خانه  :: اساتید  :: اخبار

شهادت دو تن از دانشجویان جهادگر
پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درپی شهادت دو تن از دانشجویان جهادگر



نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پی حادثه واژگونی خودروی دانشجویان جهادگر در استان کرمانشاه که منجر به شهادت دوتن از این عزیزان شد پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسمه تعالی

وَالَّذينَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ وَالَّذينَ آوَوا وَنَصَروا أُولٰئِكَ هُمُ المُؤمِنونَ حَقًّا ۚ لَهُم مَغفِرَةٌ وَ رِزقٌ كَريمٌ

و آنها که ایمان آوردند و هجرت نمودند و در راه خدا جهاد کردند، و آنها که پناه دادند و یاری نمودند، آنان مؤمنان حقیقی‌اند؛ برای آنها، آمرزش (و رحمت خدا) و روزی شایسته‌ای است.

عروج و شهادت دو تن از جوانان جهادگر که در سنگر مبارزه با فقر و محرومیت و در راه رضای خدا برای همیاری با مستضعفین و پابرهنگان، خانه و دیار خود را رها کرده و در مناطق محروم در استان کرمانشاه حضور یافتند، بار دیگر ثابت کرد که نسل جوان و دانشگاهی کشور برای اجرای عدالت و پیشرفت کشور مسیری را انتخاب کرده اند که بنا بر وعده الهی رزق کریم و لقاء الله برای آنها میسر می شود.

نسلی که برای حفظ و نشر آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع از کشور ونظام و اجرای عدالت در جامعه نه تنها به مبارزه و جهاد علمی دست می زنند بلکه جان و مال خود را نیز در این راه داده و از آن باکی ندارند.شهید احمدی روشن ها را در جبهه علمی و پیشرفت کشور و شهیدان شیرازی و حسینی ها را در جبهه مبارزه با فقرو محرومیت به اسلام عزیز و نظام مقدس تقدیم کرده است.

آموزش عالی کشور این روزها ثمره خون دل خوردن ها و تلاش های بی وقفه جوانان نخبه و جهادگر خود را در در داخل کشور و بیرون از مرزهای آن مشاهده می کند و این نشان از نتیجه بخشی آرمان دانشگاه اسلامی است که همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن گرامیداشت نام این عزیزان جهادگر و مخلص دانشگاهی، فقدان حضور این جوانان پاک دل و خدایی را به جامعه دانشگاهی کشور و خصوصا خانواده آنان تسلیت عرض نموده و صبر الهی را برای والدین آنان از خداوند متعال مسئلت دارد.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد‌ نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها


ارسال شده در مورخه: 7-6-1396