خانه  :: اساتید  :: اخبار

از شهادت تا ولادت؛
مسابقه بزرگ پیامکی نماز و نیایش حضرت زهرا(س) برگزار می شود



به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، مسابقه بزرگ پیامکی نماز و نیایش حضرت زهرا سلام الله علیها از روز شهادت این بزرگ بانوی اسلام تا سالروز ولادت ایشان توسط مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار خواهد شد.

هر روز یک کلیپ و یک سوال در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور بارگذاری خواهد شد که علاقمندان می توانند عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند.

منبع این مسابقه کلیپ های سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز است که تحت عنوان نماز حضرت زهرا سلام الله علیها در ۱۸ قسمت کوتاه پنج دقیقه ای با عناوین بانوی امتحان داده، آخرین روز، موذن پیامبر(ص)، آداب وقت خوابیدن، نیایش های بعد از نماز، انس با قرآن، فلسفه احکام، شفاعت حضرت زهرا(س) نماز و خانواده، دعای نور، عبادت و خدمت، یادگاری مادر، پاداش بیان احکام، کار در خانه عبادت است، بانوی عابده، کیفر سستی در نماز، آداب تولد و میلاد نور از طریق پایگاه اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

به قید قرعه به ۱۸ نفر از برگزیدگان که پاسخ صحیح حداقل یک سوال را ارسال نموده اند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد؛ که اسامی این برگزیدگان همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد به نشانی www.namaz.ir اعلام می‌گردد.

 
شرکت کنندگان جهت شرکت می بایست ” فقط ” عدد گزینه صحیح هر سوال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند.
لازم به ذکر است، سوالات روزانه ساعت ۱۰ صبح بر روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سوال تا ساعت ۸ صبح روز بعد می باشد.

لینک ورود به بخش مسابقات

برای اطلاع از جدیدترین اخبار و برنامه های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در صفحه اینستاگرامی، با ما همراه باشید:

https://instagram.com/nahad_znu?igshid=knt83xu07fa


ارسال شده در مورخه: 01-11-1399

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف