خانه  :: اساتید  :: اخبار

نمایشگاه آفتاب در مصاف
اعلام برندگان مسابقه عبرت های عاشورا



 نمایشگاه آفتاب در مصاف به همت مجموعه کانون های نهاد رهبری به صورت مشترک برپا گردید. این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی و با هدف حفظ فضای ایام عزاداری محرم و صفر برگزار شد.
نمایشگاه شامل سه بخش اصلی بود، غرفه اول با موضوع مدافعین حرم و حضرت زینب سلام الله علیها، بخش های مختلفی اعم از معرفی چندتن از شهدای مدافع حرم و تجدید پیمان با شهدای مدافع حرم داشته و تجدید پیمان دانشجویان با نقش بستن اثر انگشت دانشجویان بر بنر مزین به عبارت "کلنا عباسک یا زینب" انجام گرفت.

در این غرفه با الگوبرداری از کتاب آفتاب در مصاف به فضاسازی پرداخته شد.
غرفه دوم به موضوع کربلا در حال تکرار است اختصاص یافته بود، در بخشی از این غرفه به ظلم هایی که به مسلمانان سراسر جهان می شود، اشاره شده بود. همچنین در این غرفه زیارت مجازی از حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس (ع) به نمایش گذاشته شد.
در سومین و آخرین غرفه بخشی با موضوع "نامه تان کوفی نشود"، بصری سازی گردید که هشداری نمادین برای انتظاری با بصیرت نسبت به حضرت ولیعصر(عج) داشته باشیم، بود.

در بخش انتهایی نمایشگاه، غرفه فروش کتاب و محصولات فرهنگی تدارک دیده شده بود که با استقبال دانشجویان مواجه گردید. کتاب های ارائه شده در این غرفه با تخفیف 20% در اختیار علاقه مندان قرا گرفت.
این نمایشگاه از 29 مهر الی 3 آبان در محوطه دانشکده علوم انسانی برگزار گردید. همچنین مسابقه عبرت های عاشورا برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری نیز در نمایشگاه تدارک دیده شده بود که دانشجویان با مطالعه جزوه و پیامک پاسخ های خود در این مسابقه شرکت نمودند که به قید قرعه به 4 نفر جوایزی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است نزدیک 600 نسخه از جزوه عبرت های عاشورا( برگرفته از صحبت های مقام معظم رهبری) نهیه و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

شماره تماس برندگان مسابقه:

- 8349...0901

- 5382...0910

- 6616...0919

- 1434...0939

برندگان محترم برای دریافت هدیه خود، به دفتر واحد خواهران نهاد رهبری(واقع در طبقه همکف ساختمان مرکزی) مراجعه نمایند.

برای مشاهده آلبوم تصویری اینجا کلیک نمایید.

 


ارسال شده در مورخه: 16-8-1396

آخرين اخبار با موضوع: نهاد مقام معظم رهبری

رسا، جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان کشور

ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان (28-01-1403)

   

دوره فرهنگی-تفریحی حامیم

ویزه فعالین و علاقه مندان فعالیت های فرهنگی (26-01-1403)

   

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در حمایت از پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی (26-01-1403)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
نهاد مقام معظم رهبری

آغاز ثبت نام اعتکاف