خانه  :: اساتید  :: اخبار

اولین دوره مسابقات مسئله محور طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان
با هدف حل مسائل کشور و در راستای توانمندسازی دانشجویان برگزار خواهد شد



به گزارش روابط عمومی دانشگاه زنجان، اولین دوره مسابقات مسئله محور طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان با هدف حل مسائل کشور و  در راستای توانمندسازی دانشجویان برگزار خواهد شد.

مسابقه ره نشان که در پنج حوزه زیست فناوری، آب و محیط زیست، حمل و نقل، انرژی و هوشمندسازی، توسط موسسه هدایت تخصصی رضوان شریف (کارگزا رسمی بنیاد ملی نخبگان) برگزار می‌شود، در راستای حل مسائل ۴۰ شرکت بزرگ صنعتی است که دانشجویان در صدد رفع آن برآیند.

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه  و علوم پزشکی برای شرکت در مسابقه ره نشان می توانند یکی از حوزه های مذکور را انتخاب نموده و سپس در طول مسابقه بر اساس تخصص و علاقه خود، نسبت به فعالیت بر روی پروژه مورد نظر اقدام نمایند.

 بیش از نیم میلیارد تومان اعطای جایزه نقدی به برگزیدگان مسابقه، امکان استخدام و همکاری با شرکت های تعریف کننده پروژه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی، راهبری تخصصی، تیم سازی موثر و هدفمند، بهره مندی از امتیاز نخبگی بنیاد ملی نخبگان و انجام یک پروژه واقعی و صنعتی، از مزایای شرکت در این مسابقه به شمار می‌رود.

برای ثبت نام و مشاهده پروژه های مسابقات ره نشان تا 4 مهرماه فرصت دارید به پایگاه اینترنتی مسابقات ره نشان به نشانی rahneshan.ir  مراجعه نمایید.

 

 

 

;
ارسال شده در مورخه: 26-06-1399

آخرين اخبار با موضوع: اطلاعیه ها/اخبار سایر مراکز

مسابقات "جام بهره وری (بهجام)"

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (25-11-1402)

   

رویداد نیاز محور فناورانه

2و3 اسفند ماه - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (25-11-1402)

   

اولین رویداد مهارت آموزی تخصصی

توسط دفتر فناوری و ارتباط با جامعه معاونت پژوهشی دانشگاه و معاونت آموزش دانشکده کشاورزی برگزار می شود (10-04-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اطلاعیه ها/اخبار سایر مراکز

اولین رویداد مهارت آموزی تخصصی