خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت دانشجویی


ارائه صبحانه در سلف سرویس کارکنان و اساتید
آغاز به کار توزیع صبحانه درسلف کارکنان و اساتید

ارائه صبحانه در سلف سرویس کارکنان و اساتید

به اطلاع کلیه دانشگاهیان محترم (دانشجویان، اساتید و کارکنان) می‌رساند از روز شنبه مورخه 1399/08/10 سرو صبحانه با رعایت کلیه دستورالعملها و الزامات بهداشتی آغاز خواهد شد. مطابق هماهنگی انجام شده روزانه فعلاً صبحانه در 3نوع ارایه شده و دانشگاهیان محترم می‌توانند از طریق آدرس:http://food.znu.ac.ir  از تاریخ 1399/08/07 نسبت به رزرو(فقط در سلف کارکنان و اساتید کد 2) اقدام نمایند.

به دانشجویان شاغل در سنوات مجاز به‌ازای هر وعده صبحانه حداکثر 26500ریال یارانه از طرف دانشگاه جهت رزرو صبحانه پرداخت و الباقی قیمت صبحانه انتخابی توسط دانشجو پرداخت خواهد شد.   در صورت رزرو صبحانه های قابل طبخ(حلیم، خوراک لوبیا، عدسی و تخم مرغ سیب زمینی آب پز) و عدم مراجعه جهت تحویل صبحانه به میزان 50 درصد قیمت آن غذا از اعتبار متقاضی کسر خواهد شد. برای همکاران دانشگاهی قیمت آزاد محاسبه خواهد شد.

مثال: برای دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای انتخاب صبحانه 80000ریالی مبلغ 20000ریال در موعد رزرو دریافت و باندازه 33500ریال در موعد تحویل صبحانه دریافت خواهد شد.

برای اساتید و کارکنان دانشگاه بازای انتخاب هرنوع صبحانه کل مبلغ در موعد رزرو صبحانه دریافت خواهد شد.

مشخصات انواع صبحانه قابل ارایه در هفته ابتدایی در جدول زیر آمده است:




اطلاعیه مسابقه ملی سایکو ماسک
با محوریت سلامت روان و جسم

*   فرم ثبت نام شركت در مسابقه سایکو ماسک -فردی و گروهی


                                                                      با آرزوی سلامتی و تندرستی

 معاونت دانشجویی

  مرکز بهداشت و درمان




كمپين
مهار پوكی استخوان با تشخيص به موقع

 

با توجه به اهمیت بیماری پوکی استخوان به عنوان یکی از شایعترین بیماریهای عرصه غیرواگیر،پوستر های آموزشی  به منظور اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از پوکی استخوان جهت بهره برداری دانشگاهیان گرامی بارگزاری شده است  و مشاهده می باشد.

با آرزوی سلامتی و تندرستی

 معاونت دانشجویی

  مرکز بهداشت و درمان




درخواست وام های دانشجویی برای کلیه مقاطع تحصیلی
زمان درخواست 99/7/28 الی 99/08/15 ، سامانه درخواست: bp.swf.ir

اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی(روزانه،نوبت دوم)

نیمسال اول  00-99 (مهر)

زمان درخواست وام: 28/07/99  لغایت 15/08/99

آدرس اینترنتی درخواست وام:      http://bp.swf.ir

درصورت وجود مشکل در سایت  با شماره تلفن های 33052283 با پیش شماره 024 تماس حاصل شود.

نکات قابل توجه

  1. شرایط وام ضروری که می توان برای آن وام فوق را درخواست داد، عبارتند از:تولد فرزند دانشجوی متاهل-فوت پدر،مادر، همسر یا فرزند دانشجو-دانشجویان حادثه دیده در سوانح وتصادفات-دانشجویان مبتلا به بیماری خاص و پرهزینه- بیماری خاص یکی ار اعضاء تحت تکفل- دانشجویان برتر ،نمونه کشوری و مبتکر- رویداد حوادث و بلایای طبیعی- دانشجویان قهرمان ورزشی – دانشجویان توان خواه – رویداد ازدواج.
  2. با توجه به تغییر شرایط وام ها مخصوصاً وام ضروری ، تاکید می گردد، از ارسال هرگونه فاکتور خرید لپ تاب، گوشی و سایر لوازم کمک آموزشی اجتناب گردد.
  3. مدارک وام ها به غیر از سند تعهد محضری به آدرس ایمیل seifyemran@znu.ac.ir ارسال گردد.
  4. برای ارسال مدارک هر نوع وام از یک ایمیل با ذکر شماره دانشجویی و نوع وام در عنوان ایمیل  و تصویر اصل مدارک استفاده گردد.
  5. تصاویر اسناد ارسالی می بایست دارای نام ونام خانوادگی دانشجو و تاریخ  معتبر  و دارای حجم حداکثر 200KB باشد.
  6. جهت اخذ مراحل درخواست وام از وب سایت اداره رفاه دانشجویان در معاونت دانشجویی دیدن فرمائید.

شرایط و مدارک لازم

  1. تکمیل اطلاعات دانشجویی در سایت
  2. نیاز مالی دانشجو (غیر شاغل و غیر بورسیه که هیچگونه درآمدی نداشته باشند)
  3. وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان موجب عدم ثبت درخواست وام می گردد لذا از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنید.
  4. ارائه تعهد محضری و مدارک مربوط به ضامن تا تاریخ 15 /08 / 99 . جهت هماهنگی ارسال مدارک با شماره تلفن 02433052665 تماس حاصل فرمائید. (دانشجویانی که قبلا تعهد داده اند نیاز به تعهد مجدد نمی باشد) ارائه تعهد محضری شامل دانشجویان دو مقطعی نیز می گردد.
  • دانشجویانی که مجموع مبالغ وام آنها از 150000000 ریال گذشته، می بایست نسبت به ارائه سند تعهد محضری ضامن دوم اقدام نموده و جهت هماهنگی ارسال مدارک با شماره تلفن 02433052665 تماس حاصل فرمائید.
  • عدم ارائه تعهد محضری دوم در موعد مقرر موجب بروز خطا در زمان تسویه حساب و حذف وام جاری
    می گردد، لذا مسئولیت آن به عهده دانشجو می باشد.
  1. دانشجویان متقاضی وام های ضروری (ازدواج و ...)، مسکن (ودیعه مسکن متاهلی)، ملزم به ارسال مدارک مربوطه تا تاریخ 15/08/99 به ایمیل اعلام شده می باشند.
  • مدارک وام ازدواج:تصویر سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5) .
  • مدارک وام مسکن(ودیعه مسکن متاهلی): اجاره نامه رسمی با کد رهگیری به نام دانشجو و سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5)
  1. پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان می باشد
  2. دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند(درخواست سایر وام ها بلامانع است).

اداره رفاه دانشجویان




اطلاعیه مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشگاه زنجان
شرکت در پایش سلامت روان برای تمامی دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی در نیمسال اول 1400- 1399 ضروری است.

قابل توجه دانشجویان دانشگاه زنجان

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی در تمامی مقاطع می رساند: 1-  در سال تحصیلی جاری با توجه به ضرورت توجه به وضعیت سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان، طرح غربالگری و پایش سلامت روان به صورت متمرکز و برای تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل همه مقاطع با هدایت و پشتیبانی دفتر مشاوره و سلامت  وزارت علوم  اجرا خواهد شد. 2-  پس از تکمیل کارنامه سلامت روان، نتیجه غربالگری در اختیار دانشجو قرار گرفته و مرکز مشاوره با استفاده از اطلاعات سامانه، نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات احتمالی دانشجو اقدام خواهد نمود. 

لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت دانشجویان    https://portal.saorg.ir/mentalhealth

  لطفاً با مراجعه به صفحه فوق (حتماً) نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم مورد نظر اقدام نمایید.

باتشکر- مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی




قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه
انتخاب اینترنتی خوابگاه برای نیمسال اول سالتحصیلی 1399-1400

به اطلاع کلیه دانشجویان غیربومی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (اعم از روزانه یا شبانه) که به دلایلی از قبیل داشتن دروس کارآموزی، پروژه، پایان نامه یا عدم دسترسی به اینترنت نیاز به سکونت در خوابگاه را دارند، می رساند سامانه انتخاب اینترنتی خوابگاه به آدرس http://erp.znu.ac.ir  از ساعت 9 صبح مورخه07/08‌ /1399 لغایت ساعت 16 مورخه 1399/07/09 فعال خواهد شد لذا دانشجویان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس فوق نسبت به انتخاب خوابگاه و اتاق اقدام نمایند.

نام کاربری در این سامانه شماره دانشجویی و کلمه عبور کد ملی می باشد.(فایل راهنمای انتخاب خوابگاه و اتاق)

همچنین مبالغ اجاره بهاء برای دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات مجاز برای اتاق های 4 نفره برابر با مبلغ 3.088.120ریال می‌باشد.

لازم بذکر است در ترم جاری (نیمسال اول 1400-1399) به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس  ظرفیت اسکان اتاق‌ها به نصف کاهش می‌یابد

توجه : مبلغ فوق برای دانشجویان سنوات مجاز روزانه تعریف شده است و برای دانشجویان سنوات اضافه، مبالغ به صورت زیر افزایش خواهد یافت:

  • نیمسال اول اضافه 100%، نیمسال دوم اضافه 150% و نیمسال سوم اضافه 200% افزایش خواهد یافت. شایان ذکر است سکونت غیر مجاز مشمول جریمه 10 برابری خواهد شد.
  • دانشجویان نوبت دوم (شبانه) بر اساس تعرفه صندوق رفاه دانشجویان اسکان داده خواهند شد.
  • دانشجویان میهمان، بورسیه و شاغل مشمول 50% افزایش نرخ اجاره بهاء خواهند شد.

                                                                                                                             اداره خوابگاه‌ها




به اطلاع دانشگاهیان گرامی می رساند
ساعت حضور پزشک و پرستار

به اطلاع دانشگاهیان گرامی می رساند
از مورخه 99/06/29 از ساعت 8   الی 14
پزشک و پرستار در مرکز بهداشت و درمان حضور خواهند داشت.
تکنسین فوریت های پزشکی نیز طبق روال به صورت 24 ساعته جهت ارائه خدمات اورژانسی در مرکزحضور دارند.

 

با آرزوی سلامتی و تندرستی

 معاونت دانشجویی

  مرکز بهداشت و درمان




الزامی و بسیار مهم
پایش سلامت روان

قابل توجه دانشجویان دانشگاه زنجان در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی در تمامی مقاطع می رساند: 1-  در سال تحصیلی جاری با توجه به ضرورت توجه به وضعیت سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان، طرح غربالگری و پایش سلامت روان به صورت متمرکز و برای تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل همه مقاطع با هدایت و پشتیبانی دفتر مشاوره و سلامت  وزارت علوم  اجرا خواهد شد. 2-  پس از تکمیل کارنامه سلامت روان، نتیجه غربالگری در اختیار دانشجو قرار گرفته و مرکز مشاوره با استفاده از اطلاعات سامانه، نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات احتمالی دانشجو اقدام خواهد نمود.

لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت دانشجویان    https://portal.saorg.ir/mentalhealth

  لطفاً با مراجعه به صفحه فوق (حتماً) نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم مورد نظر اقدام نمایید.




شروع به کار طبخ و توزیع غذا در دانشگاه
آغاز به کار طبخ و توزیع غذا در قالب سلف مکمل دردانشگاه

شروع به کار طبخ و توزیع غذا در دانشگاه

به اطلاع کلیه دانشگاهیان محترم (دانشجویان، اساتید و کارکنان) می‌رساند از روز شنبه مورخه 1399/6/29 طبخ و توزیع غذا با رعایت کلیه دستورالعملها و الزامات بهداشتی شروع خواهد شد. مطابق هماهنگی انجام شده، غذا در تنوع مناسب(از نظر نوع غذا ونوع مواد مصرفی با قیمت متفاوت) ارایه شده و دانشگاهیان محترم می‌توانند از طریق آدرس:http://food.znu.ac.ir از تاریخ 1399/6/26 نسبت به رزرو غذای مورد نظر خود اقدام نمایند.

توزیع غذا فقط در ظرف یکبارمصرف به دو روش صورت خواهد گرفت:

1- تحویل در سالن غذاخوری اساتید و کارکنان با رعایت فاصله مناسب. لطفا برای تحویل به این روش، در هنگام رزور سلف در سامانه اتوماسیون تغذیه کد2(سلف کارکنان و اساتید) انتخاب شود.

2- تحویل غذا در محل کار(ساعت 12-13) در صورت درخواست متقاضی (اتاق کار، آزمایشگاه یا کارگاه و یا خوابگاه). لطفاً برای تحویل در محل ، در هنگام رزور سلف در سامانه اتوماسیون تغذیه به شرح جدول ذیل انتخاب نماید.

(هزینه ارسال غذا به محل کار یا خوابگاه بصورت مجزا دریافت خواهد شد).

ردیف

محل تحویل غذا

کد انتخابی در سامانه تغذیه

1

تحویل غذای کارکنان و اساتید در محل کار

1

2

تحویل غذا در خوابگاه برادران

3

3

تحویل غذا در خوابگاه خواهران

5

 

 

به دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای هر وعده ناهار حداکثر 100000ریال و بازای وعده شام حداکثر 70000ریال یارانه از طرف دانشگاه جهت رزرو غذا پرداخت و الباقی قیمت غذای انتخابی توسط دانشجو پرداخت خواهد شد.  به دانشجویان شاغل در سنوات غیرمجاز بازای هر وعده ناهار حداکثر 57000ریال و بازای وعده شام حداکثر 40000ریال یارانه پرداخت خواهد شد. برای همکاران دانشگاهی قیمت آزاد محاسبه خواهد شد.

در صورت رزرو غذا و عدم مراجعه جهت تحویل غذا به میزان 50 درصد قیمت غذا از اعتبار متقاضی کسر خواهد شد.

مثال: برای دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای انتخاب غذای 160000ریالی برای وعده ناهار مبلغ 25000ریال در موعد رزرو دریافت و باندازه 35000ریال در موعد تحویل غذا دریافت خواهد شد دانشجویان شاغل در سنوات مجاز بازای انتخاب غذای 70000ریالی، برای وعده ناهار صرفاً مبلغ 8000ریال در موعد رزرو غذا دریافت خواهد شد.

برای اساتید و کارکنان دانشگاه بازای انتخاب هرنوع غذایی کل مبلغ غذا در موعد رزرو غذا دریافت خواهد شد و در صورت مساعدت امور مالی دانشگاه از هفته های آتی کل مبلغ غذا از حقوق ماهیانه کسر خواهد شد.

مشخصات انواع غذای قابل ارایه در هفته ابتدایی شروع فعالیت در جدول زیر آمده است:

در دو یا سه هفته ابتدایی به سبب عدم ارتقا نرم افزار رزرو غذا احتمالاً مشکلاتی در تعیین نوع توزیع غذا وجود خواهد داشت، اما امیدواریم با ارتقا نرم افزار علاوه بر رفع مشکل فوق، امکان تسویه اینترنتی هزینه غذا نیز فراهم شود.

 




فرایند تسویه حساب غیر حضوری دانشجویان با اداره رفاه دانشجویان
تسویه حساب با واحد های معاونت دانشجویی

نکات قابل توجه در فرآیند تسویه حساب:

قبل از درخواست تسویه حساب با اداره رفاه دانشجویان:

  •  درصورت ارائه درخواست تسویه از طریق اتوماسیون اداری، نسبت به ذکر شماره دانشجویی و تلفن تماس اقدام نمائید.
  • نسبت به ابطال شماره دانشجویی در آموزش دانشکده اقدام نمائید.
  • با اداره خوابگاه تسویه حساب نمائید.

               شماره تلفن های اداره خوابگاه: اداره خوابگاه برادران: 02433052704-02433052298 

                                                اداره خوابگاه خواهران: 02433052428

  • شماره تلفن  مورد نیاز جهت تسویه با اداره رفاه دانشجویان

               دانشجویان دانشکده فنی ومهندسی کارشناس: سرکار خانم حسنلو 02433052643

              دانشجویان دانشکده کشاورزی :       کارشناس: سرکار خانم بابازاده 02433052775

              دانشجویان دانشکده علوم انسانی: کارشناس : آقای حسین حسنی 02433052283

             دانشجویان دانشکده علوم پایه : کارشناس و رئیس اداره رفاه دانشجویان :   عمران سیفی فلاح  02433052283




قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399

    قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399

     به اطلاع آن دسته از دانشجویان غیر بومی مقاطع تحصیلی ارشد (ورودی‌های 97 و 98) و دکتری (ورودی 93 تا 98) که جهت انجام امور پایان‌نامه یا حضور در کلاسهای درسی در ترم آتی به خوابگاه نیاز دارند می‌رساند که با مراجعه به آدرس http://erp.znu.ac.ir از تاریخ 22/06/1399 تا تاریخ 24/06/1399 نسبت به پیش ثبت نام خوابگاه اقدام نمایند. (راهنمای پیش ثبت نام)

لازم بذکر است روند ثبت نام نهایی پس از مشخص شدن آمار پیش ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

آمار استخراجی فوق مبنای تصمیم گیری برای نحوه کارکرد سلف دانشجویی متناظر با محدودیتهای تعیین شده در پروتکلهای بهداشتی نیز خواهد بود.

با توجه به امکان‌پذیر بودن حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ارائه مرخصی بدون احتساب در ترم بعد فراهم نخواهد بود.

معاونت دانشجویی - اداره خوابگاه‌ها




شرکت در طرح پایش سلامت روان برای همه دانشجویان اجباری است.
دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در سالتحصیلی 1400-1399

با سلام و احترام، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و موفقیت شما عزیزان، به استحضار می رساند مطابق با دستورالعمل ابلاغی از دفتر مرکزی مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، در سالتحصیلی 1400-1399 طرح پایش و غربالگری سلامت روان برای همه دانشحویان شاغل به تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی اجرا خواهد شد.
همه دانشجویان(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) بایستی در بازه زمانی 15 شهریورماه تا 15 آبان ماه سال جاری نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان اقدام نمایند. دانشجویان جدیدالورود از 15 آبان ماه تا 30 آذرماه سال جاری در این پایش شرکت خواهند کرد.


لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت دانشجویان:  https://portal.saorg.ir/mentalhealth

‏این لینک را دنبال کنید تا به گروه مرکز مشاوره دانشگاه در WhatsApp ملحق شوید:

https://chat.whatsapp.com/Czi9ZnDsDDtGxxKKiTuJIY

https://chat.whatsapp.com/Czi9ZnDsDDtGxxKKiTuJIY




دانشگاهیان محترم
مشاهده بیماری بوتولیسم در زنجان

دانشگاهیان محترم به علت مشاهده بیماری بوتولیسم در زنجان 
توصیه می گردد ضمن رعایت موارد بهداشتی  از مصرف فرآورده های لبنی غیر پاستوریزه به ویژه کشک های خانگی جدا "  خود داری فرمایید.

 

با آرزوی سلامتی و تندرستی

 معاونت دانشجویی

  مرکز بهداشت و درمان




تعطیلی ارائه خدمات دندانپزشکی
برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا

دانشگاهیان گرامی
برای جلوگیری از شیوع  و گسترش بیماری کرونا
 دندانپزشکی دانشگاه تعطیل می باشد.

با آرزوی سلامتی و تندرستی

 معاونت دانشجویی

  مرکز بهداشت و درمان