خانه  :: اساتید  :: اخبار

دوره مجازی ویژه هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان
مهلت زمان شرکت در دوره: 14 خرداد الی 10تیر



هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان، 14 الی 19 تیر در مشهد مقدس برگزار می شود.
در این دوره، دو درس " آسیب شناسی تعلیم و تربیت در دانشگاه ها" و " انقلاب اسلامی، جهان امروز و افق های آینده (با تاکید بر بیانیه گام دوم)" ارائه خواهد شد که اساتید شرکت کننده در این دوره از یکی از این دورس به انتخاب خود بهره خواهند برد. دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان در راستای بهره مندی هرچه بیشتر اساتید از این دوره، یک دوره مجازی ویژه شرکت کنندگان در این دوره برگزار می کند. اساتید شرکت کننده در هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان می توانند با گذراندن دوره مجازی در نظر گرفته شده علاوه بر ساعات کلاس های آموزشی و فرهنگی هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید، گواهی 2 ساعته برای آموزش دوره مجازی نیز دریافت نمایند. دروس دوره مجازی هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان، دروس " تبیین نظریه اقتصاد مقاومتی" و " انسان 250 ساله" می باشد که اساتید به انتخاب خود می بایست یکی از دروس را بگذرانند.
اساتید علاقه مند برای شرکت در دوره مجازی، بر روی لینک آموزش مجازی دانشگاهیان در سایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان مراجعه کرده، پس از ثبت نام در سامانه، در دوره مجازی ضیافت اندیشه اساتید 98 شرکت نمایند.
اساتید شرکت کننده در دوره مجازی، می بایست پس از گذراندن دوره، گواهی شرکت در دوره را دریافت نموده و در روز افتتاحیه هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید به مسئولین ارائه نمایند.

ارسال شده در مورخه: 18-03-1398