خانه  :: اساتید  :: اخبار

پیام تسلیت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
در پی شهادت سید حسن نصرالله و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی



پیام تسلیت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان در پی شهادت سیدحسن نصرالله و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر یکی از بزرگترین فرزندان امت اسلامی، مجاهد کبیر، عالم بافضیلت دینی و رهبر و مدبر سیاسی، حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) به دست پلیدترین و شقی ترین انسان نماهای روی زمین به پشتوانه آمریکای جنایتکار و با استفاده از سلاحهای اهدایی شیطان بزرگ به ملکوت اعلی پیوست و دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

او توانست گفتمان نجات‌بخش انقلاب اسلامی و راه نورانی امام راحل (قدس سره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و امام موسی صدر و شهدای حزب الله را در لبنان و فلسطین و جهان اسلام امتداد بخشد و لبنان مظلوم و با سابقه تاریخی و تمدنی را زنده سازد و آن را محور معادلات منطقه قرار دهد. نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند، بلکه چون شعله‌ای فروزان، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

این مرد بزرگ که مکتب عاشورا را چراغ راه خود قرار داده بود، با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین به دفاع از حق و عدالت پرداخت. نصرالله زنده است مادامی که مکتب عاشورا و روح انقلابی جبهه مقاومت زنده‌اند و پرچم جهاد او بر فراز قلوب مؤمنین برافراشته است.

به یاری خداوند قادر عزیز متعال شهادت ایشان و شهید اسماعیل هنیه و دیگر فرماندهان شهید حزب‌الله و حماس و خیل عظیم کودکان و زنان و مردان فلسطین و لبنان و عالمان دینی شهید، آغاز طوفان‌های انقلابی خواهد شد و آتشفشان‌های خشم امت اسلام زبانه خواهد کشید و طومار غاصبان و ستمگران در هم خواهد پیچید.

جهان جز با نابودی اسرائیل و آمریکا روی صلح و آسایش را نخواهد دید و تا زمانی که این مفسدان قلدری می‌کنند، تنها راه رسیدن به امنیت و حیات عزتمندانه، جهاد فی سبیل الله است.

امروز جبهه عظیم مبارزان با اسرائیل و امت واحده اسلامی خون‌خواه این سید عزیز هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات حضرت حجت ارواحنا لتراب مقدمه الفداء ،پایان اسرائیل بسیار نزدیک است، إن‌شاءالله.


ارسال شده در مورخه: 08-07-1403

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

پیام تسلیت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در پی شهادت سید حسن نصرالله و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی (08-07-1403)

   

اختتامیه سومین دوره طرح اندیشه تمدن ساز

اختتامیه سومین دوره طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه زنجان برگزار شد؛ (04-07-1403)

   

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور تمدید شد

جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان همراه با جوایز دانشگاهی، استانی و ملی (03-07-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف