خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


کسب رتبه های برتر درمرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی
کسب رتبه های برتر درمرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجویان دانشگاه زنجان

کسب رتبه های برتر درمرحله نهایی  بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجویان دانشگاه زنجان

دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه زنجان افتخار دارد اعلام نماید که دانشجویان اعزامی دانشگاه به مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور حائز رتبه های ارزشمندی شده اند بدینوسیله ضمن تبریک به این عزیزان مراتب تقدیر ، تشکر و قدردانی خود را از تمامی تلاشگران عرصه علم و دانش(خانواده ها، اساتید، گروه ها و دانشکده های مربوطه) ابراز می دارد.


 




درخواست همکاری در آزمون (ویژه همکاران دانشگاهی)
درخواست همکاری در آزمون (ویژه همکاران دانشگاهی)

قابل توجه همكاران محترم (ویژه همکاران دانشگاه)

 با توجه به برگزاري آزمون آزمون نظام مهندسی در مهر ماه  سال 1398 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل، روز شنبه مورخ 13/07/1398 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن 2723

تذکر:

  1. از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.
  2. همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح پنجشنبه

18/07/1398

11

38

عصر پنجشنبه

18/07/1398

6

34

صبح جمعه

19/07/1398

7

31

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی 1398 (بدون آزمون)
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی 1398 (بدون آزمون)

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1398 (بدون آزمون)

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، پذيرش اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 1398/07/09 شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است.

تاریخ مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک روز پنجشنبه مورخ 1398/07/11 از ساعت 8:30 الی 16:00 خواهد بود.

محل ثبت نام حضوری  دانشکده کشاورزی  دانشگاه خواهد بود.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: کدملی +B981    ( مانند: B9814288105412  )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6). (ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت دوازدهم ، در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه) ارائه اصل فرم 602 در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) ارائه اصل کارنامه تحصیلی در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه تا تاریخ 25/12/1397. (فرم شماره 2 – ص 65 از دفترچه شماره 1) ارائه فرم شماره 2 تائید شده و تسویه حساب از دانشگاه محل تحصیل سابق در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي یا تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6)
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)
  • واریز مبلغ 6.000.000 ریال (شش میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت آن لاین از طریق سامانه گلستان
  • ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)
  • توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

 1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام یا خوابگاه دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir  مراجعه نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو  فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید.

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، پس از طی مراحل ثبت نام آموزشی و اخذ کارت دانشجویی و فعالسازی آن به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

 4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط مهر ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

 

 

 




قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1398
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1398

زمان ثبت نام با تاخیر روز شنبه مورخ 1398/06/30 از ساعت 08:00 الی 12:30 و 14:00 الی 17:00 می باشد.

 

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1398

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، پذيرش اينترنتي از روز دوشنبه مورخ 25/6/1398  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه توسط سامانه آموزش به هنگام ثبت نام اینترنتی تعیین و توسط سامانه اعلام خواهد شد. محل ثبت نام حضوری  کتابخانه مرکزی دانشگاه خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده توسط سیستم ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.) ; شروع کلاسها از روز شنبه مورخ 30-6-98 می باشد

آدرس کتابخانه مرکزی : دانشگاه زنجان - بلوار دانش، میدان شهدای دانشگاه ، خیابان دانشجو ، خیابان اشراق ، خیابان فرهنگ ، کتابخانه مرکزی . نقشه محل ثبت نام را از اینجا دانلود کنید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K981    ( مانند: k98105412  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K982  ( مانند: k98205412  )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

  • فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
  • فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه
  • فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي - ارائه کارت ملی در زمان پذیرش حضوری الزامی و اجباری می باشد. (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)
  • فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي(نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی) يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند
  • فايل اسكن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک موقت یا دائم در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از ریزنمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل ریزنمرات در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6). (ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت دوازدهم ، در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)
  • فایل اسکن شده از فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم – طبق نمونه) ارائه اصل فرم 602 در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) ارائه اصل کارنامه تحصیلی در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فایل اسکن شده از فرم انصراف از تحصیل برای دانشجویان اخراجی آموزشی یا انصرافی دوره های روزانه تا تاریخ 25/12/1397. (فرم شماره 2 – ص 65 از دفترچه شماره 1) ارائه فرم شماره 2 تائید شده و تسویه حساب از دانشگاه محل تحصیل سابق در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد.
  • فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي یا تائیدیه مدرک دوازدهم (نظام 3-3-6)
  • مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)
  • چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)
  • واریز مبلغ 6.000.000 ریال (شش میلیون ریال) به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت آن لاین از طریق سامانه گلستان
  • ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)
  • توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

 1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام یا خوابگاه دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir  مراجعه نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو  فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید.

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، پس از طی مراحل ثبت نام آموزشی و اخذ کارت دانشجویی و فعالسازی آن به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

 4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط مهر ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.