خانه  :: اساتید  :: اخبار

آغاز فعالیت مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان
مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان فعالیت خود را آغاز نمود.



آغاز فعالیت مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان

به حول و قوه الهی، مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان فعالیت خود را آغاز نمود. فضای زیبا و دلنشین این مرکز  که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مجاورت بخش ستادی مرکز رشد ایجاد شده است، در مساحتی بالغ بر 660 مترمربع شامل فضای کارمشترک (Coworking Space)، اتاق‌های کار خصوصی، اتاق جلسه، اتاق مدیریت، اتاق کارشناس، فضای صرف غذا و نوشیدنی و کمدهای اختصاصی با بهترین کیفیت ساخت و تجهیزات می‌باشد.

هدف از ایجاد این مرکز، علاوه بر تأمین فضای کار در حوزه‌های خلاق یا دانش‌بنیان برای تیم‌ها و فریلنسرها، کمک به فرایند تیم‌سازی، حمایت و هدایت تیم‌ها و ارائه آموزش‌های متنوع مورد نیاز برای ایجاد و توسعه کسب‌و‌کارهای نوآورانه، فناورانه و دانش‌بنیان اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه و همچنین تسهیل تعامل ایشان با بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در جامعه است. تیم‌های پذیرش شده در این مرکز پس از مدتی کار بر روی ایده نوآورانه خویش و کسب آمادگی لازم، می‌توانند فعالیت خود را به صورت رسمی‌تر و در قالب واحد فناور (دوره پیش‌رشد) یا شرکت فناور (دوره رشد) در مرکز رشد دانشگاه توسعه دهند.

تیم‌های متشکل از اعضای هیأت علمی یا دانشجویان گرامی می‌توانند با تکمیل فرم پذیرش و ارسال آن (به آدرس ایمیل Innov@znu.ac.ir) در فرایند سریع جذب و پذیرش این مرکز قرار گیرند.

برای دریافت فرم پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک اینجا را کلیک نمایید.

برای مشاهده تصاویر مرکز نوآوری و فضای کارمشترک اینجا را کلیک نمایید.


ارسال شده در مورخه: 14-12-1400

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان