خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


قابل توجه متقاضیان پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی دانشگاه زنجان
قابل توجه متقاضیان پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی دانشگاه زنجان از نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398

قابل توجه متقاضیان پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه زنجان ( نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 )

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان پذیرش بدون آزمون موضوع بخشنامه شماره 64534 مورخ 27/08/1398 سازمان سنجش آموزش کشور می رساند دانشگاه زنجان صرفاً در رشته های مندرج در سایت سنجش با شرایط مشروح ذیل مدارک متقاضیان را برای بررسی دریافت می نماید :

  1. مدارک لازم :

الف) اصل و کپی مدرک تحصیلی دیپلم و ریزنمرات دهم تا دوازدهم(نظام جدید).

ب) اصل و کپی مدرک تحصیلی و ریزنمرات تایید شده سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی(نظام قدیم).

  1. تکمیل کامل فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سال 1398 (مسئولیت صحت اطلاعات فرم تقاضانامه بر عهده متقاضی می باشد).
  2. تکمیل فرم اخذ تعهد.
  3. اصل فیش واریزی هزینه ثبت نام به مبلغ دویست و هفتاد و پنج هزار ریال(275000 ریال) که از طریق لینک http://register2.sanjesh.org/rgsartakmil9808 قابل واریز می باشد.
  4. اصل و کپی مدارک مربوط به سهمیه های ذکر شده در فرم تقاضانامه ثبت نامی (درج سهمیه منوط به تایید سهمیه از سوی ارگان ذیربط خواهد بود).
  5. اصل و کپی مدارک نظام وظیفه برای آقایان.
  6. اصل کارت ملی و شناسنامه.

تحویل مدارک از مورخ 01/10/1398 لغایت 20/10/1398 به ساختمان مرکزی – معاونت آموزشی -  اداره پذیرش و ثبت نام ( اتاق شماره 5 ) خواهد بود.

تذکر : تحویل مدارک به منزله پذیرش نبوده و اسامی پذیرفته شدگان نهایی اوایل بهمن ماه از طریق سایت دانشگاه زنجان اعلام خواهد شد.

جهت دریافت فرم پیش نویس تقاضای ثبت نام اینجا را انتخاب نمائید.

جهت دریافت فرم تعهد تقاضای ثبت نام اینجا را انتخاب نمائید.

 

 

رشته های مورد پذیرش دانشگاه زنجان

دوره تحصیلی

کد رشته محل

عنوان رشته

ظرفیت پذیرش

جنس پذیرش

روزانه

15079

ترویج و آموزش کشاورزی پایدار

7

زن

مرد

روزانه

15082

علوم دامی

11

زن

مرد

روزانه

15083

علوم و مهندسی باغبانی

4

زن

مرد

روزانه

15084

علوم و مهندسی خاک

8

زن

مرد

روزانه

15085

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

8

زن

مرد

نوبت دوم

15086

ترویج و آموزش کشاورزی پایدار

7

زن

مرد

نوبت دوم

15089

علوم دامی

9

زن

مرد

نوبت دوم

15090

علوم و مهندسی باغبانی

5

زن

مرد

نوبت دوم

15091

علوم و مهندسی خاک

9

زن

مرد

نوبت دوم

15092

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

5

زن

مرد

 

 




ارزشیابیاز کیفیت و نحوه تدریس اساتید
ارزشیابیاز کیفیت و نحوه تدریس اساتید

ارزشیابی از کیفیت و نحوه تدریس اساتید

به اطلاع كليه دانشجويان محترم مي رساند امكان ارزشيابي از كيفيت و نحوه تدريس اساتيد در سامانه گلستان فراهم گرديده است . لذا الزامي است كه كليه دانشجويان تا مورخه 23/10/1398 شخصا نسبت به تكميل فرم هاي ارزشيابي در سامانه گلستان اقدام نمايند.لازم به توضيح است دانشجوياني كه اقدام به ارزشيابي ننمايند. زمان انتخاب واحد نيمسال آتي براي آندسته از دانشجويان با تاخير فعال خواهد شد.

 




قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 98
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1398 (تکمیل ظرفیت)

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1398

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز شنبه 09-09-98 تا دوشنبه  11-09-98  می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.

تبصره1: آندسته از پذیرفته شدگانی که در نیمسال جاری در دانشگاه دیگر مشغول به تحصیل می باشند لازم است جهت انجام مکاتبات اداری روزهای یکشنبه 10-09-98 لغایت دوشنبه 11-09-98 بصورت حضوری به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی طبقه همکف مراجعه نمایند.

تبصره 2: به اطلاع می رساند شروع به تحصیل کلیه پذیرفته شدگان از بهمن ماه 98 خواهد بود.

تبصره 3: دانشجویان ثبت نام کرده و پذیرش نهایی شده می بایست در روزهای یکشنبه 13/11/98 لغایت سه شنبه 15/11/98 جهت انتخاب واحد به گروه و دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + A982

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده ازمدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده ازصفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده ازصفحه توضيحات شناسنامه درصورت داشتن توضيحات

4-  فايل اسكن شده ازكارت ملي

5-  فايل اسكن شده ازمدرك كارشناسي یا

1-5- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

-2-5- پذیرفته شدگانی که ترم آخر دوره کارشناسی بوده و تا تاریخ 1398/06/31 دانش آموخته می گردند لازم است فرم تعهد شماره 3 را تکمیل نموده و در سامانه بارگذاری نمایند.

6-  مشاهده فرمهای تعهد مختص هردانشجو(مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

  مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-    تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-    تكميل فرم‌هاي مربوطه وتأييدآن‌ها بازدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-    بارگذاریUploadفايل‌هاي اسكن شده

4-    ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-    واريزمبلغ ده میلیون ريال معادل یک میلیون تومان به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-    انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری وچاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام میباشد)

7-    مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

8- قابل توجه دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه گیلان به اطلاع می رساند جهت درخواست تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی خود از تاریخ 1-10-98 لغایت 30-11-98 به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی مراجعه نمایند.

9- جهت تحویل اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی خود لازم است به صورت حضوری از اول دی تا  پایان بهمن ماه 98 به واحد تحصیلات تکمیلی واقع در ساختمان مرکزی مراجعه شود.

*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده از روز شنبه مورخ 09-09-98 لغایت 12-09-98 در ساعات اداری از 8:30 صبح تا 12 و از ساعت 13:30 تا 00؛15 استفاده گردد.

ردیف

نام همکار

شماره تماس

تحصیلات تکمیلی

1

سرکار خانم مرسلی

دانشکده علوم و علوم انسانی 

33052507-024

2

سرکار خانم  نهالی

دانشکده کشاورزی و مهندسی 

33052735-024

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

  1.  جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
  2. آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir  مراجعه نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو  فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید.
  3. برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.
  4. جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.
  5. جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط مهر ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.