خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


درخواست همکاری در آزمون
درخواست همکاری در آزمون مهر ماه سال 97

قابل توجه همكاران محترم (ویژه همکاران دانشگاه)

 با توجه به برگزاري آزمـــون استخدامی در مهر ماه 1397 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا مورخ 15/07/1397 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن 2723

تذکر:

  1. لازم به ذکر است از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.
  2. همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .
  3. با توجه به محدودیت (تعداد عوامل مورد نیاز) برای هر همکار یا جلسه ثبت خواهد شد.

 

ايام هفته

آزمون

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

استخدامی سازمان تامین اجتماعی

20/07/1397

15

7

صبح پنجشنبه

استخدامی وزارت نیرو

26/07/1397

20

50

صبح جمعه

تصدی منصب قضا

27/07/1397

10

3

 

    ستاد برگزاري آزمون




مراحل ثبت نام ورودی های محترم مقاطع کاردانی و کارشناسی 1397
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1397

زمان ثبت نام با تاخیر روز سه شنبه مورخ 1396/07/27 از ساعت 08:00 الی 13:00 می باشد.

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1397

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، پذيرش اينترنتي از روز پنجشنبه مورخ 22/6/1397  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه توسط سامانه آموزش به هنگام ثبت نام اینترنتی تعیین و توسط سامانه اعلام خواهد شد. محل ثبت نام حضوری  کتابخانه مرکزی دانشگاه خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده توسط سیستم ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

آدرس کتابخانه مرکزی : دانشگاه زنجان - بلوار دانش، میدان شهدای دانشگاه ، خیابان دانشجو ، خیابان اشراق ، خیابان فرهنگ ، کتابخانه مرکزی . نقشه محل ثبت نام را از اینجا دانلود کنید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K971    ( مانند: 97105412 K  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K972 ( مانند: 97205412 K )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

*      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

*      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

*     فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

*      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

*      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

*      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

*      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

*      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

*      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

*      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

* توجه : تکمیل فرم " اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان"  برای کلیه پذیرفته شدگان پسربه جز کسانی که کارت پایان خدمت و معافیت دائم دارند الزامی می باشد لازم به ذکر می باشد پذیرفته شدگان این فرم را می بایست از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت نموده و درموقع ثبت نام به واحد نظام وظیفه جهت صدور معافیت تحصیلی جدید ارائه دهند.

نمونه فرم نظام وظیفه را از اینجا دریافت نمایید.

دریافت فایلهای مربوط به دانشجویان ایثارگر را از اینجا دریافت کنید.

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2- آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید

3- برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا  را کلیک کنید

 4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا  را کلیک کنید




قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 98-97

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1397

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز پنج شنبه 15-6-97 تا دوشنبه  19-6-97  می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 24-06-1397 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاسها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U971

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه 

4-  فايل اسكن شده از كارت ملي

5-  فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي یا 

1-1-پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی ( لیسانس ) با محتوای فرم شماره 2 را بارگذاری نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید می باشد.

6-  مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

  مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-     تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-     تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-     بارگذاری Upload  فايل‌هاي اسكن شده

4-     ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-     واريز مبلغ ده میلیون ريال معادل یک میلیون تومان به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-     انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

7-     مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده در ساعات اداری از 8 تا 15.30 استفاده گردد.

ردیف

نام همکار

شماره تماس

دانشکده علوم

1

سرکار خانم بهرام لوئیان

 

33054092-024

2

سرکار خانم پرویزی

 

33052536-024

3

سرکار خانم  غیورنمین

 

33052536-024

4

سرکار خانم موسوی

 

33054077-024

دانشکده علوم انسانی

5

سرکار خانم باقری

گروه روانشناسی

33054181-024

6

سرکار خانم حق گوئی

گروه زبان خارجه و جغرافیا

33054104-0241

7

سرکار خانم بیات

گروه مدیریت

33054195-024

8

سرکارخانم عبدی

گروه فلسفه و تاریخ

33054099-024

9

سرکار خانم جعفری

گروه علوم ورزشی

33054105-024

10

جناب آقای صدیقیان

گروه زبان و ادبیات فارسی

33054106-024

دانشکده کشاورزی

11

سرکار خانم خالقی

 

33054533-024

دانشکده مهندسی

12

جناب آقای بیات

 

33052511-024

 

لازم به توضیح است کارشناسان فقط در روزهای شنبه 17-06-1397 و یکشنبه  18-6-1397 و دوشنبه 19-6-1397  آماده پاسخگوئی می باشند.

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت  و مشاوره)

 1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید

  4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا را کلیک کنید




قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 1397
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 1397

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری 98-97

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز چهارشنبه  07-06-1397  تا روز دوشنبه 12-06-1397 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام  فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی سپس از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 24-6-97  بر اساس برنامه ارائه شده در کلاس ها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U971

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-        فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-        فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-        فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-        فايل اسكن شده از كارت ملي

5-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-        فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي ارشد

7-        مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم های تعهد به منزله تایید می باشد)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :  

1-       تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-       تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه «اعمال تغييرات»

3-       بارگذاری (Upload) فايل‌هاي اسكن شده

4-       ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-       انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

6-       مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

*شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده در ساعات اداری از 8 تا 15.30 استفاده گردد.

1-       دانشکده علوم 33054092-24 , 33054077-24 , 33052536-024 

2-  دانشکده علوم انسانی سرکار خانم سمیرا حق گوئی 4104 3305-024  گروه جغرافیا  و سرکار خانم زهرا دوستی گروه فلسفه 4103 3305-024                   33054104-

3-       دانشکده کشاورزی سرکار خانم خالقی                              33054533-024

4-       دانشکده مهندسی جناب آقای روح الله بیات                      33052511-024

لازم به توضیح است کارشناسان فقط در روزهای شنبه 10-06-1397 و یکشنبه 11-6-1397 و دوشنبه 12-6-1397  آماده پاسخگوئی می باشند. 

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

 1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایتhttp://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند.برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه رزرو و فایل راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایتfood.znu.ac.ir  مراجعه فرمائید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا  را کلیک کنید

 

 4- جهت تکمیل کارنامه سلامت جسمhttps://portal.saorg.ir/physicalhealth و استفاده از امکانات مرکز بهداشت و درمان  دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

5- جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان به لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در لینک و تکمیل فرم مربوطه از خروجی اطلاعات سلامت روان خود پرینت گرفته و تا اواسط آبان ماه برگه خروجی چاپ شده خود را به مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشجویی دانشگاه ارائه نمایید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و فایل راهنما اینجا  را کلیک کنید




اعلام زمان مصاحبه از دانشجویان استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 98-97
اعلام زمان مصاحبه از دانشجویان استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 98-97

اعلام زمان مصاحبه استعدادهاي درخشان

اعلام زمان مصاحبه از دانشجويان استعدادهاي درخشان در سال تحصيلي 98-97

عطف به فراخوان هاي مورخ 1/2/97 و 29/3/97 افراد ذيل جهت انجام مصاحبه به گروههاي آموزشي معرفي شدند.

خواهشمند است در زمان مقرر در محل مصاحبه (دفاتر گروههاي آموزشي مربوطه) حاضر شوند.

شماره پرونده داوطلب

گرايش انتخابي

نام خانوادگي

نام

نام پدر

توضیحات

3548

بيماري شناسي گياهي

مرادي

رقيه

حسين علي

شنبه مورخ 97/4/23 ساعت 10

103

علوم ومهندسي باغباني فيزيولوژي توليد و پس از برداشت گياهان باغباني

محمودي پلدشت

رقيه

عسگر

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 11

3535

ترويج و آموزش كشاورزي پايدار گرايش ترويج كشاورزي پايدار و منابع طبيعي

مهني رفتار

رضوان

خليل

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 10

211

ترويج و آموزش كشاورزي پايدار گرايش آموزش كشاورزي پايدار و محيط زيست

محمدي

وحيد

قربانعلي

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 10

244

علوم دامي _ ژنتيك و اصلاح دام و طيور

نورمحمدي

سهيلا

قوام

یکشنبه مورخ 97/4/24 ساعت 14

189

مديريت منابع خاك _ منابع خاك و ارزيابي اراضي

احمدي

اميد

خداوردي

سه شنبه مورخ 97/4/26 ساعت 10/30

111

شيمي فيزيك

بيگدلو

محمد

غلامعباس

یکشنبه مورخ 97/4/24 ساعت 9

163

شيمي فيزيك

موسويان

پريسا السادات

سيد قوام

یکشنبه مورخ 97/4/24 ساعت 9

204

رياضي كاربردي_گرايش آناليزعددي

آقاجان

بهنام

اسفنديار

شنبه مورخ 97/4/23 ساعت 11

3532

علوم وفناوري نانوفيزيك نانوساختارها

نوري

فرزانه

حسين

شنبه مورخ 97/4/23 ساعت 13

259

فلسفه و كلام اسلامي

لازمي

فريده

محرم

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 9

202

جغرافياوبرنامه ريزي شهري

طهماسبي مقدم

حسين

سيف اله

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 9

253

جغرافياوبرنامه ريزي شهري

شاهرخي فر

زينب

مومنعلي

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 9

276

جغرافياوبرنامه ريزي شهري

هريسچيان

مهدي

ايوب

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 9

233

جغرافياوبرنامه ريزي روستايي

عباسي

فريبا

نجفعلي

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 9

137

مهندسي برق گرايش قدرت

حشمتي

مينا

محرم

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 12.30

219

مهندسي برق گرايش قدرت

محمدي

وحيد

تراب

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 12.30

3554

مهندسي برق گرايش قدرت

ابدالي

علي

حسين

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 12.30

175

مهندسي برق گرايش الكترونيك

كاتبي

مصطفي

محمد

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 12.30

210

مهندسي برق گرايش الكترونيك

شيخي

امين

رحيم

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 12.30

207

مهندسي مكانيك گرايش طراحي كاربردي

قاسمي

پرويز

صفي الله

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 13

240

مهندسي مكانيك گرايش طراحي كاربردي

فرتاش

اميرحسين

علي

دوشنبه مورخ 97/4/25 ساعت 13

 
لازم به ذكر است مرجع اعلام نتايج" دفتر استعدادهاي درخشان" پس از انطباق نمرات اكتسابي با قوانين وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري بوده و منابع ديگر مورد پذيرش اين دفتر نمي باشد.