خانه  :: اساتید  :: اخبار

مسابقه ویژه شرکت کنندگان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی
دوره مجازی "همسفر تا بهشت"، مهلت شرکت در مسابقه، 12 مرداد



دبیرخانه بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان اقدام به برگزاری مسابقه مجازی "همسفر تا بهشت" ویژه شرکت کنندگان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی استان زنجان نموده است.

دوره همسفر تا بهشت شامل 3 درس " مسائل اقتصادی و تربیتی در خانواده"، "مولفه های تربیتی خانواده موفق" و "عوامل استحکام خانواده" می باشد، شرکت کنندگان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان در صورت تمایل به شرکت در این دوره، می توانند از بین دروس این دوره، یک درس را به اختیار انتخاب نموده و پس از گذراندن جلسات درس انتخابی، گواهی دوره را دریافت نمایند.

زمان شرکت در این دوره، 5 الی 12 مرداد بوده و در پایان دوره، کارت هدیه 1200000 ریالی به شرکت کننده برتر هر درس تعلق گرفته و در مراسم جشن ازدواج دانشجویی که به  مناسبت هفته ازدواج در حسینیه اعظم زنجان، مورخ 15 مرداد برگزار می شود، تقدیر بعمل می آید.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، از طریق لینک وارد سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان دانشگاه زنجان شده و پس از ورود به سامانه(در صورتی که برای اولین بار از سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان استفاده می کنید، ثبت نام نمایید)، در دوره همسفر تا بهشت ثبت نام نمایند.


ارسال شده در مورخه: 05-05-1398

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

مهرواره عروج ثانیه ها

ذفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان برگزار می کند: (26-12-1402)

   

دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه زنجان برگزار می کند:

نشست هم اندیشی با موضوع " بررسی چالش های تصمیم گیری گروهی" (16-12-1402)

   

غبارروبی از مسجد باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان (13-12-1402)

   

مشاوره

همه روزه ساعت 8 الی 11 (13-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف