خانه  :: اساتید  :: اخبار

نشست صمیمی با نماینده محترم ولی فقیه
نشست صمیمی اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد



نشست صمیمی اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد.

دوشنبه 20 آذر ساعت 15:30 ، اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور در دفتر امام جمعه، از بیانات و رهنمودهای حضرت آیت الله خاتمی، امام جمعه محترم زنجان بهره مند شدند. در این نشست، حجت الاسلام قره داغی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان به معرفی اعضای دفتر نهاد پرداخته و گزارشی از روند اجرایی برنامه های دفتر نهاد رهبری از آغاز مسئولیت ایشان در دانشگاه زنجان ارائه نمودند. پس از صحبت های حجت الاسلام قره داغی، حضرت آیت الله خاتمی سوالاتی درباره برنامه های برگزار شده در دانشگاه، به مناسبت روز دانشجو، داشتند که حجت الاسلام قره داغی به سوالات ایشان، پاسخ دادند.

در ادامه این نشست، نماینده محترم ولی فقیه در استان رهنمودهایی در باب روش های صحیح کار فرهنگی در دانشگاه داشتند.ایشان با بیانی دلنشین، خاطراتی از فعالیت های فرهنگی خود در دانشگاه و جبهه را بیان نموده و با اشاره به جایگاه پدرانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اجرای برنامه های بنیادی، حمایت از تشکل ها و جذب حداکثری دانشجویان را از مهمترین وظایف دفتر نهاد رهبری برشمردند.

در پایان این نشست صمیمی، حجت الاسلام قره داغی، نحوه تعاملات دفتر نهاد با تشکل های دانشجویی را ارائه نموده و حمایت و همکاری با تشکل های دانشجویی را از برنامه های جاری دفتر نهاد دانستند.


ارسال شده در مورخه: 21-9-1396

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

مهرواره عروج ثانیه ها

ذفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان برگزار می کند: (26-12-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف