خانه  :: اساتید  :: اخبار

دوره آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی پایتون
دانشگاه زنجان برگزار می کند: دوره آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی پایتون



دوره آموزش برنامه‌نویسی مقدماتی پایتون


با توجه به محبوبیت زبان برنامه‌نویسی پایتون و امکانات آن در زمینه‌های تحلیل داده‌ها و هوش مصنوعی یادگیری این زبان برنامه‌نویسی به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها برای دانشجویان تبدیل‌شده است. با توجه به این نیاز مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی دانشگاه زنجان در نظر دارد یک دوره مقدماتی برای آموزش این زبان برنامه‌نویسی به شکل آنلاین برگزار نماید.

شروع دوره در صورت به حدنصاب رسیدن متقاضیان هفته سوم آبان ماه بوده و دوره 12 جلسه یک ساعت نیمه در شش هفته متوالی در روزهای سه‌شنبه و جمعه ساعت شش بعدازظهر برگزار می‌شود و در صورت موفقیت در آزمون از دانشگاه مدرک معتبر برای متقاضیان صادر می‌گردد.


هزینه دوره چهارصد هزار تومان به ازای هر نفر بوده که برای دانشجویان دانشگاه زنجان هفتاد درصد، برای خانواده اعضای کارکنان دانشگاه و دانش‌آموختگان دانشگاه زنجان سی درصد و برای اعضای خانواده کارکنان دولت و بانک‌ها پانزده درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد. به‌منظور ثبت‌نام و پرداخت هزینه‌ها می‌توانید به ذی‌حسابی دانشکده فنی واقع در طبقه دوم ساختمان اداری دانشکده فنی (خانم نظری) مراجعه فرمایید.


ارسال شده در مورخه: 23-07-1401

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

کارگاه پرورش قارچ دکمه ای خوراکی (04-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی (01-02-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402