خانه  :: اساتید  :: اخبار

ما در مقابل آمریکا، متحد هستیم و مقتدرانه ایستاده ایم
حجت الاسلام قره داغی در تجمع دانشگاهیان در اعلام انزجار از مواضع ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا بیان داشتند



حجت الاسلام قره داغی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان در تجمع دانشگاهیان دانشگاه زنجان در اعلام انزجار از مواضع ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا حضور یافتند.

  حجت الاسلام قره داغی در این تجمع با بیان اینکه ایران کشوری مقتدر و با تاریخ و تمدنی کهن است خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ایران کشوری است با تاریخ چندهزار ساله و این در حالی است که آمریکا چندصدسال از طول عمرش می گذرد و با این تفکرات طول عمر بیشتری نخواهد داشت.

وی در ادامه گفت: برای اینکه کسی درباره ایران صحبت کند اول باید ایران را بشناسد، ایرانی را بشناسد ایرانی مسلمان را بشناسد بعد صحبت کند. ایران کشور کوچکی نیست که تهدید شود، ما سرداران، جوانان و نوجوانانی داریم که در هشت سال دفاع مقدس خود را ثابت کردند و اکنون از حریم اهل بیت علیهم السلام دفاع می کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور آمریکا چنین اظهار کرد: آقای ترامپ اول حججی و حججی ها را ببین که بدون کوچکترین ترس و لرزه ای، چنان با ابهت و اقتدار پیش می روند و درجه داران آمریکایی را ببین که در اوج ذلت به اسارت گرفته می شوند. این ها را ببین که مشخص می کند در چه اندازه ای باید درباره ایران صحبت کنید.

حچن الاسلام قره داغی با بیان اینکه آمریکا خود حامی گروههایی چون داعش و طالبان هست که به فعالیت های تروریستی می پردازند و حقوق بشر را نقض می کند، چنین ادامه داد که چنین کشوری چگونه به ایران تهمت نقض حقوق بشر می زند؟ چگونه می گوید در ایران عدالت و حقوق زنان رعایت نمی شود؟ در پاسخ این سخنان باید گفت آقای ترامپ شما اول جامعه خود را نگاه کنید بعد درباره ایران نظر دهید.

حجت السلام قره داغی با اشاره به اینکه ایرانیان درباره مسائل ملی همه با هم متحد هستند، بیان داشت وقتی صحبت از اقتدار ملی باشد، فرقی نمی کند از چه طیف و گروهی باشیم، در این مورد همه با هم متحد هستیم، همه مقتدارنه ایستاده ایم و این را همیشه ثابت کرده ایم چنان که در روایات اهل بیت علیهم السلام هم بیان شده " کاش فرماندهان ایرانی داشتیم تا به آنجایی که می خواستیم، میرسیدیم" .

وی در ادامه گفت: که ایرانی همیشه استوار و محکم خواهد ماند، خلیج فارس، خلیج همیشه فارس خواهد ماند و انرژی هسته ای ایران همیشه خواهد ماند اما بر طبق فتوای مقام معظم رهبری که فرمودند ما همیشه در راه صلح خواهیم بود نه در راه حمله به کشورهای مختلف. ما همیشه پشتیبان ولایت و رهبری و دولت مردان در رابطه با پاسخ گویی به یاوه گویی های دیگران و امروزه، آقای ترامپ هستیم.

وی با تذکر اینکه نباید رئیس جمهور آمریکا را فردی نادان و نفهمیده فرض کرد، گفت: رئیس جمهور آمریکا می فهمد و حرف می زند و قصد دارد از این حرفهایش استفاده کند که ما دانشگاهیان دانشگاه زنجان نیز در مقابل شعارهای او، علاوه بر شعار، در بحث عمل هم پاسخ خواهیم داد که انشاء الله بتوانیم با علم، تحصیل و هنرمان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا بزنیم.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد که به فرموده امام(ره) آمریکا شیطان بزرگ هست و تا زمانیکه دست از چنین مواضعی نسبت به ایران برندارد، در صدر دشمنان ایران خواهد بود همچنان که هر زمان اسم از دشمن برده شود، اسم آمریکا در صدر آن قرار دارد.


ارسال شده در مورخه: 25-7-1396