خانه  :: اساتید  :: اخبار

بیانیه محکومیت جنایت تروریستی اهواز



بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله(ع)

در آستانه سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای دشت کربلا، و همزمان با سالروز شهادت سید الساجدین، امام زین العابدین (ع) در حالی که مردم غیور ایران اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان خود را مهیای گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس می کردند، منافقان کوردل و تجزیه طلب با هدف قراردادن مردم شریف اهواز و نیروهایی که در حال رژه بودند، عده ای را به شهادت رساندند و بسیاری دیگر از زنان، کودکان و نیروهای مسلح را زخمی کردند.

این بار نیز جیره خوران استکبار جهانی بابرنامه ریزی آمریکایی صهیونیستی، با پول های نفتی مرتجعین منطقه ، همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی، با حمله ی کور تروریستی دراهواز اقدام به قتل عام جمعی ازمردم دلاور و نیروهای محافظ امنیت کشور کردند که در میان شهدای این جنایت، تعدادی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به مقام عظمای شهادت رسیدند.
درود خدا بر غیور مردانی که با لباس مقدس سربازی، پاسداری و امنیت، خود را سپر تیر خصم کردند تا کمترین آسیب به مردم، کودکان و زنان اهوازی برسد.

امور ایثارگران و بسیج کارکنان دانشگاه زنجان  ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه مزدوران جیره خوار استکبار در به خاک و خون کشاندن هم میهنان، و با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری ، امت شهیدپرور و به ویژه خانواده های معظم شهدا ، از درگاه خداوند سبحان بهبودی مجروحان و آسیب دیدگان را مسئلت داریم.

با صلابت اعلام می کنیم آماده ایم همچنان در راه آرمان های بلندامام راحل و مقام عظمای ولایت، و در دفاع از ملت عزیزمان جان ناقابل خویش را فدا کنیم.

ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهیم، سربازان شجاع و غیور کشور این عملیات مذبوحانه را پاسخی دندان شکن، خواهند داد.

همچنین از دولت و مجلس و قوه قضاییه انتظار داریم ، رسیدگی به موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده، واعتراض خود را به مجامع بین المللی اعلام نموده و احقاق حق نمایند،

 

 

                                                                                      امور ایثارگران و بسیج کارکنان دانشگاه زنجان  


ارسال شده در مورخه: 02-07-1397

آخرين اخبار با موضوع: امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

حمله موشکی دلاور مردان سپاه

ایران شنبه شب به وقت محلی ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد (26-01-1403)

   

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است

شهادت زیباترین و اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است (14-01-1403)

   

انتخابات را متعلق بخود بدانید

شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ (09-12-1402)

   

سپاس از خانواده شهید موسوی بابایی و جانباز دکتر سلیمی

خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و ما خود را مدیون ایثار، صبر و استقامت خانواده شهدا وایثارگران می‌دانیم.سپاس (25-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

طرح سپاس