خانه :: اساتید :: اخبار

اخباراداره رفاه اساتید و کارکنان


کارواش دانشگاه باتخفیفات ویژه آغاز به کار کرد.
نرخ خدمات در سه هفته اول افتتاح باتخفیف ویژه و پس از آن نیز در جهت رفاه دانشگاهیان بانصف تعرفه مصوب خواهد بود.

قابل توجه کلیه اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و افرادیکه به نحوی در دانشگاه تردد دارند.

 

نرخ خدمات برای هریک از موارد روشویی - زیرشویی - موتورشویی و نظافت داخل با اعمال 50 درصد تخفیف در جهت رفاه دانشگاهیان عزیز برای کلیه خودروهای سواری 4 هزار تومان خواهد بود که این مبلغ به مناسبت آغاز به کار و افتتاح کارواش

 از فردا تا جمعه 7 مهر   25000 ريال

و از 8 مهر لغایت 14 مهر 30000 ريال

از 15 مهر لغایت 21 مهر  35000 ريال

و پس از آن 40000 ريال خواهد بود.

اضافه می نماید شستشوی کامل (شامل هر چهار مورد روشویی - زیرشویی - موتورشویی و نظافت داخل) برای دوره اول اعلام شده 8 هزار تومان، دوره دوم 10 هزار تومان، دوره سوم 12 هزار تومان و دوره چهارم به بعد 14 هزار تومان خواهد بود.

محل استقرار کارواش روبروی موزه دانشگاه (انتهای مسیر سرویسهای دانشجویی) و جنب مهمانسرای اشراق است.

 

 ساعات کار: 8 صبح تا 7 عصر

 

ارائه خدمات استاندارد و با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی و زیست محیطی از تعهدات پیمانکار است.

اداره رفاه به عنوان ناظر قرارداد آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شماست.

 




جمع آوری کارنامه های دانش آموزان ممتاز
همکاران محترم مي توانند با مراجعه به پرتال رفاهي، نسبت به درج اطلاعات دانش آموزان خود اقدام نمایند.

 به اطلاع كليه كاركنان، بازنشستگان و اعضاء هيئت علمي دانشگاه  مي رساند، به منظور تشويق فرزندان عزيزيكه درسالتحصيلي 96- 95 موفق به كسب نمرات برتر بشرح ذيل گرديده اند، بروال همه ساله هدايایي توسط دانشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

 

لذا همکاران محترم مي توانند ضمن اسکن اصل کارنامه (ممهور به مهر مدرسه)، تا پایان شهریور به پرتال رفاهي( http://refahi-portal.znu.ac.ir ) مراجعه و نسبت به درج اطلاعات دانش آموزان خود اقدام نمايند.

 

 

1.    مقطع ابتدايي ارزشیابی توصیفی خیلی خوب (حداقل دوسوم موارد درج شده طی دونیمسال خیلی خوب باشد)

2.    مقطع متوسطه اول با معدل 18 و بالاتر

3.    مقطع دبیرستان با معدل  17 و بالاتر

 

توضیح: در صورت نداشتن مهر مدرسه کارنامه تأیید نخواهد شد.

 

ضمناً نیازی به مراجعه جهت رؤیت و تأیید کارنامه نبوده و اداره رفاه بصورت تصادفی، تعدادی از موارد را مطالبه و مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

اداره رفاه

 

 

 




اوقات فراغت تابستانی فرزندانتان را، امسال با ما باشید.
اداره رفاه با همکاری شبکه دوستدار کودک در زنجان، برای اوقات فراغت تابستانی فرزندان همکاران ثبت نام می کند.

در دوران کودکی ما، درخت نقش پررنگی داشت. بالا رفتن ازدرخت، قایم شدن پشت درخت موقع قایم باشک بازی، آب دادن به درخت، زیر سایه درخت عصر تابستان را گذراندن، از درخت باغچه میوه چیدن، شمردن درختهای سرراه مدرسه، تماشای کلاغها و گنجشکها روی شاخه ی درختان، قایم کردن بعضی چیزها لای برگهای درخت باغچه، پهن کردن پارچه سفید زیر درخت توت تا توتهای رسیده به روی پارچه تمیز بیفتند، بستن تاب بین دو درخت، یا بستن کش پای یک درخت وقتی میخاستیم کش کش بازی کنیم و یار سوم نداشتیم و... اما حالا چی؟ کودکانمان با درختان چقدر خاطره دارند؟ طبیعت چه سهمی در زندگی آنها دارد؟ کودکانمان را با طبیعت مانوس کنبم.

 

 اداره رفاه با همکاری شبکه دوستدار کودک در زنجان، برای استفاده هدفمند از اوقات فراغت تابستانی فرزندان ثبت نام می کند.

 

رده های سنی:

الف: دوره کودکان برای سنین 6 الی 10 سال

ب : دوره دختران برای نوجوانان بالای 10 سال تا 15 سال

ج  : دوره پسران برای نوجوانان بالای 10 سال تا 15 سال

 

زمان برگزاری کلاسها:

گروه الف: طول ایام هفته

گروه ب: روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته

گروه ج: روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته

 

ساعات برگزاری کلاس: از اول وقت اداری تا ساعت 14 روزهای تعیین شده خواهد بود.

 

برنامه دوره ها:

ساعت 8 - 10 (برای همه گروهها): مدرسه طبیعت

ساعت 12 - 14 گروه الف و ج: دو روز در هفته و گروه ب یکی از روزهای هفته ورزش و بازیهای محلی

سایر ساعات دوره: گروه الف: کلاس زبان، هنر و کتابخوانی - گروه ب: کلاس نمایش خلاق، هنر و قرآن - گروه ج: کار آزمایشگاهی و کلاس هنر

 

مکان برگزاری دوره ها:

مکان برگزاری دوره های مدرسه طبیعت در فضای باغی دانشگاه خواهد بود.

مکان برگزاری دوره های آموزشی و کلاسی در مجموعه فرهنگی کوی سازمانی خواهد بود.

مکان برگزاری دوره های ورزشی و بازیهای محلی در سالن ورزش دانشگاه خواهد بود.

 

هزینه دوره:

برای گروه الف: ماهیانه 150 هزار تومان

برای گروه ب و ج: ماهیانه 80 هزار تومان

30 درصد از هزینه های فوق، بعنوان یارانه توسط دانشگاه تقبل گردیده و پرداخت خواهد شد.

 

یک وعده میان وعده ساده نیز برای حاضرین سرو خواهد شد.

 

همکاران متقاضی می توانند تا 28 خرداد جهت ثبت نام فرزندانشان با اداره رفاه (داخلی2441) تماس حاصل نمایند.

 

 




آماده پذیرایی از میهمانان شما درماه مبارک رمضان هستیم.
همانند دو سال قبل به همت اداره تغذیه، باشرایطی ویژه، در ماه مبارک رمضان در خدمت شما خواهیم بود.

 

 20 درصد از هزینه غذا به هنگام سفارش اخذ و مابقی طی چهارقسط (حداقل یک میلیون ريال) از حقوق کسر می گردد.

 

نوع غذا  قیمت غذا
                             توضیحات
زرشک پلو با مرغ
             100,000 مرغ تازه 350 گرم -  برنج ایرانی درجه یک
چلو ماهیچه              140,000 150 گرم گوشت تازه گوساله -  برنج ایرانی درجه یک
چلو کباب کوبیده (مخصوص) باگوجه فرنگی              115,000 150 گرم گوشت راسته گوسفندی -  برنج ایرانی درجه یک
چلو کباب برگ با دورچین              160,000 150 گرم گوشت فیله گوساله -  برنج ایرانی درجه یک
چلو جوجه کباب با دورچین              115,000 سینه مرغ تازه 200 گرم -  برنج ایرانی درجه یک
نثار پلو با گوشت ماهیچه              140,000 150 گرم گوشت ماهیچه گوساله - برنج ایرانی درجه یک
باقالی پلو با گوشت ماهیچه
             140,000 150 گرم گوشت ماهیچه گوساله - برنج ایرانی درجه یک
چلو کباب کوبیده (دوسیخ) با گوجه فرنگی                95,000 150 گرم گوشت قلوه گاه گوساله - برنج ایرانی درجه یک
چلو جوجه کباب و با کوبیده و دورچین              130,000 سینه مرغ تازه160گرم-گوشت تازه 120گرم- برنج ایرانی درجه یک
چلو کباب بختیاری با دورچین              135,000 110گرم گوشت سفید - 80گرم گوشت قرمز-برنج ایرانی درجه یک
چلو ماهی قزل آلا با دورچین              125,000 ماهی قزل آلا 300 گرمی-  برنج ایرانی درجه یک
نوشابه، دوغ و دلستر خانواده
               25,000
سوپ(هر پرس)                 8,000  
ماست موسیر                 9,000  
نوشابه یا دوغ یک نفره                 8,500  
دلستر                15,000  
سالاد کاهو (آماده)                15,000  
ماست معمولی یکنفره                 5,000  
زیتون بسته بندی شده (یکنفره)
               15,000  
چای                 5,000  


در صورت سرو در سلف سرویس بازای هرپرس غذا، مبلغ 15000 ريال  به مبالغ فوق افزوده خواهد شد.

در صورت استفاده از برنج هندی مبلغ 10000 ريال و برنج ترکیبی (50درصد ایرانی و 50درصد هندی) مبلغ 7000 ريال از قیمت غذا کاسته می شود.

تهیه دسر غذا مانند بربری، سنگک، نان چایی، خرما، زولبیا و بامیه و میوه و ...به عهده سفارش دهنده بوده و فقط سرو آن بصورت رایگان انجام می پذیرد.

سالن پذیرایی از میهمانان سلف سرویس فعلی کارکنان خواهد بود.

حداقل مهلت جهت سفارش، دو روز قبل خواهد بود.

باتوجه به ظرفیت محدود پذیرایی برای هر روز، اولویت حسب رزرو و واریز وجه خواهد بود.

استفاده از خدمات مذکور برای خانواده دانشجویان نیز، باپرداخت نقدی امکانپذیر است.

در صورت درخواست همکاران، هماهنگی برای پذیرایی در سایر ایام سال نیز فراهم خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با داخلی 2297 اداره تغذیه (آقای نجاری) تماس حاصل نمائید.

 

 متقاضیان می توانند جهت سفارش غذا به اداره رفاه مراجعه نمایند.




گلگشت خانوادگی شیلاندر (ماسوله زنجان) ویژه همکاران
باورمان اینست که روزی دلپذیر را در کنار هم تجربه خواهیم کرد.

 

زمان اجرای گلگشت: 7 صبح روز پنج شنبه 28 اردیبهشت

مهلت ثبت نام: تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 26 اردیبهشت

زمان و مکان حرکت: اتوبوس ساعت 7 صبح روز پنج شنبه از میدان بسیج حرکت و در مسیر کمربندی شمالی همکاران را سوار و از مقابل پارک رجایی در مسیر جاده همایون و روستای تهم به سمت شیلاندر حرکت خواهد کرد.

برگشت: عصر همان روز

وسیله نقلیه: با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان اتوبوس یا مینی بوس اجاره می شود.

همکاران می توانند با وسیله نقلیه شخصی نیز در گلگشت ثبت نام نمایند، که در این صورت هزینه اتوبوس دریافت نمی گردد.

همکارانیکه با وسیله نقلیه شخصی ثبت نام می کنند می بایست با ضوابطی که برای زمان و مکان اجرای گلگشت اعلام می شود، هماهنگ باشند.

گفتنی است درصورت اجاره اتوبوس قسمتی از مسیر با توجه به خاکی و ناهموار بودن با نیسان، انجام خواهد شد.

سایر توضیحات:

حسب پیش بینی های هواشناسی، وضعیت هوا در روز پنج شنبه مساعد خواهد بود.

هزینه اجرای گلگشت: با احتساب کرایه اتوبوس و غذا، بازای هرنفر حدود 200 هزار ريال برآورد گردیده که 50 درصد هزینه از محل یارانه سفر سال 1396 تأمین و مابقی از حقوق همکار کسر می گردد.

صبحانه را همراه داشته باشید ولی وعده غذایی نهار در نظر گرفته شده، که در محل سرو خواهد شد.

انصراف موجب عدم امکان ثبت نام متقاضی دیگر و افزایش هزینه مسافرین می گردد، لذا در صورت عدم حضور، مبلغ 10 هزار تومان بازای هرنفر به عنوان جریمه، از حقوق همکار کسر می شود.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام با خانم نظری (داخلی 2441) تماس حاصل نمایند.

یادآوری: برخی لوازم که در صورت تمایل می توانید همراه خود داشته باشید

لوازم همراه: (به غیر از دو مورد اول داشتن بقیه موارد اختیاری است)

  •  ظروف (قاشق، چنگال، بشقاب، لیوان و استکان و کارد)
  • لوازم صبحانه، قند و چای کیسه ای، نمکدان، شکر، پنیر یا ...
  • زیرانداز و ملافه
  • سبد وسایل جهت لوازم همراه داخل اتوبوس
  • فلاسک چای و کلمن آب کوچک
  • کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده و کلاه آفتابگیر
  • اسکاچ و مایع ظرفشویی
  • کیسه فریزر و زباله
  • داروهای تجویزی و مورد نیاز(مسکن، تب بر و...)
  • عینک، دوربین عکاسی وفیلم برداری
  • تلفن همراه و هندزفری
  • تخمه، آجیل، میوه و تنقلات
  • لوازم سرگرمی(مجله، طناب و ...)

 

اطلاعیه در پاسخ به سوالات همکاران تکمیل تر خواهد شد.

 




گلگشت خانوادگی باکلور (طارم)
روزی متفاوت، شبی بیرون از خانه و گشتی در دامان طبیعت طارم (ویژه خانواده های همکاران)

 

زمان اجرای گلگشت: 6 بعداز ظهر روز پنج شنبه 21 اردیبهشت

 مهلت ثبت نام: تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 19 اردیبهشت

زمان و مکان حرکت: اتوبوس ساعت 6 بعداز ظهر از میدان بسیج حرکت و در مسیر کمربندی شمالی همکاران را سوار و از مقابل پارک رجایی در مسیر جاده همایون و روستای تهم به سمت آب بر طارم حرکت خواهد کرد.

وسیله نقلیه: با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان اتوبوس یا مینی بوس برای مسیر زنجان تا آببر و نیسان برای مسیر آببر تا باکلور اجاره می شود.

همکاران می توانند با وسیله نقلیه شخصی نیز در گلگشت ثبت نام نمایند، که در این صورت هزینه اتوبوس دریافت نمی گردد.

همکارانیکه با وسیله نقلیه شخصی ثبت نام می کنند می بایست با ضوابطی که برای زمان و مکان اجرای گلگشت اعلام می شود، هماهنگ باشند.

گفتنی است مسیر آب بر تا باکلور(حدود 15 کیلومتر) با توجه به خاکی و ناهموار بودن با نیسان، انجام خواهد شد.

برگشت: عصر روز جمعه 22 اردیبهشت

سایر توضیحات:

حسب پیش بینی های هواشناسی، وضعیت هوا در روز جمعه مساعد خواهد بود.

اقامت شبانه (با لوازم مربوطه) در هنرستان شبانه روزی آببر خواهد بود و صبح با نیسان حرکت به طرف باکلور انجام خواهد شد.

باتوجه به ناهمواری و طولانی بودن مسیر خاکی و تردد با نیسان، از همکاران تقاضا می شود ملاحظات لازم به لحاظ شرایط همراهان را بنمایند.

هزینه اجرای گلگشت: با احتساب کرایه اتوبوس، اجاره محل و غذا، بازای هرنفر حدود 300 هزار ريال برآورد گردیده که 50 درصد هزینه از محل یارانه سفر سال 1396 تأمین و مابقی از حقوق همکار کسر می گردد.

صبحانه را همراه داشته باشید ولی وعده غذایی شام و نهار در نظر گرفته شده، که در محل سرو خواهد شد.

انصراف موجب عدم امکان ثبت نام متقاضی دیگر و افزایش هزینه مسافرین می گردد، لذا در صورت عدم حضور، مبلغ 10 هزار تومان بازای هرنفر به عنوان جریمه، از حقوق همکار کسر می شود.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام با خانم نظری (داخلی 2441) تماس حاصل نمایند.

یادآوری: برخی لوازم که در صورت تمایل می توانید همراه خود داشته باشید

لوازم همراه: (به غیر از دو مورد اول داشتن بقیه موارد اختیاری است)

  •  ظروف (قاشق، چنگال، بشقاب، لیوان و استکان و کارد)
  • لوازم صبحانه، قند و چای کیسه ای، نمکدان، شکر، پنیر یا ...
  • زیرانداز و ملافه
  • سبد وسایل جهت لوازم همراه داخل اتوبوس
  • فلاسک چای و کلمن آب کوچک
  • کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده و کلاه آفتابگیر
  • اسکاچ و مایع ظرفشویی
  • کیسه فریزر و زباله
  • داروهای تجویزی و مورد نیاز(مسکن، تب بر و...)
  • عینک، دوربین عکاسی وفیلم برداری
  • تلفن همراه و هندزفری
  • تخمه، آجیل، میوه و تنقلات
  • لوازم سرگرمی(مجله، طناب و ...)

 

اطلاعیه در پاسخ به سوالات همکاران تکمیل تر خواهد شد.

 




ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع)
این برنامه میژه کلیه همکاران شاغل و بازنشسته امروز در باغ رفاهی برگزار می گردد.

 

در گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد، مراسم  ویژه ای در مجموعه باغ رفاهی دانشگاه برگزار خواهد شد.


لذا از کلیه همکاران مجترم (رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی) شاغل و بازنشسته دعوت می گردد تا در این مراسم حضور به هم رسانند.

شروع مراسم و سرو غذا از ساعت 12:15 لغایت 14 خواهد بود.

گفتنی است هدایای دانشگاه به همین مناسبت برای حاضرین تحویل و برای غایبین نیز متعاقباً توزیع خواهد گردید.

منتظر حضور سبزتان هستیم.




عقد تفاهمنامه ستاد رفاهی وزارت علوم با هلدینگ گردشگری
جهت استفاده از تسهیلات تفاهمنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 8 و 02144499507 تماس حاصل نمائید.

 

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر برروی آنها کلیک کنید

 

 




مجمع عمومی عادی و فوق العاده تعاونی مسکن کارکنان
نوبت اول

 تاریخ انتشار: 96/01/19

بنا به تصمیم هیئت مدیره شرکت، جلسه مجمع عمومی عادی (نوبت اول) شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه زنجان در مورخ 96/02/03 روز سه شنبه رأس ساعت 15:45 و جلسه مجمع فوق العاده در مورخ 96/02/19 روز سه شنبه رأس ساعت 15:45 در محل آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی تشکیل خواهد شد .

لذا بدینوسیله از کلیه اعضای محترم دعوت می شود در تاریخ و ساعت تعیین شده برای اتخاذ تصمیم نسبت به موارد مشروحه ذیل در مجمع حضور بهم رسانند و یا وکلای خود را باتوجه به ماده 19 آئین نامه نحوه تشکیل مجامع از بین اعضاء یا خارج از اعضا، معرفی نمایند.

 

دستور جلسه مجمع عمومی عادی:

  •       ارائه گزارش توسط هیئت مدیره و بازرس در رابطه با عملکرد دوره مدیریت فعلی هیئت مدیره
  •       طرح و تصمیم گیری در خصوص حسابهای مالی مربوط به دوره هیئت مدیره فعلی
  •      طرح و تصمیم گیری در خصوص پاداش هیئت مدیره فعلی
  •       انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس تعاونی
  •       سایر موارد

توضیح: اعضائی که کاندیدای تصدی سمت هیات مدیره و بازرس شرکت می باشند، می توانند تا تاریخ 28 فروردین با ارائه یک قطعه عکس 4*3 و کپی شناسنامه و کارت ملی و حکم کارگزینی جهت تکمیل فرم مربوطه به دفتر تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه مراجعه نمایند.

 

دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده:

  •       تصویب تغییرات پیشنهادی در اساسنامه جدید

 

خلاصه ای از وضعیت تعاونی را می توانید در سایت maskan.znu.ac.ir مشاهده نمائید.

 

هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه زنجان  

 

 




ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع)
این برنامه ویژه همکاران شاغل و بازنشسته، روز چهارشنبه 23 فروردین در باغ رفاهی برگزار خواهد گردید.


 
به مناسبت گرامیداشت
ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد، برنامه پخت غذای آزاد برگزار می گردد.

 

      •         انتخاب غذا، آزاد و اختیاری است.

      •         زمان اجرای برنامه، ساعت 8 صبح الی 12 ظهر روز چهارشنبه 23 فروردین و محل آن باغ رفاهی دانشگاه خواهد بود.

      •         محدودیتی در تعداد نفرات گروهها وجود ندارد.

      •         غذای پخته شده توسط هر گروه، می بایست حداقل 70 پرس و بصورت نیم پرس برای 140 نفر کافی باشد.

      •         تهیه لوازم و ملزومات آشپزی به غیر از اجاق گاز و کپسول به عهده شرکت کنندگان خواهد بود.

      •         مبلغ یک میلیون ريال بعنوان علی الحساب هزینه تهیه مواد و ملزومات، پرداخت خواهد شد.

      •         مبلغ چهل هزار ريال بازای هر پرس غذا به عنوان کمک هزینه به سرگروه پرداخت خواهد شد.

      •         باتوجه به هزینه بر بودن مواد اولیه برخی اغذیه، هزینه مازاد این گروهها حسب نظر کارشناس تغذیه جبران خواهد شد.

      •         در صورت کثرت تقاضا، ثبت نام حداکثر برای سیزده گروه انجام خواهد شد.

      •         تبلیغات (سرو لقمه ای غذا، دعوت و تبلیغات کاغذی) از عوامل نشاط مراسم بوده و مجاز است.

      •         رعایت مسائل بهداشتی برای شرکت کنندگان الزامیست.

      •         برابر اطلاعات فعلی وضعیت هوا در روز مذکور مساعد خواهد بود لیکن در صورت نامناسب بودن وضعیت هوا، امکان انتقال برنامه به زمان دیگر، محتمل است.

  

همکاران متقاضی (آقایان و خانمها) جهت شرکت در برنامه و اعلام اسامی و نوع غذا و همچنین دریافت علی الحساب هزینه پخت غذا، می توانند تا روز شنبه 19 فروردین با خانم نظری (داخلی 2441) تماس حاصل نمایند.

  

همانند سالهای قبل، این برنامه با همکاری مشترک اداره رفاه، تغذیه، خدمات و پشتیبانی، روابط عمومی، امور فرهنگی، کارپردازی کل، برق و تأسیسات و انتظامات انجام خواهد شد.