خانه  :: اساتید  :: اخبار

سال تحصیلی جدید، فصل رویش و شکوفایی دوباره بوستان آگاهی گرامی باد
آغاز سال تحصیلی جدید، فصل رویش و شکوفایی دوباره بوستان آگاهی و دانایی را به همه دانشگاهیان شادباش می‌گویم



 

خداوند منان را بی نهایت سپاسگزارم که پس از 2.5 سال(5 ترم) وقفه در روند عادی دانشگاه‌ها به جهت شیوع ویروس منحوس کرونا، شاهد بازگشائی مراکز علمی با حضور همه دانشجوها در سال تحصیلی 1402-1401 هستیم.

تقارن این مهم، با ایام پایانی ماه صفر المظفر و هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و به روان تابناک شهیدان، به‌خصوص اساتید و دانشجویان شهید درود می‌فرستم که یادآور عشق و ایثار و فداکاری هستند، همچنین تجدید عهد نسل جوان و نخبه کشور با کتاب، دانش، پژوهش، معنویت و انقلاب را تبریک می‌گویم.

مراکز علمی، یکی از مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است؛ این سرمایه ‌های ملی، متعلق به همه مردم است و همه باید در جهت اعتلای آن بکوشند که ضروری است همه ظرفیت‌ها و داشته ‌های کشور همسو و هماهنگ، در خدمت بهبود یادگیری و ارتقاء فرآیند کیفی سازی و مهارت‌افزایی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی میهن اسلامی قرار گیرند.

سال تحصیلی جدید فرصت دوباره ‌ای برای پیمودن گام‌های ارزشمند در مسیرهای تازه است. که با کوشش جمعی همه عوامل سهیم و مؤثر در آموزش عالی کشور، به‌خصوص اساتید ارجمند، همکاران دلسوز، دانشجویان عزیز و خانواده‌های گرامی محقق خواهد شد.

امید است با یاری خداوند متعال و همکاری همه‌ی دلسوزان و صاحب‌نظران، زمینه‌های دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش فراهم آید.

 تلاش می کنیم دانشگاه سبز ایران "دانشگاه زنجان" به‌عنوان مکانی مقدس برای ترویج علم، عقل، ایمان، ادب، اخلاق و دانایی؛ جایی که جوانان و آینده ‌سازان ایران عزیز با امید به آن وارد می‌شوند، بتواند نیاز‌های همه‌ جانبه یک دانشجو را برآورده کرده و او را برای رویارویی با مسائل کلان جامعه آماده نماید.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید، فصل رویش و شکوفایی دوباره بوستان آگاهی و دانایی را به همه دانشگاهیان مجددا شادباش می‌گویم و با آرزوی سلامتی و بهروزی برای یکایک عزیزان؛ به‌ویژه دانشجویان نو ورود، تأکید می‌کنم که جهت‌گیری فعالیت‌های ما باید در راستای شعار 1401 یعنی سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین باشد تا از رهگذر آن بتوانیم نقشی کارآمد در بالندگی و حل چالش‌های پیشِ روی توسعه کشور، برعهده بگیریم.

 

و ما توفیقنا الا بالله

جلال بازرگان

رئیس دانشگاه زنجان

;
ارسال شده در مورخه: 28-06-1401

آخرين اخبار با موضوع: دفتر ریاست و روابط عمومی

حضور دانشگاه زنجان در نشست همکاری علمی دانشگاههای ایران با حوزه بریکس

با حضور دانشگاه زنجان، اولین نشست همکاری علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس برگزار شد. (04-02-1403)

   

دیدار و گفتگو با فرمانده سپاه استان زنجان

حضور هیات رئیسه دانشگاه زنجان در سپاه پاسداران انصارالمهدی استان زنجان (27-01-1403)

   

پیام نوروزی ریاست دانشگاه

فرا رسیدن سال نو، که می‌تواند آغازی برای موفقیت، کامیابی و بهترین‌ها باشد، بر شما مبارک باد. (28-12-1402)

   

انتصاب مدیران اداری و برخی از گروه های آموزشی دانشگاه

طی احکامی از سوی ریاست دانشگاه انتصابات صورت گرفت. (26-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
دفتر ریاست و روابط عمومی

تسلیت درگذشت دانشجوی گرامی دانشگاه زنجان