خانه  :: اساتید  :: اخبار

اردوی یکروزه طبیعت و درمان
ویژه اساتید، پنجشنبه 20 اردیبهشت، میانه



اردوی خانوادگی طبیعت و درمان ویژه اساتید دانشگاه زنجان پنجشنبه مورخ 20/02/97 و به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان برگزار شد.

 این اردو با حضور جمعی از اساتید دانشگاه زنجان به همراه خانواده محترمشان و مسئولین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مقصد میانه برگزار شد. شرکت کنندگان در این اردو علاوه بر حضور در طبیعت بی نظیر میانه از بناهای تاریخی و فرهنگی شهرستان میانه نیز بازدید به عمل آوردند.

شرکت کنندگان در این اردو که به صورت یکروزه برگزار گردید، در دشت گل های بابونه میانه واقع در رشته کوه قافلانکوه حضور یافته و به کوهپیمایی پرداختند. در ادامه اردو اساتید از مباحث حجت الاسلام قره داغی، مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان پیرامون نقش طبیعت در درمان و سلامت جسم روان در موسسه فرهنگی و تربیتی منتظران ظهور بهره مند شدند، از دیگر برنامه های اردوی یکروزه طبیعت و درمان، می توان به بازدید از کاروانسرای تاریخی جمال آباد، بنای تارخی قلعه دختر، پل دختر،حضور در موسسه فرهنگی و تربیتی منتظران ظهور و اشنایی با فعالیت های موسسه، حضور در امامزاده سید محمد(ع) فرزند گرامی امام صادق علیه السلام، مسجد سنگی و روستای تارخی کندوان، ترک و آوین اشاره نمود.

برای مشاهده آلبوم تصاویر کلیک کنید


ارسال شده در مورخه: 24-02-1397

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف