خانه  :: اساتید  :: اخبار

افتتاح فاز دوم توسعه پارک فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد افتتاح فاز دوم توسعه پارک فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی



تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸

فاز دوم توسعه پارک علم و فناوری تحصیلات تکمیلی استان زنجان امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به طور رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، استان زنجان امروز میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و همراهان وی شد تا با حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان ضمن افتتاح آن از مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه و دستاوردهای دانش‌آموختگان و دانشگاهیان مستقر در این مرکز که استارتاپ‌های خود را به راه انداخته‌اند، بازدید کرده و با دانشگاهیان به گفت‌وگو بنشینند.

کاوران علم و فناوری دولت با آغاز سفر یک روزه به زنجان، از ظرفیت‌های بالقوه این استان مانند شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، برای پیوستن به زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری کشور حمایت می‌کند.

بازدید از یک پروژه فناورانه سلولی

سورنا ستاری در این سفر از تعدادی از شرکتهای دانش‌بنیان بازدید می‌کند که در بخشی از این سفر فناورانه، از پروژه‌ای فناور در حوزه سلولی و اصلاح نژادی که به ثمر رسیده است، بازدید می‌کند. این طرح دانش‌بنیان، پروژه‌ای تحقیقاتی مشترک دانشگاه زنجان و جهاد کشاورزی استان است که با وارد کردن سلول‌های جنسی از کشور نیوزلند و از نژاد برولامرینو آغاز شده است.

همین خبر در خبرگزاری ایسنا

;
ارسال شده در مورخه: 12-04-1398