خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز چهار شنبه  07-08-1399 تا روز دو شنبه 12-08-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 17-08-1399 بر اساس برنامه ارائه شده در سامانه آموزش مجازی (http://vclass.znu.ac.ir) در کلاس ها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید. ( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U991  ( مانند: U99105412  )

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده ازمدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده ازصفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده ازصفحه توضيحات شناسنامه

4-  فايل اسكن شده ازكارت ملي

5-  فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

1-5- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

2-5- پذیرفته شدگانی که ترم آخر دوره کارشناسی بوده و تا تاریخ 30/07/1399 دانش آموخته می گردند لازم است فرم تعهد شماره 3 را تکمیل نموده و در سامانه بارگذاری نمایند.

6-  مشاهده فرمهای تعهد مختص هردانشجو(مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

  مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-    تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-    تكميل فرم‌هاي مربوطه وتأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-    بارگذاریUploadفايل‌هاي اسكن شده

4-    ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-    واريزمبلغ دوازده میلیون ريال معادل یک میلیون و دویست هزار تومان به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-    انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری وچاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام میباشد)

7-    مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

لازم به توضیح است کارشناسان از روز چهارشنبه 07/08/1399 لغایت دو شنبه 12/08/1399 از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

حسین سعیدمحمدی

کلیه گروهها

33052345-024

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

روح اله بیات

کلیه گروهها

33052511-024

2

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33054018-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

علیرضا حاجی لو

زیست شناسی و محیط زیست

33052543-024

2

شراره علم بیگی

شیمی

33054744-024

3

الهه موسوی قیداری

فیزیک و زمین شناسی

33054077-024

4

سارا غیورنمین

ریاضی و آمار

33054092-024

دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

اکبر حسین زاده

جغرافیا

33054203-024

منصور محمدی

زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

2

رویا نظری

مدیریت و حسابداری

33054003-024

فاطمه عبدی

تاریخ

33054099-024

3

سودابه محمدی

اقتصاد

33054331-024

رویا باقری

روانشناسی

33054181-024

4

رقیه قاسمی

جغرافیا

33054329-024

زهرا دوستی

فلسفه

33054103-024

5

اکرم جعفری

علوم ورزشی

33054105-024

سمیرا حقگویی

زبان انگلیسی

33054104-024

6

نعمت اله صادقی

مسئول آموزش

33054191-024

 

 

 

 



قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1399

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 1400-1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه  03-08-1399  تا روز سه شنبه 06-08-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 10-08-1399 بر اساس برنامه ارائه شده در سامانه آموزش مجازی (http://vclass.znu.ac.ir) در کلاس ها حضور به هم رسانید.

 

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U991

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-        فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-        فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-        فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-        فايل اسكن شده از كارت ملي

5-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد

7-        مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :  

1-       تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-       تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»

3-       بارگذاری (Upload) فايل‌هاي اسكن شده

4-       ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-       انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

6-       مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

لازم به توضیح است کارشناسان از روز دوشنبه 05/08/1399 لغایت سه شنبه 06/08/1399 از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

فاطمه سرافراز

کلیه گروهها

33052209-24

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

1

روح اله بیات

کلیه گروهها

33052511-024

2

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33054018-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

2

شراره علم بیگی

شیمی

33054744-024

3

الهه موسوی قیداری

فیزیک

33054077-024

4

سارا غیورنمین

ریاضی

33054092-024

دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

1

اکبر حسین زاده

جغرافیا

33054203-024

2

رقیه قاسمی

جغرافیا

33054329-024

3

منصور محمدی

ادبیات

33054106-024

4

زهرا دوستی

فلسفه

33054103-024

 




قابل توجه پذيرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399
قابل توجه پذيرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399

قابل توجه پذيرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز دوشنبه  05-08-1399  تا روز شنبه 10-08-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره ملی +B991    ( مانند: B99105412  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره ملی + B992 ( مانند: B99205412  )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6). (ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت دوازدهم ، در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه) ارائه اصل فرم 602 در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) ارائه اصل کارنامه تحصیلی در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه تا تاریخ 25/12/1398. ارائه فرم شماره 2 تائید شده و تسویه حساب از دانشگاه محل تحصیل سابق در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي یا تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6)
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)
  • واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت آن لاین از طریق سامانه گلستان
  • ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)
  • توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

لازم به توضیح است کارشناسان از روز دوشنبه 05/08/1399 لغایت  شنبه 10/08/1399 از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

حسین سعید محمدی

کلیه گروهها

33052345-024

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

1

علیرضا حاجی لو

زیست شناسی 

33052543-024

2 سیده الهه موسوی زمین شناسی 024-33054077

 




زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو
زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو

به اطلاع مي رساند از روز دوشنبه تاريخ 28/07/1399 با مراجعه به سامانه ثبت نام (https://golestan.znu.ac.ir) با همان نام و كلمه عبور ايجاد شده توسط شما با استفاده از گزارش 238 ، نسبت به دريافت كارت آزمون اقدام نمائيد.

در صورت مغايرت اطلاعات ثبت نامي با شماره تلفن هاي 33052695 و 33052605 تماس حاصل فرمائيد.

زمان برگزاري آزمون متقاضيان مقطع ديپلم : صبح پنجشنبه مورخ 01/08/1399

زمان برگزاري آزمون متقاضيان مقطع فوق ديپلم، ليسانس و فوق ليسانس : صبح جمعه مورخ 02/08/1399

 




درخواست همکاری در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو
درخواست همکاری در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو

قابل توجه همكاران محترم

 با توجه به برگزاري آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفودر سال 1399 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا روز یکشنبه مورخ 27/07/1399 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن 2723

تذکر:

  1. لازم به ذکر است از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.
  2. همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح پنجشنبه

01/08/1399

0

137

صبح جمعه

02/08/1399

0

128

 

    ستاد برگزاري آزمون




اسامی پذیرفته شدگان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد
اسامی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (پذيرش بدون آزمون تحصيلات تكميلي دانشگاه زنجان)

عطف به فراخوان مرحله تکمیل ظرفیت   (پذيرش بدون آزمون تحصيلات تكميلي دانشگاه زنجان) افراد پذیرفته شده  مقطع کارشناسی ارشد به شرح جدول پیوست معرفي مي گردند

برای دریافت اسامی پذیرفته شدگان اینجا را کلیک کنید

توجه:

·        پذيرش نهايي منوط به تاييد سازمان سنجش و پس از دريافت تاييد صلاحيت عمومي خواهد بود.

.        داوطلبان پذیرفته نشده حداکثر تا مورخ15/7/99  درخواست تجدید نظر کتبی را به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه ارائه نمایند. 




اطلاعیه بروزرسانی سامانه آموزشی مجازی نیما
اطلاعیه بروزرسانی سامانه آموزشی مجازی نیما



فراخوان تکمیلی پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان تحصیلات تکمیلی
فراخوان تکمیلی پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان تحصیلات تکمیلی

(فراخوان تکمیلی)

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر»  کارشناسی ارشد به شماره 300430/و مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان حائز شرایط  پس از مطالعه دقيق به  آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، مي توانند فرم­های مربوطه را پس از تكميل  در سر برگ دانشگاه مبدا و تايپ شده  از تاريخ 29/06/1399 تا پايان وقت اداري مورخ 30/06/1399  صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نمايند .لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت دستي پذيرفته نخواهد شد.

 

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد و دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد: دانلود مدارک

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها)

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد مي باشد).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه

مدارك جهت شركت در فراخوان دکتری (Ph.D)

1-تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- تصوير مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- تصوير صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.(مدارک به صورت فایل فشرده بارگذاری شود)

5- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه

 (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد مي باشد)

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم های گواهی صرفا تایپ شده و در سربرگ دانشگاههای مبدا به صورت کامل و بدون خط خوردگی بارگذاری شده و اصل مدرک پس از پذیرش به دانشگاه زنجان ارائه شود. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد




قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D )
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال تحصیلی 1400-1399

اطلاعیه دانشگاه زنجان در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D ) سال تحصیلی 1400-1399 به اطلاع می رساند، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور کلیه مراحل ثبت نام، ارسال مدارک و مصاحبه داوطلبان پذیرش شده دوره دکتری تخصصی که در ارزیابی مرحله اول، حدنصاب دانشگاه زنجان را کسب نموده اند و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، به صورت الکترونیک خواهد بود. ثبت نام و ارسال مدارک داوطلبان گرامی از طریق سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس http://golestan.znu.ac.ir  صورت می گیرد.(جهت آگاهی بیشتر از فایل راهنما استفاده نمایید).

تذکر 1- لازم است داوطلبان قبل از شروع ثبت نام، اسکن و فایل مستندات خود را آماده نمایند.

تذکر 2-در صورت نداشتن شماره داوطلبی جهت دریافت این شماره به سایت سازمان سنجش بخش سیستم پاسخگویی مراجعه شود.

تذکر 3- قبل از وارد شدن به سامانه گلستان در سمت راست صفحه برروی گزینه تنظیمات کلیک کرده و منوی غیرفعال کردن صفحات دیگر را بصورت نمایش داده شده انتخاب نموده R و بعد از آن شناسه کاربری و گذر واژه را وارد نمائید.

تذکر4- با توجه به غیر حضوری بودن مصاحبه، جهت آماده سازی سامانه نیما لازم است داوطلبان گرامی ثبت نام خود را دو روز قبل از تاریخ مصاحبه تکمیل نمایند. در صورت تکمیل ثبت نام پس از مهلت مشخص شده لازم است جهت هماهنگی با کارشناس رشته- گرایش خود تماس حاصل نمایند.

تذکر 5- شروع ثبت نام از تاریخ 1399/6/29خواهد بود.

برای ورود به سامانه آموزشی به موارد ذیل توجه فرمایید:

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)و یا (Chrome) استفاده فرمائید.

آدرس سایت :  سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام ثبت نام اینترنتی فایل راهنما و فرم شماره 1 را  را از اینجا دریافت نمایید.)

شناسه کاربري : شماره داوطلبي (8 کاراکتر) + 013

در صورتيکه طول شماره داوطلبي، کمتر از مقدار ذکر شده باشد، به تعداد لازم در سمت چپ آن، صفر قرار داده مي شود. به عنوان نمونه: شماره داوطلبي : 11111 - شناسه کاربري :01300011111

گذر واژه : کد ملي

 
 

منوی آزمون : ثبت نام نیمه متمرکز-تقاضای ثبت نام در مصاحبه علمی دکتری نیمه متمرکز

1-مدارک مورد نیاز  جهت ثبت نام:

  1. تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی
  2. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی یا گواهی تایید شده آن
  3. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک
  4. فرم شماره 1 به صورت تایپ شده ( فرم به صورت کامل و دقیق تکمیل گردد)
  5. تصویر صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد
  6. تصویر مستندات کلیه فعالیتهای علمی پژوهشی ( شامل مقالات چاپ شده در مجلات ، کنفرانسها،تالیف یا ترجمه کتاب و ..)
  7. توصیه نامه علمی (ترجیحاً از استاد راهنما)
  8. تصویر مستندات دریافت جوایز یا تشویق ها
  9. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399
  10. تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان برای داوطلبان پذیرفته شده از این سهمیه
  11. داوطلبان پذیرفته شده از سهمیه مربیان علاوه بر مدارک فوق ، اصل حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت
  12. تصویر کارنامه قبولی در آزمونهای زبان ملی و بین المللی
  13. مدارک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه
  14. واریز مبلغ 900.000 ریال به ازای هر رشته گرایش از طریق سامانه آموزشی گلستان

2-شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان :

-احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399

3-برگزاری مصاحبه یا ارزیابی تخصصی :

ارزیابی تخصصی مربوط به کلیه رشته-گرایشهای دانشگاه زنجان صرفا به صورت الکترونیک و از طریق سامانه نیما به آدرس   https://vclass.znu.ac.ir   برگزار خواهد شد. جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

  • نکته : داوطلبان گرامی در صورت داشتن سوال در مورد ثبت نام در سامانه گلستان  در رشته های دانشکده های علوم و علوم انسانی با خانم مرسلی  به شماره 33052507 - 024و دانشکده های مهندسی و کشاورزی با خانم نهالی به شماره  33052735 -024 تماس حاصل نماید.
  •  در صورت داشتن سئوالات در مورد زمان مصاحبه، سامانه نیما و یا سوالات تخصصی با کارشناس رشته- گرایش مربوطه که شماره تماس آن در جدول زمانبندی مصاحبه قید شده تماس حاصل فرمائید و از تماس با سایر بخش های دانشگاه جداً خودداری فرمائید.

4-برنامه زمانی ارزیابی تخصصی :

-جهت دریافت برنامه زمانی ارزیابی تخصصی اینجا را کلیک کنید.

  • تذکر مهم :

* کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن ها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود .




اطلاعیه آموزشی شماره 2
اطلاعیه آموزشی شماره 2 - نیمسال اول 1400-1399

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانشجویان عزیز 

بدلیل ادامه شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، شروع کلاسهای نیمسال اول 1400-1399 از 29 شهریور برای دانشجویان جاری بصورت آنلاین از طریق سامانه نیما (vclass.znu.ac.ir) خواهد بود. دروس انتخابی در سامانه گلستان به سامانه آموزش الکترونیکی با همان برنامه ریزی منتقل شده و نام کاربری و کلمه عبور برای دانشجویان اعلام می شود. بعد از انتقال دروس به سامانه آموزش الکترونیکی حذف و اضافه کردن دروس بسیار مشکل، زمانبر و عملا غیر ممکن است و همچنین  تاخیر در حضور انلاین دانشجویان در کلاسها و مشکلات بسیار دیگر را موجب خواهد شد زیرا برای دانشجویان در سامانه آموزش الکترونیکی امکان حذف و اضافه وجود ندارد. برای سامان دادن به مرحله حذف و اضافه در شرایط خاص موجود از تمام دانشجویان اکیدا در خواست می گردد از روز چهارشنبه 19/6/99 تا پایان وقت اداری روز جمعه 21/6/99 ترمیم واحدهای (حذفه و اضافه) خود را با دقت و بصورت کامل در سامانه گلستان انجام دهند تا لیست دانشجویان هر درس بصورت کامل به سامانه آموزش الکترونیکی منتقل گردد. عدم انجام کامل حذف و اضافه در ایام مذکور  مشکلات عدیده ای برای دانشجویان بدنبال خواهد داشت. بدین صورت که دانشجو باید برای هر حذف یا اضافه پیگیری جداگانه ای از آموزش دانشکده ها بعمل اورد.  بعلت تعداد زیاد این دروس، حذف اضافه زمانبر و طولانی شده  و منجر به از دست دادن اتصال به کلاسها برای دانشجو خواهد شد. برای جلوگیری از تمامی این مشکلات انجام تمامی مراحل فرایندهای انتخاب واحد و حذف و اضافه تا تاریخ 21/6/99 ضروری و الزامی می باشد. از روز شنبه 22/6/99 عملا حذف و اضافه امکان پذیر نخواهد بود .

آموزش دانشگاه




اطلاعیه آموزشی شماره یک
اطلاعیه آموزشی شماره یک - نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399

اطلاعیه شماره 1 نیمسال اول 1400-1399

با سلام خدمت اساتید، دانشجویان و کارکنان با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشگاهیان محترم:

 با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، نظر به شرایط خاص ادامه شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی دانشگاهیان عزیز، موارد و فرایندهای لازم برای شروع و ادامه هر چه بهتر نیمسال جدید بصورت زیر اعلام می گردد.

  • با تشکر و قدردانی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بابت همراهی و هم دلی برای گذر از شرایط جدید و سخت ترم قبل و با استفاده از تجربه ارزشمند حاصل از آن،  تقویت زیرساختهای سخت افزاری و نرم افرازی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب، آموزش همه دست اندرکاران به ضرورتی انکار ناپذیر تبدیل شده است.
  • انتظار می رود اعضای محترم  هیات علمی اهتمام لازم برای  1-  تهیه محتوای الکترونیکی مناسب و سازگار با روش مجازی 2- تشویق و ایجاد انگیزه یادگیری و کسب مهارت های علمی توسط دانشجویان 3-  ارزیابی مستمر در طول ترم تحصیلی و عدم اتکا به امتحان آخر ترم 4- ارزیابی و بازخورد مناسب فعالیتهای کلاسی به  دانشجویان ، بعمل اورند. موارد مذکور نقش تعیین کننده ای در موفقیت آموزش به روش مجازی دارد.
  • بر طبق ابلاغ و تاکید مکرر وزارت علوم و مصوبه جلسه هیات رئیسه دانشگاه با حضور روسای دانشکده ها،  در شرایط فعلی حضور اعضای هیات علمی در دانشگاه جهت انجام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی الزامی است. برگزاری کلاسها و تدریس بصورت مجازی از طریق IP های دانشگاه ضروری است . شرایط تدریس مجازی برای اساتید مدعو از طریق آموزش دانشکده ها اطلاع رسانی خواهد شد.
  1. طبق تقویم آموزشی مصوب شورای دانشگاه انتخاب واحد دانشجویان بر اساس زمانبندی اعلام شده، از روز شنبه 15 شهریور انجام و کلاسها از تاریخ 29 شهریور برای دانشجویان جاری مقطع کارشناسی شروع خواهد بود.
  2. ثبت نام، انتخاب واحد و نحوه برنامه ریزی آموزشی برای دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بعد از اعلام نتایج آزمونها و مشخص شدن زمان شروع کلاسهای آنها، در زمان مقرر اعلام خواهد شد.
  3. برگزاری کلاسهای آموزشی تا صدور مجوزهای لازم از طرف ستاد کرونا و وزارت عتف برای برگزاری حضوری کلاسها، بصورت آنلاین خواهد بود. به محض عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم، ادامه کلاسها به صورت حضوری خواهد شد.
  4. برنامه ریزی آموزشی و انتخاب واحد همانند سنوات قبل در سامانه گلستان می باشد. بعد از انتخاب واحد توسط دانشجویان و قبل از شروع کلاسها، برنامه دروس به سامانه آموزش الکترونیکی انتقال می یابد. با توجه به اینکه امکان حذف و اضافه در سامانه الکترونیکی برای دانشجویان وجود ندارد، تغییرات مربوط به حذف و اضافه در سامانه الکترونیکی با مشکلات بسیاری همراه است. از دانشجویان عزیز اکیدا در خواست می گردد که  انتخاب واحد خود را با دقت کامل انجام دهند و حتی الامکان درسی برای حذف و یا اضافه باقی نگذارند. در شرایط  آموزش به روش مجازی، عملا حذف و اضافه امکان پذیر نیست.
  5. برنامه ریزی اسکان در خوابگاهها  برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ورودی 98 و قبل از آن که به فعالیت های پژوهشی مشغول هستند در حوزه معاونت دانشجویی در حال انجام است و این دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه جهت فعالیت های پژوهشی حضور خواهند داشت.
  6. برگزاری جلسه دفاعیه کارشناسی ارشد و دکترا با حضور دانشجو، استادان راهنما و داوران خواهد بود. داوران خارج از استان می توانند بصورت مجازی در جلسه دفاعیه شرکت نمایند.  موارد کاملا استثنایی از قبیل بیماری و غیره با هماهنگی آموزش دانشکده و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تصمیم گیری خواهد شد.
  7.  امور مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان، امتحان دروس معرفی به استاد، تسویه حساب و سایر امور آموزشی بصورت الکترونیکی امکان پذیر است.

                                                                                                               آموزش دانشگاه




جذب نیروی انسانی شرکت ایران ترانسفو
جذب نیروی انسانی شرکت ایران ترانسفو
(اصلاحیه)
آگهي جذب نیروی انسانی شرکت ایران ترانسفو

با توجه به تماسهای مکرر متقاضیان ثبت نام در سطوح مختلف اعلامی در دفترچه راهنمای استخدامی شرکت ایران ترانسفو مورخ 15/6/99 جلسه فوری با اعضای کمیته جذب شرکت و نمایندکان دانشگاه زنجان در تاریخ 22/6/99 تشکیل و پس از تبادل نظر مقرر گردید:

  1. داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مقطع کاردانی اعم از برق و مکانیک و متالورژی می توانند با مدرک تحصیلی لیسانس اعم از پیوسته و ناپیوسته با رعایت شرط سنی 27 سال در مقطع فوق دیپلم شرکت نمایند و نیازی به ارائه مدرک تحصیلی فوق دیپلم نمی باشد.
  2. سایر موارد مندرج در دفترچه کماکان به قوت خود باقی می باشد.
  3. ثبت نام و ویرایش مجدد تا پایان روز جمعه مورخ 28/6/99 تمدید گردید.

 

شرکت ایران ترانسفو در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید در نظر دارد:

 جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز از بین داوطلبان مرد بومی استان زنجان در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش صرفاً برای مشاغل کارگری بصورت قراردادی موقت کارگری جذب نماید.

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 15/6/1399 لغایت 21/6/1399 میتوانند به وب سایت

https://golestan.znu.ac.ir مراجعه نمایند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی سال 1399شرکت ایران ترانسفو

دريافت فايل راهنماي ثبت نام در آزمون استخدامي شركت ايران ترانسفو




فراخوان تکمیلی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان
فراخوان تکمیلی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و دوره تحصيلي دکتری سال 1399

(فراخوان تکمیلی)

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر»  کارشناسی ارشد به شماره 300430/و مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان حائز شرایط  پس از مطالعه دقيق به  آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، مي توانند فرم­های مربوطه را پس از تكميل  در سر برگ دانشگاه مبدا و تايپ شده  از تاريخ 07/05/1399 تا پايان وقت اداري مورخ 25/05/1399  صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نمايند .لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت دستي پذيرفته نخواهد شد.

 

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد و دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­ نامه­ ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد: دانلود مدارک

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها)

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد مي باشد).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه

مدارك جهت شركت در فراخوان دکتری (Ph.D) دانلود مدارک

1-تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- تصوير مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- تصوير صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.(مدارک به صورت فایل فشرده بارگذاری شود)

5- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه

 (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد مي باشد)

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم های گواهی صرفا تایپ شده و در سربرگ دانشگاههای مبدا به صورت کامل و بدون خط خوردگی بارگذاری شده و اصل مدرک پس از پذیرش به دانشگاه زنجان ارائه شود. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد




اعلام اسامی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان (کارشناسی ارشد)
اعلام اسامی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان (کارشناسی ارشد)

عطف به فراخوان مورخه 1/2/99   (پذيرش بدون آزمون تحصيلات تكميلي دانشگاه زنجان) افراد پذیرفته شده  مقطع کارشناسی ارشد به شرح جدول پیوست معرفي مي گردند

توجه:

·        پذيرش نهايي منوط به تاييد سازمان سنجش و پس از دريافت تاييد صلاحيت عمومي خواهد بود.

·        تائید یا انصراف با مراجعه حضوري حداکثر تا مورخ 31/5/99 در دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه امكان پذير است.

.        داوطلبان پذیرفته نشده حداکثر تا مورخ31/5/99  درخواست تجدید نظر کتبی را به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه ارائه نمایند. 

برای مشاهده لیست اینجا را کلیک فرمائید.




قابل توجه همکاران ثبت نام کرده جهت همکاری در اجرای آزمون
قابل توجه همکاران ثبت نام کرده جهت همکاری در اجرای آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 1399

قابل توجه همکاران ثبت نام کرده جهت همکاری در  اجرای  آزمون  دکتری  و کارشناسی ارشد 1399

زمان برگزاری آزمون دکتری از روز  پنجشنبه 99/04/26 به روز  1399/05/09 و  آزمون کارشناسی ارشد از 99/05/2-3 به 99/05/16-17 انتقال یافت. همکاران محترم لطفا  با همان ابلاغ ارسالی در روزهای اعلام شده در آزمون حضور  داشته باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 33052723 تماس حاصل فرمایید