خانه  :: اساتید  :: اخبار

قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی به سایر دانشگاهها
قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی در سال تحصیلی 1401-1400



 ميهمانی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غيردولتی

سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهماني هاي ضروري دانشجويان زمان ثبت نا م متقاضيان ميهماني را براي سال تحصيلي 1401-1400 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می نماید.

- با توجه به شرايط ايجاد شده به دليل شيوع بيماري کرونا در کشور و پيروي تمام موسسات آموزش عالي از دستورالعملهاي ستاد ملي مبارزه با کرونا به اطلاع ميرساند که در صورت تداوم وضعيت بيماري، ميهماني دانشجويان تحت شرايط حاکم ميباشد و موافقت موسسات مبدا و مقصد با درخواستهاي ميهماني در صورت بازگشت به شرايط عادي در موسسات آموزش عالي امکانپذير خواهد بود .

- دانشگاهها و موسسات موظف مي باشند زمان شروع ثبت درخواستهاي ميهماني را با استفاده از ابزارهاي مناسب اطلاع رساني علي الخصوص از طريق فضاي مجازي به اطلاع کليه دانشجويان برسانند.

- دانشگاه هاي مبدأ موظفند بر اساس مفاد آيين نامه شماره 88441/3/41  مورخ20/03/1392 (در صورت تصويب ايين نامه جديد ابلاغ خواهد شد) درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط از یازدهم خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را درسامانه اعلام و در صورت موافقت ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. سپس دانشگاه هاي مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسي تقاضاها اقدام و از طريق سامانه ياد شده اعلام نمايد.

وظایف متقاضی:

- دانشجو در صورت داشتن شرايط خاص، ضمن آگاهي از شرايط حاکم بدليل بروز بيماري کرونا و شرايط دانشگاه مبدا و مقصد بايستي با اطلاع کامل از وضعيت تحصيلي خود و شرايط ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجويان در موعد اعلام شده (یازدهم اردیبهشت لغایت دهم خرداد) درخواست خود مبني بر بر نوع آن (2 نيمسال ميهماني، تمديد ميهماني، ميهمان دائم) براي سال تحصيلي  1401-1400 ثبت و با اطلاع کامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را براي تقاضاي ارائه شده اسکن و ضميمه تقاضا نمايد.

تذکر: لازم به ذکر است متقاضيان جهت ثبت درخواست ابتدا بايستي در سامانه سجاد ثبت نام نمايند و پس از دريافت نام کاربري و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست ميهماني خود را ارائه نمايند.

• متقاضي ميهماني مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهاي درخواستي ارائه شده در خصوص شرايط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعيت بررسي خارج خواهد شد.

• دانشگاه انتخابي حتما بايستي در شهر محل سکونت خانواده متقاضي يا حتي الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، درشهرهاي نزديکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهاي غيرضروري جلوگيري گردد.

• متقاضيان محترم همچنين در صورت داشتن هرگونه سوال يا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتيباني سامانه درخواست خود را ارسال نمايند.

 

 


ارسال شده در مورخه: 20-02-1400

آخرين اخبار با موضوع: معاونت آموزشی

اطلاعیه آموزشی

در خصوص عدم برگزاری ساعت اول کلاس های روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 بدلیل انجام اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (14-01-1403)

   

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی( در خصوص نحوه دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات) (14-01-1403)

   

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1402 (26-12-1402)

   

مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه زنجان برگزار می کند:

فراخوان طراحی لوگو (آرم) (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی 1402