خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400
قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400

قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ 29/07/1400 لغایت سه شنبه مورخ 04/08/1400 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  صرفا به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 78 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید. 

لازم به ذکر می باشد کلاسهای مجازی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 از روز شنبه مورخه 08/08/1400 از طریق سامانه  آموزش مجازی دانشگاه به آدرس  (http://lms.znu.ac.ir)  شروع خواهد شد.

(نام  عبور = شماره دانشجویی و کلمه عبور = کد ملی می باشد)

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم (chrome) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +U001        ( مانند: U00105412  )

-  كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

پس از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را انتخاب نماييد.

توجه : پس از پذیرش نهایی نام عبور برابر شماره دانشجویی و کلمه عبور به کد ملی تغییر می یابد. 

مدارك لازم جهت پذيرش اينترنتي:

·         فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است درخواست معافیت تحصیلی خود را پس از دریافت کد سخا از دفاتر پلیس +10 به صورت الکترونیکی به آدرس http://epolice.ir مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی نموده و پس از بارگذاری تصویر معافیت  به همراه مدارک ثبت نامی به دانشگاه ارسال نماید. جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

·         فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 

·         فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

·         فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي.

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

·         فايل اسكن شده از کد رهگیری برای  تائيديه مدرک دانشگاهی

توضیح : لازم است دانشجو  به صورت الکترونیکی از طریق سایت به آدرس http://estelam.msrt.ir   مراجعه نموده و پس از پرکردن اقلام داده ای، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه ثبت نام وارد نماید.

·                     فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

  (مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.)

-       پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

-      پذیرفته شدگانی که ترم آخر دوره کارشناسی بوده و تا تاریخ 30/07/1400 دانش آموخته می گردند لازم است فرم تعهد شماره 3 را تکمیل نموده و در سامانه بارگذاری نمایند.

 

·        در صورت داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته ، اسکن مدرک کاردانی الزامی می باشد.

  (مدرک بارگذاری شده حتما دارای معدل فارغ التحصیلی باشد، در غیر این صورت ریزنمرات فارغ التحصیلی نیز بارگذاری گردد.)

·         مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

·         واریز مبلغ 14.000.000 ریال (چهارده میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه)  بصورت آنلاین از طریق سامانه گلستان

·         فایل اسکن شده از کارت واکسیناسیون

                     با توجه به اینکه در اولین فرصت ممکن کلاسها به صورت حضوری تشکیل خواهد شد. لذا لازم است کارت واکسن  دیجیتال را از سایت https://vcr.salamat.gov.ir/fa دریافت و یا تصویر کارت واکسیناسیون را درقسمت مربوطه بارگذاری نمائید.

لازم است اصل مدارک تا مورخ 06/08/1400 از طریق پست به دانشگاه زنجان به آدرس : کیلومتر 6 جاده تبریز – دانشگاه زنجان – سازمان مرکزی – آموزش کل – اداره ثبت نام به صندوق پستی 313- کد پستی 38791-45371  ارسال شود. در غیر اینصورت ثبت نام شما کامل نشده و مسئولیت هر گونه عواقب احتمالی متوجه دانشجو می باشد.

اصل مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست (آقایان) را از اینجا دریافت نمائید.

اصل مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست (خانم ها) را از اینجا دریافت نمائید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

فایلهای مربوط معاونت دانشجویی را از اینجا دریافت کنید

لینک مربوط به اطلاعات فرهنگی و اجتماعی دانشجویان جدیدالورود را از اینجا ملاحظه و تکمیل نمائید.(الزامی)

 

فایل مربوط به معرفی دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

 

 تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دانشگاهی خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

کارشناسان از روز چهارشنبه مورخ 28/07/1400 و روز شنبه مورخ 01/08/1400 تا روز سه شنبه مورخ 04/08/1400 از ساعت 08:00 الی 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

3

حسین سعیدمحمدی

کلیه گروهها

33054052-024

4

علیرضا مسلمی

کلیه گروهها

33054506-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

فریدون اسکندری

کلیه گروهها

33052384-024

2

اصغر  سلیمانی

کلیه گروهها

33052699-024

3

خسرو واجک

کلیه گروهها

33052699-024

4

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33052505-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

سعیده بهرام لوئیان

گروه محیط زیست

33052536-024

2

الهه موسوی

گروه های فیزیک و زمین شناسی

33054077-024

3

شراره علم بیگی

گروه شیمی

33054744-024

4

سارا نمین

گروه های آمار و ریاضی

33054092-024

5

علیرضا حاجیلو

گروه زیست شناسی

33052543-024

 

 

 دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

فاطمه عبدی

تاریخ

33054099-024

2

سمیرا حقگویی

زبان و ادبیات انگلیسی

33054104-024

3

قمر عباسی

جغرافیا

33054295-024

4

رویا باقری

روانشناسی

33054181-024

5

زهرا دوستی

گروه فلسفه

33054160-024

6

منصور محمدی

زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

7

سودابه محمدی

اقتصاد

33054331-024

8

عبدالرضا عزیزی

مدیریت و حسابداری

33054713-024

9

اکرم جعفری

علوم ورزشی

33054105-024

10

زهرا غفاری

تحصیلات تکمیلی و پشتیبانی برنامه مجازی کلاس ها

33054095-024

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1400
قابل توجه پذیرفته مقطع کارشناسی سال 1400

قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون سراسري سال 1400

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 04/07/1400 لغایت پنجشنبه مورخ 08/07/1400 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  صرفا به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید. 

لازم به ذکر می باشد کلاسهای مجازی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 از روز شنبه مورخه 10/07/1400 از طریق سامانه  آموزش مجازی نیما به آدرس  (lms.znu.ac.ir)  شروع خواهد شد. (نام  عبور = شماره دانشجویی و کلمه عبور = کد ملی می باشد)

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم (chrome) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K001        ( مانند: K00105412  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K002     ( مانند: K00205412  )

-  كلمه عبور: كد ملي( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت یا معافیت تحصیلی(ویژه آقایان)

توضیح : آندسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند ، لازم است درخواست معافیت تحصیلی خود را پس از دریافت کد سخا از دفاتر پلیس +10 به صورت الکترونیکی به آدرس http://epolice.ir مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی نموده و پس از بارگذاری تصویر معافیت  به همراه مدارک ثبت نامی به دانشگاه ارسال نماید. جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي .

توضیح : در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن و بارگذاری  نمایید.

  • فايل اسكن شده از کد رهگیری برای  تائيديه مدرک ( پيش دانشگاهي) یا (تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6))

توضیح : لازم است دانشجو  به صورت الکترونیکی از طریق سایت آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir   مراجعه نموده و پس از پرکردن اقلام داده ای، کد رهگیری اعلام شده را دریافت و در قسمت مربوطه در سامانه ثبت نام وارد نماید.

الف) در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی :

  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم(با مهر و امضا و عکس)
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه

ب) در صورت داشتن گواهی نظام 3-3-6 :

  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6). ( ازطریق پست ارسال شود)
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه)
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)

ج) در صورت داشتن کاردانی پیوسته :

  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • واریز مبلغ 6.000.000 ریال (شش میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت آنلاین از طریق سامانه گلستان

لازم است اصل مدارک تا مورخ 09/07/1400 از طریق پست به دانشگاه زنجان به آدرس : کیلومتر 6 جاده تبریز دانشگاه زنجان سازمان مرکزی آموزش کل اداره ثبت نام به صندوق پستی 313- کد پستی 38791-45371  ارسال شود. در غیر اینصورت ثبت نام شما کامل نشده و مسئولیت هر گونه عواقب احتمالی متوجه دانشجو می باشد.

اصل مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست (آقایان) را از اینجا دریافت نمائید.

اصل مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست (خانم ها) را از اینجا دریافت نمائید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

فایلهای مربوط معاونت دانشجویی را از اینجا دریافت کنید

لینک مربوط به اطلاعات فرهنگی و اجتماعی دانشجویان جدیدالورود   را از اینجا ملاحظه و تکمیل نمائید.(آلزامی)

فرم تعهد برای پذیرفته شدگان دارای تناقض معدل کتبی دیپلم را از اینجا دریافت نمائید.

 

فایل مربوط به معرفی دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به معرفی موزیکال دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

فایل مربوط به سرود دانشگاه زنجان را از اینجا دریافت نمائید.

 

 تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

کارشناسان از روز یکشنبه مورخ 04/07/1400 تا روز پنجشنبه مورخ 08/07/1400 از ساعت 08:00 الی 17:00 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

3

حسین سعیدمحمدی

کلیه گروهها

33054052-024

4

علیرضا مسلمی

کلیه گروهها

33054506-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

فریدون اسکندری

کلیه گروهها

33052384-024

2

اصغر  سلیمانی

کلیه گروهها

33052699-024

3

خسرو واجک

کلیه گروهها

33052699-024

4

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33052505-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

لیلا داور پناه

کلیه گروهها

33052343-024

2

معصومه پری نژاد

کلیه گروهها

33052206-024

3

نگین صباحی

کلیه گروهها

33052587-024

4

ناهید شه بخش

کلیه گروهها

33052215-024

 

 

 دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

فاطمه عبدی

کلیه گروهها

33054099-024

2

سمیرا حقگویی

کلیه گروهها

33054104-024

3

قمر عباسی

کلیه گروهها

33054295-024

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1400
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1400

قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع کاردانی به کارشناسی سال 1400


ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 31/06/1400  تا روز یکشنبه مورخ 04/07/1400 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید.

دانشجویان محترم لازم است مدارک لازم را تا مورخ 1400/07/04 به دانشگاه زنجان ارسال نمایند. در غیر اینصورت ثبت نام آن دسته از دانشجویان کامل نخواهد شد.

مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه (آقایان) را از اینجا دریافت نمائید.

مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه (خانم ها) را از اینجا دریافت نمائید.

 

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +U001     ( مانند: U001601754 )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

·         فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

·         فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

·         فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

·         فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

·         فايل اسكن شده از مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

·         فایل اسکن شده ریزنمرات کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

·         فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه

·         مشاهده و امضاء فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

فایلهای مربوط معاونت دانشجویی را از اینجا دریافت کنید

شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی به صورت الکترونیکی:

دانشجو به سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس http://estelam.msrt.ir   مراجعه نموده و پس از پرکردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند

شیوه دریافت درخواست معافیت تحصیلی برای آقایان به صورت الکترونیکی:

دانشجو  بایستی به آدرس e-police.ir مراجعه و پس از درخواست و چاپ معافیت تحصیلی در این سامانه، معافیت مربوطه را و به همراه مدارک ثبت نامی به دانشگاه ارسال نماید.

 

تذکر:·         حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

لازم به توضیح است کارشناسان در روزهای (چهارشنبه ، پنجشنبه و شنبه مورخ 31 شهریور، 1 و 3 مهرماه) از ساعت 08:00 الی 17:00 آماده پاسخگوئی می باشد .

ردیف

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن داخلی

1

فاطمه بهرامی

33052605-024

2

فضل اله قاسمی

33052376-024

 

 

 

 




اطلاعیه آموزشی آغاز ترم اول 1401 – 1400
اطلاعیه آموزشی آغاز ترم اول 1401 – 1400

با تبریک آغاز سالتحصیلی جدید به همه دانشگاهیان و آرزوی صحت و سلامتی برای شما عزیزان و خانواده محترتان

با توجه به شرایط فعلی حاصل از ادامه همه گیری ویروس و مصوبات ستاد ملی کرونا و تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اولویت سلامتی دانشگاهیان، شروع کلاسهای ترم اول 1401-1400 بصورت مجازی بوده و در ادامه با توجه به شرایط در مورد تبدیل کلاسها به حضوری و یا ادامه آموزش مجازی تصمیمات مقتضی اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به یادآوری است که تداوم  فعالیتهای پژوهشی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی با حضور آنها و اساتید محترم همانند قبل خواهد بود.

1-     بر اساس تقویم آموزشی کلاسهای ترم جدید از روز شنبه 27/6/1400 برای دانشجویان جاری و دانشجویان مقطع دکترای ورودی جدید شروع می شود و کلاسهای دانشجویان جدید مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بعد از اعلام نتایج آزمونها و طی مراحل ثبت نام اعلام خواهد شد.

2-     سامانه آموزش مجازی جدید با هدف ارتقای کیفیت در پلتفرم ادوب کانکت با همکاری واحد انفورماتیک دانشگاه با ادرس    lms.znu.ac.ir  راه اندازی شده و در ترم جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت

3-     کلمه کاربری و رمز عبور برای اساتید بترتیب کد استادی و کد ملی و برای دانشجویان کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد

4-     برای استفاده کامل از امکانات سامانه، اساتید و دانشجویان از اپلیکیش استفاده نمایند. ( این اپلیکیش از آیکون آموزش الکترونیکی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه قابل دریافت است)

5-     کیفیت آموزش مجازی علاوه بر پلتفرم مورد استفاده،  به زیرساخت اینترنت کشور، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کاربران، تنظیمات دستگاه مورد استفاده، سرعت و پهنای باند، کارشناسان آموزش دیده، سازگاری اجتماعی و هم فکری و همدلی مجموعه نیز بستگی دارد  انتظار افزایش کیفیت  خارج از امکانات واقعی و بدون توجه به محدودیت ها معقول و مطلوب نیست.

6-      در سامانه جدید زمان بندی کلاسها مشابه سامانه قبل وجود ندارد. برگزاری کلاسها توسط اساتید و شرکت دانشجویان بر طبق برنامه ریزی موجود در سامانه گلستان خواهد بود. رعایت زمان بندی موجود در سامانه گلستان در تشکیل کلاسها برای جلوگیری از تداخل و سایر مشکلات الزامی و ضروری است.

7-     ضبط کلاسها و پایان جلسات با اساتید است دقت لازم در این مورد بعمل آید بهتر است به دانشجویان یادآوری شود که اول هر جلسه به این نکته مهم اشاره کنند.

 

آموزش دانشگاه

 

 




برگزاری آزمون زبان انگلیسی
برگزاری آزمون بسندگی زبان انگلیسی در دانشگاه زنجان (مرحله دوم)

 

فایل راهنمای ثبت نام را از اینجا دریافت نمائید.

به اطلاع دانشجویان مقطع دکتری می رساند معاونت آموزشی دانشگاه زنجان قصد دارد اقدام به برگزاری آزمون زبان انگلیسی نماید. این آزمون در چهار بخش و در قالب سوالات چهار گزینه ای و بدون نمره منفی به شرح زیر خواهد بود.

الف) ساختار (Structure ) شامل 30 سوال

ب) لغت (Vocabulary) شامل 30 سوال

ج) درک مطلب (Reading Comprehension) شامل 30 سوال

د) اصول نگارش (Writing) شامل 10 سوال

*- نمره قبولی در آزمون 60 از 100 است و دانشجویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند تا زمان دفاع از رساله دکتری خود نیازی به ارائه نمره قبولی سایر آزمونها که قبلا اطلاع رسانی شده است را ندارند ولی دفاع از رساله منوط به ارائه نمره قبولی در آزمون های اشاره شده است.

*- زمان برگزاری آزمون: تاریخ برگزاری آزمون دهه سوم مهرماه خواهد بود  ولی ممکن است در صورت تغییر وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور با توجه به مصوبات ستاد کرونا دچار تغییرات شود که در این صورت اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

*-  ثبت نام : زمان ثبت نام در آزمون زبان 21/06/1400 لغایت 26/06/1400 و از طریق سامانه گلستان دانشگاه انجام خواهد شد و هزینه ثبت نام 1250000 ریال است.

جهت مطالعه دانشجویان منابع زیر پیشنهاد می گردد

1. Essential Words for TOEFL (7th Edition)

2. Academic Vocabulary in Use

3. TOEFL Grammar Flash

4. TOEFL Vocabulary Flash

5. TOEFL Reading Flash

6. English for Academic Research: Vocabulary Exercises

7. English for Academic Research: Grammar Exercises

8. English for Academic Research: Writing Exercises

9. Paragraph Development

10. Wallwork, Adrian

11. Effective Academic Writing (I)

12. Effective Academic Writing (II)

منابع فوق صرفا منابع پیشنهادی هستند و سوالات ممکن است از منابع مشابه هم طراحی گردد

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال 1400
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال 1400

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز دوشنبه  01-06-1400  تا روز چهار شنبه 03-06-1400 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت و ارسال اصل مدارک ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 27-06-1400 بر اساس برنامه ارائه شده در سامانه آموزش مجازی (http://vclass.znu.ac.ir) در کلاس ها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U001

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-        فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-        فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-        فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-        فايل اسكن شده از كارت ملي

5-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد

7-        مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :  

1-       تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-       تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»

3-       بارگذاری (Upload) فايل‌هاي اسكن شده

4-       ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-       انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

6-       مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

دانشجویان محترم لازم است اصل مدارک ثبت نام را تا 8 شهریور 1400به  دانشگاه زنجان ارسال نمائید.

مدارک ثبت نام دانشجویان دکتری (اقا) جهت ارسال از طریق پست ، را از اینجا دریافت نمائید.

مدارک ثبت نام دانشجویان دکتری (خانم) جهت ارسال از طریق پست ، را از اینجا دریافت نمائید.

آدرس : زنجان – کیلومتر 6 جاده زنجان _ تبریز – دانشگاه زنجان- معاونت آموزشی – اداره ثبت نام - صندوق پستی 313 - کد پستی 38791-45371

لازم به توضیح است کارشناس مربوطه (شماره تماس 02433052728 ) از روز دوشنبه 01/06/1400 لغایت چهار شنبه 03/06/1400 از ساعت 8 تا 13 آماده پاسخگوئی می باشد .

 

 

 




قابل توجه دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی
قابل توجه دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی

اطلاعیه

با آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویان به اطلاع می رساند آزمون در روز جمعه یکم مرداد ماه در دانشگاه زنجان برگزار می گردد و لازم است دانشجویان به این نکات توجه داشته باشند.

  1.  با توجه به شیوع بیماری کرونا همراع داشتن ماسک الزامی است و باید کلیه دانشجویان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
  2. کلیه وسایل مورد نیاز را همراه داشته باشید و از رد و بدل کردن لوازم جدا خوداری فرمائید.
  3.  محل برگزاری آزمون در ساختمان اصلی دانشکده کشاورزی خواهد بود.
  4.  دانشجویان که نیاز به اسکان در خوابگاه دارند حداکثر تا پایان وقت اداری دوشنبه 1400/4/28 به آقای محمدی (33052533) اطلاع دهند تا هماهنگی لازم صورت گیرد.
  5.  آزمون ساعت 8 صبح شروع  خواهد شد و در نوبت صبح و بعد ظهر برگزار می گردد.
  6.  جهت دریافت کارت ورود به جلسه حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون حضور داشته باشید.

 




پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد
پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره 300430/و، مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان دارای شرایط  پس از مطالعه دقيق آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، بایستی فرم­های مربوطه را به صورت اشاره شده تكميل و از تاريخ 23/04/1400 تا پايان وقت اداري مورخ 31/04/1400  صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت حضوری یا پستی پذيرفته نخواهد شد.

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد (فراخوان تکمیلی) و دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد:

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان ((فرم باید به صورت تایپ شده ارسال شود)) و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها((فرم باید به صورت تایپ شده و در سربرگ دانشگاه باشد))

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه ((دانشجویان دانشگاه زنجان نیازی به ارسال ریز نمرات ندارند))

مدارك جهت شركت در فراخوان مقطع دکتری (Ph.D):

1-تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- تصوير مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- تصوير صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.(مدارک به صورت فایل فشرده بارگذاری شود)

5- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه

 (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست)

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم‌های بایستی به صورت تایپ شده، کامل و بدون خط خوردگی باشد و دانشجویان سایر دانشگاهها باید فرمها را در سربرگ دانشگاه مبدا تکمیل نمایند. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد

جهت دریافت مدارک دکتری اینجا را کلیک فرمائید.

جهت دریافت مدارک کارشناسی ارشد اینجا را کلیک فرمایید.

آدرس كانال اطلاع رساني در تلگرام : estedadzanjan@




تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه زنجان
تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه زنجان

تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه زنجان

جمعه

پنج شنبه

چهار شنبه

سه شنبه

دوشنیه

یکشنبه

شنبه

هفته

ماه

شروع ثبت نام نیمسال تابستان سال تحصیلی 1400-1399 از روز 25 و 26 خرداد ماه 1400 مي باشد.

ثبت نام 993

تیر

1 مرداد

31

30

عید سعید قربان

29

28

27

26

شروع کلاسها

هفته اول

8

7

عید سعید غدیر خم

6

5

5

3

2

هفته دوم

مرداد

15

14

13

12

11

10

9

هفته سوم

22

21

20

19

18

17

16

هفته چهارم

29

28

عاشورای حسینی

27

تاسوعای حسینی

26

25

24

23

هفته پنجم

5

4

پایان امتحانات

3

2

1 شهریور

31

30

شروع امتحانات

هفته ششم

  • ثبت نام الکترونیک از طریق سامانه گلستان انجام می شود.
  • حداکثر تعداد واحد انتخابی 6 واحد درسی می باشد.
  • کلاس ها مطابق تقویم آموزشی در سامانه نیما بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
  • دروس ارایه شده در نیمسال تابستان، دروس عمومی طبق گزارش 110 سامانه گلستان می باشد.
  • اخذ دروس  کارآموزی، کاورزی و پروژه کارشناسیهمانند سنوات گذشته در تابستان امکان پذیر است. 
  • دانشجویان مجاز به اخذ 2 درس معارف اسلامی می باشند.
  • اولویت ثبت نام با دانشجویان روزانه ورودی مهرماه 1399 (991) بدون اخذ شهریه میباشد سایر داشنجویان روزانه و شبانه دانشگاه  با  پرداخت شهریه خواهد بود دانشجویان سایر دانشگاهها بصورت مهمان با پرداخت شهریه و نامه موافقت دانشگاه مبداء نیز می توانند واحدهای فوق انتخاب نمایند.
  • مهلت اعلام نمرات و ثبت در سامانه دانشگاه توسط اساتید محترم 10 روز پس از امتحان هر درس است.



قابل توجه دانش آموختگان محترم دانشگاه زنجان
قابل توجه دانش آموختگان محترم دانشگاه زنجان

به اطلاع دانش آموختگان محترم می رساند؛

دانشگاه زنجان در نظر دارد، ایجاد ارتباط و پیوند میان دانش آموختگان را از طریق رصد دانش آموختگان پیگیری نماید.  بدین منظور از تمامی دانش آموختگان محترم تقاضامندیم نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود (طبق فایل راهنما) در سامانه گلستان دانشگاه اقدام فرمایید.در صورت نیاز جهت راهنمایی بیشتر با شماره 02433052729 تماس حاصل فرمایید.

 آموزش دانشگاه




ارزشیابی از کیفیت و نحوه تدریس اساتید
ارزشیابی از کیفیت و نحوه تدریس اساتید نیمسال دوم سال 1400-1399

ارزشیابی از کیفیت و نحوه تدریس اساتید

به اطلاع كليه دانشجويان محترم مي رساند امكان ارزشيابي از كيفيت و نحوه تدريس اساتيد در سامانه گلستان فراهم گرديده است . لذا الزامي است كه كليه دانشجويان تا مورخه 31/03/1400شخصا نسبت به تكميل فرم هاي ارزشيابي در سامانه گلستان اقدام نمايند.لازم به توضيح است دانشجوياني كه اقدام به ارزشيابي ننمايند. زمان انتخاب واحد نيمسال آتي براي آندسته از دانشجويان با تاخير فعال خواهد شد.




قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D )
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال تحصیلی 1401-1400

اطلاعیه دانشگاه زنجان در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D ) سال تحصیلی 1401-1400 به اطلاع می رساند، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور کلیه مراحل ثبت نام، ارسال مدارک و مصاحبه داوطلبان پذیرش شده دوره دکتری تخصصی که در ارزیابی مرحله اول، حدنصاب دانشگاه زنجان را کسب نموده اند و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، به صورت الکترونیک خواهد بود. ثبت نام و ارسال مدارک داوطلبان گرامی از طریق سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس http://golestan.znu.ac.ir  صورت می گیرد.(جهت آگاهی بیشتر از فایل راهنما استفاده نمایید).

تذکر 1- لازم است داوطلبان قبل از شروع ثبت نام، اسکن و فایل مستندات خود را آماده نمایند.

تذکر 2-در صورت نداشتن شماره داوطلبی جهت دریافت این شماره به سایت سازمان سنجش بخش سیستم پاسخگویی مراجعه شود.

تذکر 3- قبل از وارد شدن به سامانه گلستان در سمت راست صفحه برروی گزینه تنظیمات کلیک کرده و منوی غیرفعال کردن صفحات دیگر را بصورت نمایش داده شده انتخاب نموده و بعد از آن شناسه کاربری و گذر واژه را وارد نمائید.

تذکر4- با توجه به غیر حضوری بودن مصاحبه، جهت آماده سازی سامانه های مجازی لازم است داوطلبان گرامی ثبت نام خود را دو روز قبل از تاریخ مصاحبه تکمیل نمایند. در صورت تکمیل ثبت نام پس از مهلت مشخص شده لازم است جهت هماهنگی با کارشناس رشته- گرایش خود تماس حاصل نمایند.

تذکر 5- شروع ثبت نام از تاریخ 04/03/1400خواهد بود.

برای ورود به سامانه آموزشی گلستان به موارد ذیل توجه فرمایید:

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)و یا (Chrome) استفاده فرمائید.

آدرس سایت :  سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام ثبت نام اینترنتی فایل راهنما و فرم شماره 1 را  را از اینجا دریافت نمایید.)

شناسه کاربري : شماره داوطلبي (8 کاراکتر) + 019

در صورتيکه طول شماره داوطلبي، کمتر از مقدار ذکر شده باشد، به تعداد لازم در سمت چپ آن، صفر قرار داده شود. به عنوان نمونه: شماره داوطلبي : 11111 - شناسه کاربري :01900011111

گذر واژه : کد ملي

منوی آزمون : ثبت نام –نیمه متمرکز-تقاضای ثبت نام در مصاحبه علمی –دکتری نیمه متمرکز

1-مدارک مورد نیاز  جهت ثبت نام:

  1. تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی
  2. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی یا گواهی تایید شده آن
  3. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک
  4. فرم شماره 1 به صورت تایپ شده ( فرم به صورت کامل و دقیق تکمیل گردد)
  5. تصویر صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد
  6. تصویر مستندات کلیه فعالیتهای علمی پژوهشی ( شامل مقالات چاپ شده در مجلات ، کنفرانسها،تالیف یا ترجمه کتاب و ..)
  7. توصیه نامه علمی (ترجیحاً از استاد راهنما)
  8. تصویر مستندات دریافت جوایز یا تشویق ها
  9. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400
  10. تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان برای داوطلبان پذیرفته شده از این سهمیه
  11. داوطلبان پذیرفته شده از سهمیه مربیان علاوه بر مدارک فوق ، اصل حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت
  12. تصویر کارنامه قبولی در آزمونهای زبان ملی و بین المللی
  13. مدارک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه
  14. واریز مبلغ 900.000 ریال به ازای هر رشته گرایش از طریق سامانه آموزشی گلستان

2-شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان :

-احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400

3-برگزاری مصاحبه یا ارزیابی تخصصی :

ارزیابی تخصصی مربوط به کلیه رشته-گرایشهای دانشگاه زنجان صرفا به صورت الکترونیک و از طریق سامانه های مجازی دانشگاه خواهد بود داوطلبان دانشکده های کشاورزی، علوم و علوم انسانی جهت مصاحبه به آدرس   https://vclass.znu.ac.ir   مراجعه نمایند. جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید. داوطلبان دانشکده مهندسی جهت مصاحبه به آدرس  https://zcs.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

  • نکته : داوطلبان گرامی در صورت داشتن سوال در مورد ثبت نام در سامانه گلستان در رشته های دانشکده های علوم و علوم انسانی با خانم مرسلی  به شماره 33052507 - 024و دانشکده های مهندسی و کشاورزی با خانم نهالی به شماره  33052735 -024 تماس حاصل نماید.
  •  در صورت داشتن سئوالات در مورد زمان مصاحبه، سامانه نیما، سامانه zcs و یا سوالات تخصصی با کارشناس رشته- گرایش مربوطه که شماره تماس آن در جدول زمانبندی مصاحبه قید شده تماس حاصل فرمائید و از تماس با سایر بخش های دانشگاه جداً خودداری فرمائید.

4-برنامه زمانی ارزیابی تخصصی :

-جهت دریافت برنامه زمانی ارزیابی تخصصی اینجا را کلیک کنید.

  • تذکر مهم :

* کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن ها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود .




قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی به سایر دانشگاهها
قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی در سال تحصیلی 1401-1400

 ميهمانی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غيردولتی

سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهماني هاي ضروري دانشجويان زمان ثبت نا م متقاضيان ميهماني را براي سال تحصيلي 1401-1400 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می نماید.

- با توجه به شرايط ايجاد شده به دليل شيوع بيماري کرونا در کشور و پيروي تمام موسسات آموزش عالي از دستورالعملهاي ستاد ملي مبارزه با کرونا به اطلاع ميرساند که در صورت تداوم وضعيت بيماري، ميهماني دانشجويان تحت شرايط حاکم ميباشد و موافقت موسسات مبدا و مقصد با درخواستهاي ميهماني در صورت بازگشت به شرايط عادي در موسسات آموزش عالي امکانپذير خواهد بود .

- دانشگاهها و موسسات موظف مي باشند زمان شروع ثبت درخواستهاي ميهماني را با استفاده از ابزارهاي مناسب اطلاع رساني علي الخصوص از طريق فضاي مجازي به اطلاع کليه دانشجويان برسانند.

- دانشگاه هاي مبدأ موظفند بر اساس مفاد آيين نامه شماره 88441/3/41  مورخ20/03/1392 (در صورت تصويب ايين نامه جديد ابلاغ خواهد شد) درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط از یازدهم خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را درسامانه اعلام و در صورت موافقت ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. سپس دانشگاه هاي مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسي تقاضاها اقدام و از طريق سامانه ياد شده اعلام نمايد.

وظایف متقاضی:

- دانشجو در صورت داشتن شرايط خاص، ضمن آگاهي از شرايط حاکم بدليل بروز بيماري کرونا و شرايط دانشگاه مبدا و مقصد بايستي با اطلاع کامل از وضعيت تحصيلي خود و شرايط ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجويان در موعد اعلام شده (یازدهم اردیبهشت لغایت دهم خرداد) درخواست خود مبني بر بر نوع آن (2 نيمسال ميهماني، تمديد ميهماني، ميهمان دائم) براي سال تحصيلي  1401-1400 ثبت و با اطلاع کامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را براي تقاضاي ارائه شده اسکن و ضميمه تقاضا نمايد.

تذکر: لازم به ذکر است متقاضيان جهت ثبت درخواست ابتدا بايستي در سامانه سجاد ثبت نام نمايند و پس از دريافت نام کاربري و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست ميهماني خود را ارائه نمايند.

• متقاضي ميهماني مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهاي درخواستي ارائه شده در خصوص شرايط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعيت بررسي خارج خواهد شد.

• دانشگاه انتخابي حتما بايستي در شهر محل سکونت خانواده متقاضي يا حتي الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، درشهرهاي نزديکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهاي غيرضروري جلوگيري گردد.

• متقاضيان محترم همچنين در صورت داشتن هرگونه سوال يا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتيباني سامانه درخواست خود را ارسال نمايند.

 

 




گرامیداشت هفته آموزش و روز معلم
گرامیداشت هفته آموزش و روز معلم بصورت مجازی برگزار گردید

اساتید نمونه آموزشی دانشگاه

 

خانم دکتر رباب خسروی

زبان انگلیسی

دکتر مولاداد نیکبخت

فیزیک

دکترکامران افصحی

تولید  و ژنتیک گیاهی

دکتر صادق کریم پولی

معدن

 

 

دکتر مجید یوسفی افراشته

روانشناسی

خانم دکتر مریم شاطریان

شیمی

دکتر عزیز اله خیری

باغبانی

خانم دکتر نیره قبادی

برق

 

 

گرامیداشت  هفته آموزش و روز معلم

 

الف ) تعیین اعضای هیات علمی و کارشناسان برتر آموزشی :   از اسفند ماه 1399 در جلسات آموزش مطرح و مصوب گردید گه دانشکده ها بر اساس میانگین تراز شده ( ارزیابی اعضاء تقسیم بر میانگین ارزیابی در هر گروه)  و قسمت فعالیتهای آموزشی آیین نامه ارتقا و نظرات تکمیلی شورای دانشکده ها افراد برتر را  انتخاب و  معرفی کنند . در نهایت همکاران طبق جدول زیر توسط دانشکده اعلام و در شورای آموزش مورد تائید قرار گرفت .

ب ) دانشجویان ممتاز : دانشجویان برتر برای مقطع کارشناسی در هر گروه آموزشی برای سه ورودی سالهای 98 و 97 و 96 بر اساس معدل کل، برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال 98 براساس معدل تراز شده گرایشهای موجود در گروه، توسط گروه استعدادهای درخشان انتخاب و هم اکنون در سایت دانشگاه قابل مشاهده است.

 

ردیف

دانشکده

همکاران نمونه آموزشی

گروه آموزشی

مدیر گروه بر گزیده آموزشی

کارشناس

بر گزیده آموزشی

1

علوم انسانی

1-خانم دکتر رباب خسروی

2-دکتر مجید یوسفی افراشته

زبان انگلیسی

روانشناسی

دکتر محسن جاهد

نعمت اله صادقی

2

علوم

1-دکتر مولاداد نیکبخت

2- خانم دکتر مریم شاطریان

فیزیک

شیمی

دکتر میر سعید دراجی

الهه موسوی قیداری

3

کشاورزی

1-دکترکامران افصحی

2-دکتر عزیز اله خیری

تولید گیاهی و

باغبانی

دکتر مسعود ارغوانی

سید علی قوامی

4

مهندسی

1-دکتر صادق کریم پولی

2-خانم دکتر نیره قبادی

معدن

برق

دکتر حسن طاهرخانی

جواد آخوندی

5

آموزش

-

-

-

زینب حمزه لو و مریم مرسلی

 

 

همکاران برگزیده گروههای آموزشی : دانشکده مهندسی

1

دکتر سید اصغر ارجمندی

عمران

2

دکتر محمد صادق فلاحت

معماری

3

دکتر داود افشاری

مکانیک

4

دکترعلی آذر پیوند

کامپیوتر

5

دکتر مجید عباسی

نقشه برداری

6

دکتر طاهر یوسفی امیری

مهندسی شیمی

7

دکتر محمد رضا توحیدی فر

مواد

8

دکتر پروانه دلفانی

هنر

 

 

همکاران برگزیده گروههای آموزشی : دانشکده علوم انسانی

مدیریت و حسابداری

دکتر حسین عظیمی

1

اقتصاد

دکتر امیر جباری

2

تاریخ و تمدن ملل اسلامی

دکتر مسعو بیات

3

زبان و ادبیات فارسی

دکتر جمیله اخیانی

4

جغرافیا

دکتر عبداله فرجی

5

معارف اسلامی

دکتر یوسف فتحی

6

حقوق

دکتر سعید بیگدلی

7

علوم ورزشی

دکتر جبار سیف پناهی

8

فلسفه

دکتر سحر کاوندی

9

 

 

همکاران برگزیده گروههای آموزشی : دانشکده کشاورزی

  1.  

دکتر شادعلی توحیدلو

ترویج و توسعه کشاورزی

  1.  

دکتر حمید امانلو

علوم دامی

  1.  

دکتر امیر دلاور

علوم خاک

  1.  

دکتر حسن اجاقلو

مهندسی اب

  1.  

دکتر ماندا بی مکر

صنایع غذایی

  1.  

دکتر داود کولیوند

  •  
 

 

 

همکاران برگزیده گروههای آموزشی : دانشکده علوم

1

دکتر پرویز احمدی

ریاضی

2

دکتر عباس رسولی

آمار

3

دکتر علی حاج ابوالفتح

 زمین شناسی

4

دکتر مهناز وفادار

زیست شناسی

5

دکتر آزاده توکلی

علوم محیط زیست

 

 

 

 

 

مراسم گرامیداشت هفته آموزش و روز معلم : 13 اردیبهشت ماه ساعت 11 تا 13 بصورت مجازی

  1. تلات آیانی چند از قرآن کریم
  2. گزارش معاون آموزشی
  3.  سخنرانی حاج قره داغی
  4. سخنرانی دکتر صفوی با عنوان تحولات دنیای دیجیتال و چشم انداز آینده آموزش
  5. سخنرانی ریاست دانشگاه
  6. بیان نظرات همکاران نمونه آموزشی
  7. اهداء لوح تقدیر



پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان (کارشناسی ارشد - دکتری)
پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره 300430/و، مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان دارای شرایط  پس از مطالعه دقيق آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، بایستی فرم­های مربوطه را به صورت اشاره شده تكميل و از تاريخ 11/02/1400 تا پايان وقت اداري مورخ 11/03/1400  صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت حضوری یا پستی پذيرفته نخواهد شد.

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد (فراخوان تکمیلی) و دکتری مطابق لیست هاي رشته­ های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد:

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان ((فرم باید به صورت تایپ شده ارسال شود)) و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها((فرم باید به صورت تایپ شده و در سربرگ دانشگاه باشد))

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه ((دانشجویان دانشگاه زنجان نیازی به ارسال ریز نمرات ندارند))

مدارك جهت شركت در فراخوان مقطع دکتری (Ph.D):

1-تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- تصوير مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- تصوير صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.(مدارک به صورت فایل فشرده بارگذاری شود)

5- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه

 (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست)

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم‌های بایستی به صورت تایپ شده، کامل و بدون خط خوردگی باشد و دانشجویان سایر دانشگاهها باید فرمها را در سربرگ دانشگاه مبدا تکمیل نمایند. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد

آدرس كانال اطلاع رساني در تلگرام : estedadzanjan@

جهت دریافت فایل مربوط به کارشناسی ارشد اینجا را کلیک فرمائید.

جهت دریافت فایل مربوط به دکتری اینجا را کلیک فرمائید.