواهد شد.

مدیریت طرحهای عمرانی




برنامه قطعی احتمالی برق
روز سه شنبه 4 خرداد

اطلاعیه - قطعی احتمالی برق

به اطلاعیه دانشگاهیان محترم می رساند

برق دانشگاه زنجان از ساعت 11 تا 13/30روز سه شنبه خرداد

از سوی شرکت توزیع برق زنجان قطع خواهد شد.

مدیریت طرحهای عمرانی




قطعی برق
از ساعت 8/30 تا 11/00روز دوشنبه 3 خرداد

اطلاعیه

به اطلاعیه دانشگاهیان محترم می رساند

برق دانشگاه زنجان از ساعت 8/30 تا 11/00روز دوشنبه 3 خرداد

از سوی شرکت توزیع برق زنجان قطع خواهد شد.

مدیریت طرحهای عمرانی




ساعات کاری بعد از ماه مبارک رمضان
8 الی 14/30 - حرکت سرویسها 14/45

اطلاعیه

به اطلاع همکاران محترم غیر هیات علمی می رساند

ساعت کاری بعد از ماه مبارک رمضان به شرح ذیل می باشد

شروع ساعت اداری 8 صبح و پایان وقت اداری 14/30

حرکت سرویسها 14/45

___________________________________________________

اداره کارگزینی دانشگاه




ساعت کاری در ماه مبارک رمضان
ساعت کاری در ماه مبارک رمضان



اطلاعیه هشدار در خصوص سقوط اشیاء و شاخه های درختان
بعلت وقوع باد و شرایط ناپایدار جوی بهاری

هشدار ************************************* هشدار

قابل توجه کلیه دانشگاهیان محترم

با توجه به هشدارهای اداره هواشناسی و وقوع باد و امکان سقوط اشیاء و یا شاخه های درختان و اجسام دیگر

از پارک خودرو خود و یا ایستادن در زیر درختان  و محل هایی که امکان آسیب به خودتان و یا خودروتان

وجود دارد؛ خودداری فرمائید.

*************************************************




گزارش جلسه احداث توربین های بادی و سلول های خورشیدی
گزارش جلسه احداث توربین های بادی و سلول های خورشیدی

گزارش جلسه احداث توربین های بادی و سلول های خورشیدی

در خصوص امکان سنجی نصب و برپایی توربین های بادی و سلول های خورشیدی در پشت بام دانشکده معماری و هنر در مورخه 13/12/99 جلسه ای با حضور ریاست محترم دانشگاه زنجان، معاونت محترم اداری، مالی و توسعه منابع، مدیر محترم امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی و کارشناسان و مشاورین دفتر طرح های عمرانی از طرف کارفرما و نماینده محترم شرکت کومین زاد یدک تشکیل گردید. در این جلسه آقای مهندس دریاباری، مدیر عامل محترم شرکت کومین زاد یدک ضمن معرفی شرکت و فعالیت های انجام شده در خصوص مشاوره طراحی و اجرا در زمینه انرژی های تجدیدپذیر در شرکت های توزیع، دانشگاه ها و همچنین اهم فعالیت ها و همکاری های انجام شده با شرکت های بین المللی، ویژگی های محصولات و دستاورد های آن را بیان نمودند. از جمله نکات مثبت فعالیت شرکت مذکور همکاری با دانشگاه کاشان جهت اجرای نیروگاه CHP و همچنین همکاری با دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان مشاور طرح احداث اکو پارک را می توان نام برد.

در پایان جلسه مقرر گردید شرکت کومین زاد یدک نسبت به ارائه گزارش فنی، اقتصادی و همچنین بررسی و امکان سنجی طرح احداث توربین بادی و سلول های خورشیدی در پشت بام دانشکده معماری و هنر و همچنین امکانسنجی طراحی اکو پارک دانشگاه زنجان با تعیین مشخصات فنی و آنالیز قیمت آنها اقدام نمایند.

 




مراسم کاشت درخت و نهال - روز دوشنبه 18 اسفند ماه ساعت 11
بمناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی

اطلاعیه

بمناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی

مراسم کاشت نهال و درخت در روز دوشنبه 18 اسفند ماه ساعت 11 صبح

در ضلع جنوبی بانک تجارت انجام می شود.

از کلیه همکاران دانشگاهی جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.




انتخابات شورای کارکنان
9 تا 11 اسفندماه

برگزاری انتخابات شورای کارکنان دانشگاه زنجان

قابل توجه همکاران محترم غیرهیأت علمی دانشگاه زنجان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی

نظر به اتمام دوره مسئولیت 2 ساله اعضای فعلی شورای کارکنان دانشگاه زنجان
، انتخابات دوره بعدی شورا برگزار میگردد.

از افراد علاقمند به عضویت در شورای مرکزی، شورای صنفی کارکنان دعوت میگردد حداکثر تا پایان وقت اداری تا تاریخ 6 اسفند 99 ، علاقمندی و کاندیداتوری خود را به نماینده کنونی شورای صنفی واحد خود و یا مدیر اداری واحد خود، اعلام نمایند تا نسبت به انجام مقدمات برگزاری انتخابات جدید در واحدهای مربوطه با هماهنگی نمایندگان فعلی شورا و با نظارت مدیریت اداری اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
با توجه به شرایط کاری زمان برگزاری انتخابات از تاریخ 9 الی 11 اسفند خواهد بود که از طریق نمایندگان واحدهای مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است که مطابق ادوار گذشته، از هر حوزه، دو نفر (یک نفر به عنوان نماینده اعضای رسمی و پیمانی و یک نفر به عنوان نماینده اعضای قراردادی) انتخاب خواهند شد.




تعطیلی انبار از 17 اسفندماه
بررسی و تایید کالاهای درخواستی درسامانه حداکثر تا پایان وقت اداری روز 12 اسفندماه

اطلاعیه

به اطلاع کلیه همکاران دانشگاهی می رساند:

با توجه به تعطیلی  واحد انبار از مورخ 17 اسفند ماه

بررسی و تایید کالاهای درخواستی درسامانه حداکثر تا پایان وقت اداری روز 12 اسفندماه

انجام خواهد پذیرفت

*******************************************

واحد اموال و انبار




وبینار آموزشی در مورد کودکان
ویژه خواهران

وبینار آموزشی ( حقوق کودک و .....)    ویژه خواهران

فرصت ثبت نام تا ساعت 12 روز 28 بهمن ماه

علاقمندان خانم جهت ثبت نام با امور اداری دانشگاه داخلی 2755 تماس بگیرند.




انبارگردانی پایان سال
از 17 اسفندماه

اطلاعیه

به اطلاع کلیه همکاران دانشگاهی می رساند:

بدلیل انبارگردانی پایان سال ، واحد انبار از مورخ 17 اسفند ماه تعطیل خواهد بود.

لذا نسبت به هماهنگی های لازم در خصوص خروج کالا یا تکمیل اسناد، اقدام مقتضی در موعد مقرر به عمل آید.

*******************************************

واحد اموال و انبار