خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی 1399

قابل توجه پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399 (نوبت بهمن ماه)

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز  شنبه مورخ 1399/10/20 تا روز دوشنبه مورخ  1399/10/22 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره ملی + U992 ( مانند: U9924284284288  )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6). (ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت دوازدهم ، در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه) ارائه اصل فرم 602 در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) ارائه اصل کارنامه تحصیلی در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه تا تاریخ 25/12/1398. ارائه فرم شماره 2 تائید شده و تسویه حساب از دانشگاه محل تحصیل سابق در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي یا تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6)
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)
  • واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) بصورت آن لاین از طریق سامانه گلستان
  • ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)
  • توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

لازم به توضیح است کارشناسان از در روز های مشخص شده از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

ردیف

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن داخلی

1

فاطمه بهرامی

33052605-024

2

فرحناز تنها

33052728-024

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1399

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1399 (مرحله تکمیل ظرفیت)

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنجشنبه  18-10-1399 تا روز دوشنبه مورخ 22-10-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی توسط دانشگاه انجام می پذیرد.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید. ( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : کدملی + U992  ( مانند: U9924284284288  )

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده ازمدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده ازصفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده ازصفحه توضيحات شناسنامه

4-  فايل اسكن شده ازكارت ملي

5-  فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

1-5- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

2-5- پذیرفته شدگانی که ترم آخر دوره کارشناسی بوده و تا تاریخ 30/07/1399 دانش آموخته می گردند لازم است فرم تعهد شماره 3 را تکمیل نموده و در سامانه بارگذاری نمایند.

6-  مشاهده فرمهای تعهد مختص هردانشجو(مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

  مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-    تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-    تكميل فرم‌هاي مربوطه وتأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-    بارگذاریUploadفايل‌هاي اسكن شده

4-    ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-    واريزمبلغ دوازده میلیون ريال معادل یک میلیون و دویست هزار تومان به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-    انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری وچاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام میباشد)

7-    مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

لازم به توضیح است کارشناسان از روز پنج شنبه 18/10/1399 لغایت     از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

ردیف

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن دانشگاه

1

فاطمه بهرامی

33052605-024

2

فرحناز تنها

33052728-024

 

 




پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد
پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1401-1400

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره 300430/و، مورخ 01/10/98  برای نیمسال اول 1400 اقدام به پذيرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مي نمايد .

داوطلبان دارای شرایط  پس از مطالعه دقيق آیین نامه  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، بایستی فرم­های مربوطه را به صورت تایپ شده در سر برگ دانشگاه مبدا تكميل و از تاريخ 01/10/1399 تا پايان وقت اداري مورخ 10/11/1399  صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت حضوری یا پستی پذيرفته نخواهد شد.

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد مطابق لیست هاي رشته­ های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد: دریافت مدارک

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان ((فرم باید به صورت تایپ شده ارسال شود)) و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها((فرم باید به صورت تایپ شده و در سربرگ دانشگاه باشد))

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه ((دانشجویان دانشگاه زنجان نیازی به ارسال ریز نمرات ندارند))

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم‌ها بایستی به صورت تایپ شده، کامل و بدون خط خوردگی باشد و دانشجویان سایر دانشگاهها باید فرمها را در سربرگ دانشگاه مبدا تکمیل نمایند. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

آدرس كانال اطلاع رساني در تلگرام : estedadzanjan@




اطلاعیه آموزشی
زمان پایان کلاسها، نحوه برگزاری امتحانان پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 و انتخاب واحد و شروع ترم دوم

اطلاعیه آموزشی شماره 4

زمان پایان کلاسها و چگونگی برگزاری  امتحانان پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 و انتخاب واحد  و شروع نیمسال دوم

 ضمن تشکر از اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی که با صبوری و مشارکت فعال خود زمینه استمرار برنامه‌های آموزشی دانشگاه را فراهم آورده‌اند و با وجود تمام مشکلات روحی و جسمی ناشی از شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و همچنین با وجود مشکلات آموزش مجازی در سامانه الکترونیکی، زیرساخت ها، پشتیبانی، نرم افزار ها و سخت افزارها  فعالیتهای علمی و آموزشی در طول ترم را تداوم بخشیدند، نکات و موارد ضروری به اطلاع دانشگاهیان می رسد.

1- آموزش  نیمسال جاری بر اساس تقویم آموزشی کماکان به صورت الکترونیکی تا اخر ترم جاری (روز چهارشنبه مورخه 17/10/1399 )  ادامه خواهد یافت. شروع ترم دوم از روز شنبه مورخه 18/11/1399 خواهد بود.

2- امتحانات ترم جاری در فاصله زمانی 23/10/1399 تا 8/11/1399 طبق برنامه زمانبندی امتحانات در سامانه گلستان برای ترم 991 برگزار خواهد شد. برنامه نهایی امتحانات و زمان بندی دقیق آنها چند روز قبل از امتحانات و در ایام برگزاری امتحانات در سایت دانشکده ها اعلام خواهد شد.

3- برگزاری امتحان پایان ترم هر درس طبق برنامه ریزی اعلامی الزامی و بصورت الکترونیکی خواهد بود. از همکاران درخواست می گردد با توجه به مشکلات احتمالی سامانه ها نسخه سئوالات امتحانی و همچنین روش جایگزین در صورت بروز هر نوع مشکلی ( قطعی برق ، قطعی سامانه ، عدم دریافت سئوالات توسط دانشجویان و موارد مشابه ) برای هر امتحان لحاظ نمایند.حضور و پشتیبانی اساتید در طول ساعت برگزاری هر امتحان در سامانه جهت کاهش مشکلات احتمالی و پیش بینی نشده و جهت همراهی و دلگرمی دانشجویان ضروری است. نمرات دروس بر اساس ارزیابی مستمر و امتحان آخر ترم در سامانه گلستان ثبت و قطعی شود.

4- نظر به محدودیت فاصله زمانی مابین پایان امتحانات ترم اول و انتخاب واحد ترم دوم و انتقال دروس نیمسال دوم به سامانه آموزش مجازی ، از همکاران محترم تقاضا می شود در ارسال و قطعی نمودن نمرات دروس بخصوص دروس مقطع کارشناسی جهت جلوگیری از مشکلات آموزشی برای دانشجویان تسریع لازم بعمل آورند .

5- همکاران گرامی در فرصت باقی مانده  نیمسال با استفاده از روشهای مختلف که در ذیل به آنها اشاره شده نسبت به ارزیابی دروس اقدام نمایند و توصیه می شود که  درصد نمره ارزیابی مستمر نسبت به حالت عادی بالاتر لحاظ شود.

5-1) اجرای آزمون کوتاه با استفاده از امکانات فضای مجازی

5-2) ارائه تمرین یا تکلیف

5-3) تعریف پروژه­های مختلف برای یک درس به شرط آن که برای اجرای آن لزومی به خارج شدن از منزل یا نقض مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی نباشد.

5-4) ارزیابی شفاهی در جلسات کلاس درس در سامانه نیما

5-5) سایر روش‌های خلاقانه با نظر استاد درس

6- براساس آئین نامه آموزشی دانشجویان دوره کارشناسی در صورت مشروطی، در نیمسال بعدی حداکثر تا ۱۴ واحد می‌توانند اخذ کنند. این محدودیت برای دانشجویانی که در نیمسال جاری مشروط شوند، به شرط داشتن معدل کل بالاتر از ۱۲، در نیمسال بعد اعمال نخواهد شد.

7- حذف درس یا دروس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب دو درس و یک درس بدون در نظر گرفتن حداقل واحد و محدودیت های دیگر تا 10 روز قبل از امتحانات امکان پذیر است.

8- کلیه تقاضاهای مربوط به حذف درس و حذف ترم دانشجویان بر اساس دستورالعمل و بخشنامه‌های ابلاغی معاونت آموزشی و بنابر مقتضیات رشته، در دانشکده ها مورد بررسی قرار میگیرد. بررسی درخواست حذف ترم بدون احتساب در سنوات با کمیسیون موارد خاص می باشد.

9- با توجه به ضرورت رسیدگی به درخواست‌های دانشجویان درباره امور آموزشی، بررسی و تصویب پیشنهاده پایان نامه و رساله، دفاع پایان نامه و رساله، حضور اعضای محترم هیأت علمی به منظور انجام فعالیت آموزشی و پژوهشی مورد انتظار است.

10- با توجه اینکه حذف و اضافه نمودن دروس باعث تاخیر در انتقال آنها به سامانه مجازی می گردد حذف و اضافه در زمان اعلام شده در تقویم آموزشی در شرایط فعلی عملا امکان پذیر نمی باشد. لذا از دانشجویان عزیز در خواست می گردد  تمام دروس مورد نظر خود را با دقت کامل در زمان انتخاب واحد، اخذ نمایند.

11- به منظور وحدت رویه و برنامه ریزی های مناسب، تصمیم گیری درخصوص موضوعات آموزشی صرفاً مطابق با مصوبات ابلاغ شده از حوزه آموزش دانشگاه  صورت پذیرد و از تصمیمات مغایر با مصوبات ابلاغی خودداری گردد.

                                                        آموزش دانشگاه




اطلاعیه آموزشی
اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی :  29/8/1399

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه، بخصوص برای دانشگاهیان عزیز: اساتید، دانشجویان و کارکنان

نظر به اعلام  شرایط خاص به لحاظ بیماری ناشی از افزایش شدت شیوع ویروس کرونا و عدم فعالیت کامل بخشهای اداری دانشگاه تا اطلاع ثانوی، موارد زیر در رابطه با آموزش الکترونیکی به اطلاع دانشگاهیان اعلام می گردد.

  1.  کلاسهای مجازی بر طبق برنامه ریزی آموزشی در سامانه آموزش الکترونیکی برگزار می گردد و   تعطیلی های اعلام شده شامل آموزش مجازی نمی گردد.
  2. ضمن سپاس و تشکر از همکاران هیات علمی و دانشجویان، برای عبور از شرایط بحرانی فعلی با وجود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار، همکاری و همدلی تمام عزیزان دانشگاهی همانند گذشته مورد انتظار است.
  3. برقراری یک ارتباط متنی، تصویری و صوتی مستلزم کارکرد صحیح دهها خط، سوئیچ، پردازشگر، عناصر الکترونیکی ، برنامه های کامپیوتری و تنظیمات و .... است که همگی در اختیار یک واحد و یا شخص  نیست. بعبارت دیگر عملکرد مطلوب به زیر ساخت های فرهنگی، آموزشی، سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارد. در هرصورت بابت تمام مشکلات موجود از دانشگاهیان عزیز پوزش می طلبیم.
  4. تعدادی از کارشناسان آموزشی در دانشکده ها و آموزش دانشگاه، پشتیبانی ضروری از سامانه آموزش مجازی را همانند گذشته انجام خواهند داد.
  5. نظر به ناسازگاری آموزش مجازی با محور بودن امتحان آخر ترم برای ارزیابی، انجام ارزیابی مستمر در طول ترم می تواند در کاهش مشکلات موجود بسیار موثر باشد.

در نهایت بار دیگر برای تمامی دانشگاهیان عزیزان و خانواده محترمشان آرزوی صحت و سلامتی داریم. هر جا هستید مواظب خود و دیگران باشید.

 

آموزش دانشگاه




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1399

قابل توجه پذيرفته شدگان کاردانی به کارشناسی سال 1399


ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه مورخ 10/08/1399  تا روز دوشنبه مورخ 12/08/1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +U991    ( مانند: U991601754 )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته
  • فایل اسکن شده ریزنمرات کاردانی پیوسته یا ناپیوسته
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه
  • مشاهده و امضاء فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

فایلهای مربوط به تعهدات دانشجو را از اینجا دریافت کنید

شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی به صورت الکترونیکی:

دانشجو به سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس http://estelam.msrt.ir   مراجعه نموده و پس از پرکردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند

تذکر:

  • حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

لازم به توضیح است کارشناسان در روزهای اعلام شده از ساعت 0800 الی 17:00 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

عبدالرضا عزیزی

مدیریت و حسابداری

33054713-024

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1399

قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون سراسري سال 1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه مورخ 10/08/1399 لغایت سه شنبه مورخ 13/08/1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید.

لازم به ذکر می باشد کلاسهای مجازی نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از روز شنبه مورخه 1399/08/17 از طریق سامانه  آموزش مجازی نیما به آدرس  (vclass.znu.ac.ir/nima)  شروع خواهد شد. (نام و کلمه عبور کد ملی می باشد)

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K991        ( مانند: K99105412  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K992     ( مانند: K99205412  )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه 
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي . (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم
  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه
  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6).
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه)
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه
  • فايل اسكن شده از کد رهگیری برای  تائيديه مدرک ( پيش دانشگاهي) یا (تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6))

شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی به صورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش:

دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی(دیپلم) به آدرس http://emt.medu.ir   مراجعه نموده و پس از پرکردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند

  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)
  • واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت آن لاین از طریق سامانه گلستان
  • ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

جهت پاسخگوئی به پرسشنامه شناخت وضعیت فرهنگی و اجتماعی اینجا را انتخاب کنید.

 

 

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

لازم به توضیح است کارشناسان از روز شنبه مورخ 10/08/1399 تا روز سه شنبه مورخ 13/08/1399 از ساعت 08:00 الی 17:00 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

حسین سعیدمحمدی

کلیه گروهها

33052345-024

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

روح اله بیات

کلیه گروهها

33052511-024

2

خسرو واجک

کلیه گروهها

33054017-024

3

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33054018-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

علیرضا حاجی لو

کلیه گروهها

33052543-024

2

شراره علم بیگی

کلیه گروهها

33054744-024

3

الهه موسوی قیداری

کلیه گروهها

33054077-024

4

سارا غیورنمین

کلیه گروهها

33054092-024

 

 دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

فاطمه عبدی

تاریخ

33054099-024

2

سودابه محمدی

حقوق و اقتصاد

33054331-024

3

زهرا دوستی

فلسفه

33054103-024

4

منصور محمدی

گروه زبان و ادبیات فارسی - زبان انگلیسی

33054106-024

5

اکبر حسین زاده

جغرافیا

33054203-024

6 اکرم جعفری علوم ورزشی 33054105-024
7 رقیه قاسمی مدیریت و حسابداری 33054329-024
8 رویا باقری روان شناسی 33054181-024
 

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز چهار شنبه  07-08-1399 تا روز دو شنبه 12-08-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 17-08-1399 بر اساس برنامه ارائه شده در سامانه آموزش مجازی (http://vclass.znu.ac.ir) در کلاس ها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید. ( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U991  ( مانند: U99105412  )

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده ازمدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده ازصفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده ازصفحه توضيحات شناسنامه

4-  فايل اسكن شده ازكارت ملي

5-  فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي

1-5- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

2-5- پذیرفته شدگانی که ترم آخر دوره کارشناسی بوده و تا تاریخ 30/07/1399 دانش آموخته می گردند لازم است فرم تعهد شماره 3 را تکمیل نموده و در سامانه بارگذاری نمایند.

6-  مشاهده فرمهای تعهد مختص هردانشجو(مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

  مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-    تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-    تكميل فرم‌هاي مربوطه وتأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-    بارگذاریUploadفايل‌هاي اسكن شده

4-    ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-    واريزمبلغ دوازده میلیون ريال معادل یک میلیون و دویست هزار تومان به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-    انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری وچاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام میباشد)

7-    مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

لازم به توضیح است کارشناسان از روز چهارشنبه 07/08/1399 لغایت دو شنبه 12/08/1399 از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

حسین سعیدمحمدی

کلیه گروهها

33052345-024

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

روح اله بیات

کلیه گروهها

33052511-024

2

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33054018-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

علیرضا حاجی لو

زیست شناسی و محیط زیست

33052543-024

2

شراره علم بیگی

شیمی

33054744-024

3

الهه موسوی قیداری

فیزیک و زمین شناسی

33054077-024

4

سارا غیورنمین

ریاضی و آمار

33054092-024

دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

نام و نام خانوادگی

رشته و گروه

شماره تلفن

1

اکبر حسین زاده

جغرافیا

33054203-024

منصور محمدی

زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

2

رویا نظری

مدیریت و حسابداری

33054003-024

فاطمه عبدی

تاریخ

33054099-024

3

سودابه محمدی

اقتصاد

33054331-024

رویا باقری

روانشناسی

33054181-024

4

رقیه قاسمی

جغرافیا

33054329-024

زهرا دوستی

فلسفه

33054103-024

5

اکرم جعفری

علوم ورزشی

33054105-024

سمیرا حقگویی

زبان انگلیسی

33054104-024

6

نعمت اله صادقی

مسئول آموزش

33054191-024

 

 

 

 



قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1399
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1399

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 1400-1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه  03-08-1399  تا روز سه شنبه 06-08-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 10-08-1399 بر اساس برنامه ارائه شده در سامانه آموزش مجازی (http://vclass.znu.ac.ir) در کلاس ها حضور به هم رسانید.

 

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U991

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-        فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-        فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-        فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-        فايل اسكن شده از كارت ملي

5-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد

7-        مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :  

1-       تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-       تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»

3-       بارگذاری (Upload) فايل‌هاي اسكن شده

4-       ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-       انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

6-       مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

لازم به توضیح است کارشناسان از روز دوشنبه 05/08/1399 لغایت سه شنبه 06/08/1399 از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

فاطمه سرافراز

کلیه گروهها

33052209-24

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده مهندسی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

1

روح اله بیات

کلیه گروهها

33052511-024

2

جواد آخوندی

کلیه گروهها

33054018-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

2

شراره علم بیگی

شیمی

33054744-024

3

الهه موسوی قیداری

فیزیک

33054077-024

4

سارا غیورنمین

ریاضی

33054092-024

دانشکده علوم انسانی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

1

اکبر حسین زاده

جغرافیا

33054203-024

2

رقیه قاسمی

جغرافیا

33054329-024

3

منصور محمدی

ادبیات

33054106-024

4

زهرا دوستی

فلسفه

33054103-024

 




قابل توجه پذيرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399
قابل توجه پذيرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399

قابل توجه پذيرفته شدگان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1399

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز دوشنبه  05-08-1399  تا روز شنبه 10-08-1399 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی، سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع گردید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا کروم chrome)) استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره ملی +B991    ( مانند: B99105412  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره ملی + B992 ( مانند: B99205412  )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش جهت پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6). (ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت دوازدهم ، در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه) ارائه اصل فرم 602 در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) ارائه اصل کارنامه تحصیلی در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه تا تاریخ 25/12/1398. ارائه فرم شماره 2 تائید شده و تسویه حساب از دانشگاه محل تحصیل سابق در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي یا تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6)
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)
  • واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت آن لاین از طریق سامانه گلستان
  • ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)
  • توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

لازم به توضیح است کارشناسان از روز دوشنبه 05/08/1399 لغایت  شنبه 10/08/1399 از ساعت 8 تا 14:30 آماده پاسخگوئی می باشد .

دانشکده کشاورزی

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن داخلی

1

سعیده خالقی

کلیه گروهها

33054533-024

2

حسین سعید محمدی

کلیه گروهها

33052345-024

3

زهرا شفیعی

کلیه گروهها

33054554-024

دانشکده علوم

ردیف

نام و نام خانوادگی

گروه

شماره تلفن

1

علیرضا حاجی لو

زیست شناسی 

33052543-024

2 سیده الهه موسوی زمین شناسی 024-33054077

 




زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو
زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو

به اطلاع مي رساند از روز دوشنبه تاريخ 28/07/1399 با مراجعه به سامانه ثبت نام (https://golestan.znu.ac.ir) با همان نام و كلمه عبور ايجاد شده توسط شما با استفاده از گزارش 238 ، نسبت به دريافت كارت آزمون اقدام نمائيد.

