خانه  :: اساتید  :: اخبار

درخشش دانشجویان دانشگاه زنجان
در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان



در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام " ره نشان " ، شش تن از دانشجویان دانشگاه زنجان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

شایان ذکر است، این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در ۵ حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان ۳۸ شرکت دانش بنیان و ۵۶ پروژه بود.

شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی ۵ ماهه که از مهرماه آغاز شده  است و تا دهم اسفند سال جاری ادامه یافت. این طرح ها با استقبال ۴۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید. 

پس از ۷ مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از 300 تیم  شد.

مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه در 18 اسفند ماه با حضور آقای دکتر ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید .

کسب رتبه اول  توسط امیررضا امین رنجبر دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک و همچنین کسب رتبه سوم توسط راضیه مهرکیان  دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی سازه های آبی در پروژه طراحی و ساخت ربات نشت یاب در شبکه توزیع و لوله های انتقال در حوزه آب و محیط زیست

کسب رتبه دوم  توسط عاطفه رستمی  دانشجوی کارشناسی زیست شناسی در پروژه برنامه تجاری سازی تولید هیدروژل نانوکامپوزیت بر پایه نشاسته در حوزه زیست فناوری

کسب رتبه دوم توسط مهدی غلامی و محمدرضا علامه دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک در پروژه شبیه سازی حرارتی سلول باتری خودرو برقی در حوزه حمل و نقل

این موفقیت علمی را به جامعه دانشگاهی تبریک گفته، توفیقات روزافزون این عزیزان را مسألت می نماییم.

 

;
ارسال شده در مورخه: 23-12-1399

آخرين اخبار با موضوع: اهم دستاوردها، افتخارات، نشان های دانشگاه

وعده صادق

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (26-01-1403)

   

معرفی 6 نفر از اساتید دانشگاه زنجان

بعنوان پژوهشگران پراستناد برتر در حوزه های علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری (28-09-1402)

   

مقاله استاد شیمی اقای دکتر یافتیان

طرح روی جلد مجله معتبر Diamond and Related Materials از انتشارات Elseiver شد (20-09-1402)

   

دانشمندان یک درصد برتر دانشگاه زنجان

با اعلام مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) (27-08-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
اهم دستاوردها، افتخارات، نشان های دانشگاه

عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان با عنوان نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد