خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


درخواست همكاري در آزمون دكتري 1397
درخواست همكاري در آزمون دكتري 1397

قابل توجه همكاران محترم :

با توجه به برگزاري آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 1397 در  اسفند  ماه  سال 1397 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا تاريخ 24/11/1396 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن 2723

تذکر:

1-    لازم به ذکر است از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.

2-  همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

04/12/1396

61

98

 

 

 

    ستاد برگزاري آزمون




قابل توجه پذيرفته شدگان نيمه متمركز مقطع كارشناسي 1396
قابل توجه پذيرفته شدگان نيمه متمركز مقطع كارشناسي 1396

قابل توجه پذيرفته شدگان نيمه متمركز مقطع كارشناسي 1396

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، زمان پذيرش اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 17/11/96  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه  روز چهارشنبه مورخ 18/11/1396  در محل دانشکده علوم اجتماعی (گروه تربیت بدنی) خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

-  آدرس سامانه آموزش: http://golestan.znu.ac.ir  

-  نام عبور ورودیهای بهمن (نیمه متمرکز): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412)         

-  نام عبور ورودیهای بهمن (تکمیل ظرفیت): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412 )       

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه:

منوي كاربري =آموزش=دانشجو=پذيرش غير حضوري دانشجويان=پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود

در صورت بروز مشکل به شماره تلفنهای 02433052695-02433052596-02433052376-02433052605 تماس حاصل فرمائید 

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

ü      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

ü      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

ü      فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

ü      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

ü      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

ü      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

ü      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

ü      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

ü      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

توجه : آندسته از پذیرفته شدگانی که در نیمسال قبل دانشجوی یکی از دانشگاههای سراسری بودند ، لازم است با تصویر مدارک دبیرستانی اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند و در زمان ثبت نام حضوری نامه ای جهت ارسال پرونده از دانشگاه زنجان دریافت نمایند.

دانشجویان دانشگاههای آزاد ابتدا از دانشگاه محل تحصیل خود  انصراف داده و با اصل مدارک اقدام به ثبت نام نمایند. 

 

 


 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 مدارک مورد نیاز ستاد شاهد و ایثارگران (در صورت شامل بودن در زمان مراجعه حضوری به همراه داشته باشید.)




قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت مقطع كارشناسي 1396
قابل توجه پذيرفته شدگان تكميل ظرفيت مقطع كارشناسي 1396

 

 قابل توجه پذيرفته شدگان مرحله تكميل ظرفيت ونيمه متمركز آزمون سراسري در مقطع كارشناسي

 

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، زمان پذيرش اينترنتي از روز پنجشنبه مورخ 5/11/96  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه از روز سه شنبه مورخ 10/11/1396 لغایت  چهارشنبه 11/11/1396 در محل دانشکده علوم انسانی (سالن مطالعه) خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

-  آدرس سامانه آموزش: http://golestan.znu.ac.ir  

-  نام عبور ورودیهای بهمن (نیمه متمرکز): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412)         

-  نام عبور ورودیهای بهمن (تکمیل ظرفیت): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412 )       

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه:

منوي كاربري =آموزش=دانشجو=پذيرش غير حضوري دانشجويان=پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود

در صورت بروز مشکل به شماره تلفنهای 02433052695-02433052596-02433052376-02433052605 تماس حاصل فرمائید 

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

ü      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

ü      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

ü      فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

ü      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

ü      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

ü      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

ü      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

ü      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

ü      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

توجه : آندسته از پذیرفته شدگانی که در نیمسال قبل دانشجوی یکی از دانشگاههای سراسری بودند ، لازم است با تصویر مدارک دبیرستانی اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند و در زمان ثبت نام حضوری نامه ای جهت ارسال پرونده از دانشگاه زنجان دریافت نمایند.

دانشجویان دانشگاههای آزاد ابتدا از دانشگاه محل تحصیل خود  انصراف داده و با اصل مدارک اقدام به ثبت نام نمایند. 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 مدارک مورد نیاز ستاد شاهد و ایثارگران (در صورت شامل بودن در زمان مراجعه حضوری به همراه داشته باشید.)

 


 


 




قابل توجه پذيرفته شدگان رشته جغرافیا- گرایش شهری
قابل توجه پذيرفته شدگان رشته جغرافیا- گرایش شهری در مقطع دکتری (پژوهش محور) 1396

قابل توجه پذيرفته شدگان رشته جغرافیا- گرایش شهری در مقطع دکتری (پژوهش محور) 1396


ضمن خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، که بر اساس تصمیمات متخذه توسط معاونت محترم آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری و همچنین نتیجه آزمون اختصاصی مورخ 24/06/96 آن سازمان در این دانشگاه جایابی شده اید به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه 11-09-1396 تا روز سه شنبه 14-09-1396 می باشد. لازم به توضیح است که پس از ثبت نام اینترنتی با مراجعه حضوری به دانشگاه ثبت نام خود را قطعی نمایید. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U962

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-        فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-        فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-        فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-        فايل اسكن شده از كارت ملي

5-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد

7-        مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)

8-       مدارک مثبته دال بر ثبت نام در پژوهشگاه (منحله) شاخص پژوه

9-        مدارک مثبت دال بر آخرین وضعیت تحصیلی، واحدهای گذرانده شده و دفاع از پیشنهاد پژوهشی (حسب مورد)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 

مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :  

1-       تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-       تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»

3-       بارگذاری (Upload) فايل‌هاي اسكن شده

4-       ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-       انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

6-       مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 جدول شهریه پردیس سهروردی




قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد(تكميل ظرفيت
قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد(تكميل ظرفيت)

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1396 (تکمیل ظرفیت)

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز یکشنبه 14-08-1396 تا روز چهار شنبه 17-08-1396 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + A961

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-  فايل اسكن شده از كارت ملي

5-  فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-  مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-     تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-     تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-     بارگذاری ((Upload فايل‌هاي اسكن شده

4-     ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-     واريز مبلغ هشت ميليون ريال به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-     انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

7-     مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجارا کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.