خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد(استعدادهای درخشان)
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) سال تحصیلی 1402-1401

قابل توجه پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) مقطع کارشناسی ارشد 1401

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه مورخ 1401/07/02لغایت چهارشنبه مورخ 1402/07/06 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد. بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه، در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید. لازم به توضیح است زمان مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد.

توجه:

  • جهت دریافت فایل راهنمای  پذیرش اینترنتی اینجا  را انتخاب نمایید.
  • ترجیحا از مرورگر (Internet Explorer) یا (chrome) استفاده فرمائید.
  • آدرس سامانه آموزشی :   http://golestan.znu.ac.ir
  • حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد
  • نام عبور: شماره داوطلب U011+      مانند (U01105412 )
  • كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

 

مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت دائم يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است (در صورت نداشتن کد سخا) حضوری جهت دریافت کد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و سپس برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به آدرس http://epolice.ir مراجعه نمایند. جهت دریافت فیلم راهنما اینجا  را انتخاب نمائید.

  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي.

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

  • ارائه کد رهگیری برای  تائيديه تحصیلی مدرک قبلی دانشگاهی

توضیح: لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://estelam.msrt.ir  مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری(طبق فایل راهنما) ثبت نمایند.

  • فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.

در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته ، اسکن مدرک کاردانی الزامی می باشد.

نکته : پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند، لازم است فرم تعهد تحویل مدارک را از اینجا دریافت نموده و در قسمت مدرک کارشناسی ارشد بارگذاری نمایند. و در موعد مقرر به دانشگاه تحویل نمایند.

  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

توجه:

  • زمان مراجعه و تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد. جهت دریافت مدارکی که در زمان مراجعه حضوری بایستی به دانشگاه تحویل داده شود  اینجا را کلیک نمایید.
  • شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از روز یکشنبه مورخه 27/06/1401 خواهد بود.
  • پس از پذیرش نهایی نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور به کد ملی تغییر می یابد. 

 

جهت دریافت اطلاعیه های مربوط به حوزه  معاونت دانشجویی اینجا را انتخاب نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به معرفی دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

مدارک لازم جهت تحویل به دفتر استعدادهای درخشان

فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی (از اینجا دانلود کنید)

راهنمای تکمیل فرم صلاحیت عمومی

مواردي كه قبل از وارد كردن اطلاعات، بایستی رعایت شود :

  1. داوطلبان بايستي در تكميل اطلاعات محل تحصيل، نكات ذيل را دقيقاً رعايت نمايند

1-1: عنوان محل تحصيل را بصورت دقيق تكميل نموده و فقط به ذكر نام دانشگاه یا مؤسسه اكتفا ننمایند.

2-1:  آدرس محل تحصيل را بصورت كامل و دقيق تكميل نمايند. به عنوان مثال در خصوص آدرس دانشگاه زنجان ، بلوار دانشگاه صندوق پستی 313 

  1. داوطلبان بايستي صداقت را در تكميل فرم رعايت نمايند، تكميل اطلاعات بصورت ناقص منجر به " تأخير" در اعلام نتيجه و ارسال اطلاعات نادرست، غلط و خلاف واقعيت، ممكن است منجر به " ابطال نتيجه" شود

. **)بسيار مهم( نحوه ارسال مدارك : تمام مدارك ) فرم صلاحيت عمومی + مدارك مورد نياز( بايستي توسط دانشجو بصورت کاملا دقیق تكمیل و به دانشگاه تحويل داده شود تا دانشگاه مدارك دريافتي را به همراه نامه رسمی جهت بررسي صلاحیت عمومي به دبیرخانه هیأت مرکزي گزينش دانشجو ارسال نمايد.

تذكّر بسيار مهم: دبیرخانه هیأت مرکزي گزينش دانشجو به فرم مشخصاتي که بدون نامه رسمي دانشگاه و توسط دانشجو ارسال شود به هیچ عنوان ترتیب اثر نخواهد داد. *

 مدارك مورد نياز : الف( فرم صلاحيت عمومي )نسخه اصلي »همراه با الصاق عكس رنگي« (. ب( واريز مبلغ : 1190000 ريال) سال 1401

اطلاعات پرداخت به شرح ذيل است

 شماره کارت  6367-9570-2998-2282........................................... :

شماره حساب : .......................................4001021101007489  

شماره شبا: .................................. IR770100004001021101007489

شناسه پرداخت : ...........................294021174113560001135607480010

)ارائه اصل فيش پرداختی یا كپی رسيد دریافتی از دستگاه خودپرداز الزامی است( *پرداخت مبلغ فوق براي كليه مقاطع الزامی است* ج( كپي : 1 )صفحه اول شناسنامه ، 2 )كارت ملي ، 3 )در صورت اشتغال، ارسال كپي حكم كارگزيني.

 

کارشناسان از روز شنبه مورخ 02/07/1401 تا روز چهارشنبه مورخ 06/07/1401 از ساعت 08:30 الی 12:00 و 13:00 الی 15:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

 




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1401

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ 1401/06/31 لغایت چهارشنبه مورخ 1401/07/06 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد. بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه، در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید. لازم به توضیح است زمان مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد.

توجه:

  • جهت دریافت فایل راهنمای پذیرش اینترنتی اینجا را انتخاب نمایید.
  • ترجیحا از مرورگر (Internet Explorer) یا (chrome) استفاده فرمائید.
  • آدرس سامانه آموزشی :   http://golestan.znu.ac.ir
  • حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد
  • نام عبور:  شماره داوطلب +k011      مانند (k0110541259 ) برای ورودی های مهر

                        شماره داوطلب + k012      مانند (k0120541259 ) برای ورودی های بهمن

  • كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

 مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت دائم يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است (در صورت نداشتن کد سخا) حضوری جهت دریافت کد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و سپس برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به آدرس http://epolice.ir مراجعه نمایند. جهت دریافت فیلم راهنما اینجا  را انتخاب نمائید.

  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي.

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

  • ارائه کد رهگیری برای  تائيديه تحصیلی مدرک قبلی

توضیح: لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری(طبق فایل راهنما) ثبت نمایند.

نکته: برای دانشجویان دارای مدرک کاردانی لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس  http://estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری ثبت نمایند.

 

مدارک مورد نیاز: در صورت حائز شرایط بودن یکی از بندهای زیر

مقطع کارشناسی پیوسته :

الف) در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی :

  • اصل مدرک یا اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی و اصل مدرک یا اصل گواهی موقت سوم متوسطه (با مهر و امضاء و عکس)
  • اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی و سه ساله(دارای عکس و مهر و امضاء و تمبر)

ب) در صورت داشتن گواهی نظام 3-3-6 :

  • اصل مدرک یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه و ریزنمرات دهم تا دوازدهم (عکسدار و تمبر و مهر و امضاء)

ج) در صورت داشتن کاردانی پیوسته :

  • اصل مدرک یا اصل گواهی موقت سه ساله متوسطه و اصل ریزنمرات سه ساله (مهر و تمبر و امضاء و عکس)
  • اصل مدرک یا اصل گواهی موقت کاردانی پیوسته
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • واریز مبلغ 7.000.000 ریال (هفت میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم بصورت آنلاین از طریق سامانه آموزشی

توجه:

  • زمان مراجعه و تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد. جهت دریافت مدارکی که در زمان مراجعه حضوری بایستی به دانشگاه تحویل داده شود  اینجا را کلیک نمایید.
  • شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از روز شنبه مورخه 09/07/1401 خواهد بود.
  • پس از پذیرش نهایی نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور به کد ملی تغییر می یابد. 

 

جهت دریافت اطلاعیه های مربوط به حوزه  معاونت دانشجویی اینجا را انتخاب نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به معرفی دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فرم های مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

اطلاعیه مربوط به طرح پایش سلامت روان را از اینجا دریافت نمائید.

 

کارشناسان از روز شنبه (روزهای کاری)  مورخ 02/07/1401 تا روز چهارشنبه مورخ 06/07/1401 از ساعت 08:30 الی 12:00 و 13:00 الی 15:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

 

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سید علی قوامی

گروه باغبانی

33052268-024

2

زهرا شفیعی

گروه تولید و ژنتیک گیاهی

33054554-024

3

زهرا شفیعی

کروه ترویج و آموزش کشاورزی

33054554-024

4

علی قوامی

گروه های علوم دامی و علوم و مهندسی صنایع غذایی

33052268-024

5

لیلا باقری

گروه علو م و مهندسی خاک  و گیاهپزشکی

33052240-024

6

هاتف حسنی

گروه علو م و مهندسی آب

33054267-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

فریدون اسکندری

گروه مهندسی شیمی

33052384-024

2

اصغر  سلیمانی

گروه کامپیوتر

33054016-024

3

جواد آخوندی

گروه عمران

33052505-024

4

فاطمه لاله

گروه برق

33052609-024

5

مهدی طاهریون

گروه مکانیک

33052212-024

6

خسرو واجک

گروه  نقشه برداری

33052699-024

7

ابوالفضل پورامیدی

گروه معدن

33054339-024

8

زهرا سیاری

گروه صنایع

33052506-024

9

نسرین فرخپور

گروه مواد و متالورژی

33052448-024

10

فریبا هاشمی

گروه نقاشی

33054760-024

11

اعظم رسولی

گروه معماری

33054755-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

فاطمه کریمی

گروه آمار

33054040-024

2

سارا غیورنمین

گروه ریاضی

33054092-024

3

نسرین مسکار

کروه های زمین شناسی و محیط زیست

33054044-024

4

مریم عباسی

گروه زیست شناسی

33052543-024

5

شراره علم بیگی

گروه شیمی

33052477-024

6

الهه موسوی

کروه فیزیک

33052264-024

  دانشکده علوم انسانی

 

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

رویا باقری

گروه روانشناسی و علوم تربیتی

33054181-024

2

حسین قزلباش

گروه تاریخ

33054099-024

3

زهرا دوستی

گروه فلسفه

33054103-024

4

سمیرا حق گویی

گروه زبان انگلیسی

33054104-024

5

منصور محمدی

گروه زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

6

سودابه محمدی

گروه اقتصاد

33054331-024

7

قمر عباسی

گروه جغرافیا

33054295-024

8

رضا عزیزی

گروه مدیریت و حسابداری

33054713-024

9

رویا نظری

گروه مدیریت و حسابداری

33054003-024

10

اکرم جعفری

گروه علوم ورزشی

33054105-024

11

رقیه قاسمی

گروه حقوق

33054329-024

 

 




اطلاعیه آموزشی
در خصوص شروع سال تحصیلی 1402-1401

ای دو جهان از قلمت یک رقم             بی رقمت لوح دو عالم عدم

در کفمان مشعل توفیق نه                  ره به نهان­خانه تحقیق نه

شمع زبانمان سخن افروز ساز               شام سیه­مان ز سخن روز ساز

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و پس از دو سال دوری از مهر ماهی که با حضور دانشجویان، پر از جنب و جوش و شادی و نشاط می­شد، با کمال سرور و ابتهاج، مراتب تبریک و شادباش خود را به استادان ارجمند، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز دانشگاه زنجان پیشکش و از تلاش­های مستمر و طاقت­ فرسای آنان در روزگار دشوار همه­ گیری بیماری کرونا سپاسگزاری می­کنم. اینک که نرم­ نرمک بهار تعلیم و تربیت از راه می­ رسد و جانی تازه در کالبد دانشگاه می­دمد، خداوند بزرگ را به پاس نعمت سلامت و عافیتی که به ما ارزانی داشت، سپاس می­ گزارم و از عمق جان، برای همه عزیزان دوام شادمانی، مزید امید و نیک سرانجامی آرزو می­ کنم.

همان گونه که همکاران عزیز استحضار دارند، شروع سال تحصیلی جدید روز یکشنبه 1401/6/27 خواهد بود. در این رابطه ذکر نکاتی لازم می­ نماید:

  1. براساس دستور صریح وزیر محترم عتف و مستند به مصوبه شورای عالی برنامه­ ریزی آموزشی، تمام کلاس­ها در تمام مقاطع به صورت تمام حضوری برگزار خواهد شد و استفاده از فضای مجازی فقط برای کلاس­های حل تمرین، پرسش و پاسخ و سایر اقداماتی که در چارچوب برنامه­ های درسی رسمی نمی­ گنجد، مجاز خواهد بود؛
  2. براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، برای بهره­ مندی از امکان حذف و اضافه، سامانه آموزش مجازی دانشگاه (LMS) از هفته سوم نیمسال در دسترس قرار خواهد گرفت؛ زیرا برنامه­ کلاس­ها را پس از انجام حذف و اضافه در هفته دوم، می­ توانیم نهایی و به سامانه مجازی انتقال دهیم. البته امکان استفاده از سامانه مجازی برای ارتباط با استاد داور خارجی رساله­ ها و پایان­نامه­ ها بدون وقفه فراهم خواهد بود؛
  3. با توجه به اعلام نتایج آزمون مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشنلسی ارشد و دکتری) و انجام مراحل ثبت نام دانشجویان نو ورود، کلاس­های این مقطع از ابتدای نیمسال پیش رو تشکیل خواهد شد؛
  4. تاریخ شروع کلاس­های دانشجویان نو ورود در مقطع کارشناسی، پس از اعلام نتایج آزمون سراسری، تنظیم و اطلاع­ رسانی خواهد شد.

در پایان ضمن تأکید بر شروع به­ موقع و برگزاری منظم و منسجم کلاس­ها از روز نخست آغاز سال تحصیلی جدید، از درگاه خداوند بزرگ برای همه استادان، کارکنان و دانشجویان ارجمند، توفیق و سرافرازی آرزو می­کنم.

با احترام فراوان

امیر مؤمنی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه




اطلاعیه آموزشی
اطلاعیه آموزشی

 

اطلاعیه درباره حضوری بودن آموزش در سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱

با توجه به نامه شماره 144351/و مورخ 06/06/1401 وزیر محترم عتف، آموزش در سال تحصیلی 1402-1401 به صورت کامل حضوری خواهد بود. همه کلاسها (نظری و عملی)، امتحانات، جلسات دفاع (به جز برای استادان خارجی) در تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) طبق تقویم آموزشی دانشگاه در سال تحصیلی 1401-1402 بصورت حضوری برگزار خواهد شد. بدیهی است در صورت تغییر شرایط، متناسب با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری و اطلاع رسانی خواهد شد




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402-1401

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 1401

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه مورخ 12/06/1401 لغایت چهارشنبه مورخ 16/06/1401 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد. بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه، در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 78 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید. لازم به توضیح است زمان مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد.

توجه:

  • جهت دریافت فایل راهنمای  پذیرش اینترنتی اینجا  را انتخاب نمایید.
  • ترجیحا از مرورگر (Internet Explorer) یا (chrome) استفاده فرمائید.
  • آدرس سامانه آموزشی :   http://golestan.znu.ac.ir
  • حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد
  • نام عبور: شماره داوطلب U011+      مانند (U01105412 )
  • كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

 

مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت دائم يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است (در صورت نداشتن کد سخا) حضوری جهت دریافت کد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و سپس برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به آدرس http://epolice.ir مراجعه نمایند. جهت دریافت فیلم راهنما اینجا  را انتخاب نمائید.

  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي.

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

  • ارائه کد رهگیری برای  تائيديه تحصیلی مدرک قبلی دانشگاهی

توضیح: لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://estelam.msrt.ir  مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری(طبق فایل راهنما) ثبت نمایند.

  • فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.

در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته ، اسکن مدرک کاردانی الزامی می باشد.

نکته : پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند، لازم است فرم تعهد تحویل مدارک را از اینجا دریافت نموده و در قسمت مدرک کارشناسی ارشد بارگذاری نمایند. و در موعد مقرر به دانشگاه تحویل نمایند.

  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • واریز مبلغ 17.000.000 ریال (هفده میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم بصورت آنلاین از طریق سامانه آموزشی

توجه:

  • زمان مراجعه و تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد. جهت دریافت مدارکی که در زمان مراجعه حضوری بایستی به دانشگاه تحویل داده شود  اینجا را کلیک نمایید.
  • شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از روز یکشنبه مورخه 27/06/1401 خواهد بود.
  • پس از پذیرش نهایی نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور به کد ملی تغییر می یابد. 

 

جهت دریافت اطلاعیه های مربوط به حوزه  معاونت دانشجویی اینجا را انتخاب نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به معرفی دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

 

کارشناسان از روز شنبه مورخ 12/06/1401 تا روز چهارشنبه مورخ 16/06/1401 از ساعت 08:30 الی 12:30 و 13:30 الی 15:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

 

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

گروه باغبانی

33054533-024

2

زهرا شفیعی

گروه تولید و ژنتیک گیاهی

33054554-024

3

معصومه فرخ نیا

کروه ترویج و آموزش کشاورزی

33054573-024

4

علی قوامی

گروه های علوم دامی و علوم و مهندسی صنایع غذایی

33052268-024

5

لیلا باقری

گروه علو م و مهندسی خاک  و گیاهپزشکی

33052240-024

6

هاتف حسنی

گروه علو م و مهندسی آب

33054267-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

فریدون اسکندری

گروه مهندسی شیمی

33052384-024

2

اصغر  سلیمانی

گروه کامپیوتر

33054016-024

3

جواد آخوندی

گروه عمران

33052505-024

4

فاطمه لاله

گروه برق

33052609-024

5

مهدی طاهریون

گروه مکانیک

33052212-024

6

خسرو واجک

گروه  نقشه برداری

33052699-024

7

ابوالفضل پورامیدی

گروه معدن

33054339-024

8

زهرا سیاری

گروه صنایع

33052506-024

9

نسرین فرخپور

گروه مواد و متالورژی

33052448-024

10

فریبا هاشمی

گروه نقاشی

33054760-024

11

اعظم رسولی

گروه معماری

33054755-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

فاطمه کریمی

گروه آمار

33054040-024

2

سارا غیورنمین

گروه ریاضی

33054092-024

3

نسرین مسکار

کروه های زمین شناسی و محیط زیست

33054044-024

4

مریم عباسی

گروه زیست شناسی

33052543-024

5

شراره علم بیگی

گروه شیمی

33052477-024

6

الهه موسوی

کروه فیزیک

33052264-024

  دانشکده علوم انسانی

 

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

رویا باقری

گروه روانشناسی

33054181-024

2

حسین قزلباش

گروه تاریخ

33054099-024

3

زهرا دوستی

گروه فلسفه

33054103-024

4

سمیرا حق گویی

گروه زبان انگلیسی

33054104-024

5

منصور محمدی

گروه زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

6

سودابه محمدی

گروه اقتصاد

33054331-024

7

قمر عباسی

گروه جغرافیا

33054295-024

8

رضا عزیزی

گروه مدیریت و حسابداری

33054713-024

9

رویا نظری

گروه مدیریت و حسابداری

33054003-024

10

اکرم جعفری

گروه علوم ورزشی

33054105-024

11

رقیه قاسمی

گروه حقوق

33054329-024

 

 

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی ( Ph.D )
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال تحصیلی 1402-1401

  قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی 1401

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 02/06/1401 لغایت سه شنبه مورخ 08/06/1401 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می پذیرد، لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد. بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 78 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید.

توجه:

  • جهت دریات فایل راهنمای  پذیرش اینترنتی اینجا  را انتخاب نمایید.
  • ترجیحا از مرورگر (Internet Explorer) یا (chrome) استفاده فرمائید.
  • آدرس سامانه آموزشی : http://golestan.znu.ac.ir
  • حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)
  • نام عبور: شماره داوطلب +U011      ( مانند: U01105412  )
  • كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

 

مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت دائم يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است (در صورت نداشتن کد سخا) حضوری جهت دریافت کد به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و سپس برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به آدرس http://epolice.ir مراجعه نمایند. جهت دریافت فیلم راهنما اینجا  را انتخاب نمائید.

  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي.

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

  • ارائه کد رهگیری برای  تائيديه تحصیلی مدرک قبلی دانشگاهی

توضیح: لازم است دانشجو جهت دریافت کد تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی به آدرس http://estelam.msrt.ir  مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه آموزشی پذیرش غیرحضوری(طبق فایل راهنما) ثبت نمایند.

  • فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

(مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.)

  • فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي ارشد

(مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.)

نکته : پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند، لازم است فرم تعهد تحویل مدارک را از اینجا دریافت نموده و در قسمت مدرک کارشناسی ارشد بارگذاری نمایند. و در موعد مقرر به دانشگاه تحویل نمایند.

  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • واریز مبلغ 40.000.000 ریال (چهل میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم بصورت آنلاین از طریق سامانه آموزشی

توجه:

  • زمان مراجعه و تحویل اصل مدارک پس از اتمام پذیرش غیر حضوری توسط سامانه آموزشی اعلام خواهد شد. جهت دریافت مدارکی که در زمان مراجعه حضوری بایستی به دانشگاه تحویل داده شود  اینجا را کلیک نمایید.
  • شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 از روز یکشنبه مورخه 27/06/1401 خواهد بود.
  • پس از پذیرش نهایی نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور به کد ملی تغییر می یابد. 

 

جهت دریافت اطلاعیه های مربوط به حوزه  معاونت دانشجویی اینجا را انتخاب نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

 کارشناسان در روز چهارشنبه مورخ 02/06/1401 و از روز شنبه مورخ 05/06/1401 تا روز سه شنبه مورخ 08/06/1401 از ساعت 08:30 الی 15:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

نام و نام خانوادگی

دانشکده

شماره تلفن داخلی

مریم مرسلی

علوم

33052507-024

فرحناز تنها

مهندسی

33052728-024

فضل اله قاسمی

کشاورزی

33052376-024

فاطمه بهرامی

علوم انسانی

33052605-024

علی کمالی

نظام وظیفه

33052798-024




پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد ودکتری
پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره 300430/و، مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان دارای شرایط  پس از مطالعه دقيق آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، بایستی فرم­های مربوطه را به صورت اشاره شده تكميل و صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت حضوری یا پستی پذيرفته نخواهد شد.

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد (فراخوان تکمیلی) و دکتری مطابق لیست هاي رشته­ های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد:

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان ((فرم باید به صورت تایپ شده ارسال شود)) و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها((فرم باید به صورت تایپ شده و در سربرگ دانشگاه باشد))

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه ((دانشجویان دانشگاه زنجان نیازی به ارسال ریز نمرات ندارند))

5- تاريخ ثبت نام : 8/05/1401 تا پايان وقت اداري مورخ 10/05/1401 

جهت دریافت فایلهای مربوطه اینجا را انتخاب نمائید

آدرس كانال اطلاع رساني در تلگرام : estedadzanjan@




پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلات تکمیلی
پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی 1401-1402

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره 300430/و، مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان دارای شرایط  پس از مطالعه دقيق آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، بایستی فرم­های مربوطه را به صورت اشاره شده تكميل و صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت حضوری یا پستی پذيرفته نخواهد شد.

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد (فراخوان تکمیلی) و دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد:

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان ((فرم باید به صورت تایپ شده ارسال شود)) و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها((فرم باید به صورت تایپ شده و در سربرگ دانشگاه باشد))

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ650000 ریال (شصت و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه ((دانشجویان دانشگاه زنجان نیازی به ارسال ریز نمرات ندارند))

5- تاريخ ثبت نام : 4/04/1401 تا پايان وقت اداري مورخ 20/04/1401 

مدارك جهت شركت در فراخوان مقطع دکتری (Ph.D):

1-تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- تصوير مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- تصوير صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.(مدارک به صورت فایل فشرده بارگذاری شود)

5- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه

 (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست)

6- تاريخ ثبت نام : 6/04/1401 تا پايان وقت اداري مورخ 20/04/1401 

 

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم‌های بایستی به صورت تایپ شده، کامل و بدون خط خوردگی باشد و دانشجویان سایر دانشگاهها باید فرمها را در سربرگ دانشگاه مبدا تکمیل نمایند. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد

آدرس كانال اطلاع رساني در تلگرام : estedadzanjan@

فایلهای مربوط به ارشد را از اینجا دریافت نمائید.

فایلهای مربوط به دکتری را از اینجا دریافت نمائید.




اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد
اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد1402-1401

عطف به فراخوان مورخه 1/10/1400  و 04/2/1401  (پذيرش بدون آزمون تحصيلات تكميلي دانشگاه زنجان) افراد پذیرفته شده  مقطع کارشناسی ارشد به شرح جدول پیوست معرفي مي گردند.

توجه:

·        پذيرش نهايي منوط به تاييد سازمان سنجش و پس از دريافت تاييد صلاحيت عمومي خواهد بود.

·        انصراف  حداکثر تا مورخ 11/04/1401 با اعلام به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه امكان پذير است.

.        داوطلبان پذیرفته نشده حداکثر تا مورخ 11/04/1401  درخواست تجدید نظر کتبی را به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه ارائه نمایند. 

جهت دریافت اسامی اینجا را انتخاب نمائید.




قابل توجه دانشجویان محترم
تغییر تاریخ امتحان حضوری روزهای 8،9،11 تیرماه سال جاری

با توجه به تلاقی امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 با آزمون سراسری سال 1401 در مورخ 8،9 و 11 تیرماه سال 1401، زمان امتحانات حضوری به شرح جدول ذیل اعلام می گردد: توجه : تغییرات ذیل صرفا شامل آزمونهای حضوری می باشد.

