خانه  :: اساتید  :: اخبار

نحوه و مراحل ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری 95
اطلاعیه دانشگاه زنجان در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری 95



اطلاعیه دانشگاه زنجان در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395

 با توجه به آئین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D  ) ، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با آیین نامه ابلاغی شماره 19177/11 مورخ 7/3/94 صورت خواهد گرفت. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که توسط دانشگاه صورت می گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می رساند : 

 1- حدنصاب دانشگاه:

  داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت دارا بودن حدنصاب مطابق کارنامه کد رشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است می توانند از تاریخ 09/02/1395 با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی (www.znu.ac.ir ) نسبت به ارسال مدارک درخواستی به مدیران گروه برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند .

  بدیهی است منحصراً داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حدنصاب در آن کد رشته می باشند.

  شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

  2- برنامه زمانی ارزیابی تخصصی :

  کد رشته محل های مورد پذیرش دانشگاه زنجان و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط مرحله ارزیابی تخصصی را از اینجا دریافت نمائید.

 3- مدارک مورد نیاز :

- اصل شناسنامه و يا كارت ملي- اصل مدرك كارشناسي - اصل مدرك كارشناسي ارشد يا گواهي تأييد شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك، اسكن كليه مدارك به همراه فرم­هاي تايپ شده به آدرس پست الكترونيكي گروه مربوطه در زمان تعيين شده ارسال شود.

- اصل پايان نامه كارشناسي ارشد- مستندات كليه فعاليتهاي علمي و پژوهشي (شامل مقالات چاپ شده در مجلات، كنفرانسها- تأليف يا ترجمه كتاب ...) معدل ديپلم- ريزنمرات دوره هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد)- توصيه نامه علمي (ترجيحاً از استاد راهنما)- مستندات دريافت جوايز با تشويق نامه ها- فرم تكميل شده مشخصات فردي

- داوطلبان پذيرفته شده از سهميه رزمندگان بايد مدركي كه نشانه وضعيت استفاده از سهميه رزمندگان باشد را ارائه نمايند.

- داوطلبان پذيرفته شده از سهميه مربيان بايد علاوه بر مدارك فوق، حكم كارگزيني و معرفي نامه از معاون آموزشي دانشگاه محل خدمت را نيز به عهده داشته باشند.

- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395

- كارنامه قبولي در آزمونهاي زبان ملي و بين المللي (در صورت درج نمره)

- ارائه مدارك مشخص كننده وضعیت نظام وظيفه

- داوطلبان محترم بايستي مبلغ 900000ريال (نودهزار تومان) به حساب شماره 2178622501004 سيبا بانك ملي بنام درآمدهاي اختصاصي دانشگاه زنجان واريز و فیش مربوطه را تحویل کارگروه مصاحبه نمايند.

  4- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان :

 احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395

 دانشگاه زنجان برای داوطلبان دکتری آزمون کتبی برگزار نمی کند.

 5- محل برگزاری مصاحبه یا آزمون تخصصی :

 ارزیابی تخصصی مربوط به کلیه رشته ها در دانشگاه زنجان ( زنجان - بلوار دانشگاه زنجان ) می باشد برای اطلاع از محل دقیق برگزاری مصاحبه هر گروه به اطلاعیه مربوطه در سایت دانشگاه مراجعه شود .

 6- نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه :

 کلیه داوطلبان که حدنصاب دانشگاه زنجان را کسب کرده اند . لازم است کلیه مدارک ذکر شده در بند 3 را تا تاریخ ذکر شده در اطلاعیه مندرج در سایت دانشگاه به ایمیل مدیر گروه مربوطه که در سایت دانشگاه اطلاع رسانی شده است ارسال نمایند و در روز برگزاری ارزیابی تخصصی نیز اصل کلیه مدارک را باید همراه داشته باشند.

 تذکر مهم :

 *کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند ، توجه داشته باشند که پذیرش آن ها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود . 

*ترتيب مصاحبه داوطلبان بر اساس حضور و پذيرش در گروه مربوطه خواهد بود. پذيرش داوطلبان از ساعت 8 صبح است. برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن گروه مربوطه تماس حاصل فرمایید.

  

دانلود فرم مرحله دوم آزمون نيمه متمركز دوره دكتري (Ph.D)

 


ارسال شده در مورخه: 11-2-1395

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد (10-11-1402)

   

کارگاه آموزشی تلقیح مصنوعی به روش لاپاراسکوپی در گوسفند و بز

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان با همکاری گروه علوم دامی و شرکت آرژان ویرا برگزار می کند: (16-10-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402