خانه  :: اساتید  :: اخبار

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( INOTEX 2018)
هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( INOTEX 2018) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری



هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( INOTEX 2018) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 14 الی 16 تیرماه سال 1397 در تهران برگزار می گردد.

در این نمایشگاه، اجزای مختلف زیست­ بوم فناوری و نوآوری کشور اعم از استارتاپ­ ها و شرکت های دانش­­ بنیان و فناور ایرانی و خارجی، سرمایه­ گذاران مخاطره­ پذیر و فرشتگان کسب و کار، شتابدهنده ­ها، مراکز رشد فناوری، پارک­ های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و ... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

شرکت های بزرگتر و بلوغ یافته می توانند در بخش ((شرکت های فناوری)) ثبت نام نمایند و به ایشان غرفه تعلق خواهد گرفت؛ شرکت های نوپا و اعضای مراکز رشد نیز می توانند در بخش (( استارتاپها)) ثبت نام نمایند به ایشان کانتر استندآپ اختصاص خواهد یافت. همچنین پارک های فناوری و مراکز رشد می توانند همراه با شرکت های عضو خود ( حداقل 5 شرکت) بصورت پاویون مستقل در نمایشگاه حضور پیدا کنند و برای حضور مخترعین ( در حوزه شهر هوشمند) نیز پیش بینی های لازم در نمایشگاه بعمل آمده است.

برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت رسمی نمایشگاه به نشانی www.inotex.com  مراجعه و یا با مجری نمایشگاه با شماره تلفن02188503030 تماس حاصل شود.

شروع ثبت نام از تاریخ 1397/02/24 و مهلت ثبت نام در نمایشگاه برای شرکت های ایرانی تا تاریخ 1397/03/05 می باشد.


ارسال شده در مورخه: 30-02-1397

آخرين اخبار با موضوع: مرکز رشد

رویداد پایانی مسابقه دانشجویی دلفین برگزار شد

مسابقه دانشجویی دلفین در راستای توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با صنایع، با ابتکار شرکت صنایع غذایی دلفین و مرکز (15-12-1402)

   

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان افتتاح شد

افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور (29-11-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
مرکز رشد

فراخوان پذیرش مرکز نوآوری و فضای کارمشترک دانشگاه زنجان