روز امتحان(قبلی) تاریخ امتحان(قبلی) روز امتحان(جدید) تاریخ امتحان(جدید)
چهارشنبه 1401/04/08 دوشنبه 1401/04/20
پنجشنبه 1401/04/09 سه شنبه 1401/04/21
شنبه 1401/04/11 چهارشنبه 1401/04/22

 




قابل توجه دانش آموختگان دانشگاه زنجان
قابل توجه دانش آموختگان دانشگاه زنجان

به اطلاع دانش آموختگان محترم می رساند:

به منظورسیاست های مناسب مرتبط باپذیرش دانشجو ،توسعه رشته های جدیدو همچنین بهبود فعالیت های ارتباط با صنعت ومهارت افزایی

دانشگاه زنجان در نظر دارد، ایجاد ارتباط و پیوند میان دانش آموختگان را از طریق رصد دانش آموختگان پیگیری نماید.  بدین منظور از تمامی دانش آموختگان محترم سال تحصیلی 1397-1396 تقاضا می شود نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود (طبق فایل راهنما) درسامانه گلستان اقدام نموده ودانشگاه رادررسیدن به اهداف خود یاری فرمایند .                     

در صورت نیاز جهت راهنمایی بیشتر با شماره 02433052293 تماس حاصل فرمایید .

 آموزش دانشگاه




قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه
برگزاری دوره آموزشی با عنوان " سنجش کلاسی- چالش ها و راهکارها " به صورت حضوری در دانشگاه زنجان
قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه
دوره آموزشی با عنوان " سنجش کلاسی- چالش ها و راهکارها " به صورت حضوری به شرح ذیل برگزار می شود. همکاران محترم بایستی پیش از شرکت در دوره ثبت نام از طریق ایمیل معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (education@znu.ac.ir) یا داخلی 2335 را انجام داده و پس از آن در دوره مذکور شرکت نمایند.
مدرس دوره: جناب آقای دکتر مجید یوسفی افراشته (دکتری روانسنجی و هیات علمی دانشگاه زنجان)
زمان برگزاری دوره: روز چهارشنبه 25 خرداد ساعت 11:00 تا 13:00
محل شرکت بصورت حضوری در دوره: سالن شهید شهریاری
نحوه ثبت نام: ارسال نام و نام خانوادگی و کد ملی به ایمیل معاونت آموزشی دانشگاه- education@znu.ac.ir
شرکت در دروه امتیاز فرهنگی لحاظ خواهد شد.
معاونت آموزشی دانشگاه زنجان
تلفن:02433052335
فاکس:02432283232
 

hide quoted text




قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه
برگزاری دوره آموزشی با عنوان ارتباط شناسی و مهارتهای ارتباطی مورد نیاز جهت تدریس و یادگیری

قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه

   دوره آموزشی با عنوان " ارتباط شناسی و مهارتهای ارتباطی مورد نیاز جهت تدریس و یادگیری" به صورت حضوری به شرح ذیل برگزار می شود. همکاران محترم بایستی پیش از شرکت در دوره ثبت نام از طریق ایمیل معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (education@znu.ac.ir) یا داخلی 2335 را انجام داده و پس از آن در دوره مذکور شرکت نمایند.

مدرس دوره: جناب آقای دکتر لقمان ابراهیمی (دکتری مشاوره و هیات علمی دانشگاه زنجان) - جناب آقای دکتر محمد مسعود وکیلی (دکتری تخصصی آموزش بهداشت و‌ ارتقائ سلامت)

زمان برگزاری دوره: : روز دوشنبه 9 خرداد ساعت 11:00 تا 13:00

محل شرکت بصورت حضوری در دوره: سالن سهروردی

نحوه ثبت نام: ارسال نام و نام خانوادگی و کد ملی به ایمیل معاونت آموزشی دانشگاه- education@znu.ac.ir

شرکت در دروه امتیاز فرهنگی لحاظ خواهد شد.




قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D )
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال تحصیلی 1401-1400

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی 1400-1401 به اطلاع می رساند، ثبت نام داوطلبان  پذیرش دروه دکتری تخصصی که در ارزیابی مرحله اول، حد نصاب دانشگاه زنجان را کسب نموده اند و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس http://golestan.znu.ac.ir  صورت می گیرد.

(جهت آگاهی بیشتر از فایل راهنما استفاده نمایید).

 

تذکر 1- لازم است داوطلبان قبل از شروع ثبت نام، اسکن و فایل مستندات خود را آماده نمایند.

تذکر 2- به همراه داشتن اصل کلیه مدارک ارسالی در روز مصاحبه الزامی است .

 

برای ورود به سامانه آموزشی به موارد ذیل توجه فرمائید .

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)و یا (Chrome) استفاده فرمائید.

آدرس سایت: http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام ثبت نام اینترنتی فایل راهنما و فرم شماره 1 را از اینجا دریافت نمایید.)

- نام عبور : شماره داوطلبي (8 کاراکتر) + 030 ، در صورتيکه طول شماره داوطلبي، کمتر از مقدار ذکر شده باشد، به تعداد لازم در سمت چپ آن، صفر قرار داده مي شود. به عنوان نمونه: شماره داوطلبي : 11111 - شناسه کاربري :03000011111

- كلمه عبور : کد ملی

منوی آزمون : ثبت نام نیمه متمرکز-تقاضای ثبت نام در مصاحبه علمی دکتری نیمه متمرکز

1-مدارک مورد نیاز  جهت ثبت نام :

  1. تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی
  2. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی یا گواهی تایید شده آن
  3. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک
  4. فرم شماره 1 به صورت تایپ شده ( فرم به صورت کامل و دقیق تکمیل گردد)
  5. تصویر صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد
  6. تصویر مستندات کلیه فعالیتهای علمی پژوهشی ( شامل مقالات چاپ شده در مجلات ، کنفرانسها، تالیف یا ترجمه کتاب و ..)
  7. توصیه نامه علمی (ترجیحاً از استاد راهنما)
  8. تصویر مستندات دریافت جوایز یا تشویق ها
  9. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1401
  10. تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان برای داوطلبان پذیرفته شده از این سهمیه
  11. داوطلبان پذیرفته شده از سهمیه مربیان علاوه بر مدارک فوق ، اصل حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت
  12. تصویر کارنامه قبولی در آزمون های زبان ملی و بین المللی
  13. مدارک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (مخصوص برادران)
  14. واریز مبلغ    000/900 ریال به ازای هر رشته - گرایش از طریق سامانه آموزشی گلستان

2-شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان :

-احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1401

3-محل برگزاری مصاحبه یا ارزیابی تخصصی :

ارزیابی تخصصی مربوط به کلیه رشته ها در دانشگاه زنجان ( زنجان بلوار دانشگاه زنجان ) انجام می گیرد . برای اطلاع از محل دقیق برگزاری مصاحبه هر رشته به جدول ذیل مراجعه فرمائید.

  • نکته اول  :

داوطلبان گرامی نسبت به تکمیل مدارک خودتا یک روز قبل از مصاحبه در سیستم گلستان اقدام نمایند.

ضمنا ساعات مصاحبه از 8 صبح شروع می شود . لازم است که دانشجویان گرامی در ساعات مشخص شده در دانشگاه حضور داشته باشند.

  • نکته دوم  :

در صورت داشتن سوال در مورد ثبت نام در سامانه گلستاندر رشته هایودانشکده های (مهندسی و کشاورزی با سرکار خانم مهندس نهالی ) به شماره33052735 -024 و (دانشکده های علوم و علوم انسانی با سرکار خانم مهندس مرسلی )به شماره 33052507 024 تماس حاصل نمائید.

 

  •  در صورت داشتن سئوالات در مورد زمان مصاحبه، یا سوالات تخصصی با کارشناس                             رشته- گرایش مربوطه که شماره تماس آنها در جدول زمان بندی مصاحبه قید شده تماس حاصل فرمائید و از تماس با سایر بخش های دانشگاه جداً خودداری فرمائید.

4-برنامه زمانی ارزیابی تخصصی :

  • - دریافت فایل برنامه زمانی ارزیابی تخصصی دانشکده کشاورزی
  • - دریافت فایل برنامه زمانی ارزیابی تخصصی دانشکده فنی و مهندسی
  • - دریافت فایل برنامه زمانی ارزیابی تخصصی دانشکده علوم
  • - دریافت فایل برنامه زمانی ارزیابی تخصصی دانشکده علوم انسانی



نشست صمیمانه ریاست و مدیران محترم دانشگاه به دانشجویان دکتری
نشست صمیمانه ریاست و مدیران محترم دانشگاه به دانشجویان دکتری