خانه  :: اساتید  :: اخبار

شهردار زنجان بدون دستور استاندار در هیچ جلسه رسمی حاضر نمی‌شود
حاتمی در گفتگو با دانشجو: شهردار زنجان بدون دستور استاندار در هیچ جلسه رسمی حاضر نمی‌شود.



تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸

دبیر قرارگاه احمدی روشن دانشجویان زنجان گفت: از مسئولانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند غافل نمی‌‎شویم و سعی می‌کنیم به روال مطالبه‌گری ادامه داده تا به نتیجه مطلوب برای کم شدن فشار بر مردم دست یابیم.

مهدی حاتمی دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان و مسئول برگزاری جلسه پرسمان پیشرفت و پاسخگویی مطالبات دانشجویان زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص جلسه مطالبه‌گری دانشجویی درباره موج عجیب گرانی قیمت مسکن و اجاره بها در زنجان گفت: جریان مطالبه گری دانشجویی استان زنجان براساس رسالت خود به دنبال موج عجیب گرانی قیمت مسکن و اجاره بها از هفت مسئول استان در تاریخ ۱۱ تیر با ارسال نامه رسمی برای حضور در جلسه پرسمان پیشرفت و پاسخگویی مطالبات دانشجویان دعوت به عمل آمد. آقایان سلطانی معاون عمرانی استاندار، داشاد رییس بانک مسکن، عباسی نماینده اداره راه و شهرسازی، ابراهیمی نماینده بنیاد مسکن انقلاب در این جلسه حاضر شدند.
حاتمی افزود: این جلسه سه غایب بزرگ داشت؛ معصومی شهردار،  دویران رییس شورای شهر و وقف چی نماینده مجلس. قرار بر این بود که در این جلسه تصمیم گیری مهمی در حوزه مسکن اتفاق بیافتد. تصمیمی که موجب برچیده شدن دست سوداگران و به تعادل رسیدن قیمت‌ها در استان بشود. اما عدم حضور این سه مسئول این جلسه به نتیجه مطلوب نرسید.
وی ادامه داد: شهردار که با دیدن نامه دعوت به جلسه پاسخگویی، به نماینده دانشجویان گفته بود بدون دستور استاندار در هیچ جلسه‌ای حاظر نمی‌شود حتی حاضر به فرستادن نماینده هم نشد. شهرداری که همیشه با اتوبوس خدمت و با نشستن در پشت تلفن شکایات مردمی این بار رفتاری پارادوکسیکال با دانشجویان نشان داد.
حاتمی با بیان اینکه منتظر عکس العمل استاندار محترم استان نسبت به ادعای آقای شهردار خواهد بود گفت: شهرداری که پاسخگویی در ذیل وظایف خود را فقط با اجازه استاندار ممکن می‌‎داند. اما رئیس شورای شهر آقای دویران علت عدم حضور خود را عدم یادآوری اذعان کرد. ادعایی که موجب ناراحتی مسئول برگزاری جلسه شد.

 

دبیر قرارگاه احمدی روشن دانشجویان زنجان گفت: نامه از یک هفته پیش به دفتر داده شده بود و یه روز قبل هم برای یادآوری حضوری در دفتر حاظر شده و این مساله را به دفتر ایشان یادآوری نموده است. حاتمی بیان کردعلت عدم حضور آقای دویران اصلا منطقی نبوده و ایشان باید از جمعیت حاظر در جلسه عذرخواهی کنند.وقف چی سومین غایب جلسه بود. ایشان که به نسبت فریدون احمدی نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی که همیشه در جلسات پرسمان دانشجویی حاضر می‌شدند، این بار دانشجویان را غافلگیر کردند.
وی تصریح کرد: تمام این اتفاقات منجر به اعتراض نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و مسئولین حاضر در سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان شد. ما از مسئولانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند غافل نمی‌شویم و سعی می‌کنیم به روال مطالبه گری ادامه داده تا به نتیجه مطلوب برای کم شدن فشار بر مردم دست یابیم.

همین خبر در خبرگزاری دانشجو

;
ارسال شده در مورخه: 22-04-1398