خانه  :: اساتید  :: اخبار

دیدار با بازنشستگان (آقای حاج تقی محمدی)
با توجه به حضور همکاران سابق مالی و کارپردازی، مروری بر خاطرات گذشته و ذیحسابان دانشگاه عمده حرفهای دیدار بود



آقای حاج تقی محمدی متولد 1332، در سال 1357 با مدرک تحصیلی پنجم طبیعی به عنوان تکنسین شوفاژ و موتورخانه در دانشگاه استخدام و پس از یکسال و اندی با اخذ مدرک ششم طبیعی (دیپلم)، ادامه خدمت خود را در مشاغل مختلف حسابداری (مسئول تنظیم حسابها و اسناد در سال 1360 - مسئول رسیدگی به تنظیم حسابها سال 1367 و از سال 1376 تا خاتمه خدمت به عنوان رئیس اداره رسیدگی و تنظیم حسابها) در امور مالی ادامه داده و در تاریخ 28 خرداد 1386 بازنشست گردیدند.

گفتنی است ایشان قبل از استخدام در دانشگاه به عنوان انبارداد در راه آهن شمالغرب مشغول بکار بودند.

 

 

در پایان دیدار هدیه ای به رسم یادگار از سوی همکاران و دانشگاه تقدیم ایشان گردید. برای ایشان طول عمر باعزت توأم با صحت و سلامتی آرزومندیم.

 

 

 

 

 

با توجه به حضور همکاران سابق مالی و کارپردازی، مروری بر خاطرات گذشته و ذیحسابان دانشگاه عمده حرفهای دیدار بود.

تصاویر ذیل از عکسهای یادگاری و خاطره انگیزی است که توسط آقای حاج تقی محمدی جهت تجدید خاطرات همکاران به اموررفاهی ارائه نمودند که البته پس از اسکن به ایشان عودت گردید.

اموررفاهی آمادگی خود را جهت دریافت تصاویر یادگاری همکاران (علی الخصوص تصاویر همکاران فدیمی و فضاهای قدیمی دانشگاه) جهت تهیه آلبوم خاطرات دانشگاه را اعلام می نماید.


 

از چپ به راست: مرحوم سید جمال باروتی - مرحوم جلال تلخابیفرد - آقای حاج تقی محمدی - آقای جلیل بیگ زاده میلانی

در پشت سر مرحوم باروتی آقای مسعود شهامی و در پشت سر ایشان آقای مظفر قربانی نیز دیده می شوند

 

از راست به چپ: آقای حاج تقی محمدی - مرحوم علی شجاعی و مرحوم منصور واجک

 

از راست به چپ : آقای حاج اسداله پارسا - آقای دکتر حسینعلی حسنیها - آقای مهندس جواد ذبیحیان - آقای حاج تقی محمدی

 

همکاران قصد دارند طی دو هفته آتی به دیدار دیگر بازنشسته دانشگاه، آقای سیدمصطفی صادقی بروند چنانچه همکارانی قصد حضور در برنامه را دارند، می توانند با آقای مهندس قزلباش (داخلی 2535) هماهنگ نمایند.

برابر مصوبه ستاد رفاهی چنانچه تعدادی از همکاران (حداقل 10 نفر) قصد دیدار گروهی از بازنشسته یا خانواده بازنشسته مرحومی را داشته باشند، می توانند جهت تقدیم هدیه ای به نمایندگی از طرف دانشگاه، با اموررفاهی هماهنگی نمایند.

 


ارسال شده در مورخه: 19-2-1394