خانه :: اساتید :: اخبار

اخبارمعاونت آموزشی


درخواست همكاري در آزمون (ويژه همكاران)
آزمون پذيرش متقاضيان پروانه كارآموزي وكالت كانونهاي وكلاي دادگستري و آزمون استخدامی كاركنان اداري قوه قضاييه

بسمه تعالي

قابل توجه همكاران محترم : (ویژه همکاران دانشگاه)

با توجه به برگزاري آزمون پذيرش متقاضيان پروانه كارآموزي وكالت كانونهاي وكلاي دادگستري ايران سوم آذر ماه سال 1396 و آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه دهم آذر ماه سال 1396 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا تاريخ 24/08/1396 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد.(اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند)

شماره تماس: 2723

توجه:  همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند . در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

03/09/1396

22

36

صبح جمعه

10/09/1396

42

58

 

 

 

   

 

 

ستاد برگزاري آزمون

 




قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد(تكميل ظرفيت
قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد(تكميل ظرفيت)

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1396 (تکمیل ظرفیت)

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز یکشنبه 14-08-1396 تا روز چهار شنبه 17-08-1396 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + A961

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-  فايل اسكن شده از كارت ملي

5-  فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-  مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-     تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-     تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-     بارگذاری ((Upload فايل‌هاي اسكن شده

4-     ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-     واريز مبلغ هشت ميليون ريال به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-     انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

7-     مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجارا کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 

 


 




قابل توجه پذيرفته شدگان(آقا)مقطع كارشناسي ارشد و دكتري
قابل توجه پذيرفته شدگان(آقا)مقطع كارشناسي ارشد و دكتري سال تحصيلي 97-96

به اطلاع دانشجویان پذیرفته (آقا) سال1396 مقاطع ارشد و دکتری می ر ساند: 

جهت  صدور برگه معافیت تحصیلی طبق جدول زمان بندی ذیل به واحد نظام وظیفه واقع در ساختمان مرکزی طبقه همکف مراجعه نمائید.

ü      دانشکده مهندسی روز شنبه 15/7/96 و یکشنبه 16/7/96 از ساعت 9 

ü      دانشکده علوم روزدوشنبه 17/7/96 و سه شنبه18/7/96 از ساعت 9

ü      دانشکده علوم انسانی روز شنبه 22/7/96 از ساعت 9

ü      دانشکده کشاورزی روز یکشنبه 23/7/96 از ساعت 9

مدارک لازم جهت صدور معافیت تحصیلی : اصل برگه ابطال معافیت تحصیلی دوره قبل (دانشجویانی که این برگه را ندارند لازم است هرچه سریعتر با دانشگاه محل تحصیل قبل خود تسویه نموده و این برگه را دریافت کنند)

 




درخواست همكاري در آزمون (ويژه همكاران)
درخواست همكاري در آزمون نظام مهندسي 20 و 21 شهريور(ويژه همكاران)

قابل توجه همكاران محترم

 با توجه به برگزاري آزمون نظام مهندسی زنجان در مهر ماه  سال 1396 ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل از ساعت 9 الی 12  مورخ 12/07/1396 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد. اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن 2723

تذکر:

1-    لازم به ذکر است از همکاران لیسانس و بالاتر در امر مراقبت انتخاب خواهد شد.

2-  همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند .

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح پنجشنبه

20/07/1396

6

30

عصر پنجشنبه

20/07/1396

4

30

صبح جمعه

21/07/1396

5

20

 

 

 

   

 

ستاد برگزاري آزمون




قابل توجه پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان
قابل توجه پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

 

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 1396 (استعدادهای درخشان)

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز یکشنبه 02-07-1396 تا روز چهارشنبه 05-07-1396 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع شوید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

 نام عبور: شماره داوطلبي + U961

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-  فايل اسكن شده از كارت ملي

5-  فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-  مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

8- دریافت فرم صلاحیت عمومی و فرم تعهد و بارگذاری در سامانه آموزشی (الزامی می باشد)

 

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-     تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-     تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-     بارگذاری ((Upload فايل‌هاي اسكن شده

4-     ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-     انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

7-     مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجارا کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 

 


 

 




قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي 1396
قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي سال تحصيلي 97-1396

 

زمان ثبت نام با تاخیر روز شنبه مورخ 1396/07/01 از ساعت 10:00الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 می باشد.

 

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کاردانی و کارشناسی 1396

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، پذيرش اينترنتي از روز شنبه مورخ 25/6/1396  ساعت 17:00 شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه توسط سامانه آموزش به هنگام ثبت نام اینترنتی تعیین و توسط سامانه اعلام خواهد شد. محل ثبت نام حضوری  کتابخانه مرکزی دانشگاه خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده توسط سیستم ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

آدرس سایت : http://golestan.znu.ac.ir

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

-  نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +K961    ( مانند: 96105412 K  )

-  نام عبور ورودیهای بهمن: شماره داوطلب + K962 ( مانند: 96205412 K )

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

ü      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

ü      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

ü      فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

ü      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

ü      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

ü      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

ü      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

ü      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

ü      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

در صورت بروز مشکل با شماره تلفنهای ذیل تماس حاصل فرمائید.

02433052695-02433052596-02433052728-02433052376-02433052605

 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 مدارک مورد نیاز ستاد شاهد و ایثارگران (در صورت شامل بودن در زمان مراجعه حضوری به همراه داشته باشید.)

مدارک مورد نیاز دفتر نهاد رهبری (در زمان مراجعه حضوری به همراه داشته باشید.)

 

 

 


 


 




دستورالعمل اجرايي تسهيلات فرزندان اعضاي هيات علمي
دستورالعمل اجرايي تسهيلات فرزندان اعضاي هيات علمي دانشگاهها

دستورالعمل اجرايي تسهيلات فرزندان اعضاي هيات علمي دانشگاهها را از اینجا دریافت نمائید.( فایل قابل ویرایش را دانلود نمائید)




درخواست همكاري در آزمون (ويژه كاركنان)
درخواست همكاري در آزمون استخدامي شركت رجا (ويژه كاركنان)

بسمه تعالي

قابل توجه همكاران محترم (ویژه کارکنان)

با توجه به برگزاري آزمون استخدامی شرکت رجا در  سال 1396  در شهریور ماه سالجاري ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل در روز یکشنبه مورخ 19/06/1396 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد.

 

 

(اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند)

شماره تماس: 2723

 

لازم به ذکر است همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند . در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

24/06/1396

0

50

 

 

 

   

 

ستاد برگزاري آزمون

 




قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد
قابل توجه پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد سال تحصيلي 97-1396

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی ارشد 1396

ضمن تبريك و خيرمقدم به شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی از روز یکشنبه 12-06-1396 تا روز شنبه 18-06-1396 می باشد. لازم به توضیح است که ثبت نام فقط به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. لذا کلیه موارد خواسته شده با دقت ملاحظه و تکمیل گردد ، بدیهی است پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه در صورت مشاهده مغایرت ثبت نام قطعی نخواهد شد و عواقب آن بر عهده دانشجو می باشد. در صورت عدم مغایرت ، ثبت نام نهایی می گردد.از طریق گزارش های 77 یا 88 می توانید از انتخاب واحد خود مطلع و از روز شنبه مورخ 25-06-1396 بر اساس برنامه ارائه شده در کلاسها حضور به هم رسانید.

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)استفاده فرمائید.

( جهت انجام پذیرش اینترنتی فایل راهنما را از اینجا دریافت نمایید.)

- آدرس سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + U961

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل، تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز بارگذاری (Upload) گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1-  فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد (ویژه آقایان)

2-  فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3-  فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4-  فايل اسكن شده از كارت ملي

5-  فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

6-  مشاهده فرم های تعهد مختص هر دانشجو (مشاهده فرم تعهد و تایید آن توسط دانشجو)

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 

 مراحل انجام ثبت‌نام در سامانه آموزشی دانشگاه زنجان :

1-     تعيين وضعيت نظام وظيفه (ویژه آقایان)

2-     تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3-     بارگذاری ((Upload فايل‌هاي اسكن شده

4-     ثبت اطلاعات تحصیلی قبلی دانشجو

5-     واريز مبلغ هشت ميليون ريال به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online از طریق سامانه آموزشی

6-     انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (عدم انتخاب این گزینه به منزله عدم ثبت نام می باشد)

7-     مشاهده گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده در پردیس سهروردی دانشگاه زنجان:

لطفا پس از ثبت نام و در زمان شروع کلاس ها به خانم یوسفی (دانشکده مهندسی ) مراجعه فرمایید.

شماره های تماس جهت پاسخگوئی به شرح ذیل می باشد. لطفا جهت راهنمایی فقط از شماره های اعلام شده استفاده گردد)

1-     دانشکده علوم                                   33054092-024

2-    دانشکده علوم انسانی                     33054104-024

3-    دانشکده کشاورزی                          33052818-024

4-    دانشکده مهندسی                         33052511-024

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجارا کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 

 


 




فراخوان تكميلي - پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان-دكتري
فراخوان تكميلي - پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری

(فراخوان تكميلي)

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر»  کارشناسی ارشد به شماره 77948/ 21 مورخ 5/5/93 و  اصلاحيه هاي شماره 96474/21 مورخ 24/5/94 و 140036/2 مورخ 4/7/1395 و همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع تحصيلات تكميلي دوره­ دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضواط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك جهت شركت در فراخوان دکتری (Ph.D)

1- فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.

5- اصل فیش واریزی به مبلغ 1000000 ریال (يكصد هزار تومان) به حساب شماره 2178622501004 درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان نزد بانک ملی (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد بوده و صرفا اصل فیش ملاک بررسی مدارک خواهد بود)

د) نكات قابل توجه

1. هيچ كدام از مدارک و مستندات پس از بررسی قابل استرداد نیستند.

2. دانشگاه در بررسي مدارك دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي داوطلب را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاهها آنها اعمال خواهد كرد

3. ضریب همترازی معدل بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی اعمال خواهد شد.

 

داوطلبان حایز شرایط  پس از مطالعه دقيق به  آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، مي توانند فرم­های مربوطه را پس از تكميل  در سر برگ دانشگاه مبدا و تايپ شده  از تاريخ 7/6/1396 تا پايان وقت اداري مورخ 11/6/1396 صرفا با پست پیشتاز به آدرس "زنجان، بلوار دانشگاه، دانشگاه زنجان   کدپستی: 38791-45371  دفتر استعدادهاي درخشان" ارسال نمايند. بدیهی است، به درخواست­های دریافت شده پس از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد

مدارک مربوط به  دکتری را از اینجا دریافت نمائید.

 




درخواست همكار در آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي
درخواست همكار در آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي (زمان برگزاري - سوم شهريور)

بسمه تعالي

قابل توجه همكاران محترم :

با توجه به برگزاري آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال 1396 در شهریور ماه سالجاري ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل فقط روز دوشنبه مورخ  23/05/1396 از ساعت 8 الی 12 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد.(اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند)

شماره تماس: 2723

لازم به ذکر است همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند . در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

03/06/1396

59

100

عصر جمعه

03/06/1396

48

59

 

 

 

   

 

 

ستاد برگزاري آزمون

 




درخواست همكاري در آزمون (ويژه كاركنان)
درخواست همكاري در آزمون كارداني فني و كارشناسي ناپيوسته سال 96 (13 مرداد 96)

بسمه تعالي

قابل توجه همكاران محترم (ویژه کارکنان)

با توجه به برگزاري آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و مؤسسات غيرانتفاعي سال 1396  و آزمون كارشناسي ناپیوسته سال 1396 در مرداد ماه سالجاري ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا تاريخ 04/05/1396 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد.

 

(اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند)

شماره تماس: 2723

 

لازم به ذکر است همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند . در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح جمعه

13/05/1396

24

35

عصر جمعه

13/05/1396

17

29

 

 

 

   

 

 

 

ستاد برگزاري آزمون

 




اعلام زمان مصاحبه استعدادهاي درخشان
اعلام زمان مصاحبه از دانشجويان استعدادهاي درخشان در سال تحصيلي 97-96

عطف به فراخوان هاي مورخ 2/2/96 و 27/3/96 افراد ذيل جهت انجام مصاحبه به گروههاي آموزشي معرفي شدند خواهشمند است در زمان مقرر در محل مصاحبه (دفاتر گروههاي آموزشي مربوطه) حاضر شوند.

لازم به ذكر است مرجع اعلام نتايج" دفتر استعدادهاي درخشان" پس از انطباق نمرات اكتسابي با قوانين وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري بوده و منابع ديگر مورد پذيرش اين دفتر نمي باشد.

نام و نام خانوادگي

رشته

زمان مصاحبه

ساعت

رضوان نجفي

فلسفه و كلام اسلامي

96/4/18

9

شبنم صفري

فلسفه و كلام اسلامي

96/4/18

9

سجاد رحمتي

فلسفه و كلام اسلامي

96/4/18

9

وحيد پاسبان

جغرافيا و برنامه ريزي شهري

96/4/13

9

كيومرث نعيمي

جغرافيا و برنامه ريزي شهري

96/4/13

9

مينا جعفري گلجه

جغرافيا و برنامه ريزي شهري

96/4/13

9

مينا شيرمحمدي

جغرافيا و برنامه ريزي شهري

96/4/13

9

نسرين آتش افروز

جغرافيا و برنامه ريزي روستايي

96/4/13

9

راضيه نوري

جغرافيا و برنامه ريزي روستايي

96/4/13

9

هاجر خدابنده لو

جغرافيا و برنامه ريزي روستايي

96/4/13

9

ليلا اسلامي

جغرافيا و برنامه ريزي روستايي

96/4/13

9

محمد محمدي

آب و هوا شناسي

96/4/13

9

ثريا هادي

آب و هوا شناسي

96/4/13

9

علي قاسمي خادمي

عمران-سازه

96/4/12

9

حامد حاجي كريميان

عمران-سازه

96/4/12

9

مسعود ملايي

عمران-سازه

96/4/12

9

اشكان تيموري

برق-قدرت

96/4/12

9

سيدعلي چاوشي

برق-قدرت

96/4/12

9

حامد صادقي

برق- الكترونيك

96/4/12

9

رضا دايي كوزه كناني

برق- الكترونيك

96/4/12

9

جواد بيات

مكانيك

96/4/12

9

رامين راهرو زرگر

كامپيوتر-هوش مصنوعي

96/4/14

9

فاطمه كريمي اعتماد

ترويج و آموزش كشاورزي

96/4/13

9

زهره طاهري

توسعه كشاورزي

96/4/18

9

الهام احمدي فرد

توسعه كشاورزي

96/4/18

9

ليلا كرمزاده

بيوتكنولوژي

96/4/14

9

سعيده ابراهيمي

بيماري شناسي گياهي

96/4/17

9

فهيمه صالحي

فيزيولوژي توليد پس از برداشت ، فيزيولوژ اصلاح و بيوتكنولوژي

96/4/1314و

9

فهيمه نصر

فيزيولوژي توليد پس از برداشت

96/4/13

9

ليلا بابايي

شيمي كاربردي

96/4/13

9

حسين كدخدايان

شيمي كاربردي

96/4/13

9

منيره رضايي

شيمي آلي

96/4/13

9

 




درخواست همكاري در آزمون سراسري 1396
درخواست همكاري در آزمون سراسري 1396 - زمان برگزاري 15 و 16 تيرماه سال جاري

بسمه تعالي

قابل توجه همكاران محترم :

با توجه به برگزاري آزمون سراسری سال 1396 در تیرماه سالجاري ، بدينوسيله از كليه همكاراني كه مايل به همكاري مي باشند، جهت ثبت نام به شرح جدول ذيل تا تاريخ 04/04/1396 دعوت بعمل می آید. لازم به توضیح است در زمان اعلام همکاری ارائه کد ملی ، شماره حساب و شماره همراه الزامی می باشد.(اولویت با همکارانی می باشد که سریعتر تماس حاصل فرمایند)

شماره تماس: 2723

لازم به ذکر است همکارانی که از بستگان درجه یک آنها در آزمون شرکت داشته باشند نمی توانند در آن جلسه آزمون همکاری داشته باشند . در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد خواهد شد.

 

ايام هفته

تاريخ

تعداد خواهران جهت همکاري

تعداد برادران جهت همکاري

صبح پنجشنبه

15/04/1396

51

60

عصر پنجشنبه

15/04/1396

8

5

صبح جمعه

16/04/1396

131

90

عصر جمعه

16/04/1396

29

18

 

 

 

   

 

 

 

 

 

ستاد برگزاري آزمون

 




پذيرش بدون آزمون (استعدادهاي درخشان - فراخوان تكميلي)
پذيرش بدون آزمون (استعدادهاي درخشان - فراخوان تكميلي)

(فراخوان تكميلي)

دانشگاه زنجان طبق آيين نامه «ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر»  کارشناسی ارشد به شماره 77948/ 21 مورخ 5/5/93 و  اصلاحيه هاي شماره 96474/21 مورخ 24/5/94 و 140036/2 مورخ 4/7/1395 و همچنين آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي دکتری به  شماره 237200/21 مورخ 16/12/93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقاطع مذكور مي نمايد .

پذيرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع تحصيلات تكميلي دوره­هاي كارشناسي ارشد و دکتری مطابق لیست هاي رشته­های پیوست صورت مي گيرد. شرايط و ضواط شركت در اين فراخوان به شرح زير مي باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرايط اختصاصي داوطلبان پذيرش بدون آزمون (مطابق آیین­نامه­ها­ی پیوست)

ج) ارسال مدارك لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارك جهت شركت در فراخوان کارشناسی ارشد:

1- اصل گواهي (ده درصد برتر در شش نيمسال) تاييد شده توسط دانشگاه محل تحصیل كارشناسي (فرم شماره 1 براي دانشجويان دانشگاه زنجان و فرم شماره 2 براي دانشجويان ساير دانشگاهها)

2- کپی شناسنامه و کارت ملی

3- اصل فیش واریزی به مبلغ 400000 ریال (چهل هزار تومان) به حساب شماره 2178622501004 درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان نزد بانک ملی (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد بوده و صرفا اصل فیش ملاک بررسی مدارک خواهد بود)

مدارك جهت شركت در فراخوان دکتری (Ph.D)

1- فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي ارشد (فرم شماره 1)

2- فرم اعلام وضعيت مقطع كارشناسي (فرم شماره 2)

3- مشخصات مستندات پژوهشی (فرم شماره 3)

4- صفحه­ی اول پایان نامه، مستندات پژوهشی (شامل چاپ یا پذیرش مقاله­ها، و سایر مستندات مطابق جدول مستندات پژوهشی آیین­نامه­ی شماره 237200/21 مورخ 16/12/93). نكته کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1 جدول امتیازات پژوهشی الزامی است.

5- اصل فیش واریزی به مبلغ 1000000 ریال (يكصد هزار تومان) به حساب شماره 2178622501004 درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان نزد بانک ملی (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غير قابل استرداد بوده و صرفا اصل فیش ملاک بررسی مدارک خواهد بود)

د) نكات قابل توجه

1. هيچ كدام از مدارک و مستندات پس از بررسی قابل استرداد نیستند.

2. دانشگاه در بررسي مدارك دانشگاه محل تحصيل مقاطع قبلي داوطلب را مد نظر قرار داده و ضريب همترازي دانشگاهها آنها اعمال خواهد كرد

3. دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته طبق آيين نامه مجاز به شركت در اين فراخوان نيستند.

4. ضریب همترازی معدل بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی اعمال خواهد شد.

5. دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاهها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاهها خواهند بود

داوطلبان حایز شرایط  پس از مطالعه دقيق به  آیین نامه های  ياد شده كه متن كامل به پیوست آورده شده است، مي توانند فرم­های مربوطه را پس از تكميل  در سر برگ دانشگاه مبدا و تايپ شده  از تاريخ 27/03/1396 تا پايان وقت اداري مورخ 02/04/1396  صرفا با پست پیشتاز به آدرس "زنجان، بلوار دانشگاه، دانشگاه زنجان   کدپستی: 38791-45371  دفتر استعدادهاي درخشان" ارسال نمايند. بدیهی است، به درخواست­های ارسال شده پس از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

توجه : زمان مصاحبه داوطلبان مقطع دكتري متعاقبا اعلام خواهد شد

آدرس كانال اطلاع رساني در تلگرام : estedadzanjan@

مدارک مربوط به کارشناسی ارشد را از اینجا دریافت نمائید.


مدارک مربوط به  دکتری را از اینجا دریافت نمائید.