خانه  :: اساتید  :: اخبار

دیدار با بازنشستگان (آقای مهندس اسکندر عسگری)
ایشان از تیر 1372 لغایت پایان تیر 1374، معاون اداری و مالی دانشگاه بودند.



 

 

تاریخ تولد: 22 فروردین 1320        استخدام در دانشگاه: 7 شهریور 1362         تاریخ بازنشستگی: 1 اسفند 1385

در اولین دیدار از اساتید بازنشسته دانشگاه، خدمت جناب آقای مهندس اسکندر عسگری رفتیم.

آقای مهندس عسگری قبل از استخدام در دانشگاه از سال 1341 تا 1347 در قسمت حسابداری بین الملل بانک صادرات و معادن ایران مشغول بکار بوده اند، در سال 1359 مدرک تحصیلی فوق لیسانس تکنولوژی مواد غذایی را از دانشگاه وین اتریش اخذ و در سال 1362 بعنوان عضو هیئت علمی دانشگاه استخدام شده اند.

 

 

از آنجائیکه آقای مهندس عسگری متولد زرند ساوه و اشتغال اولیه ایشان در تهران بوده، فلذا باور ایشان این نبوده که در زنجان اقامت دائم خواهند داشت، لذا در سال 1365 علیرغم موافقت با استخدام رسمی ایشان، تقاضای کان لم یکن شدن حکم و صدور حکم بصورت پیمانی و موقت را داشته اند.

در این دیدار که در جوی صمیمی صورت پذیرفت، آقای مهندس عسگری ضمن ابراز مسرت و خوشحالی خود از این اقدام، به مرور خاطرات خود با همکاران دانشکده و دانشگاه پرداختند.

 

 

از مهمترین مسئولیتهای اجرایی ایشان، سمت معاون اداری و مالی دانشگاه از تیر 1372 لغایت پایان تیر 1374 بوده، همچنین ایشان در سال 1379 مسئولیت راه اندازی پژو هشکده تولید و فرآوری محصولات کشاورزی را عهده دار بوده اند.

در پایان دیدار هدیه ای به رسم یادگار از سوی همکاران و دانشگاه تقدیم ایشان گردید. برای ایشان طول عمر باعزت توأم با صحت و سلامتی آرزومندیم.

 

 


اضافه می نماید برابر مصوبه ستاد رفاهی چنانچه تعدادی از همکاران (حداقل 10 نفر) قصد دیدار گروهی از بازنشسته یا خانواده بازنشسته مرحومی را داشته باشند، می توانند جهت تقدیم هدیه ای به نمایندگی از طرف دانشگاه، با اموررفاهی هماهنگی نمایند.

 


ارسال شده در مورخه: 12-12-1393