خانه  :: اساتید  :: اخبار

پیام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان
در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی



بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
ملت عزیز ایران!
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. (مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

بار ديگر استكبار جهاني و ايادي آن چهره شقي خود را نمايان نمود و عده‌اي از بهترين بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمينه نابودي استكبار را در منطقه فراهم كرد. بي‌شك شهادت فرماندهان اين جبهه و خصوصاً شهيد سرافراز حاج قاسم سليماني و  ابومهدي المهندس فرمانده حشدالشعبي آينده را روشن و زمينه سقوط قطعي دشمن را فراهم خواهد كرد.
شهادت جامه پر افتخاری است که جز به تن مقدس و پاک این عزیزان کسی را سزاوار نیست و این اقدامات مستکبرانه و ناجوانمردانه شقی ترین مزدوران عالم نشان از حقانیت مقاومت در مقابل ظلم و استکبار جهانی است و به فرموده رهبر عزیزمان، از این پس باید مزدوران و دشمنان اسلام و انقلاب که دستشان به خون مطهر شهدای عزیزمان آلوده شده است منتظر انتقام سخت نیروهای جبهه مقامت باشند و دوستان و دشمنان بدانند که رهروان این مسیر با انگیزه ای بیشتر و قدرتی مضاعف تر در میدان مقاومت حاضر بوده و اجازه گردنکشی و عصیان را به شیاطین زمان نخواهند داد.
شهادت سردار سلیمانی اگرچه دردناک و جانکاه است؛ اما نوید بخش پیروزی نهایی و غلبه سپاه حق بر باطل خواهد بود و نه تنها خللی در اراده مستضعفان و سربازان لشگر حق وارد نمی شود؛ بلکه خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد. آمریکای جنایتکار بداند با رفتن شهید سلیمانی به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان عروج آسمانی سردار سپهبد قاسم سلیمانی این شخصیت بین المللی مقاومت را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری ، مردم شریف ایران اسلامی و دانشگاهیان گرامی دانشگاه زنجان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان را مسئلت دارد.


ارسال شده در مورخه: 14-10-1398

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف