خانه  :: اساتید  :: اخبار

گزارشی از برگزاری هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان
هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان برگزار شد



هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه زنجان 11 الی 16 مرداد با حضور 60 تن از اعضاء هیئت علمی دانشگاه زنجان به همراه خانواده محترم این اساتید در مشهد مقدس برگزار شد.

طرح دانش افزایی اساتید در جهت توانمندسازی و ارتقاء علمی اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها برگزار می شود و دانشگاه زنجان در همین راستا، از سال 90 تاکنون موفق به برگزاری هفت دوره ضیافت اندیشه اساتید شده است. هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید با پیگیری ها و تلاش های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و در جهت بهره مندی اساتید و خانواده های محترم از فضای اردویی دوره و فضای معنوی مشهد مقدس، در هتل دیپلمات مشهد مقدس برگزار گردید.

در این دوره دروس سبک زندگی سطح 1 با تدریس حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین توانایی و اخلاق علمی و حرفه ای سطح 1 با تدریس دکتر غلامرضا منتظری ارائه شد.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی- فرهنگی که با حضور حدود 140 نفر برگزار شد، در کنار کلاس های آموزشی، از برنامه های متنوع فرهنگی بهره مند شدند. از برنامه های فرهنگی این دوره ضیافت اندیشه اساتید، می توان به نشست هم اندیشی اساتید با موضوع مسائل فرهنگی دانشگاه زنجان و نشست تربیتی ویژه همسران اساتید با حضور حجت الاسلام و المسلمین قره داغی، مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه؛ دیدار اساتید آقا با جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم؛ نشست صمیمی اساتید خانم  با مسئول امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، سرکار خانم دژبرد؛ مسابقات متنوع فرهنگی در سه سطح اساتید، همسران و نوجوانان؛ بازدید از مرکز علمی بازیما و حضور در مجموعه تفریحی کوه سنگی و ... اشاره نمود.

از ویژه برنامه های هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید، حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، رئیس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در جمع اساتید شرکت کننده در این دوره بود که مشروح بیانات ایشان در خبرهای قبلی درج شده است.

برای مشاهده آلبوم تصویری دوره کلیک نمایید.


ارسال شده در مورخه: 26-05-1397

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف