خانه  :: اساتید  :: اخبار

طرح کارورزی دانش آموختگان در دانشگاه زنجان اجرا می شود
کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی با هدف توسعه اشتغال توأم با مهارت افراد در دانشگاه زنجان برگزار می شود



تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی با هدف توسعه اشتغال توأم با مهارت افراد جامعه هدف در دانشگاه زنجان برگزار می شود.

بهزاد پرویزی با بیان این اینکه طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در جهت افزایش قابلیت و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت تجربه در محیط کار و فراهم کردن زمینه انتقال دانش به بنگاههای اقتصادی  است، افزود: در راستای آشنایی هر چه بیشتر فارغ التحصیلان و دانشجویان با طرح کارورزی با همکاری دانشگاه زنجان، کارشناسان حوزه اشتغال در روزهای دوشنبه در محل این دانشگاه مستقر و نسبت به ارائه مشاوره و نحوه ثبت نام و پیگیری اشتغال فارغ التحصیلان اقدام می کنند.  
وی افزود: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقایسه با نرخ بیکاری کل کشور، اجرای طرح کارورزی راهکاری در جهت افزایش اشتغال پذیری و توسعه اشتغال توأم با مهارت است.

پرویزی اظهار داشت: دانشگاه زنجان همکاری مناسبی در اجرای طرح مذکور داشته و اجرای این طرح، زمینه ساز استفاده دانش آموختگان از مزایای آن است.  

به گزارش ایرنا به گفته معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، ۴۱.۱ درصد از بیکاران این استان،  دارای تحصیلات دانشگاهی هستتند.

همین خبر در خبرگزاری ایرنا

;
ارسال شده در مورخه: 01-07-1398