اطلاعیه مزایده فروش 6 دستگاه تراکتور و 5 دستگاه موتور
اطلاعیه مزایده فروش 6 دستگاه تراکتور و 5 دستگاه موتور
( اطلاعیه )
دانشگاه زنجان در نظر دارد شش دستگاه تراکتور رومانی (مدلهای 55 تا 59) و پنج دستگاه موتور دانشگاه زنجان را از طریق انجام مزایده عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط واگذار نماید. بدینوسیله کلیه متقاضیان شرکت در مزایده میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. کلیه مراحل برگزاری مزایده اعم از دریافت اسناد و تحویل اسناد پیشنهادات قیمت و سایر مراحل مزایده ، از طریق درگاه سامانه (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.
تذکر مهم: مزایده گران، از زمان دریافت اسناد تا ارسال پاکت الف، ب و ج الزاماٌ تمام مراحل را از طریق سامانه ستاد انجام خواهد داد و مزایده گران به غیر از اقدام از سامانه ستاد، پاکتهای الف، ب و ج را میبایست در یک پاکت اصلی قرار داده و به صورت فیزیکی تا ساعت 12 تاریخ 98/09/10 به کارپردازی کل دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
الف- شرایط عمومی:
موضوع مزایده عبارت است از فروش شش دستگاه تراکتور رومانی و پنج دستگاه موتور با مشخصات مندرج در جدول زیر:
مشخصات خودرو:
ردیف |
نام خودرو |
مدل |
شماره شاسی |
توضیحات |
1 |
تراکتور رومانی |
1357 |
36136 |
|
2 |
تراکتور رومانی |
1359 |
69793 |
|
3 |
تراکتور رومانی |
1355 |
75615 |
|
4 |
تراکتور رومانی |
1356 |
75354 |
|
5 |
تراکتور رومانی |
1359 |
32930 |
|
6 |
تراکتور رومانی |
1359 |
75630 |
|
1- موتور رومانی با شاسی و ژنراتور1975-2607
2- موتور رومانی با شاسی و پمپ 591756
3- موتور رومانی روی شاسی 1986-2704
4- موتور کیا JS2
5- موتور سه سیلندر هواخنک با پمپ روی شاسی و چرخدار131092- 423/1510/147
*****************************************************
1- اشخاص حقیقی و حقوقی واجد الشرایط مجاز به شرکت در مزایده میباشند.
2- مزایدهگران میتوانند جهت بازدید حضوری در تاریخ 98/09/09 از ساعت 9 صبح الی 14 ظهر به رئیس اداره عمومی و پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.
3- دانشگاه بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها در جهت صرفه و صلاح خود در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
4- پرداخت کلیه کسورات قانونی موضوع مزایده به عهده برنده مزایده میباشد.
5- در صورت استنکاف برنده مزایده از خرید خودرو، سپرده وی به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.
6- هزینه نقل و انتقال، مالیات و سایر هزینههای مرتبط به عهده برنده مزایده میباشد
****************************************
ب - مدارک لازم
1 - سپرده شرکت در مزایده شامل چک بانکی و یا واریز وجه نقد از بابت هر تراکتور به مبلغ 35/000/000 ریال به شماره حساب 4001086207379272 نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده به نام سپرده دانشگاه زنجان 98/09/09 به کارپردازی کل دانشگاه زنجان تحویل نمایند.
ج- مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت ستاد: مزایده گران میتوانند از ساعت 10 روز شنبه تاریخ 98/09/02 تا ساعت 18 روز جمعه تاریخ 98/09/08 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام نمایند.
د- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد قیمت: تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه تاریخ 98/09/10
ی- زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت 14 روز یکشنبه تاریخ 98/09/10 دفتر معاونت اداری- مالی
1- پاکت الف: حاوی چک بانکی یا فیش نقدی واریزی.
2- پاکت ب: حاوی اسناد مزایدهگر شامل اساسنامه، آخرین تغییرات شرکت، کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل یا اشخاص حقیقی.
3- پاکت ج: حاوی قیمت پیشنهادی
*********************************************
تذکرات مهم :
- شرکتکنندگان در مزایده بایستی قیمت پیشنهادی خود را به صورت قطعی، هم به ریال و هم به تومان به صورت عددی و هم به حروف در پاکت، لاک و مهر شده ارایه نمایند. در صورت مغایرت بهای عددی با حروفی، قیمت حروفی درج شده ملاک بررسی خواهد بود.(فرم ارائه قیمت پیشنهادی را از اینجا دریافت نمائید.)
- شرکت کارکنان دولت در مزایده منع قانونی ندارد و در صورت شرکت کارمندان دولت در مزایده و تساوی مبلغ پیشنهادی، حق تقدم با کارمندان دولت خواهد بود.
- تحویل تراکتور به برنده مزایده پس از اخذ کل مبلغ پیشنهادی و پرداخت کلیه کسورات قانونی خواهد بود.
- تکمیل دقیق فرمها ودرج مشخصات ، آدرس و تلفن تماس مزایدهگران.
- با عنایت به تفاوت این بخش و نحوه ارائه محتویات پاکتها با قانون برگزاری مزایدات، متمنی است دقت لازم در ارایه مستندات و تحویل اسناد و ضمانتنامه و قیمت پیشنهادی صورت گیرد. بدیهی است در غیر اینصورت متقاضی از روند مزایده حذف خواهد شد.
- صرفأ شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمیکند و دانشگاه مجاز است در چار چوب ضوابط مقرر و صرفه و صلاح دانشگاه هر یک از پیشنهادها را قبول یا رد کند.
- به مدارک ناقص و بدون رعایت شرایط درخواست شده ، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.
- در روی تمام پاکتها، مشخصات دقیق مزایدهگر قید گردد.
- مزایدهگران یا نمایندگان قانونی آنها میتوانند با در دست داشتن معرفی نامه، در جلسه بازگشایی پاکتها شرکت نمایند.
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: کارپردازی کل 33052558 و امور عمومی و پشتیبانی 33052352
مراسمی تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان اخیر دانشگاه
معاونت اداری-مالی