خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه پذيرفته شدگان نيمه متمركز مقطع كارشناسي 1396
قابل توجه پذيرفته شدگان نيمه متمركز مقطع كارشناسي 1396



قابل توجه پذيرفته شدگان نيمه متمركز مقطع كارشناسي 1396

ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، زمان پذيرش اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 17/11/96  شروع خواهد شد. لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است. تاریخ مراجعه حضوری و تحویل مدارک شما به دانشگاه  روز چهارشنبه مورخ 18/11/1396  در محل دانشکده علوم اجتماعی (گروه تربیت بدنی) خواهد بود.(لطفاً با انجام ثبت نام اینترنتی و در زمان اعلام شده ، جهت تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه فرمایید.)

-  آدرس سامانه آموزش: http://golestan.znu.ac.ir  

-  نام عبور ورودیهای بهمن (نیمه متمرکز): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412)         

-  نام عبور ورودیهای بهمن (تکمیل ظرفیت): شماره داوطلب + U962 ( مانند: U96205412 )       

-  كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)  

بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.

مسير گزينه مربوطه:

منوي كاربري =آموزش=دانشجو=پذيرش غير حضوري دانشجويان=پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود

در صورت بروز مشکل به شماره تلفنهای 02433052695-02433052596-02433052376-02433052605 تماس حاصل فرمائید 

مدارك لازم قبل و بعد از مراجعه به سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:

ü      فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت

ü      فايل اسكن شده از صفحه اول شناسنامه (ارائه اصل شناسنامه در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه

ü      فايل اسكن شده از صفحه پشت و روي كارت ملي (در صورت نداشتن کارت ملی به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه و بعد از درخواست کارت ملی رسید آن را اسکن نمایید)

ü      فايل اسكن شده از گواهي پيش دانشگاهي يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از ريزنمرات پیش دانشگاهی يا ديپلم نظام قديم (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده مدرک کاردانی پیوسته فنی برای کسانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند

ü      فايل اسكن شده از ريز نمرات سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فایل اسکن شده از گواهی سه ساله متوسطه (ارائه اصل مدرک در زمان پذیرش حضوری اجباری می باشد)

ü      فايل اسكن شده از رسيد تائيديه پيش دانشگاهي

ü      مشاهده فرم‌هاي اخذ تعهد آموزشی (مشاهده فرم ها به منزله تائید می باشد)

ü      چاپ ساير فرم‌ها حسب مورد (بر حسب نحوه پذيرش دانشجو) و تحويل فرم‌هاي تكميل شده به هنگام مراجعه حضوري (فرم اطلاعات دانشجو  و وابستگان – مشخصات كامل دانشجو)

ü      واریز مبلغ 5.000.000 ریال (پنج میلیون ریال)به صورت علی الحساب برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ورودی مهر و بهمن بصورت online از طریق سامانه گلستان

ü      ارائه مدارك  نظام وظيفه ( 1- ارائه كارت پايان خدمت يا معافيت براي آندسته که دارای کارت میباشند. 2- تكميل   و ارائه فرم ترخيص مخصوص آقایانی که در حين خدمت هستند. 3-  ارائه برگه انصراف از تحصيل و مدارك مربوط به معافيت تحصيلي از دانشگاه قبلي براي آقایانی که  قبلا دانشجو بودند و انصراف داده اند و تحویل به مسئول نظام وظيفه بهنگام ثبت نام حضوری)

تذکر:

1-      لازم به ذکر است در صورت انصراف به هیچ عنوان مبلغ واریزی مسترد نمی گردد).

2-      حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا  gif و به صورت واضح باشد)

3-      لطفاً از مدارك دبيرستاني خود به تعداد كافي كپي تهيه و نزد خود نگهداري نمائيد.

توجه : آندسته از پذیرفته شدگانی که در نیمسال قبل دانشجوی یکی از دانشگاههای سراسری بودند ، لازم است با تصویر مدارک دبیرستانی اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند و در زمان ثبت نام حضوری نامه ای جهت ارسال پرونده از دانشگاه زنجان دریافت نمایند.

دانشجویان دانشگاههای آزاد ابتدا از دانشگاه محل تحصیل خود  انصراف داده و با اصل مدارک اقدام به ثبت نام نمایند. 

 

 


 

مدارک مورد نیاز حوزه معاونت دانشجویی (تسهیلات رفاهی، خوابگاه، تغذیه ، مرکز بهداشت)

ضمن تبريك و خيرمقدم و آرزوی موفقیت برای شما پذيرفته شده گرامي، موارد زیر را به اطلاع می رساند

1-      جهت بهره مندی از تسهیلات وام دانشجویی نسبت به ثبت نام  اطلاعات عمومی و آموزشی صندوق رفاه از طریق سایت http://bp.swf.ir اقدام نمائید . جهت دانلود فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

2-      آن دسته از دانشجویان غیر بومی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند جهت پیش ثبت نام به سایت http://dorm.znu.ac.ir مراجعه نمایند. جهت اخذ اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

3-      برای استفاده از تغذیه دانشجویی، یک هفته پس از ثبت نام آموزشی (ثبت نام اینترنتی ) به سایت http://food.znu.ac.ir مراجعه فرمائید (فایل راهنما)

4-      جهت استفاده از امکانات بهداری دانشگاه و آگاهی از نحوه خدمات رسانی اینجا را کلیک کنید.

 مدارک مورد نیاز ستاد شاهد و ایثارگران (در صورت شامل بودن در زمان مراجعه حضوری به همراه داشته باشید.)


ارسال شده در مورخه: 16-11-1396

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402