در صورت مغايرت اطلاعات ثبت نامي با شماره تلفن هاي 33052695 و 33052605 تماس حاصل فرمائيد.

زمان برگزاري آزمون متقاضيان مقطع ديپلم : صبح پنجشنبه مورخ 01/08/1399

زمان برگزاري آزمون متقاضيان مقطع فوق ديپلم، ليسانس و فوق ليسانس : صبح جمعه مورخ 02/08/1399

 




درخواست همکاری در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو
درخواست همکاری در آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفو

قابل توجه همكاران محترم

 با توجه به برگزاري آزمون استخدامی شرکت ایران ترانسفودر سال 1399 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا روز یکشنبه مورخ 27/07/1399 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن 2723

تذکر:

  1. لازم به ذکر است از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.
  2. همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح پنجشنبه

01/08/1399

0

137

صبح جمعه

02/08/1399

0

128

 

    ستاد برگزاري آزمون




اسامی پذیرفته شدگان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد
اسامی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (پذيرش بدون آزمون تحصيلات تكميلي دانشگاه زنجان)

عطف به فراخوان مرحله تکمیل ظرفیت   (پذيرش بدون آزمون تحصيلات تكميلي دانشگاه زنجان) افراد پذیرفته شده  مقطع کارشناسی ارشد به شرح جدول پیوست معرفي مي گردند

برای دریافت اسامی پذیرفته شدگان اینجا را کلیک کنید

توجه:

·        پذيرش نهايي منوط به تاييد سازمان سنجش و پس از دريافت تاييد صلاحيت عمومي خواهد بود.

.        داوطلبان پذیرفته نشده حداکثر تا مورخ15/7/99  درخواست تجدید نظر کتبی را به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه ارائه نمایند. 




اطلاعیه بروزرسانی سامانه آموزشی مجازی نیما
اطلاعیه بروزرسانی سامانه آموزشی مجازی نیما



فراخوان تکمیلی پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان تحصیلات تکمیلی
فراخوان تکمیلی پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان تحصیلات تکمیلی

(فراخوان تکمیلی)

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر»  کارشناسی ارشد به شماره 300430/و مورخ 06/11/98 همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

داوطلبان حائز شرایط  پس از مطالعه دقيق به  آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، مي توانند فرم­های مربوطه را پس از تكميل  در سر برگ دانشگاه مبدا و تايپ شده  از تاريخ 29/06/1399 تا پايان وقت اداري مورخ 30/06/1399  صرفا در سامانه گلستان به آدرسhttp://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنماي ثبت نام بارگذاري نمايند .لازم به ذكر است هيچ مدركي به صورت دستي پذيرفته نخواهد شد.

 

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع كارشناسي ارشد و دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضوابط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك لازم جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد: دانلود مدارک

1- تصوير گواهي (پانزده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها)

2-تصوير شناسنامه و کارت ملی

3- واریز مبلغ600000 ریال (شصت هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد مي باشد).

4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه

مدارك جهت شركت در فراخوان دکتری (Ph.D)

1-تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- تصوير فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- تصوير مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- تصوير صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.(مدارک به صورت فایل فشرده بارگذاری شود)

5- واریز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طريق سامانه

 (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد مي باشد)

د) نكات قابل توجه

1. دانشگاه در بررسي مدارك داوطلب، دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاه را اعمال خواهد كرد

2. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

3.دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

4. فرم های گواهی صرفا تایپ شده و در سربرگ دانشگاههای مبدا به صورت کامل و بدون خط خوردگی بارگذاری شده و اصل مدرک پس از پذیرش به دانشگاه زنجان ارائه شود. توجه شود فرم هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی گیرد.

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد