خانه  :: اساتید  :: اخبار

اطلاعیه مزایده فروش 6 دستگاه تراکتور و 5 دستگاه موتور
اطلاعیه مزایده فروش 6 دستگاه تراکتور و 5 دستگاه موتور



( اطلاعیه )

دانشگاه زنجان در نظر دارد شش دستگاه تراکتور رومانی (مدلهای 55 تا 59)  و پنج دستگاه موتور دانشگاه زنجان را از طریق انجام مزایده عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مزایده اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مزایده ، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد. لازم است مزایده ‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

تذکر مهم: مزایده ‌گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مزایده ‌گران به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکت‌های الف، ب و ج را می‌بایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 98/09/10 به کارپردازی کل دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

 

الف- شرایط عمومی:

 موضوع مزایده عبارت است از فروش شش دستگاه تراکتور رومانی و پنج دستگاه موتور با مشخصات مندرج در جدول زیر:

      مشخصات خودرو:

ردیف

نام خودرو

مدل

شماره شاسی

توضیحات

1

تراکتور رومانی

1357

36136

 

2

تراکتور رومانی

1359

69793

 

3

تراکتور رومانی

1355

75615

 

4

تراکتور رومانی

1356

75354

 

5

تراکتور رومانی

1359

32930

 

6

تراکتور رومانی

1359

75630

 

 

1-  موتور رومانی با شاسی و ژنراتور1975-2607

2-  موتور رومانی با شاسی و پمپ 591756

3-  موتور رومانی روی شاسی 1986-2704

4-  موتور کیا JS2

5-  موتور سه سیلندر هواخنک با پمپ روی شاسی و چرخدار131092- 423/1510/147

*****************************************************

1- اشخاص حقیقی و حقوقی واجد الشرایط مجاز به شرکت در مزایده می‌باشند.

2-  مزایده‌گران می‌توانند جهت بازدید حضوری در تاریخ 98/09/09 از ساعت 9 صبح الی 14 ظهر به رئیس اداره عمومی و پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.

3- دانشگاه بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها در جهت صرفه و صلاح خود در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

4- پرداخت کلیه کسورات قانونی موضوع مزایده به عهده برنده مزایده می‌باشد.

5- در صورت استنکاف برنده مزایده از خرید خودرو، سپرده وی به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

6- هزینه نقل و انتقال، مالیات و سایر هزینه‌های مرتبط به عهده برنده مزایده می‌باشد

****************************************

ب - مدارک لازم

1 - سپرده شرکت در مزایده شامل چک بانکی و یا واریز وجه نقد از بابت هر تراکتور به مبلغ 35/000/000 ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده به نام سپرده دانشگاه زنجان 98/09/09 به کارپردازی کل دانشگاه زنجان تحویل نمایند.

ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت ستاد: مزایده ‌گران می‌توانند از ساعت 10 روز شنبه تاریخ 98/09/02 تا ساعت 18 روز جمعه تاریخ 98/09/08 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام نمایند.

د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه تاریخ 98/09/10

ی- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت 14 روز یکشنبه تاریخ 98/09/10 دفتر معاونت اداری- مالی

1- پاکت الف: حاوی چک بانکی یا فیش نقدی واریزی.

2- پاکت ب: حاوی اسناد مزایده‌گر شامل اساسنامه، آخرین تغییرات شرکت، کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل یا اشخاص حقیقی.

3- پاکت ج: حاوی قیمت پیشنهادی

*********************************************

تذکرات مهم :

  1. شرکت‌کنندگان در مزایده بایستی قیمت پیشنهادی خود را به صورت قطعی، هم به ریال و هم به تومان به صورت عددی و هم به حروف در پاکت، لاک و مهر شده ارایه نمایند. در صورت مغایرت بهای عددی با حروفی، قیمت حروفی درج شده ملاک بررسی خواهد بود.(فرم ارائه قیمت پیشنهادی را از اینجا دریافت نمائید.)
  2. شرکت کارکنان دولت در مزایده منع قانونی ندارد و در صورت شرکت کارمندان دولت در مزایده و تساوی مبلغ پیشنهادی، حق تقدم با کارمندان دولت خواهد بود.
  3. تحویل تراکتور به برنده مزایده پس از اخذ کل مبلغ پیشنهادی و پرداخت کلیه کسورات قانونی خواهد بود.
  4. تکمیل دقیق فرمها ودرج مشخصات ، آدرس و تلفن تماس مزایده‌گران.
  5.  با عنایت به تفاوت این بخش و نحوه ارائه محتویات پاکت‌ها با قانون برگزاری مزایدات، متمنی است دقت لازم در ارایه مستندات و تحویل اسناد و ضمانت‌نامه و قیمت پیشنهادی صورت گیرد. بدیهی است در غیر اینصورت متقاضی از روند مزایده حذف خواهد شد.
  6. صرفأ شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی‌‌‌‌کند و دانشگاه مجاز است در چار چوب ضوابط مقرر و صرفه و صلاح دانشگاه هر یک از پیشنهادها را قبول یا رد کند.
  7. به مدارک ناقص و بدون رعایت شرایط درخواست شده ، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
  8. در روی تمام پاکت‌ها، مشخصات دقیق مزایده‌گر قید گردد.
  9. مزایده‌گران یا نمایندگان قانونی آنها می‌‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه، در جلسه بازگشایی پاکت‌ها شرکت نمایند.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: کارپردازی کل 33052558 و امور عمومی و پشتیبانی 33052352


ارسال شده در مورخه: 30-08-1398

آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی

بهره‌برداری

بهره‌برداری از فاز نخست پارکینگ مشارکتی (23-12-1402)

   

تغییر در ساعت حرکت سرویس

ساعت حرکت سرویس (22-12-1402)

   

درخواست پرداخت شهریه معوق

بمنظور بسته نشدن فایل بدهکاران، مقتضی است نسبت به تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی خود نمایند. (28-09-1402)

   

مراسمی تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان اخیر دانشگاه

ساعت 9:30 الی 11:30 روز دوشنبه مورخ 10/7/1402 در سالن الغدیر (09-07-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

حسب مصوبه هیات امنای دانشگاه