بسته های آموزشی
بسته های آموزشی در خصوص اهمیت سلامت سالمندان در دوران شیوع کرونا
با آرزوی سلامتی و تندرستی
معاونت دانشجویی
مرکز بهداشت و درمان
نحوه ارسال مدارک وام ضروری، ازدواج و ودیعه مسکن
اطلاعیه وام ضروری
با توجه به گفتگوهای صورت گرفته با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و اخذ موافقت اولیه با ثبت درخواست وام ضروری برای تهیه لپ تاب یا گوشی ، دانشجویانیکه نسبت به ثبت درخواست وام ضروری با گزینه "به تشخیص ریاست صندوق" در سامانه bp.swf.ir اقدام نموده اند، نسبت به ارسال فاکتور خرید لپ تاب یا گوشی با مبلغ بیشتر از پنجاه میلیون ریال از طریق آدرس http://sm.znu.ac.ir/UpLoadStu.aspx تا تاریخ 99/10/27 اقدام نمایند.
شرایط فاکتور های ارسالی:
1- مبلغ فاکتور بیشتر از پنجاه میلیون ریال باشد .
2- از تاریخ فاکتور بیشتر از شش ماه نگذشته باشد.
3- فاکتور دارای مهر و امضاء، و سربرگ باشد.
4- مهلت ارسال مدارک فوق تا 99/10/27 می باشد.
ارسال تصویر سند ازدواج و اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری برای متقاضیان وام های ازدواج و ودیعه مسکن نیز از طریق http://sm.znu.ac.ir/UpLoadStu.aspx امکان پذیر شد.
یازدهمین بسیج ملی تغذیه
اهمیت تغذیه سالمندان در دوره شیوع بیماری کووید 19
یازدهمین بسیج ملی تغذیه
فرصت یا تهدید در دوران همه گیری کووید-19
چگونه تهدید ها را تبدیل به فرصت کنیم؟
برای پیشگیری از این تهدیدها و استفاده از فرصت در خانه ماندن برای بهبود شیوه زندگی و حفظ و ارتقای سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری ها ، می توان به توصیه های تغذیه ای زیر عمل کرد :
- برنامه ریزی برای مصرف وعده های غذایی اصلی در ساعات مشخص
- مصرف حداقل دو وعده میوه در طول روز به عنوان میان وعده یا قبل از غذا
- مصرف سبزی خوردن و سالاد همراه غذا و به همراه اعضای خانواده
- در دسترس قرار ندادن انواع تنقلات و استفاده از تنقلات در زمان های مشخصی از روز برای جلوگیری از ریزه خواری
- کاهش مصرف غذاهای چرب و سرخ شده و پر ادویه
- محدود کردن مصرف فست فودها و حتی الامکان تهیه آنها در منزل
- محدود کردن مصرف نوشیدنی های گازدار و یا آب میوه های صنعتی و سایر نوشیدنی های شیرین مثل شربت ها و استفاده از شربت های کم شیرین خانگی و عرقیات گیاهی در صورت تمایل
- غذا خوردن دور یک سفره در هر سه وعده غذایی اصلی، و صرف میان وعده ها در زمان تماشای برنامه های تلویزیون و یا گفتگوهای خانوادگی
- استفاده از فرصت پخت و پز غذاهای متنوع و حتی ساده در منزل با همکاری اعضای خانواده و آزمودن دستورهای آشپزی غذاهای متنوع و سالم ( کم نمک ، کم چرب و کم شیرین ) با استفاده از کتب آشپزی و یا برنامه های آشپزی تلویزیون و یا فضای مجازی
- همکاری و همراهی با اعضای خانواده در انجام برخی فعالیت ها در منزل از جمله کمک کردن در آماده سازی و تهیه غذا، کمک کردن در نظافت خانه ، گلکاری و یا کاشت دانه انواع سبزی و صیفی در حیاط منزل، پشت بام یا گلدان های آپارتمانی ، انجام حرکات نرمشی
- برنامه ریزی برای خواب منظم، تنظیم زمان خواب برای داشتن خواب به موقع و آرام
- پرهیز از مصرف نوشیدنی ها و خوردنی های محرک و بر هم زنندۀ خواب مانند قهوه و نسکافه و نیز شکلات تلخ در ساعات عصر و شب برای جلوگیری از بی خوابی
- تعادل و تنوع در مصرف گروههای غذایی مختلف و جایگزین های آنها به منظور دریافت کلیه ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن جهت افزایش سطح ایمنی و مقابله با بیماری کووید-19
- عدم مصرف خودسرانه مکملهای مولتی ویتامین برای پیشگیری ازکرونا
در زمان ماندن در خانه به مدت طولانی، چه رفتارهایی سلامت ما را تهدید می کند؟
برخی رفتارها و شرایط جدید که در زمان ماندن در منزل، در صورت عدم پیروی از اصول تغذیه مناسب و تحرک کافی می تواند سلامت ما را تهدید کند عبارتست از:
- مصرف زیاد فست فودها که حاوی مقادیر زیادی نمک و چربی هستند و موجب تحریک سیستم ایمنی بدن می شوند
- مصرف زیاد مواد قندی و شیرین بخصوص انواع نوشیدنی های دارای قند افزوده ، نوشابه های گازدار و نوشیدنی های صنعتی که تحریک سیستم ایمنی بدن را بدنبال دارد.
- ترک عادت ورزش منظم در طول روز
- بی تحرکی به دلیل استفاده بیش از پیش از بازی ها و فیلم های کامپیوتری، تماشای تلویزیون و فضای مجازی
- تعطیلی برنامه کلاس های ورزشی در مکان های ورزشی و خارج از منزل
- نبود فضای مناسب برای پیاده روی و قدم زدن
- افزایش ریزه خواری و مصرف تنقلاتی که ارزش غذایی کمی دارند مثل انواع چیپس و پفک ، شکلات و... بویژه در زمان تماشای تلویزیون به مدت طولانی
- به هم خوردن نظم خواب و بیداری روزهای عادی بدلیل تعطیل شدن فعالیت های خارج از منزل
- دیر خوابیدن شبانه و دیر بیدار شدن روز که سبب به هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن، اختلال سوخت و ساز و برنامه منظم تغذیه روزانه نیز می شود.
- جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس : https:// nut.behdasgt.gov.ir مراجعه نمایید
تمدید مجدد زمان درخواست وام های دانشجویی
تمدید زمان درخواست وام های دانشجویی (روزانه،نوبت دوم)
زمان درخواست وام: لغایت 99/10/25
آدرس اینترنتی درخواست وام: http://bp.swf.ir
به راهنمای ورود به سایت ( نحوه درج کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور) دقت کنید
درصورت وجود مشکل در سایت به ساختمان معاونت دانشجویی، اموررفاهی، اتاق شماره 19 مراجعه یا با شماره تلفن های 33052283-33052643 - 33052775 با پیش شماره 024 تماس حاصل شود.
نکته: دانشجویانی که طبق اطلاعیه های قبلی درخواست خود را ثبت نموده اند، جهت پیگیری به سامانه bp.swf.ir مراجعه نمایند.
شرایط و مدارک لازم
- تکمیل اطلاعات دانشجویی در سایت
- مطالعه مجموعه قوانین و مقررات دریافت وام صندوق و انواع آن مندرج در سایت معاونت دانشجویی - اداره رفاه - فرم ها
- نیاز مالی دانشجو (غیر شاغل و غیر بورسیه که هیچگونه درآمدی نداشته باشند)
- ارائه تعهد محضری و مدارک مربوط به ضامن و ارسال تا تاریخ 10/25/ 99. جهت اطلاع از نحوه ارسال و بررسی مدارک ضامن با شماره تلفن 02433052665 ، سرکار خانم روحانی تماس بگیرید. (ارائه تعهد محضری شامل دانشجویان دو مقطعی نیز می گردد.)
- دانشجویان روزانه می بایست نسبت به ارائه شماره حساب بانکی تجارت به کارشناسان ذکر شده اقدام نمایند.(در صورت وجود شماره حساب بانکی فعال در سامانه صندوق نیازی به ارائه شماره حساب جدید نمی باشد)
- دانشکده فنی ومهندسی : سرکار خانم حسنلو 02433052643
- دانشکده کشاورزی : سرکار خانم بابازاده 02433052775
- دانشکده علوم پایه و علوم انسانی: آقایان فلاح - حسنی 02433052283
- وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان موجب عدم ثبت درخواست وام می گردد لذا از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنید.
- دانشجویان متقاضی وام های ضروری (ازدواج)، ودیعه مسکن متاهلی، جهت ارسال مدارک مربوطه با کارشناس دانشکده خود تماس بگیرند.
- مدارک وام ضرورری (ازدواج):تصویر سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5)،تصویر کارت ملی زوجین. حداکثر حجم تصاویر200KB باشد
- مدارک وام مسکن : اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری، سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5).حداکثر حجم تصاویر200KB باشد
- پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان می باشد
- لینک تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAAE-TxR1hjqvCYPEjRg
- دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند.(درخواست سایر وام ها بلامانع است)
- راهنمای تشکیل پرونده
- فرآیند درخواست وام دانشجویی
- مجموعه قوانین و مقررات وام دانشجویی و شرایط ضمانت
- فرم وام ضروری موارد خاص به تشخیص ریاست صندوق رفاه دانشجویان.(موارد قابل استفاده در فرم توضیح داده شده است)
اداره رفاه دانشجویان
پیام های آموزشی جهت پیشگیری از ابتلا به کووید 19
با آرزوی سلامتی و تندرستی
معاونت دانشجویی
مرکز بهداشت و درمان
انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه زنجان در سال 99
انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه زنجان در سال 99
ثبت نام داوطلبین کاندیداتوری شورای صنفی،
زمانبندی و نحوه برگزاری
با توجه به اینکه بر اساس اطلاعیه قبلی تعداد ثبت نام کنندگان جهت کاندیداتوری شورای صنفی به حد نصاب نرسید، ثبت نام مجدد و برگزاری انتخابات شورای صنفی براساس مندرجات ذیل انجام خواهد شد.
انتخابات شورای صنفی واحدهای دانشگاهی دانشگاه زنجان (دانشکدهها و خوابگاههای دانشگاه زنجان)، برای انتخاب نمایندگان شورای صنفی هر یک از واحدها در مورخه 25/10/1399 بصورت غیرحضوری برگزارخواهد شد. از کلیه دانشجویان گرامی جهت مشارکت حداکثری در این انتخابات و تعیین شورای صنفی واحد دانشگاهی خود دعوت بعمل میآید.
دانشگاه زنجان دارای شش واحد دانشگاهی است که تعداد اعضای اصلی، علیالبدل و حداقل داوطلب موردنیاز شورای واحد جهت برگزاری انتخابات شورای صنفی آن واحد طبق آئین نامه و با توجه به جمعیت دانشجویی آن واحد دانشگاهی بر اساس جدول ذیل خواهد بود:
نام واحد دانشگاهی |
اعضای اصلی |
اعضای علی البدل |
حداقل داوطلب |
دانشکده مهندسی |
9 نفر |
3 نفر |
18 نفر |
دانشکده علوم انسانی |
9 نفر |
3 نفر |
18 نفر |
دانشکده علوم |
9 نفر |
3 نفر |
18 نفر |
دانشکده کشاورزی |
7 نفر |
3 نفر |
14 نفر |
مجتمع خوابگاه دختران |
7 نفر |
3 نفر |
14 نفر |
مجتمع خوابگاهی پسران |
7 نفر |
3 نفر |
14 نفر |
شرایط عمومی و نحوه ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شورای صنفی
ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط جهت کاندیداتوری در انتخابات شورای صنفی دانشجویی سال 1399 بصورت مجازی از ساعت 8:00 صبح مورخه 08/10/1399 شروع شده و به مدت سه روز کاری تا ساعت 24:00 مورخه 10/10/1399 ادامه خواهد داشت. داوطلبان بایستی فرمهای تکمیل شده ثبت نام (دو فرم درخواست کاندیداتوری و فرم شرایط عمومی داوطلبان عضویت در شورای صنفی سال 1399، به پیوست اطلاعیه آمده است) را در مهلت مقرر به آدرس ایمیل senfi@znu.ac.ir ارسال نموده و تاییدیه ثبتنام را از طریق همان ایمیل دریافت نمایند. هر دانشجو صرفاً مجاز است برای کاندیداتوری شورای صنفی خوابگاه یا دانشکده ثبتنام نماید و کاندیداتوری همزمان برای دانشکده و خوابگاه امکان پذیر نیست.
طبق ماده 14 آئیننامه شورای صنفی و الحاقیه آن، تمامی دانشجویان موسسه که دارای شرایط ذیل باشند، میتوانند داوطلب عضویت در شورای صنفی دانشجویان گردند
- اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی
- رعایت شئون دانشجویی و اخلاقی
- رعایت مفاد آییننامه و شیوهنامه شورای صنفی دانشجویان
- گذراندن یک نیمسال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی
- نداشتن حکم قطعی محکومیت در کمیته انضباطی
- دارا بودن حداقل معدل کل 13 برای دانشجویان کارشناسی ، 15 برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 17 برای دانشجویان مقطع دکتری
- مشروط نبودن نیمسال پیشین و یا نداشتن دو نیمسال مشروطی آموزشی غیر متوالی
- عدم عضویت در شورای مرکزی تشکلهای اسلامی دارای مجوز در موسسه
- مدت باقیمانده از دوران تحصیل با احتساب ترمی که در آن انتخابات برگزار میشود کمتر از دو ترم نباشد.
تبصره 1 : دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ابتدای ورود به موسسه امکان شرکت در انتخابات را دارا میباشند.
تبصره 2 : در صورت هرگونه محکومیت قطعی عضو شورای صنفی در شورای انضباطی عضویت وی لغو میگردد.
تبلیغات و برگزاری انتخابات
با توجه به محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا، تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی (نحوه انجام تبلیغات متعاقبا اعلام میشود) انجام میشود. داوطلبان و طرفداران آنها به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها میتوانند شایستگیهای خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد. معاونت دانشجویی، اعضای کمیته اجرایی و نظارت بر انتخابات، حق تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخاباتی را تحت هر عنوان ندارند.
انتخابات شورای صنفی با رای 25 درصد کل آراء (کل دانشجویان واحد) رسمیت مییابد و شرط انتخاب داوطلبان کسب نصف بعلاوه یک آراء ماخوذه میباشد. در صورت عدم کسب آرای لازم، انتخابات به دور دوم کشیده شده و کسب اکثریت آرای ماخوذه ملاک انتخاب افراد خواهد بود.
سایر مقررات مربوط به انتخابات در آیین نامه و شیوه نامه اجرایی شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاههای کشور (به پیوست این اطلاعیه آمده است) قابل دسترس است.
زمانبندی فعالیتهای انتخابات شورای صنفی دانشجویی دانشگاه زنجان
توضیحات |
زمان بندی |
عنوان فعالیت |
ردیف |
ارسال فرم ثبت نام تکمیل شده و فرم شرایط عمومی داوطلبان امضا شده به ایمیل senfi@znu.ac.ir |
از ساعت 8:00 صبح روز 08/10/1399 تا ساعت 24:00 روز10/10/1399 |
تکمیل فرم ثبت نام و ثبت نام اولیه داوطلبان |
1 |
در سه روز کاری توسط کمیته نظارت صورت میگیرد. |
از تاریخ 13/10/1399 الی15/10/1399 |
استعلام از معاونت آموزشی و کمیته انضباطی |
2 |
در سایت خبری دانشگاه |
16/10/1399 |
اعلام لیست داوطلبان |
3 |
درخواست اعتراض در مهلت قانونی به ایمیل senfi@znu.ac.ir ارسال گردد. |
از ساعت 8:00 صبح لغایت 14:30 روز چهارشنبه مورخه 17/10/1399 |
درخواست اعتراض به بررسی شرایط داوطلبان |
4 |
در یک روز کاری توسط کمیته نظارت انجام میشود. |
20/10/1399 |
رسیدگی به اعتراض و بررسی شرایط داوطلبی |
5 |
در سه روز کاری در فضای مجازی |
از ساعت 8:00 صبح مورخه21/10/1399 تا ساعت 8:00 صبح مورخه 24/10/1399 |
تبلیغات |
6 |
نحوه شرکت در انتخابات غیرحضوری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. |
از ساعت 8:00 صبح لغایت 20:00 روز پنجشنبه مورخه 25/10/1399 |
برگزاری انتخابات (غیر حضوری) |
7 |
توسط کمیته اجرایی اعلام میشود. |
27/10/1399 |
اعلام نتایج انتخابات |
8 |
درخواست تجدید نظر توسط داوطلب در مهلت قانونی به ایمیل senfi@znu.ac.ir ارسال گردد. |
از ساعت 8:00 صبح لغایت 14:30 مورخه 29/10/1399 |
درخواست تجدید نظر در نتایج |
9 |
در یک روز کاری توسط کمیته نظارت انجام میشود. |
30/10/1399 |
رسیدگی به درخواست تجدید نظر در نتایج اتخابات و گزارش معاونت دانشجویی |
10 |
توسط معاونت دانشجویی دانشگاه صورت میگیرد |
01/11/1399 |
تایید و اعلام نتیجه نهایی به شورای نظارت و موسسه |
11 |
پیوستها
1ـ فرم درخواست داوطلبان کاندیداتوری شورای صنفی سال 1399
2ـ شرایط عمومی داوطلبان عضویت در شورای صنفی سال 1399
اجاره بهای خوابگاه شهید ورقایی
اجاره بهای خوابگاه شهید ورقایی در نیمسال دوم 99-98
پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص اجاره بهای خوابگاه خودگردان شهید ورقایی به اطلاع میرساند دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 99 -98 در این خوابگاه ساکن بوده و کل اجاره بهاء نیمسال مذکور را واریز نمودهاند جهت دریافت اجاره بهاء پرداختی به شرط عدم بدهی در ترمهای قبلی در ساعات اداری با شماره تلفن 09122417092 (آقای جعفری) تماس حاصل فرمایند.
معاونت دانشجویی - اداره خوابگاهها
تجلیل از کادر درمان بهداری دانشگاه
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای کادر درمان بهداری دانشگاه
معاونت دانشجویی
مرکز بهداشت و درمان
توزیع غذا با نرخ مصوب صنودق رفاه دانشجویان
انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه زنجان در سال 99
انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه زنجان در سال 99
ثبت نام داوطلبین کاندیداتوری شورای صنفی،
زمانبندی و نحوه برگزاری
به اطلاع دانشجویان عزیز میرساند انتخابات شورای صنفی واحدهای دانشگاهی دانشگاه زنجان (دانشکدهها و خوابگاههای دانشگاه زنجان)، برای انتخاب نمایندگان شورای صنفی هر یک از واحدها در مورخه 18/10/1399 بصورت غیرحضوری برگزارخواهد شد. از کلیه دانشجویان گرامی جهت مشارکت حداکثری در این انتخابات و تعیین شورای صنفی واحد دانشگاهی خود دعوت بعمل میآید.
دانشگاه زنجان دارای شش واحد دانشگاهی است که تعداد اعضای اصلی، علیالبدل و حداقل داوطلب موردنیاز شورای واحد جهت برگزاری انتخابات شورای صنفی آن واحد طبق آئین نامه و با توجه به جمعیت دانشجویی آن واحد دانشگاهی بر اساس جدول ذیل خواهد بود:
نام واحد دانشگاهی |
اعضای اصلی |
اعضای علی البدل |
حداقل داوطلب |
دانشکده مهندسی |
9 نفر |
3 نفر |
18 نفر |
دانشکده علوم انسانی |
9 نفر |
3 نفر |
18 نفر |
دانشکده علوم |
9 نفر |
3 نفر |
18 نفر |
دانشکده کشاورزی |
7 نفر |
3 نفر |
14 نفر |
مجتمع خوابگاه دختران |
7 نفر |
3 نفر |
14 نفر |
مجتمع خوابگاهی پسران |
7 نفر |
3 نفر |
14 نفر |
شرایط عمومی و نحوه ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شورای صنفی
ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط جهت کاندیداتوری در انتخابات شورای صنفی دانشجویی سال 1399 بصورت مجازی از ساعت 8:00 صبح مورخه 01/10/1399 شروع شده و به مدت سه روز کاری تا ساعت 24:00 مورخه 03/10/1399 ادامه خواهد داشت. داوطلبان بایستی فرمهای تکمیل شده ثبت نام (دو فرم درخواست کاندیداتوری و فرم شرایط عمومی داوطلبان عضویت در شورای صنفی سال 1399، به پیوست اطلاعیه آمده است) را در مهلت مقرر به آدرس ایمیل senfi@znu.ac.ir ارسال نموده و تاییدیه ثبتنام را از طریق همان ایمیل دریافت نمایند. هر دانشجو صرفاً مجاز است برای کاندیداتوری شورای صنفی خوابگاه یا دانشکده ثبتنام نماید و کاندیداتوری همزمان برای دانشکده و خوابگاه امکان پذیر نیست.
طبق ماده 14 آئیننامه شورای صنفی و الحاقیه آن، تمامی دانشجویان موسسه که دارای شرایط ذیل باشند، میتوانند داوطلب عضویت در شورای صنفی دانشجویان گردند
- اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی
- رعایت شئون دانشجویی و اخلاقی
- رعایت مفاد آییننامه و شیوهنامه شورای صنفی دانشجویان
- گذراندن یک نیمسال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی
- نداشتن حکم قطعی محکومیت در کمیته انضباطی
- دارا بودن حداقل معدل کل 13 برای دانشجویان کارشناسی ، 15 برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 17 برای دانشجویان مقطع دکتری
- مشروط نبودن نیمسال پیشین و یا نداشتن دو نیمسال مشروطی آموزشی غیر متوالی
- عدم عضویت در شورای مرکزی تشکلهای اسلامی دارای مجوز در موسسه
- مدت باقیمانده از دوران تحصیل با احتساب ترمی که در آن انتخابات برگزار میشود کمتر از دو ترم نباشد.
تبصره 1 : دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ابتدای ورود به موسسه امکان شرکت در انتخابات را دارا میباشند.
تبصره 2 : در صورت هرگونه محکومیت قطعی عضو شورای صنفی در شورای انضباطی عضویت وی لغو میگردد.
تبلیغات و برگزاری انتخابات
با توجه به محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا، تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی (نحوه انجام تبلیغات متعاقبا اعلام میشود) انجام میشود. داوطلبان و طرفداران آنها به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها میتوانند شایستگیهای خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد. معاونت دانشجویی، اعضای کمیته اجرایی و نظارت بر انتخابات، حق تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخاباتی را تحت هر عنوان ندارند.
انتخابات شورای صنفی با رای 25 درصد کل آراء (کل دانشجویان واحد) رسمیت مییابد و شرط انتخاب داوطلبان کسب نصف بعلاوه یک آراء ماخوذه میباشد. در صورت عدم کسب آرای لازم، انتخابات به دور دوم کشیده شده و کسب اکثریت آرای ماخوذه ملاک انتخاب افراد خواهد بود.
سایر مقررات مربوط به انتخابات در آیین نامه و شیوه نامه اجرایی شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاههای کشور (به پیوست این اطلاعیه آمده است) قابل دسترس است.
زمانبندی فعالیتهای انتخابات شورای صنفی دانشجویی دانشگاه زنجان
توضیحات |
زمان بندی |
عنوان فعالیت |
ردیف |
ارسال فرم ثبت نام تکمیل شده و فرم شرایط عمومی داوطلبان امضا شده به ایمیل senfi@znu.ac.ir |
از ساعت 8:00 صبح روز 01/10/1399 تا ساعت 24:00 روز 03/10/1399 |
تکمیل فرم ثبت نام و ثبت نام اولیه داوطلبان |
1 |
در سه روز کاری توسط کمیته نظارت صورت میگیرد. |
از تاریخ 06/10/1399 الی 08/10/1399 |
استعلام از معاونت آموزشی و کمیته انضباطی |
2 |
در سایت خبری دانشگاه |
09/10/1399 |
اعلام لیست داوطلبان |
3 |
درخواست اعتراض در مهلت قانونی به ایمیل senfi@znu.ac.ir ارسال گردد. |
از ساعت 8:00 صبح لغایت 14:30 روز چهارشنبه مورخه 10/10/1399 |
درخواست اعتراض به بررسی شرایط داوطلبان |
4 |
در یک روز کاری توسط کمیته نظارت انجام میشود. |
13/10/1399 |
رسیدگی به اعتراض و بررسی شرایط داوطلبی |
5 |
در سه روز کاری در فضای مجازی |
از ساعت 8:00 صبح مورخه 14/10/1399 تا ساعت 8:00 صبح مورخه 17/10/1399 |
تبلیغات |
6 |
نحوه شرکت در انتخابات غیرحضوری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. |
از ساعت 8:00 صبح لغایت 20:00 روز پنجشنبه مورخه 18/10/1399 |
برگزاری انتخابات (غیر حضوری) |
7 |
توسط کمیته اجرایی اعلام میشود. |
20/10/1399 |
اعلام نتایج انتخابات |
8 |
درخواست تجدید نظر توسط داوطلب در مهلت قانونی به ایمیل senfi@znu.ac.ir ارسال گردد. |
از ساعت 8:00 صبح لغایت 14:30 مورخه 21/10/1399 |
درخواست تجدید نظر در نتایج |
9 |
در یک روز کاری توسط کمیته نظارت انجام میشود. |
22/10/1399 |
رسیدگی به درخواست تجدید نظر در نتایج اتخابات و گزارش معاونت دانشجویی |
10 |
توسط معاونت دانشجویی دانشگاه صورت میگیرد |
23/10/1399 |
تایید و اعلام نتیجه نهایی به شورای نظارت و موسسه |
11 |
پیوستها
1ـ فرم درخواست داوطلبان کاندیداتوری شورای صنفی سال 1399
2ـ شرایط عمومی داوطلبان عضویت در شورای صنفی سال 1399
کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی دانشجویان
واریز لیست اول وام تحصیلی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد
تمدید مجدد زمان درخواست وام های دانشجویی
تمدید زمان درخواست وام های دانشجویی (روزانه،نوبت دوم)
زمان درخواست وام: لغایت 99/10/25
آدرس اینترنتی درخواست وام: http://bp.swf.ir
به راهنمای ورود به سایت ( نحوه درج کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور) دقت کنید
درصورت وجود مشکل در سایت به ساختمان معاونت دانشجویی، اموررفاهی، اتاق شماره 19 مراجعه یا با شماره تلفن های 33052283-33052643 - 33052775 با پیش شماره 024 تماس حاصل شود.
نکته: دانشجویانی که طبق اطلاعیه های قبلی درخواست خود را ثبت نموده اند، جهت پیگیری به سامانه bp.swf.ir مراجعه نمایند.
شرایط و مدارک لازم
- تکمیل اطلاعات دانشجویی در سایت
- مطالعه مجموعه قوانین و مقررات دریافت وام صندوق و انواع آن مندرج در سایت معاونت دانشجویی - اداره رفاه - فرم ها
- نیاز مالی دانشجو (غیر شاغل و غیر بورسیه که هیچگونه درآمدی نداشته باشند)
- ارائه تعهد محضری و مدارک مربوط به ضامن و ارسال تا تاریخ 10/25/ 99. جهت اطلاع از نحوه ارسال و بررسی مدارک ضامن با شماره تلفن 02433052665 ، سرکار خانم روحانی تماس بگیرید. (ارائه تعهد محضری شامل دانشجویان دو مقطعی نیز می گردد.)
- دانشجویان روزانه می بایست نسبت به ارائه شماره حساب بانکی تجارت به کارشناسان ذکر شده اقدام نمایند.(در صورت وجود شماره حساب بانکی فعال در سامانه صندوق نیازی به ارائه شماره حساب جدید نمی باشد)
- دانشکده فنی ومهندسی : سرکار خانم حسنلو 02433052643
- دانشکده کشاورزی : سرکار خانم بابازاده 02433052775
- دانشکده علوم پایه و علوم انسانی: آقایان فلاح - حسنی 02433052283
- وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان موجب عدم ثبت درخواست وام می گردد لذا از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنید.
- دانشجویان متقاضی وام های ضروری (ازدواج)، ودیعه مسکن متاهلی، جهت ارسال مدارک مربوطه با کارشناس دانشکده خود تماس بگیرند.
- مدارک وام ضرورری (ازدواج):تصویر سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5)،تصویر کارت ملی زوجین. حداکثر حجم تصاویر200KB باشد
- مدارک وام مسکن : اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری، سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5).حداکثر حجم تصاویر200KB باشد
- پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان می باشد
- لینک تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAAE-TxR1hjqvCYPEjRg
- دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند.(درخواست سایر وام ها بلامانع است)
- راهنمای تشکیل پرونده
- فرآیند درخواست وام دانشجویی
- مجموعه قوانین و مقررات وام دانشجویی و شرایط ضمانت
- فرم وام ضروری موارد خاص به تشخیص ریاست صندوق رفاه دانشجویان.(موارد قابل استفاده در فرم توضیح داده شده است)
اداره رفاه دانشجویان