خانه  :: اساتید  :: اخبار

اولین دوره مسابقات دارت آنلاین دانشجویان کشور ( جام رمضان ۹۹)
اولین دوره مسابقات دارت آنلاین دانشجویان کشور ( جام رمضان ۹۹)بانوان_آقایان



❇️ اولین دوره مسابقات آنلاین دارت دانشجویی تمام دانشگاههای کشور به همت انجمن دارت وزارت علوم و تحقیقات و با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار میشود. مسابقات هم در بخش پسران و هم در بخش دختران برگزار خواهد شد.

✳️قوانین و نحوه برگزاری مسابقات:

✅دانشجویان تمام دانشگاههای کشور اعم از دانشگاههای آزاد، سراسری، علوم پزشکی، غیرانتفاعی، علمی کاربردی، پیام نور و غیره میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. برای شرکت فقط کافیست عکس کارت دانشجویی، کد ملی، نام دانشگاه و شماره واتساپ خود را به آیدی و یا شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

آیدی تلگرام: @dr_mrshahabi شماره واتساپ: 09218281382

✅آخرین مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه خواهد بود.

✅مسابقات گروهی به صورت ۳از ۵ و ۵۰۱ فیکس برگزار خواهد شد. مسابقات حذفی به صورت ۳از۵ و ۵۰۱ دبل تمام خواهد بود. فینال مسابقات به صورت ۴از۷ و ۵۰۱ دبل تمام خواهد بود.

✅ مسابقات در سایت ناککا و یا نرم افزار واتساپ به صورت تصویری انجام شود. با این حال پس از قرعه کشی، تمامی گروه ها در واتساپ توسط تیم برگزاری تشکیل خواهد شد و از طریق پیج اینستاگرام و یا کانال دارت دانشجویی درج خواهد شد. بازیکنان در گروه های خود عضو خواهند شد.

✳️ زمان شروع مسابقات از روز سه شنبه ۹ اردیبهشت اغاز خواهد شد.

❇️بازیکنان باید خودشان با همگروهی های خود هماهنگ شوند و مسابقه خود را در زمان مورد نظر انجام دهند، اگر بازیکنی در زمان تعیین شده مسابقه خود را انجام ندهد در آن بازی بازنده اعلام خواهد شد، در صورت بروز هرگونه مشکل بازیکنان میتوانند با اعضای تیم برگزاری که در گروه واتساپ حضور خواهند داشت هماهنگ شوند و مشکل را برطرف کنند. اعضای تیم برگزاری بعضی از بازیها را به صورت رندوم انتخاب کرده و داوری آن بازی را انجام خواهند داد. نتایج مسابقات هر گروه در همان گروه واتساپ نوشته خواهد شد.

✅در صورت بروز مشکل تیم برگزاری حق تغییر شرایط مسابقات را دارد و این تغییرات به اطلاع بازیکنان خواهد رسید. اطلاعیه های بعدی از طریق کانال و پیج اینستاگرام انجمن دارت دانشجویی ارسال خواهد شد.

پیج اینستاگرام : http://instagram.com/univer_darts کانال تلگرام : http://t.me/univer _darts

در صورت نیاز به راهنمایی با شماره ۳۳۰۵۲۳۲۴ سرکار خانم محمدی (روز شنبه و دوشنبه) تماس حاصل فرمایید.


ارسال شده در مورخه: 05-02-1399

آخرين اخبار با موضوع: مدیریت تربیت بدنی

مسابقات ورزش های فناورانه

ثبت نام مسابقات ورزش های فناورانه (26-01-1403)

   

آغاز ثبت نام مسابقات تنیس روی میز و دوومیدانی(دختر و پسر)

آغاز ثبت نام مسابقات تنیس روی میز و دوومیدانی(دختر و پسر) (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مدیریت تربیت بدنی

اطلاعیه در خصوص اجاره اماکن ورزشی دانشگاه در بازه زمانی تابستان 1402