خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت دانشجویی


قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه برای ترم تابستان
قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه برای تابستان 98

قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه برای تابستان 98

   به اطلاع دانشجویان متقاضی خوابگاه برای ترم تابستان 98 (دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارورزی و دارای پروژه) می‌رساند جهت بهره‌مندی از اسکان، ضروری است نسبت به درخواست و اخذ معرفی نامه از آموزش دانشکده یا استاد راهنما و تأیید آن توسط مدیر گروه و ارائه آن به اداره خوابگاه‌ها (اتاق 11 و 14 ساختمان معاونت دانشجویی) تا تاریخ 10/04/1398 اقدام  تا برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص به عمل آید.

بدیهی است به درخواست‌های که بعد از تاریخ مذکور ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

توجه: معرفی نامه‌ها ی فاقد مهر مدیر گروه و یا  آموزش دانشکده معتبر نمی‌باشد.

                                                                                                                     اداره خوابگاه‌ها




اطلاعیه شماره 2 انتخاب اینترنتی خوابگاه
انتخاب اینترنتی خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 - ویژه خوابگاه‌های دولتی

اطلاعیه شماره 2

قابل ‌توجه دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 99 -98

    به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند سامانه اتوماسیون جامع خوابگاهی از روز یکشنبه مورخ 2/4/98 مجدداً فعال خواهد شد لذا آندسته از دانشجویانی که در مرحله اول انتخاب اینترننی خوابگاه موفق به رزرو اتاق نگردیده‌اند در صورت واریز هزینه اجاره‌بهاء نیمسال اول و دوم 98-97 تا تاریخ 1/4/98 می‌توانند جهت انتخاب اینترنتی اتاق با مراجعه به آدرس بهhttp://dorm.znu.ac.ir از ساعت 9 صبح مورخه2/ 98/4 ضمن مطالعه فایل راهنمای برنامه مذکور طبق برنامه زمانی ذیل نسبت به انتخاب اتاق اقدام نمایند.

 

خوابگاه

مقطع و ورودی

زمان

برادران

دانشجویان دکتری ورودی 97،96،95و بهمن94

از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 2/4/98 لغایت 8 صبح 3/4/98

دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های 97 و بهمن 96

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 95 و بهمن 94

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 96

دانشجویان کاردانی ورودی مهر97 و بهمن 96

خواهران

دانشجویان دکتری ورودی 97،96،95و بهمن 94

دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های 97 و بهمن 96

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 95 و بهمن 94

دانشجویان کارشناسی ورودی‌های 96

دانشجویان کاردانی ورودی مهر 97 و بهمن 96 و کارشناسی 97

 

توجه:

1-    آندسته از دانشجویانی که برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 99-98 در مرحله اول انتخاب اینترنتی اتاق نموده‌ و تمایل به جابجایی آن دارند در صورت وجود ظرفیت خالی در اتاقها می‌توانند نسبت به جابجایی اتاق اقدام نمایند.

 مسیر انتقال یا جابجایی اتاق در سامانه جامع خوابگاهی :  خوابگاه  درخواست خوابگاه ← افزودن  نوع درخواست ← درخواست انتقال  انتخاب اتاق  ثبت

روش‌های پرداخت

الف - مراجعه به سامانه پورتال دانشجویی به آدرس http://bp.swf.ir(نام کاربری و کلمه عبور کد ملی به همراه خط تیره می‌باشد. مثال 9-456708-123)

ب - مراجعه به اداره خوابگاه‌ها (اتاق‌های 11 و 14 ) و دریافت فیش و پرداخت آن در بانک تجارت

توضیحات:

1- آن دسته از دانشجویانی که تاکنون در سامانه اتوماسیون جامع خوابگاهی یاس فرایند پیش ثبت‌نام را انجام نداده‌اند می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نمایند

2- دانشجویانی که در ترم جاری در خوابگاه‌های خودگردان سکونت دارند و واجد شرایط انتقال به خوابگاه‌های دولتی می‌باشند ضروری است پس از تسویه حساب اجاره‌بها نسبت به انتخاب اتاق اقدام نمایند

3- دانشجویانی که انتخاب اینترنتی اتاق نموده‌اند می‌بایست در شروع نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 با دریافت برگه تسویه‌حساب از خوابگاه خودگردان به اداره امور خوابگاه‌ها مراجعه نموده و پس از واریز هزینه خوابگاه و اخذ معرفی‌نامه از اداره خوابگاه‌ها جهت تشکیل پرونده به سرپرستی‌ خوابگاه‌های مربوطه مراجعه نمایند.

4ـ پس از انتخاب اینترنتی اتاق و تأیید آن توسط اداره خوابگاه‌ها دانشجویان می‌بایست با مراجعه به پورتال دانشجویی به آدرسhttp//bp.swf.ir از تاریخ 20/6/98  نسبت به واریز هزینه خوابگاه اقدام و در شروع ترم تحصیلی  با در داشتن  رسید پرداختی به سرپرستی خوابگاه‌های مربوطه مراجعه نمایند. (نام کاربری و کلمه عبور کد ملی به همراه خط تیره می‌باشد. مثال 9-456708-123)

4ـ در صورت عدم رزرو اتاق توسط دانشجو، دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی در خصوص اسکان نخواهد داشت.

5- با توجه به محدودیت اسکان در خوابگاه‌های ملکی به اطلاع می‌رساند نتایج اولویت‌بندی و زمان انتخاب اتاق برای دانشجویان پسر ورودی 97 (روزانه) متعاقباً اعلام خواهد شد.

از دانشجویان محترم درخواست می‌شود قبل از فعال شدن سایت جهت انتخاب اتاق در زمان مقرر نسبت به کنترل نام کاربری و کلمه عبور اقدام، و در صورت داشتن هرگونه سؤال در ساعت‌های اداری با شماره تلفن‌های 02433052428 (خواهران) و02433052298(برادران)تماس حاصل نمایید

                                                                                                                                                                                                                                                                   اداره خوابگاه‌ها




تصمیم صندوق رفاه مبنی بر حمایت از دانشجویان مناطق سیل زده سال جاری
از دانشجویان مناطق فوق خواهشمندیم نسبت به ارائه مستندات تا تاریخ 98/4/12 اقدام نمایند.

اطلاعیه

(ویژه دانشجویان مناطق سیل زده)

به اطلاع دانشجویان عزیز مناطق سیل زده می رساند، با عنایت به تصمیم صندوق رفاه دانشجویان، مبنی بر حمایت از دانشجویان آسیب دیده در حادثه سیل سال جاری، خواهشمند است نسبت به ارائه مستندات ذیل به اداره رفاه دانشجویان تا تاریخ 12/04/98 اقدام نمایید. بدیهی است مستندات ارائه شده بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و ارسال به صندوق نخواهد بود.

شرایط و مدارک لازم

گروه یک: دانشجویانی که منزل مسکونی ایشان بیش از 70 درصد تخریب شده و یا اقوام درجه یک  ایشان فوت شده است.

  1. ارائه گواهی ستاد مدیریت بحران یا فرمانداری منطقه سیل زده مبنی بر در صد تخریب منزل
  2. گواهی فوت بر اثر سیل اخیر

گروه دو: دانشجویانی که منزل مسکونی ایشان بیش از 30 تا 69  درصد تخریب شده و یا اقوام درجه یک  ایشان مجروح شده است.

  1. ارائه گواهی ستاد مدیریت بحران یا فرمانداری منطقه سیل زده مبنی بر در صد تخریب منزل
  2. گواهی پزشکی مبنی بر مجروحیت بر اثر سیل اخیر

 

اداره رفاه دانشجویان




وام ضروری حوادث غیر مترقبه (ویزه دانشجویان ساکن مناطق سیل زده)
ارائه نامه از فرمانداری یا استانداری منطقه سیل زده الزامی است

اطلاعیه درخواست وام ضروری حوادث غیر مترقبه

(ویژه دانشجویان مناطق سیل زده)

و زیارت عتبات عالیات

نیمسال دوم  98-97 (بهمن)

زمان درخواست وام:     98/03/08 لغایت 98/04/12

آدرس اینترنتی درخواست وام:      http://bp.swf.ir     

به راهنمای ورود به سایت ( نحوه درج کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور) دقت کنید

درصورت وجود مشکل در سایت به ساختمان معاونت دانشجویی، اموررفاهی، اتاق شماره 19 مراجعه یا با شماره تلفن های 33052283- 33052775-33052643 با پیش شماره 024 تماس حاصل شود

شرایط و مدارک لازم

  1. ارائه نامه ازفرمانداری یا استانداری منطقه سیل زده جهت وام ضروری حوادث غیر مترقبه.
  2. ارائه تعهد محضری و مدارک مربوط به ضامن به اتاق شماره 10 امور دانشجویان تا تاریخ 12 /04 / 98 (دانشجویانی که قبلا تعهد داده اند نیاز به تعهد مجدد نمی باشد) ارائه تعهد محضری شامل دانشجویان دو مقطعی نیز می گردد.
  3. وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان موجب عدم ثبت درخواست وام می گردد لذا از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنید.
  4. پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان می باشد
  5. ارائه مدارک تشرف به کربلا شامل فیش قطعی ثبت نام، گذرنامه ، روادید و بیمه الزامی است
  6. وام عتبات شامل دانشجویان نوبت دوم نیز می گردد.

اداره رفاه دانشجویان