خانه  :: اساتید  :: اخبار

اطلاعیه
بررسی مجدد پرونده ارتقاء رتبه کارکنان مشمول(فوق دیپلم به بالا)



 

 

اطلاعیه

        باطلاع کلیه همکاران عضو رسمی و پیمانی و قراردادی ( با مدارک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ) میرساند باستناد جدول مندرج در ماده 23 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی افرادی که  از تاریخ ( 01/07/1396 ) طبق جدول ذیل اگر از لحاظ سابقه ،  استحقاق ارتقاء به رتبه بالاتر را دارند، خواهشمند است جهت بررسی مجدد پرونده ارتقاء‌ نسبت به ارائه کلیه اسناد و مدارک مربوطه از فاصله زمانی 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 بشرح ذیل تا تاریخ  27/10/1396  اقدام فرمائید . بدیهی است مسئولیت لحاظ ننمودن امتیازات جدید به دلیل عدم  ارائه مستندات مربوطه در موعد مقرر بعهده جنابعالی خواهد بود.

 

مدرک تحصیلی

رتبه

سابقه خدمت

 

مدرک تحصیلی

رتبه

سابقه خدمت

فوق دیپلم

رتبه 3

18 سال تمام

فوق لیسانس

رتبه 3

10 سال تمام

مهارتی

8  سال تمام

مهارتی

5  سال تمام

لیسانس

رتبه 2

18 سال تمام

دکتری

رتبه 1

20 سال تمام

رتبه 3

12 سال تمام

رتبه 2

14 سال تمام

مهارتی

6  سال تمام

رتبه 3

8  سال تمام

فوق لیسانس

رتبه 1

22 سال تمام

مهارتی

4  سال تمام

رتبه 2

16 سال تمام

 

 

 

توضیح :

1 - : فوق دیپلم  برای ارتقاء به رتبه 3 باید 18 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

2 - : فوق دیپلم  برای ارتقاء به رتبه مهارتی  باید 8 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

3- : لیسانس   برای ارتقاء به رتبه 2 باید 18 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

4 - : لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 3  باید 12 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

5 - : لیسانس  برای ارتقاء به رتبه مهارتی   باید 6 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

6 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 1 باید 22 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

7 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 2 باید 16 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

8 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه 3 باید 10 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

 9 - : فوق لیسانس  برای ارتقاء به رتبه مهارتی  باید 5 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

10 - : دکتری برای ارتقاء به رتبه 2  باید 14 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

11 - : دکتری برای ارتقاء به رتبه 1  باید 20 سال تمام سابقه خدمت داشته باشد .

 

 

مدارک لازم :

1-      ارائه مدرک تحصیلی جدید ( درصورتی که در رتبه بندی فعلی لحاظ نگردیده باشد .)

2-      ارائه ابلاغ کتبی یا حکم برای محاسبه امتیاز سنوات  مدیریتی ( از تاریخ 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 یا از تاریخ آخرین ارتقاء )

3-      ارائه گواهیهای مربوط به عضویت در کمیته ها؛ کارگروه های تخصصی ؛ کمسیونها؛ هیاتها و شوراهای مصوب (از تاریخ 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 یا از تاریخ آخرین ارتقاء )

4-      تکمیل فرم آموزش به همکاران ( درصورتی که در فرم قبلی کمتر از 3 نفر بوده باشد)

5-      ارائه گواهی های مربوط به فعالیتهای علمی پژوهشی و فرهنگی (از تاریخ 01/07/1395 لغایت 01/07/1396 یا از تاریخ آخرین ارتقاء) که مشمول مواردی است از قبیل : اکتشافات و اختراعات انتشار مقالات در مجلات معتبر ارائه مقالات در سمینارهای علمی - تالیف و ترجمه کتاب ارائه طرحهای تحقیقاتی ثبت اختراع و کارهای بدیع هنری ارائه گزارشهای موردی (در قالب تدوین آیین نامه، دستورالعمل و تشریح فرآیند انجام کار) دریافت لوح تشویق و تقدیر کسب عنوان عضو نمونه –  تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی مشارکت در فعالیتهای فرهنگی

 

 

توضیحات :

1-     توسعه عملکرد فردی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از فرمهای ارزشیابی امتیاز دهی خواهد شد .

2-     کلیه فرمهای مربوطه در فایل پیوست قابل دریافت می باشد.

3-     فرمهای دریافتی پس از تکمیل باید به تائید مراجع مربوطه برسد.

 

 

مدیریت اداری و پشتیبانی

 

 


ارسال شده در مورخه: 19-10-1396

آخرين اخبار با موضوع: معاونت اداری-مالی

اطلاعیه

بررسی مجدد پرونده ارتقاء رتبه کارکنان مشمول(فوق دیپلم به بالا)

   

قابل توجه دانشجویان محترم شبانه

در خصوص تسویه حساب بـدهی شهریه تحصیلی

   

ایجاد دو خط تلفن داخلی

جهت ارتباط با بانک تجارت دانشگاه

   

برقراری خط ویژه خودرو ون

از دانشگاه به پایانه زینبیه(سبزه میدان) و بالعکس

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
معاونت اداری-مالی

تغییر ساعات اداری