خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم تکمیل ظرفیت کارشناس ارشد
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1394



قابل توجه پذیرفته شدگان محترم تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1394

ضمن تبريك و خيرمقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع می رساند زمان پذیرش اینترنتی روز سه شنبه
 28-07-1394 تا روز شنبه 02-08-1394 می باشد و لازم به توضیح است که ثبت نام اینترنتی الزامی است و زمان آن غیر قابل تمدید می باشد. تاريخ مراجعه حضوري و تحويل مدارك شما به دانشگاه از روز یکشنبه مورخ 03-08-1394 تا روز سه شنبه مورخ 05-08-1394 توسط می باشد.

- آدرس سامانه آموزش : http://golestan.znu.ac.ir

- نام عبور : شماره داوطلبي + A941

- كلمه عبور : كد ملي (توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره‌شناسنامه و درصورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه : منوي كاربري-آموزش- دانشجو- پذيرش غيرحضوري دانشجويان- پذيرش غيرحضوري دانشجويان جديدالورود

پس از ورود به سيستم فرم‌هاي مربوطه بايد با دقت كامل تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز Up load گردد.

لازم است برخي از فرم‌ها و تعهدنامه‌ها حسب مورد توسط دانشجو چاپ گرديده، تكميل و امضا شده و به هنگام مراجعه حضوري به مسئول مربوطه تحويل گردد.

مدارك لازم قبل از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

1- فايل اسكن شده از مدرك نظام وظيفه حسب مورد

2- فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه

3- فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات

4- فايل اسكن شده از روي كارت ملي

5- فايل اسكن شده از پشت كارت ملي

6- فايل اسكن شده از مدرك كارشناسي

7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفاً جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند)

توضيح : (حداكثر ظرفيت فايل‌هاي اسكن شده مي‌بايست 256kb با فرمت jpg يا gif باشد)

 

مراحل انجام ثبت‌نام در سايت :

1- تعيين وضعيت نظام وظيفه

2- تكميل فرم‌هاي مربوطه و تأييد آن‌ها با زدن دكمه "اعمال تغييرات"

3- Up load فايل‌هاي اسكن شده

4- چاپ فرم‌هاي اخذ تعهد و تحويل فرم‌هاي امضا شده به هنگام مراجعه حضوري

5- چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري

6- چاپ جدول مشخصات دانشجو و چاپ و تحويل آن به هنگام مراجعه حضوري

7- واريز مبلغ شش ميليون ريال به صورت علي‌الحساب براي دانشجويان نوبت دوم به صورت online

مدارك مورد نياز جهت ثبت‌نام حضوري :

1- يك عدد پوشه (روي پوشه با خط خوانا و درشت نام و نام خانوادگي، رشته پذيرفته شده، دوره قيد گردد.)

2- اصل مدرك نظام وظيفه (برادران)

3- عكس 6 قطعه پشت نويسي شده

4- اصل شناسنامه و اصل كارت ملي

5- ارائه اصل مدرك دوره كارشناسي

تبصره:  آن دسته از پذيرفته شدگان سال آخر دوره كارشناسي كه داراي مدرك كارشناسي نمي‌باشند مي‌بايست فرم شماره 14 را تكميل و به تأييد دانشگاه محل تحصيل دوره كارشناسي برسانند و در روز ثبت‌نام به مسئول ثبت‌نام ارائه نمايند.

6- تكميل فرم‌هاي قرار داده شده در سايت و ارائه آن‌ها در روز ثبت‌نام به مسئول ثبت‌نام

7- حکم مرخصی و یا اصل موافقت محل كار براي ادامه تحصيل (ويژه كارمندان)

8- ارائه تعهدنامه شماره 15: توسط آن دسته از پذيرفته شدگان سال آخر دور كارشناسي كه تا تاريخ 31/6/94 فارغ‌التحصيل خواهند شد و قادر به ارائه گواهي دوره كارشناسي به هنگام ثبت‌نام نمي‌باشند.

9- ارائه تعهدنامه شماره 16: توسط آن دسته از پذيرفته شدگاني كه در دوره روزانه قبول شده‌اند.

10- تكميل فرم درخواست ريزنمرات و تائيديه تحصيلي توسط تمام پذيرفته شدگان و ارائه دو برگ از آن به همراه یک کپی از مدرک کارشناسی و در صورت نداشتن مدرک کارشناسی ارائه یک کپی از فرم شماره 14 در روز ثبت نام به مسئول ثبت نام.

11- چاپ 2 برگ از فرم برگه درخواست معافیت تحصیلی و تکمیل آن توسط آن دسته از پذیرفته شدگان که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نبوده و می خواهند از معافیت تحصلی استفاده نمایند و ارائه آن در زوز ثبت نام به مسئول مربوطه.

12- واريز مبلغ دویست هزار ريال (بیست هزار تومان) از بابت تغذيه به شماره حساب 2178622501004 بانك ملي شعبه مركزي قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي در وجه دانشگاه و ارائه اصل فيش مربوطه در روز ثبت‌نام به واحد مربوطه (مشخصات كامل در پشت فيش درج شود.)

13- دانشجويان دختر تحت پوشش بهزيستي- كميته امداد- سهميه شاهد جهت دريافت خوابگاه داخلي (ملكي) با در دست داشتن اصل مدرك كه به امضاء و مهر سازمان مربوطه رسيده باشد روز ثبت‌نام به مسئول مربوطه تحويل نمايند.

 

دریافت فرم های مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر

اطلاعیه و فرمهای مربوط به اداره رفاه دانشجویی (وام و تعهد نامه و تربیت بدنی)


ارسال شده در مورخه: 28-7-1394

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402