خانه  :: اساتید  :: اخبار

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان برگزار شد
کارگاه "مشاوره پیش از ازدواج" ویژه مشاورین حوزه ازدواج استان زنجان



کارگاه های مشاوره پیش از ازدواج یک طرح کشوری است که توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با همکاری وزارت کشور در 15 استان پیشرو در امر ازدواج دانشجویی برگزار می گردد و در استان زنجان به عنوان یکی از این 15 استان، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان کارگاه " مشاوره پیش از ازدواج" ویژه مشاورین حوزه اردواج استان زنجان برگزار شد.

در این کارگاه که به دلیل وضعیت کرونایی شهر زنجان، در دو بخش مجازی و حضوری برنامه ریزی و اجرا شد، 62 تن از مشاورین فعال در حوزه ازدواج استان که از طرف موسسات آموزش عالی، حوزه های علمیه، اموزش و پرورش استان و ارگان های فعال در حوزه ازدواج استان معرفی شده بودند،حضور داشتند. جلسات مجازی این کارگاه 28 ساعته، روزهای 18، 19، 28  و29 اردیبهشت با تدریس آقایان دکتر لقمان ابراهیمی، هضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر مزکز مشاوره دانشگاه زنجان و دکتر ابوالفضل حاتمی وزنه، عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها در بستر سامانه نیما دانشگاه زنجان برگزار گردید. همچنین با توجه به بهبود شرایط کرونایی استان، کلاس های عملیاتی این کارگاه، روز های 5 و 6 خرداد ماه با حضور آقایان حجت الاسلام والمسلمین قره داغی، مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان و دکتر لقمان ابراهیمی در سالن روزبه دانشکده علوم انسانی دانشگاه برگزار گردید.

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی حضور از طرف وزارت کشور و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعطا خواهد شد.

برای مشاهده گزیده تصاویر کارگاه کلیک نمایید


ارسال شده در مورخه: 11-03-1400

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف