خانه  :: اساتید  :: اخبار

اعزام گروهی 286 زوج دانشجو به مشهد مقدس
مراسم بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان برگزار شد



بیست و سومین دوره ازواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان ، روز جمعه 25 بهمن با حضور 279 زوج دانشجو و مسئولین استانی و دانشگاهی در سالن همایش های بین المللی دانشگاهی زنجان برگزار شد.

ثبت نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی از 13 آذر آغاز و تا 15 بهمن ادامه داشت که در این بازه زمانی  تعداد 378 زوج ثبت نام نمودندو از این تعداد، 286 زوج تحت عنوان کاروان همسفر تا بهشت 15 به صورت گروهی از زنجان با 2 قطار اختصاصی عازم مشهد مقدس شدند.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان به عنوان دبیرخانه استانی ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان، با هماهنگی های انجام شده موفق به برنامه ریزی و اجرای کارگاه های آموزشی، عقد تفاهم نامه با شبکه تسهیل ازدواج استان و ارائه 40 نوع تسهیلات به زوجین دانشجو، معرفی زوج های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد جهت دریافت تسهیلات ویژه از نهادیهای ذیربط و هماهنگی با دانشگاه های استان جهت تخصیص کمک هزینه ایاب و ذهاب به مشهد مقدس برای زوجین شد.

برای ثبت نام کنندگان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی استان، 3 کارگاه آموزشی با عناوین شاخه نبات، از تفاوت تا تفاهم و آشیانه برنامه ریزی و اجرا شد؛

کارگاه شاخه نبات با با موضوعات مهرورزی و ایداه ال گرایی مانع خوشبختی و با حضور حجت الاسلام قرعه داغی برای کلاس مهرورزی ویژه خانم ها، جناب آقای دکتر جاهد بررای کلاس مهرورزی ویژه اقایان و جناب آقای یارقلی برای کلاس ایده ال گرایی مانع خوشبختی ویژه زوجین دوشنبه  14 بهمن در سالن روزبه و شریعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار شد.

کارگاه از تفاوت تا تفاهم با حضور حجت الاسلام قره داغی و با موضوع مزاج شناسی زوجین  جمعه 25 بهمن در سالن غدیر دانشگاه زنجان و کارگاه آشیانه 27 بهمن در سالن همایش برج سپید صدا و سیمای مرکز مشهد مقدس برگزار شد.

ویژه برنامه مراسم بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان جمعه 25 بهمن در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار  شد و در پایان این مراسم، زوجین دانشجو به صورت کارناوال به راه آهن رفته و عازم مشهد مقدس شدند. در این مراسم که با حضور آیت الله خاتمی نماینده  ولی فقیه در استان و مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد،  برنامه های ویژه ای همچون اجرای گروه سرود آوای دستان، مسابقه و عقد نمادین تدارک دیده شده بود.

زوجین دانشجویی که در کاروان همسفر تا بهشت 15 عازم مشهد مقدس شده بودند در برنامه های ستاد زادواج دانشجویی کشور نیز شرکت نمودند که از برنامه های برگزار شده توسط ستاد کشوری ازدواج دانشجویی می توان به زیارت دسته جمعی زوجین، برنامه فرصت عاشقی با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) حرم مطهر رضوی، صرف غذای حضرتی در مهمانسرای حرم مطهر رضوی، جشنواره 101 فیروزه  و جنگ مهر و ماه که در سالن همایش برج سپید برگزار گردید

لازم به ذکر است از زوجین با مهریه 14 سکه یا کمتر و برندگان جشنواره 101  فیروزه در برنامه مهر وماه تقدیر به عمل آمد.

برای مشاهده تصاویر کلیک نمایید


ارسال شده در مورخه: 07-12-1398

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

مهرواره عروج ثانیه ها

ذفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان برگزار می کند: (26-12-1402)

   

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه زنجان برگزار می کند:

نشست هم اندیشی با موضوع " بررسی چالش های تصمیم گیری گروهی" (16-12-1402)

   

غبارروبی از مسجد باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان (13-12-1402)

   

مشاوره

همه روزه ساعت 8 الی 11 (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف