خانه  :: اساتید  :: اخبار

روز جهانی قدس گرامی باد
پایان عمر اسرائیل بستگی به اشاره پلک رهبرم دارد-فان حزب الله هم الغالبون



بسمه تعالي  

    روز قدس نماد ظلم ستیزی، آزادی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد،پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند. در این روز همه مسلمانان و آزادگان جهان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) لبیک می‌گویند.

بسيج كاركنان دانشگاه زنجان همدوش و همراه با دیگر اقشار جامعه ایران ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و نیز مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله امام خامنه‌ای،فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق اولیه و انسانی مردم فلسطین و حمایت قاطع از جبهه مقاومت سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد که همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

از بسيجيان و دانشگاهيان فهیم، آگاه و ولایت مدار دعوت مي نمايد تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

بسيج كاركنان دانشگاه زنجان

پايگاه شهيد دكتر مفتح

 


ارسال شده در مورخه: 31-3-1396

آخرين اخبار با موضوع: بسیج کارکنان

عید برعاشقان مبارک باد

نیمه شعبان (04-12-1402)

   

سوم شعبان

کسی‌نیست مانند او دستگیر امیری حُسَینٌ وَ نِعمَ اَلاَمیر (24-11-1402)

   

تبریک 16 آذر روز دانشجو

16آذر (13-09-1402)

   

هفته بسیج مبارک باد

درگلستان ایران بسیج زیباترین گلی است که به برکت ولایت فقیه باعشق پدیدارگشت باخون رشد نمود ودرقلبها ریشه دوانید (28-08-1402)

   

پربازدیدترین مطلب در زمینه:
بسیج کارکنان

اجرای میدان تیر