خانه  :: اساتید  :: اخبار

گزارش برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس
.



بسمه تعالی

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه ای جهت گرامیداشت این هفته روز سه شنبه 2 مهر 98 در جوار مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه زنجان با حضور ریاست محترم دانشگاه ، اعضای محترم هیت رئیسه ، همکاران شاهد و ایثارگر ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان با سخنرانی سرداردکتر ناصر بیات و با حضور شاعر توانمند و نامی کشور استاد کلامی برگزار گردید .

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید ؛ آقای دکتر ملکی معاونت محترم اداری و مالی از رزمندگان و جانبازان سرافراز کشورمان ؛ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین ، خاطره ای مختصری از زمان دفاع مقدس بیان کردند ، سپس آقای سردار دکتر ناصر بیات ، سخنران ویژه مراسم نیز ضمن بیان موضوعاتی در خصوص مسائل دفاع مقدس و تشریح آن و بیان اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون و مرهون حماسه سازی ها و رشادت های رزمندگان و ایثارگران میباشد ، خاطراتی را از آن دوران بازگو نمودند .

سپس شاعر توانمند کشور استاد کلامی خاطراتی را از حضور مسئولین دانشگاه در دوران دفاع مقدس که همرزم بودند بازگو کرده و شعری زیبا و پر محتوایی با مطلع " این است دفاع مقدس " سرودند و سپس حاضرین مزار مطهر شهدای گمنام را عطرافشانی و گلباران کردند و از شرکت کنندگان گرامی در ایستگاه صلواتی پذیرایی به عمل آمد. و در خاتمه نماز ظهر و عصر در مسجد باقر العلوم (ع) دانشگاه به جماعت اقامه گردید.

 

امور شاهد و ایثارگران
و بسیج کارکنان دانشگاه زنجان

 

جهت مشاهده تصاویر لطفا اینجا کلیک نمائید.


ارسال شده در مورخه: 06-07-1398

آخرين اخبار با موضوع: امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

حمله موشکی دلاور مردان سپاه

ایران شنبه شب به وقت محلی ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد (26-01-1403)

   

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است

شهادت زیباترین و اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است (14-01-1403)

   

انتخابات را متعلق بخود بدانید

شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ (09-12-1402)

   

سپاس از خانواده شهید موسوی بابایی و جانباز دکتر سلیمی

خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و ما خود را مدیون ایثار، صبر و استقامت خانواده شهدا وایثارگران می‌دانیم.سپاس (25-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

طرح سپاس