خانه  :: اساتید  :: اخبار

به گزارش خبرگزاری ایسنا
دانشگاه زنجان میزبان محیط‌بانان



دانشگاه زنجان میزبان محیط‌بانان

دبیر سومین همایش دانشجویی «من، زمین، بهار» اظهار کرد: دانشگاه زنجان میزبان محیط‌بانان زنجانی در روز 18 اسفند ماه خواهد بود.

فاطمه قبادپور در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه این همایش سومین دوره خود را امسال پشت سر خواهد گذاشت، گفت: این همایش در تاریخ 17 و 18 اسفندماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در این دوره سعی شده است که همایش دانشجویی‌تر باشد از همین منظر سومین همایش دانشجویی «من، زمین، بهار» امسال متفاوت‌تر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش همزمان با هفته منابع‌طبیعی در جهت ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و حمایت از آن و حفظ حیات‌وحش برگزار می‌شود و هدف از آن آشنایی دانشجویان و کودکان با چگونگی حفاظت از محیط زیست است.

قبادپور خاطرنشان کرد: امسال نیز دانشگاه زنجان برای قدردانی از محیط‌بانان زنجانی‌ در تاریخ 18 اسفندماه میزبان محیط‌بانان زنجان خواهند بود.

همچنین در کنار این برنامه کمپین جمع‌آوری درب بطری در دانشگاه تشکیل شده است که پس از جمع‌آوری درب بطری‌ها نمایشگاهی از آثار ساخته شده با درب بطری برگزار خواهد شد تا آحاد مردم در برنامه نمادی با فرهنگ حفاظت از محیط زیست آشنا شوند.

وی افزود: سال‌های گذشته این همایش بیشتر در خصوص شرایط جوی ایران‌، خشک شدن دریاچه ارومیه برگزار و در این همایش با کمک دانشجویان و کودکان ماکت‌های تالاب‌های خشک شده ساخته شد.

دبیر سومین همایش دانشجویی «من‌، زمین‌، بهار»، خاطرنشان کرد: امسال طی برنامه دو روزه این همایش برگزار خواهد شد و روز اول این همایش همراه با مسئولان دانشگاه در محوطه دانشگاه‌ درختکاری خواهیم داشت و در روز دوم برنامه اصلی همایش دنبال خواهد شد.

http://www.isna.ir/news/

;
ارسال شده در مورخه: 19-1-1396