خانه  :: اساتید  :: اخبار

دیدار با بازنشستگان (خانم نسرین دانش)
اینبار خانمها دست به کار شدند و در اولین بازدید جمعی خود به دیدار خانم نسرین دانش رفتند.



 

تاریخ تولد: 1333/10/30      تاریخ استخدام: 1363/01/16      تاریخ بازنشستگی: 1389/02/01

عمده فعالیت خانم نسرین دانش در دانشگاه، در کتابخانه مرکزی بوده و ایشان از سال 1371 به مدت چندین سال مسئولیت کتابخانه مرکزی را عهده دار بودند.

 

  

 در این دیدار که در جوی بسیار صمیمی صورت پذیرفت، خانم نسرین دانش ضمن ابراز مسرت و خوشحالی خود از این اقدام، انتظاراتی از دانشگاه را به شرح ذیل بیان فرمودند:

     اهتمام دانشگاه به بازنشستگان و عدم فراموشی

     ارسال فیشهای حقوقی از طریق شبکه اینترنت

     افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان

     پیش بینی انجام مسافرتها برای بازنشستگان


در پایان دیدار هدیه ای به رسم یادگار از سوی همکاران و دانشگاه تقدیم ایشان گردید. برای ایشان طول عمر باعزت توأم با صحت و سلامتی آرزومندیم.

 

 

همکاران خانم دانشگاه قصد دارند طی دو هفته آتی به دیدار خانم بی بی عابدینی مهر یکی دیگر از بازنشستگان دانشگاه بروند، چنانچه همکارانی قصد حضور در برنامه را دارند، می توانند با خانم پزشکی (داخلی 2316) هماهنگ نمایند.


اضافه می نماید برابر مصوبه ستاد رفاهی چنانچه تعدادی از همکاران (حداقل 10 نفر) قصد دیدار گروهی از بازنشسته یا خانواده بازنشسته مرحومی را داشته باشند، می توانند جهت تقدیم هدیه ای به نمایندگی از طرف دانشگاه، با اموررفاهی هماهنگی نمایند.

 

 

 

 

 

 فرصت را مغتنم شمرده و در پاسخ به انتظارات مطروحه موارد ذیل را اعلام می نمائیم.

به حمداله مسئولین دانشگاه همواره جهت اهتمام به امور بازنشستگان تأکید داشته اند، لیکن این اهتمام نیازمند اقدام دو سویه و افزایش سطح تعاملات و پیگیریهای کانون بوده و می بایست از طریق کانون بازنشستگان نیز پیگیری گردد. فلذا پیشنهاد اموررفاهی تقویت و توسعه فعالیتهای کانون بازنشستگان است.

درخصوص ارسال فیشهای حقوقی امورمالی آمادگی آن را دارد تا در صورت اعلام آدرس پست الکترونیکی نسبت به ارسال فیشها به ایمیلهای بازنشستگان اقدام نماید.

پیرامون بحث بیمه تکمیلی بر خلاف سالهای گذشته که این اقدام صرفاً از طریق بیمه آتیه سازان امکانپذیر بود، در سالجاری این امکان فراهم گردیده تا بازنشستگان نیز همانند سایر کارکنان بتوانند خود و افراد خانواده شان را با یارانه 50 درصدی دانشگاه تحت پوشش قرارداد بیمه تکمیلی دانشگاه قرار دهند. لازم بذکر است این موضوع در شهریور ماه ضمن ارسال پیامک به کانون بازنشستگان اطلاع رسانی گردیده بود.

و در نهایت پیرامون سفرهای بازنشستگی علیرغم تصویب یارانه سفر به مشهد مقدس در هیئت رئیسه دانشگاه، اقدام لازم از طریق کانون جهت اجرایی شدن سفر انجام نپذیرفت. لیکن اموررفاهی آمادگی آن را دارد تا در صورت درخواست ایشان نسبت به تمهید امکانات اقدام نماید.

 

 


ارسال شده در مورخه: 28-11-1393