خانه :: اساتید :: اخبار

اخباراداره رفاه اساتید و کارکنان


انتصاب دبیر شورای رفاهی اعضای هیئت علمی
حسب ابلاغ ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر ابوالقاسم اوجاقلو به مدت دوسال به این سمت منصوب شدند.

 

اعضای محترم هیئت علمی می توانند جهت اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات خود از طریق ایمیل ojaghloo@znu.ac.ir با ایشان در ارتباط باشند.




آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده تعاونی اعتبار کارکنان
سه شنبه مورخ 1395/12/24 رأس ساعت 15:45 بعد از ظهر درمحل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی


 

بسمه تعالی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان

آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده شرکت تعاونی اعتبار کارکنان دانشگاه زنجان

تاریخ انتشار: 1395/12/11

بنا به تصمیم هیات مدیره شرکت، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت تعاونی اعتبار کارکنان دانشگاه زنجان در روز سه شنبه 24 اسفند، رأس ساعت 15:45 بعد از ظهر درمحل سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان تشکیل خواهد گردید .

بدینوسیله از تمامی اعضای محترم شرکت دعوت می شود در تاریخ و ساعت تعیین شده برا ی اتخاذ تصمیم نسبت به موارد مشروحه ذیل در مجمع مزبورحضور بهم رسانند و یا وکلای خود را با توجه به ماده 19 آیین نامه نحوه تشکیل مجامع از بین اعضاء یا خارج از اعضای شرکت معرفی نمایند .

دستور جلسه:

1-     تطبیق اساسنامه با آخرین اصلاحات قانون بخش تعاون

                                                                                                                هیات مدیره شرکت    

 

پیش نویس اساسنامه شرکت در نسخه آزمایشی وب سایت شرکت به آدرس vam.znu.ac.ir در دسترس می‌باشد.

 

 

 

 




تور یکروزه بانه (ویژه کارکنان و اساتید)
زمان حرکت: ساعت 1 بامداد روز پنج شنبه 19 اسفند

تور یکروزه بانه

ظرفیت: 45 نفر (هر خانواده حداکثر 4 نفر)

زمان حرکت: ساعت 1 بامداد روز پنج شنبه 19 اسفند از مقابل سرپرستی بانک تجارت واقع در میدان آزادی

برنامه تور: گشت و خرید در بازار و پاساژ

 

***************************

سایر موارد:

برگشت تور: آخرشب همان روز خواهد بود

مهلت ثبت نام: تا تکمیل ظرفیت

درصورت عدم تکمیل ظزفیت تور لغو خواهد شد.

هزینه تور: برای هر یک از تورها بازای هرنفر 300000 ريال برآورد گردیده است که پس از محاسبه از حقوق ماه فروردین کسر می گردد.

50 درصد هزینه سفر (افراد اصلی خانواده) به همکارانی که از یارانه سفر سال 95 استفاده نکرده باشند، پرداخت خواهد شد.

تهیه خوراک برای وعده های غذایی با مسافرین خواهد بود.

متقاضیان جهت ثبت نام می توانند با پرداخت مبلغ 100000 ريال (بازای هرنفر) بصورت نقد به خانم نظری (داخلی 2441) مراجعه نمایند.

 انصراف موجب عدم امکان ثبت نام متقاضی دیگر و افزایش هزینه مسافرین می گردد، لذا در صورت انصراف، مبلغ 10 هزار تومان پرداختی به عنوان جریمه، مسترد نخواهد شد.

تذکر بسیار مهم: باتوجه به کنترل شدید خرید لوازم برقی عمده مانند تلویزیون در پاسگاهها و محدودیت انتقال بیش از یکی دومورد با اتوبوس، مسئولیت آن با اقدام کنندگان خواهد بود.

 




طرح تعویض سیم کارتهای همراه اول به سیم کارت نسل چهار4G
در این طرح علاوه بر تعویض رایگان سیم کارت، مشترکین از 4 گیگ اینترنت رایگان نیز بهره مند می شوند.

طرح تعويض رايگان سيم كارتهاي معمولي همراه اول به سيم كارت يوسيم (۴G)


حسب هماهنگی انجام شده، طرح تعويض رايگان سيم كارتهاي معمولي همراه اول به سيم كارت يوسيم (۴G) برای همکاران در دانشگاه اجرا می شود.

زمان: 9 صبح الی آخر وقت اداری روزهای یکشنبه 8 اسفند الی سه شنبه 10 اسفند

مکان: غذاخوری کارکنان

اطلاعات لازم:

-          کد ملی فردی که سیم کارت به نام وی ثبت شده است.

-          شماره همراه متقاضی تعویض

-          اخذ رمز دوم با ارسال کد دستوری *10*212# از طریق شماره همراه فرد متقاضی

سایر موارد:

-         مراحل ثبت نام بسیار ساده است و بلافاصله سیم کات تحویل می گردد.

-         سیم کارتها سه پانچی بوده و قابلیت استفاده بصورت نانو، میکرو و معمولی را داراست.

-         سیم کارتهای فعلی گرفته نمی شوند و صرفاً پس از غیر فعال شدن سیم کارتهای فعلی، سیم کارت جدید با سیم کارت قبلی تعویض می شود.

-          همکاران می توانند در صورت داشتن اطلاعات، نسبت به ثبت نام و اخذسیم کارت (همراه اول) اعضای خانواده خود نیز اقدام نمایند.

-          در اين طرح ويژه، علاوه بر تعويض رايگان سيم كارتهاي معمولي به سيم‌كارت نسل چهارم (USIM)، مشتركين مي توانند بصورت رايگان از بسته اينترنت آلفا (۲ گيگ روزانه  و ۲ گيگ شبانه) بهره مند شوند.

-          چنانچه مشترك در زمان تعويض سيم كارت فاقد بسته اينترنتي باشند، بسته مذكور براي ايشان فعال و در غير صورت بسته فوق براي مشترك رزرو خواهد شد.

در صورت وجود مشکلات بعدی، همکاران می توانند به دفتر خدمات ارتباطی ریاحی واقع در سعدی وسط ابتدای خیابان هفت تیر مراجعه نمایند.


زمان تعویض سیم کارت برای دانشجویان در طی هفته آتی از ساعت 11 الی 14:30 در سلف مرکزی خواهد بود.


 




قابل توجه اعضای محترم هیئت علمی متقاضی خرید خودرو
حسب مذاکرات ستاد رفاهی وزارت علوم، درگام اول امکان خرید نقدی و مشارکتی خودروهای سانتافه و توسان فراهم شده است.

 

متقاضیان می توانند در صورت تمایل به خرید، درخواست خود را به اداره رفاه تحویل نمایند.

  

 




جلسه توانمند سازی تربیتی اولیا در مهدکودک برگزار شد.
باحضور افتخاری جناب آقای دکتر ابراهیمی از اعضای هیئت علمی دانشگاه سومین جلسه توانمند سازی تربیتی برگزار شد.

 

حدود یکماه پیش حسب اعلام آمادگی جناب آقای دکتر لقمان ابراهیمی از اعضای هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه و هماهنگی سرکار خانم کابلی مدیر محترم مهد کودک دانشگاه، در جلسه آموزشی توانمند سازی تربیتی که برای اولیای کودکان در مهدکودک برگزار شده بود، شرکت کردیم. جلسه اول با حضور تعداد محدودی از اولیا برگزار شد ولی جلسات دوم و سوم حسب اطلاعی که اولیا از کیفیت و شیوه ارائه مطلوب مطالب توسط دکتر ابراهیمی کسب کرده بودند، مورد استقبال واقع شد و تقریباً با ظرفیت تکمیل فضای در اختیار برگزار شد.

در این جلسات دکتر ابراهیمی با گویشی روان و ساده اصول تربیتی کودک را در 40 اصل، با ذکر مثالهایی توضیح و تشریح نموده و به اولیاء و مربیان مهدکودک آموزش می دهند و در پایان هر جلسه نیز اولیاء سوالات خود را با ایشان مطرح نموده و از نظرات مشاوره ای ایشان استفاده می کنند.

از آنجاکه جناب آقای دکتر ابراهیمی بصورت افتخاری در جلسات مذکور حضور یافته و رأساً نیز پیشنهاد برگزاری این جلسات را داده بودند، وظیفه دانستیم از زحمات ایشان و همچنین هماهنگیهای مدیر محترم مهد در برگزاری این جلسات مفید، تقدیر و تشکر نموده و توفیقشان را از خداوند مسئلت نماییم.

باتوجه به مفید بودن کارگاه آموزشی فوق، اداره رفاه پیشنهاد برگزاری چنین کارگاهی را برای عموم همکاران دارد، امید که در صورت تأیید و تصویب در آینده نزدیک قابل اجرا باشد.

جهت آشنایی بیشتر با آقای دکتر ابراهیمی می تونید برروی این لینک کلیک کنید.

 

 

 




تودیع شایسته همکار محترم جناب آقای دینیان
در جلسه ای که به همت مدیریت و همکاران حوزه اداری برگزار گردید، از زحمات آقای دینیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.


آقای فرهاد دینیان متولد 25/6/1343 در تاریخ 25/10/1367 به عنوان تکنسین برق در دانشگاه استخدام شدند ولی پس از پانزده ماه، بعنوان کارگزین مسئول اموررفاهی به کارگزینی دانشگاه منتقل و از آن پس دوران خدمت خود را در این واحد گذراندند.

وی در سالهای 1380 لغایت 1385 و مجدداً از سال 1388 تا زمان بازنشستگی مسئولیت اداره کارگزینی را عهده دار بودند و در تاریخ 25/10/1395 پس از 28 سال همکاری با دانشگاه (با احتساب دوران خدمت سربازی) بازنشسته شدند.

گفتنی است ایشان در سالهای 1371، 1381 و 1391 بواسطه خدمات شایسته خود لوح تقدیر دریافت کرده اند.

***********

در جلسه ای که به همت مدیریت و همکاران حوزه اداری و پشتیبانی و باحضور معاون محترم اداری و مالی در سالن اندیشه برگزار گردید از زحمات آقای دینیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این جلسه مدیر محترم اداری و پشتیبانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه آقای دینیان، گفتند که شخصاً مدتی بعنوان همکار زیر مجموعه و مدتی هم بعنوان همکار مسئول با ایشان همکار بوده ام ولی رفتار توأم با متانت ایشان هیچگاه تغییری نداشت. خانم امامی ابراز امیدواری کردند که مجموعه در ادامه نیز بتواند از تجربیات ایشان استفاده نماید.

معاون محترم اداری و مالی نیز در ادامه افزودند با اینکه آقای دینیان به تبع مسئولیت خود، بعضاً امکان تعبیر و تفسیر و سمت و سو دادن در مصوبات را داشتند، ولی هیچگاه از اختیارات خود سوء استفاده نکردند و همواره مصالح سازمانی را برمنافع شخصی یا گروهی مقدم می دادند.  آقای دکتر ملکی وی را فردی توانمند و متخصص معرفی کردند که نظراتشان به مثابه انجام کار کارشناسی مکفی و بادر نظر گرفتن همه جوانب امور بوده و از این جهت بازوی مدیریت بوده اند.

همچنین همکاران حاضر در جلسه نیز باذکر خاطراتی از دوران همکاری و تقدیر و تشکر از زحمات آقای دینیان، برایشان آرزی موفقیت و صحت و سلامتی نمودند.

در این جلسه آقای دکتر ملکی، از انتصاب آقای حمید خطیبی بعنوان رئیس جدید اداره کارگزینی خبر دادند و همکاران حاضر نیز ضمن تبریک  برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.